עבור לתוכן

my VOL 2 מחווה ל carter ולשגיא --- והפעם: EVO 9 !

Featured Replies

פורסם

אתם כולכם מסתמכים על זה שה-PSI לא משתנה והעומס כן

[ltr]obviously you fit the tire pressure to the load (and speed btw), but what that got to do with the vehicle's mass?[/ltr]

  • תגובות 201
  • צפיות 13.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

עד עכשיו לא דיברתם על לשנות את ה-PSI

לא להתאים ולא נעליים

כשאני חושב על זה גם לשיפוע של הסיבוב יש חלק נכבד פה

כנראה בגלל זה אני חושב שמכונית עם משקל יותר גבוה יותר יציבה

הסיבוב של שער הגיא הוא סיבוב הפוך

פורסם

HOPELESS :kopfpatsch:

טעית ואתה לא מוכן להודות בכך, חבל.

פורסם

כמו מה זה נראה לך?

כשאני חושב על זה גם לשיפוע של הסיבוב יש חלק נכבד פה

כנראה בגלל זה אני חושב שמכונית עם משקל יותר גבוה יותר יציבה

הסיבוב של שער הגיא הוא סיבוב הפוך

נכתוב יותר ברור בשביל מי שקשה לו להבין בין השורות

כנראה שטעיתי ומה שאמרתי נכון רק למקרים מסוימים מאוד

פורסם

א?יז?הו? ח?כ?ם? ה?ל?ו?מ?ד מ?כ??ל א?ד?ם

ליאור, שיפוע הכביש הוא גורם מכריע לזריקת הרכב "החוצה" או להישארותו באותו קוו נסיעה.

אם כביש יהיה בשיפוע נכון ורוחב סביר, אתה אמור להיות מסוגל להמשיך ולנסוע ללא הפסקה במסלול בצורת 0

רק על ידי לחיצה על הגז.

טיף נידל הוכיח את זה כאשר נסע עם ה M6 במסלול כזה עד למהירות של 160 קמ"ש ללא ידיים על ההגה,

הוא אמר שעד מהירות כזו איין בעיה והרכב ישמור על המסלול שלו בגלל זוית הכביש, אחר כך צריך לשים את הידיים כבר.

ככה שאם הכביש בשיפוע נכון, הוא עוזר לך לא להיזרק החוצה ושומר על היציבות של הרכב.

פורסם

[ltr]no it's never correct, not for positive cambered corners, nor for negative cambered corners. weight is always bad for handling.

here's a nice proof.

same setup, only difference is one is empty the other is loaded with an extra 3 people. (an extra 210kg)

the test was done at 1st gear full throttle, and then cornered at max g without wheel slipping.

the yellow line represent the neutral forces, the lines parallel to the ground represent the forces affecting each wheel. its color represent the grip from blue to bright green (red means slipping). at the bottom you can see the g forces.

on empty it pulls 0.94+0.11

on load it pulls 0.90+0.11

actually on load it pulled less but since I did the run longer the wheels heated up. when it was cold it barely pulled 0.87g(+0.11).[/ltr]

[attachment deleted by admin]

פורסם

א?יז?הו? ח?כ?ם? ה?ל?ו?מ?ד מ?כ??ל א?ד?ם

ליאור, שיפוע הכביש הוא גורם מכריע לזריקת הרכב "החוצה" או להישארותו באותו קוו נסיעה.

אם כביש יהיה בשיפוע נכון ורוחב סביר, אתה אמור להיות מסוגל להמשיך ולנסוע ללא הפסקה במסלול בצורת 0

רק על ידי לחיצה על הגז.

טיף נידל הוכיח את זה כאשר נסע עם ה M6 במסלול כזה עד למהירות של 160 קמ"ש ללא ידיים על ההגה,

הוא אמר שעד מהירות כזו איין בעיה והרכב ישמור על המסלול שלו בגלל זוית הכביש, אחר כך צריך לשים את הידיים כבר.

ככה שאם הכביש בשיפוע נכון, הוא עוזר לך לא להיזרק החוצה ושומר על היציבות של הרכב.

אכן

אבל בשער הגיא זה סיבוב הפוך

השיפוע הוא לא לצד הפנימי של הסיבוב אלא לצד החיצוני של הסיבוב

ככה שאם אתה בא מהר מדי הוא זורק אותך החוצה (ותעיד על כך הגדר ביטחון

ממזר לא הבנתי כל כך

איזה תמונה הריק ואיזה העמוס?

פורסם

אני לא בטוח אבל אני חושב שהתמונה שבה ישנם 4 אנשים בתוך האוטו היא העמוסה...

פורסם

[ltr]indeed, also it's possible the one called loaded 640.jpg is the loaded one and the empty 640.jpg is the empty one.

640 stands for 640x480 (the original screen shot is 1280x960).[/ltr]

פורסם
  • מחבר

ליאור, אתה מתייחס להסברים? מנסים להסביר לך ואתה :s07:

NOS, כנראה שאתה לא מכיר את ה-STI עליה אני מדבר, ולמה היא כ"כ חמדמדה ;)

אגב, שמעת על האירוע בשישי הקרוב?

1. ליאור הוא מנהל וכדאי לך להתייחס עליו יפה

2. כן, שמעתי על האירוע ואני כנראה בא עם ה GT

וכן, באמת בדקתי את הנושא עוד פעם אבל הפעם עם יונדאי טראקן, פעם אחת לבד ופעם אחת עם 7 אנשים ... והאוטו המלא מחליק יותר ... וכן שיניתי את הלחץ כמו שכתוב בספר ...

אבל מה שעוד אני יודע זה שכאשר האוטו מלא החלק הקדמי מחליק יותר וכאשר האוטו ריק החלק האחורי מחליק יותר ...

פורסם

חחחחח תגיד לי דור, מאיפה אתה מביא את האנשים לניסויי הרכב שלך :silly:

או שהם לא יודעים בכלל שהם חלק מהניסוי :P

פורסם
  • מחבר

חחחחח תגיד לי דור, מאיפה אתה מביא את האנשים לניסויי הרכב שלך :silly:

או שהם לא יודעים בכלל שהם חלק מהניסוי :P

הם לא יודעים שזה ניסוי... אני תמיד נוסע ככה
פורסם

אני לא בטוח אבל אני חושב שהתמונה שבה ישנם 4 אנשים בתוך האוטו היא העמוסה...

אה. אופס

לא שמתי לב שזה בכלל כסאות

או לשם של התמונות

link=topic=185044.msg1611362#msg1611362 date=1149715101]

1. ליאור הוא מנהל וכדאי לך להתייחס עליו יפה

2. כן, שמעתי על האירוע ואני כנראה בא עם ה GT

וכן, באמת בדקתי את הנושא עוד פעם אבל הפעם עם יונדאי טראקן, פעם אחת לבד ופעם אחת עם 7 אנשים ... והאוטו המלא מחליק יותר ... וכן שיניתי את הלחץ כמו שכתוב בספר ...

אבל מה שעוד אני יודע זה שכאשר האוטו מלא החלק הקדמי מחליק יותר וכאשר האוטו ריק החלק האחורי מחליק יותר ...

מנהל הוא לא אלוהים (הוא מקסימום ערנב)

והסיבה שהאוטו מחליק יותר עם יותר משקל זה שהמשקל לא מחולק אלא "יושב" על האמצע-זנב של האוטו ומפעיל עליו לחץ כלפי הכביש

בעוד המשקל מקדימה לא השתנה או שהשתנה מעט (מקסימום עוד בנאדם אחד חוץ מהנהג, לעומת תוספת של 5 באמצע-זנב)

פורסם
  • מחבר

אמממ הבנתי ...

טוב נראה... מחר אני אבדוק עוד כמה דברים ... אני אנסה בכוונה לגרום לאוטו לעשות 360 ונראה איך יותר קל, עם משקל או בלי משקל ...

פורסם
link=topic=185044.msg1611402#msg1611402 date=1149716508]

אמממ הבנתי ...

טוב נראה... מחר אני אבדוק עוד כמה דברים ... אני אנסה בכוונה לגרום לאוטו לעשות 360 ונראה איך יותר קל, עם משקל או בלי משקל ...

יש לך כלוב התהפכות ?;D

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים