עבור לתוכן

my VOL 2 מחווה ל carter ולשגיא --- והפעם: EVO 9 !

Featured Replies

פורסם

Cupra מוצצת לאיבו ואסטי.

  • תגובות 201
  • צפיות 13.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

מברוק אחי, שיחקת אותה במפלצת.

מקווה שתהנה ממנה ;)

דרך אגב,

Seat Ibiza Cupra יכולה לעמוד איתך ?!

1800Turbo 180HP.

:xyxthumbs:

ממש ממש ממש

לא

פורסם

ואם היא 360 סוסים ?! >:D

פורסם

ראיתי איביזות שלוקחות ו"עומדות" עם אימפריזות..

איביזה עם מקצה שיפורים נחמד היא ממש חזקה...

אבל גם ראיתי לא מעט אימפרזות דופקות "רכבות" לאיביזות למינהם...

אבל מי ששם לב לחתימה שלי...אין כמו אסתי.....

פורסם

חחחחחחחח אני תופס מאימפרזה יותר מאשר האיבו.

אבל שיש לך דוד משוגע שיש לו קופרה והוא כבר פתח מכסה מנוע והביא בא 360 סוסים זה מטורף !!!

:xyxthumbs:

פורסם

יצא לי לעשות גם סיבוב על איביזה עם כמה חמוצים (בסביבות ה210-220HP)..

והרכב "מרביץ" כמו סוס על סטרואידים....

ושאלה קטנה איך דוד שלך הגיע ל320HP...(אם אני לא טועה זה כרוך כבר בהגדלת טורבו וכו)...???

פורסם

360* אחי...

ואין לי מושג.. אני לא מבין בזה גל גך חוץ משמות של ריכיבים...

פורקים אגזוז פילטרים מגדש סעפות... ועוד ועוד ...

בבדיקה האחרונה שהוא עשה יצא לו 357HP...

אבל אני אנסה לתפוס אותו ואעדכן אותך...

:xyxthumbs:

פורסם
  • מחבר

Neo היקר, לא חוכמה גדולה לעשות אפילו 400 כוח על אוטו הנעה קידמית כי אין לו איך להעביר את הכל לכביש, תן לי אימפרזה עם 200 ואיביזה עם 400 ובפתיחות האימפזה תיקח ...

ד.א, רק שיהיה פה ברור, האיבו לא יותר מהירה מהאימפרזה שלי , לפחות בנתיים

לאיבו יש 280 כוח ולאימפרזה 380 כוח אבל האיבו יותר נוחה לנהיגה

פורסם

הנעה קדמית לא מעביר טוב את הכוח לכביש.

הנעה כפולה מעביר הכי טוב בפתיחות אבל במהירויות גבוהות יהיה לו קשה להתמודד מול אחורית.

אחורית הכי קלאסי למיאוץ, רצוי צמיג ברוחב 315 :hat:

אגב שאתה מדבר על 357 סייחים אתה מדבר על כוח בגלגל או בקראנק?

וגם אם זה בגלגל... הוא בטח שם שם טורבו ענק שבטח נפתח ב 3500 או 4000 + ברגע שהוא יפתח מהמקום

הגלגלים הקדמיים יפרפרו כמו משיגנעס, בקיצור אני לא בטוח אם איבו סטוק לא תיקח אותו אפילו.

"החיים הם לא רק קוו ישר"

פורסם

4X4 יהיה בכללי הכי טוב מבחינת תאוצה מהמקום..וכו...

ויש מצב שהוא שם איזה צמיג ממש ממש ממש רחב כדי להעביר את המקסימום חיכוך לכביש...

פורסם

האיביזה עם צמיד רגיל :nixweiss:

ג'נט גדול ורחב זה התכנון הבא...

ואני מסכים איתכם שהנעה אחורית הרבה יותר נוחה למהירות...

אבל בכל זאת האיביזה בלי "תחת" וכל הקטע בה זה שהי לא תיזרק ועם הנעה אחורית היא כן תיזרק...

נכון לעכשיו אני יכול להגית לכם שהיא יושבת מש'ו מש'ו...

מבחינת טורבו, הוא נפתח ב4000...

:xyxthumbs:

פורסם

המשקל הנמוך של האיביזה נמצא בעוכריה

ביחד עם ההנעה

במיוחד כשהיא עם מגדש גדול (ומגדש שנפתח ב-4K סל"ד זה מגדש גדול)

ובמיוחד כשהיא עם הרבה סוסים

היא מאבדת המון בגלל ההנעה, והמשקל פשוט מזיק לה

פורסם

ועדיין היא חיה רעה :)

יום חמישי דוד שלי חוזר לסופ"ש מהצבא הוא הבטיח לי סיבוב...

אני אעדכן אותכם חבר'ה.

:xyxthumbs:

פורסם
  • מחבר

תשאל אותו בכמה באר הוא גודש...

וכמובן שאי אפשר להשוות איבו\אימפרזה לאיביזה על מסלול ולא קוו ישר

פורסם
link=topic=185044.msg1607877#msg1607877 date=1149586201]

תשאל אותו בכמה באר הוא גודש...

וכמובן שאי אפשר להשוות איבו\אימפרזה לאיביזה על מסלול ולא קוו ישר

אני אשאל,

ונחנו עוד נדבר בקשר להשוואה... ואפילו נבדוק את זה ;)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים