עבור לתוכן

מה ההבדל בין מגנז לג'נט רגיל?

Featured Replies

פורסם

תמיד סיקרן אותי מה ההבדלים בין מאגנז יפהיפה לג'נט רגיל....במה הם שונים חוץ מהיופי?

:)

פורסם

בין היתר.. החומר שממנו הם עשויים.. אם יצא לך פעם לגעת בג'אנט הוא ממש נוקשה עשוי משגשוגת ומחומרי פלדה אחרים אני לא יודע להיות ספציפי, בניגוד לטסות רגילות שעשויות מפלסטיק פשוט ומעפן.. =\

פורסם

אומרים שהקירור של הברקסים יותר טוב עם מגנזיום, אבל אני לא יודע אם זה נכון...

כמו כן, אי אפשר לגנות את זה, בניגוד לטסות רגילות (כמובן שאפשר, כי יש מקרים שמורידים גלגלים, אבל זה יותר נדיר).

לא מצאתי בעברית, אבל הנה באנגלית:

http://en.wikipedia.org/wiki/Custom_wheel

פורסם

גאנט עשוי מסגסוגת של מגנזיום.

גאנט מגנזיום מקרר את הברקסים יותר טוב,נותן מראה יפה לרכב ועמיד יותר,וקל יותר.

גאנט רגיל עשוי מפלדה,לא מקרר את הברקסים כמו מגנזיום ומכוער.

פורסם

בדרך כלל גם ג'נט מגנזיום קליל יותר...

ודוגמא קלה לגבי קירור הברקסים.. במרצדס SLR הגנ'טים בצורת טורבינה על מנת לקרר תברקסים...

פורסם
  • מחבר

תודה על המידע , אם יש למישהו עוד משהו להוסיף בשימחה. :-*

פורסם

בSLR אפשר לקרוא לזה ג'נט ארודינמי... מש'ו מטורף...

רק אם הוא בצורת טורבינה הוא מקרר, במקרים של Pimp My Ride וכאלה ששמים פלטת מגנזיום 26 אינצ' על האמר זה לא מקרר...

:xyxthumbs:

פורסם

בואו נעשה סדר.

יש גאנט ברזל = הגאנט המגעיל השחור עם החורים מסביב ששמים עליו טסה שיראה נורמלי.

טסה = עיגול פלסטיק שנועד לתת לגלגל מראה נורמלי.

יש גאנט "מגנזיום" בשפת העם, אבל הטעות הנפוצה היא שלא כל הגאנטים עשויים ממגנזיום!

מגנזיום, טיטניום, אלומניום - המכנה המשותף למתכות וסגסוגות אלה ועוד כמה הוא חוזק מתכת ומשקל נמוך יחסי.

שרושמים במפרט של רכב "גאנט מסגסוגת קלה" לא ישר מתכוונים למגנזיום!

מה היתרונות לעומת גאנט ברזל.

- יופי מין הסתם

- הרבה יותר חזק ועמיד שלא יתעקם או משהו כזה

- יותר קל וזה אומר פחות משקל של הרכב ותאוצה חזקה יותר וגם יציבות טובה יותר כמו שכבר הוכח בתרד אחר.

- בגלל שיש שטח פנים גדול הרבה יותר ביין האויר לבלמים בגאנט פתוח מאשר גאנט ברזל שהוא סגור

אז טוענים שבזמן נסיעה האויר נכנס לגאנט ועוזר בקירור הבלמים, או אחרי מאמץ האוויר עושה "הסעה" לחום כלפי הסביבה.

זה לא שהגאנט עצמו מקרר את הבלמים! הוא פשוט פתוח ונותן לאוויר להיכנס, אם תשים גאנט יפה אבל סגור, ויש כאלה.

זה לא יתן לאוויר להיכנס ולא יעזור בקצת בקירור הבלמים.

ובקשר ל SLR אני פרשתי מפיסיקה מתישהו, אז שמישהו פה שמבין יותר יגיד אם זוית הלהבים הזו נראית לו

כשואבת את האויר לבפנים כאשר הרכב בנסיעה קדימה, כי לי זה לא נראה ככה.

בחיים לא שמעתי את הטענה הזו לגבי הגאנטים שלה, אבל אני אבדוק אותה.

ובלי קשר הברקסים שלה קרמיים ואמורים לעבוד בחום גבוהה מאד מאד, עד כדי כך שהקאליפר ממש מאדים ואף עולה באש!

תראו את הפרק של TOP GEAR שהמונד העלה את הברקסים באש.

צירפתי תמונה של הSLR, של סגסוגת קלה, של ברזל, ושל משהו מיוחד אבל זה כבר סיפור אחר ;)

[attachment deleted by admin]

פורסם
  • מחבר

תודה CaRTeR על המידע המעניין. :smile1:

פורסם

זאת הכוסית מהתערוכה :o

קשה לי לשכוח אותה...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים