פורסם 2006 ביוני 419 שנים שלום,יש לי בעייה עם מחשב שנקנה בהונג קונג, עם לוח אם של ASUS.המחשב ריסט את עצמו רנדומלית במהלך העבודה!לאחר פרמוט והתקנה חוזרת... התקלה חזרה לאחר חודשיים של עבודה תקינה!השערה שלי היא שהבעיה היא בלוח אם שקורס.האם יש חברה שתספק אחריות על הלוח אם בארץ?אם כן, תוכלו לספק בבקשה טלפון או אתר אינטרנט.תודה רבה.
פורסם 2006 ביוני 419 שנים אין אחריות על מוצר שנקנה בחו"ל.תתאר בדיוק את הבעיה.האם זה ארוע חד פעמי, האם אתה מקבל מסך כחול עם הודעה (ואם כן, מה כתוב שם) האם עדכנת BIOS?מה הטמפ' של הרכיבים אצלך?תן עוד פרטים.
פורסם 2006 ביוני 419 שנים מחבר אין לי כל כל הרבה פרטים על התקלה.המחשב לא אצלי, אלא אצל חבר שלא מבין הרבה במחשבים ולא נגיש כרגע.אם זאת אותה תקלה כמו לפני חודשיים, יש הודעת מסך כחול, שנראית כמו תקלה בזיכרונות אבל בדקתי אותם והכל תקין.בגלל זה אני חושב שהבעיה היא בלוח אם.מי היבואן או מספק אחריות על מוצרים ASUS פה בארץ?
פורסם 2006 ביוני 419 שנים יש לך שני יבואנים סידי לוג ומידיקום אבל ללא קבלה אצל חברה מסויימת לא תקבל התייחסות.ואף אולי זילזול.לכל אחד מהם יש אתר עם טלפון .אני ממליץ לך להתייעץ עם חנות מוכרת לפני הפניה אל אחד מהם.מומלץ לפנות קודם לתמיכה הטכנית ואחר כך לשירות לקוחות.אל תציין שהלוח נקנה בחול כל כך מהר כי הם לא ישמחו לסייע לך.
פורסם 2006 ביוני 519 שנים למיטב נסיוני מחשב שמרסט את עצמו פה ושם בצורה לא עקבית ולא בזמן שעובדים על תוכנה ספציפית, מעיד על התחממות יתר של המעבד.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.