עבור לתוכן

502 Bad Gateway


cloudflare

my VOL 2 מחווה ל carter ולשגיא --- והפעם: EVO 9 !

Featured Replies

פורסם

There you go

תפתח ספר רכב

או יותר קל, תסתכל בלוחות של לחצי ניפוח PSI בתחנות דלק (למרות שהם פחות מדויקים)

יש לחץ שונה לרכב לא עמוס ולרכב עמוס

בדיוק מהסיבה הזאת

אישית אני יודע שבאוקטביה 1.6 שנת 2000 עם צמיגים 195/65R15 הלחץ הרגיל הוא 31 ובעומס הוא 36

  • תגובות 201
  • צפיות 13.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם
  • מחבר

אמממ אני אנסה את זה מחר ....

אבל בוא נחזור לנושא התארד ....

יש פה עוד מישהו שרוצה לנסות את מזלו על הכביש נגדי ?

פורסם

אם יש לך קורקינט אתה מוזמן להתחרות נגדי ;D

פורסם
  • מחבר

אם יש לך קורקינט אתה מוזמן להתחרות נגדי ;D

וואלה אין לי :'(

פורסם

כמו שאמרתי

אם תנפח נכון לפי המשקל הם לא יחליקו

[ltr]what?! no!

it's basic physics, rubber against asphalt has a static friction coefficient of around 1. nothing can change that.

a car can't pull more than it's tire-asphalt friction coefficient, without a force pushing it against the ground (like downforce). in other word you need to increase the neutral force without increasing the mass. however weight transfers will decimate your car cornering ability. hence for the same setup (spring stiffness, dumping and rebound rate and anti roll stiffness) less weight will always be better (even if you keep the same power to weight ratio).

and if you still don't believe me, you are welcome to download the demo of LFS and check for yourself.[/ltr]

פורסם

ליאור אתה פשוט טועה בגדול, ואני לא מבין למה אתה ממשיך להתעקש.

היצרנים השונים מנסים לחסוך במשקל כמה שיותר ע"י שינויים רדיקליים. כמו כן, לא חסרים דגמים ספורטיביים שמפיתים להם משקל לטובת התנהגות כביש טובה יותר וגם לגרסאות המופחתות משקל עושים גרסאות מופחתות משקל (קח את ה-911 לדוגמא).

ו-BigDickBastard מסביר את זה יפה מאוד בחוקי הפיזיקה.

פורסם

מיני קופר S ג'ון קופר וורקס...

:xyxthumbs:

פורסם

קטן הכוח סוס שם אני יכול לשים מנוע של יותר מ1000 כוחות סוס במכונית הזאתי אם קצת מאמץ ולחתוך קצת את המכסה המנוע ולשים מגדש טורבו ענק

בקיצר תתחדש על המכונית ואיפה אתה גר יכול להיות שאני יוכל להתחרות איתך :smile1:

אם אתה דיי קרוב אליי

פורסם

1) BDB הסביר יפה מאד הכל.

2) יותר יציבות בסיבובים של 120 משיגים בעזרת DOWNFORCES - יש כל מיני טכניקות לעשות זאת.

3) The Bigger The Tire The Better The Grip - חצי סליקים גם טוב :)

4) בודקים כמה אויר צריך לשים רק בספר הרכב! יש משקל ריק\עומס חלקי\עומס מלא + אם הצמיגים חמים למלא עוד 1-2 PSi

ניאו ונוס, אם הבדיקה יוצאת לפועל אני מתנדב להיות זה שיצלם, הרי צריך הוכחות לא :silly:

פורסם

2) יותר יציבות בסיבובים של 120 משיגים בעזרת DOWNFORCES - יש כל מיני טכניקות לעשות זאת.

שיפורי אווירודינמיות, ותתפלא (או שלא :P), ספויילרים ענקיים מאחור לא נועדו רק לעיצוב ובאמת עוזרים להצמיד את הרכב לכביש במהירויות גבוהות.

פורסם
link=topic=185044.msg1610105#msg1610105 date=1149683110]

אמממ אני אנסה את זה מחר ....

אבל בוא נחזור לנושא התארד ....

יש פה עוד מישהו שרוצה לנסות את מזלו על הכביש נגדי ?

מי שירצה, יצטרך קצת יותר ממזל בשביל לנצח את אחת מהמפלצות שלך..

פורסם

או STI חמדמדה מבציר 2005 8)

פורסם

אתם כולכם מסתמכים על זה שה-PSI לא משתנה והעומס כן

פורסם
  • מחבר

או STI חמדמדה מבציר 2005 8)

גם לא

אם אני יוצא על ה GT אני רואה את ה STI רק במראה האחורית שלי

וליאור, צר לי אבל אתה טועה... אתה צודדק שגם אותו סופר קל יחליק המון אבל אוטו ששוקל טון יחליק פחות מאוטו ששוקל 2 טון ולא משנה מה תעשה עם הצמיגים

פורסם

ליאור, אתה מתייחס להסברים? מנסים להסביר לך ואתה :s07:

NOS, כנראה שאתה לא מכיר את ה-STI עליה אני מדבר, ולמה היא כ"כ חמדמדה ;)

אגב, שמעת על האירוע בשישי הקרוב?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים