פורסם 2006 ביוני 319 שנים מחבר בספייר הנוסף קחו אותה לפחח כי יש דפיקה קטנה בדלת של הבגאז' ושוב פעם, תתחדשו. זה ה-אוטו! נ.ב, איפה ה-306GTI? את הדפיקה אני עשיתי (מודה...) וה 306 עברה תאונה בקצה שלדה הקדמי, הוא לא נסע טוב מאז אז מכרנו ... 300 אלף שח לפני תוספות. שמתי לב שהחליפו לספוילר צנוע יותר (זה שבא עם ה-8), למה? כי אבא שלי לא רוצה יותר מדי פוזה פששש יקר בטח בחו"ל הוא עולה חצי במחיר הזה לא עדיף איזו BMW סדרה 5 או איזו A4 : לא, זה לא באותה קטגוריה זה המפרטNOS ? Type: Inline-4, Turbocharged Displacement cu in (cc): 122 (1997) Power bhp (kW) at RPM: 276(206) / 6500 Torque lb-ft (Nm) at RPM: 286(388) / 3500 Redline at RPM: 7000 Brakes & Tires Brakes F/R: ABS, vented disc/vented disc Tires F-R: 235/45 ZR17 Driveline: All Wheel Drive Exterior Dimensions & Weight Length × Width × Height in: 178.5 × 69.7 × 57.1 Weight lb (kg): 3263 (1480) Performance Acceleration 0-62 mph s: 5.1 Top Speed mph (km/h): 157 (253) Fuel Economy EPA city/highway mpg (l/100 km): 18/26 (n.a.) כן quote author=BOSE link=topic=185044.msg1602770#msg1602770 date=1149334387[] זה בכלל 5.7 למאה לפי היצרן אבל למה להיות קטנוני גם ככה רוב המיצובארו אסתיוו שעולות על הכביש ברוב העולם נכנסות למכון שיפורים ויכולות לבייש מכוניות על (איוו FQ400 לקחה זונדה במירוץ דראג במגזין בחו"ל)
פורסם 2006 ביוני 319 שנים link=topic=185044.msg1603271#msg1603271 date=1149348206]וה 306 עברה תאונה בקצה שלדה הקדמי, הוא לא נסע טוב מאז אז מכרנו ...קיבינימט, כבר בקושי נשארו 306 GTI S16 ו-XSI ראויות למאכל אדם ואני רוצה לקנות אחד מהם בעתיד :'(
פורסם 2006 ביוני 319 שנים מחבר למה החלפת כ"כ הרבה חלקים הם נדפקו או שמה לא הבנתי כי זה היה אוטו של מבחן, החלקים נשחקו כי לבוחנים לא אכפת מהאוטו אז הם מזיינים אותו
פורסם 2006 ביוני 319 שנים מה אשכרה זיינו לך את כל החלקים האלה בבחינה שעשו לרכב?כמה עלתה ההחלפה של כל חלקים ולא היה שווה לקנות כבר חדש בלי שזיינו את סבתא שלו כמו שאתה אומרואפשר לינק לבחינה שעשו לרכב
פורסם 2006 ביוני 319 שנים http://www.motocar.co.il/motocar/news/news.asp?id=6404http://www.kvishim.co.il/kvishim/Articles.asp?id=198&m=1ב"אוטו" עשו כתבות בגיליון 239 ו-240 אבל הם לא מעלים לאתר שלהם את הכתבה.בכל המגזינים האיוו ריסקה את האימפרזה.
פורסם 2006 ביוני 319 שנים מה אשכרה זיינו לך את כל החלקים האלה בבחינה שעשו לרכב?כמה עלתה ההחלפה של כל חלקים ולא היה שווה לקנות כבר חדש בלי שזיינו את סבתא שלו כמו שאתה אומרואפשר לינק לבחינה שעשו לרכב[ltr]ffs, read the fucking thread before posting.[/ltr]
פורסם 2006 ביוני 319 שנים אז כאילו קניתה אותו חרוש יוצא ככה כי הבוחרים לא ריחמו עליואו שעוד יש בו כח כמו שאומרים
פורסם 2006 ביוני 319 שנים בבוקר יש לך כסאות מחוממיםבצוהוריים יש לך בקרת אקלים טובה.בסוף היום יש לך BMW בחנייה.לדעתי זה שווה את ההפרש בביצועים.אבל זאת רק דעתי.תתעורר, ב-300 אלף אתה מקבל סדרה 3 בסיסית שאין בה שום כסאות מחוממים ושום בקרת אקלים, עצוב אבל זה נכון.יש לה התנהגות והיגוי מדהימים כמו לכל (כמעט) ב.מ.וו אבל האיוו לא פחות טובה ממנה בתחום הזה, קראתי עליה את הכתבה בהגה וראיתי את הסרטון שם והיא באמת ניתזת לפניות.בסוף היום יש לך 130 כ"ס יותר ופוטנציאל שיפורים שמקרב אותך מאוד למכונית על.
פורסם 2006 ביוני 319 שנים פהhttp://www.motocar.co.il/motocar/video/video_page.aspלך לסרטון "איוו נגד STI"לדעתי מי שרוצה ביצועים עם פינוק שיקנה סובארו B4 SPEC B. מנוע בוקסר 6 צילינדרים 3 ליטר עם 245 כ"ס, יש הנעה כפולה כמובן, גיר ידני 6 הילוכים, 6.2 למאה ב-280 אלף שח.מי שרוצה אוטו' יש B4 407 C5 עם מנועים 3 ליטר ועולות 260 בערך. בסיטרואן ובפיז'ו יש מנוע V6 עם 210 כ"ס וגיר 6 הילוכים אוטו' זהה, היתרון של הסיטרואן על הפיז'ו זה קצת אבזור ומתלים ייחודיים של סיטרואן, לסובארו יש את אותו מנוע הבוקסר שהוזכר מקודם עם גיר אוטו' 5 הילוכים.זה יהיה פשוט טמטום להוסיף כסף למכונית חלשה יותר עם פחות אבזור בגלל הסמל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.