פורסם 2006 ביוני 419 שנים אהלןבזמן האחרון יש לי עיוותי צבעים נוראיים במשחקים ובתמונות. -- לא נראה כמו ארטיפקטיםניסיתי לעבור על ההגדרות ולהתקין דרייבר מחדש.שום דבר לא עוזרלמישהו יש רעיון?ד"א הכרטיס עכשיו בדאון קלוק, ספק הכוח החדש שבמפרט עוד לא הגיעטמפ' לא רעות (45 מנוחה 55~ מאמץ)אני מבקש בכל לשון של בקשה, כל מי שיודע משהו לגבי דבר כזה שיעזור לי! בבקשה!
פורסם 2006 ביוני 419 שנים עם איזה ספק אתה עובד?אולי הוא הגורם לבעיות, אם הוא גנרי תשמר לך מצרה.תוודא שהכרטיס מחובר טוב.אם אתה מקבל את הספק ועדיין יש בעיות כנראה הכרטיס פגום- תממש אחריות.
פורסם 2006 ביוני 419 שנים אם זה ממשיך , תפסיק לשחק במחשב! זה יכול לשרוף לך את הכאטיס או יותר גרוע לשרוף חלקים אחרים!כמו שראול אמר תממש את האחריות.
פורסם 2006 ביוני 419 שנים מחבר אין! הוא מחו"ל!!! אנלא יודע מה לעשות איתוהספק החדש אמור להגיע היום- מחר- מחרתייםמה הסיכויים לגרימת נזק בלתי הפיך, נכון לעכשיו? (הוא פועל חודש וחצי על ספק של TT שלא מחזיק אותו טוב)הורדתי את הקלוקים ל-200/100 בינתיים.זה הולך ומחמיר. יותר צבעים מתעוותים. אני צריך עזרה.
פורסם 2006 ביוני 419 שנים מחבר 1. הקלוקים מנמיכים את עצמם בגלל אספקת חשמל לקוייה, וזה יתוקן כשיגיע הספק החדש2. בטוח שזה לא המסך?ומה הקשר נקנה מחו"ל אתה עדיין יכול לממש את האחריות בחו"ל.אוקי. אני אטוס לארה"ב בשביל לתקן כרטיס מסך??!
פורסם 2006 ביוני 419 שנים תבדוק אם זה לא המסך...תשתמש בתוכנת dead pixel buddy ....תבדוק שאין פיקסלים פגומים... אם אתה לא רואה צבע אחד חלק אז כנראה שהבעיה היא במסךhttp://www.laptopshowcase.co.uk/downloads.php?id=1\
פורסם 2006 ביוני 419 שנים אוקי. אני אטוס לארה"ב בשביל לתקן כרטיס מסך??!לא תשלח להם מייל ותסביר את המצב , הם יגידו לך שתשלח להם והם מוכנים לשלוח לאיזור בחו"ל ( אני משער שיש לך דוד או חבר שם , שישלחו אליו אותו - והוא ישלח אלייך לארץ )
פורסם 2006 ביוני 419 שנים מחבר ^^אוי אוי אוי. אוי.תבדוק אם זה לא המסך...תשתמש בתוכנת dead pixel buddy ....תבדוק שאין פיקסלים פגומים... אם אתה לא רואה צבע אחד חלק אז כנראה שהבעיה היא במסךhttp://www.laptopshowcase.co.uk/downloads.php?id=1\תודה דןזה לא המסךכל הצבעים הוצגו נפלא, לא הייתה שום בעיה ואפילו לא פיקסל שרוף אחד.זה הכרטיסאנשיםאני חייב עזרה...זה רציני..
פורסם 2006 ביוני 419 שנים תשמע יש לך 2 דברים לעשות עכשיו:1. תנסה לעבוד עם כרטיס זמני עד שהספק שלך יגיע כדי לא לגרום יותר נזק.2. במידה והספק הגיע והבעיה לא נפתרה- שלח את הכרטיס לארה"ב למימוש אחריות!אין לך שום ברירה אחרת.
פורסם 2006 ביוני 419 שנים מחבר בעצם אתה אומר שנגרם כבר נזק בוודאות? (בלתי הפיך)מימוש אחריות זו אופציה מאוד קיצונית מבחינתי... אבל יש לBFG מין טלפון בינ"ל שאפשר להתקשר... נראה לך שיסכימו להחליף לי בארץ? אולי היבואן יחליף לי (אחריות "לכל החיים בכל מקום" של BFG)נ.ב: בשניה זו עדכנתי ל-forceware 91.28
פורסם 2006 ביוני 419 שנים בעצם אתה אומר שנגרם כבר נזק בוודאות? (בלתי הפיך) |כנראה שכן.|מימוש אחריות זו אופציה מאוד קיצונית מבחינתי... אבל יש לBFG מין טלפון בינ"ל שאפשר להתקשר... נראה לך שיסכימו להחליף לי בארץ? אולי היבואן יחליף לי (אחריות "לכל החיים בכל מקום" של BFG) |קשה לי להאמין שהיבואן בארץ יסכים לקחת את זה על עצמו, אבל תנסה להתקשר, להתעקש שיעזרו לך.|נ.ב: בשניה זו עדכנתי ל-forceware 91.28 |ו...? יש שינוי?|
פורסם 2006 ביוני 519 שנים מחבר הלוואי והיה שינוי...דיברתי עם נועה מחשבים, הספק אמור לבוא היום.במידה ואין שינוי, עם מי ליצור קשר? עם המספר הבינ"ל של BFG או אולי עם CD-LOG (היבואן, אם אני לא טועה)?
פורסם 2006 ביוני 519 שנים אני יודע שזה ישמע טיפשי ומזלזל ואני מצטער על כך, האם ניגשת לבדוק שאתה באמת עובד על 32ביט בחלונות ולא על 16ביט בטעות?הסיבה שאני שואל זה בגלל ששיחקתי באובליויון ופתאום הוא התרסק ולאחר מכן הפעלתי שוב והצבעים לא היו בסדר.הסתבר שבהתרסקות הצבעים בחלונות שונו מ 32ביט ל 16ביט וזה מה שגרם לבעיה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.