פורסם 2006 ביוני 719 שנים אתם כולכם מסתמכים על זה שה-PSI לא משתנה והעומס כן[ltr]obviously you fit the tire pressure to the load (and speed btw), but what that got to do with the vehicle's mass?[/ltr]
פורסם 2006 ביוני 719 שנים עד עכשיו לא דיברתם על לשנות את ה-PSIלא להתאים ולא נעלייםכשאני חושב על זה גם לשיפוע של הסיבוב יש חלק נכבד פהכנראה בגלל זה אני חושב שמכונית עם משקל יותר גבוה יותר יציבההסיבוב של שער הגיא הוא סיבוב הפוך
פורסם 2006 ביוני 719 שנים כמו מה זה נראה לך?כשאני חושב על זה גם לשיפוע של הסיבוב יש חלק נכבד פהכנראה בגלל זה אני חושב שמכונית עם משקל יותר גבוה יותר יציבההסיבוב של שער הגיא הוא סיבוב הפוךנכתוב יותר ברור בשביל מי שקשה לו להבין בין השורותכנראה שטעיתי ומה שאמרתי נכון רק למקרים מסוימים מאוד
פורסם 2006 ביוני 719 שנים א?יז?הו? ח?כ?ם? ה?ל?ו?מ?ד מ?כ??ל א?ד?םליאור, שיפוע הכביש הוא גורם מכריע לזריקת הרכב "החוצה" או להישארותו באותו קוו נסיעה.אם כביש יהיה בשיפוע נכון ורוחב סביר, אתה אמור להיות מסוגל להמשיך ולנסוע ללא הפסקה במסלול בצורת 0רק על ידי לחיצה על הגז.טיף נידל הוכיח את זה כאשר נסע עם ה M6 במסלול כזה עד למהירות של 160 קמ"ש ללא ידיים על ההגה,הוא אמר שעד מהירות כזו איין בעיה והרכב ישמור על המסלול שלו בגלל זוית הכביש, אחר כך צריך לשים את הידיים כבר.ככה שאם הכביש בשיפוע נכון, הוא עוזר לך לא להיזרק החוצה ושומר על היציבות של הרכב.
פורסם 2006 ביוני 719 שנים [ltr]no it's never correct, not for positive cambered corners, nor for negative cambered corners. weight is always bad for handling.here's a nice proof.same setup, only difference is one is empty the other is loaded with an extra 3 people. (an extra 210kg)the test was done at 1st gear full throttle, and then cornered at max g without wheel slipping.the yellow line represent the neutral forces, the lines parallel to the ground represent the forces affecting each wheel. its color represent the grip from blue to bright green (red means slipping). at the bottom you can see the g forces.on empty it pulls 0.94+0.11on load it pulls 0.90+0.11actually on load it pulled less but since I did the run longer the wheels heated up. when it was cold it barely pulled 0.87g(+0.11).[/ltr][attachment deleted by admin]
פורסם 2006 ביוני 719 שנים א?יז?הו? ח?כ?ם? ה?ל?ו?מ?ד מ?כ??ל א?ד?םליאור, שיפוע הכביש הוא גורם מכריע לזריקת הרכב "החוצה" או להישארותו באותו קוו נסיעה.אם כביש יהיה בשיפוע נכון ורוחב סביר, אתה אמור להיות מסוגל להמשיך ולנסוע ללא הפסקה במסלול בצורת 0רק על ידי לחיצה על הגז.טיף נידל הוכיח את זה כאשר נסע עם ה M6 במסלול כזה עד למהירות של 160 קמ"ש ללא ידיים על ההגה,הוא אמר שעד מהירות כזו איין בעיה והרכב ישמור על המסלול שלו בגלל זוית הכביש, אחר כך צריך לשים את הידיים כבר.ככה שאם הכביש בשיפוע נכון, הוא עוזר לך לא להיזרק החוצה ושומר על היציבות של הרכב.אכןאבל בשער הגיא זה סיבוב הפוךהשיפוע הוא לא לצד הפנימי של הסיבוב אלא לצד החיצוני של הסיבובככה שאם אתה בא מהר מדי הוא זורק אותך החוצה (ותעיד על כך הגדר ביטחוןממזר לא הבנתי כל כךאיזה תמונה הריק ואיזה העמוס?
פורסם 2006 ביוני 719 שנים [ltr]indeed, also it's possible the one called loaded 640.jpg is the loaded one and the empty 640.jpg is the empty one.640 stands for 640x480 (the original screen shot is 1280x960).[/ltr]
פורסם 2006 ביוני 719 שנים מחבר ליאור, אתה מתייחס להסברים? מנסים להסביר לך ואתה NOS, כנראה שאתה לא מכיר את ה-STI עליה אני מדבר, ולמה היא כ"כ חמדמדה אגב, שמעת על האירוע בשישי הקרוב? 1. ליאור הוא מנהל וכדאי לך להתייחס עליו יפה 2. כן, שמעתי על האירוע ואני כנראה בא עם ה GT וכן, באמת בדקתי את הנושא עוד פעם אבל הפעם עם יונדאי טראקן, פעם אחת לבד ופעם אחת עם 7 אנשים ... והאוטו המלא מחליק יותר ... וכן שיניתי את הלחץ כמו שכתוב בספר ... אבל מה שעוד אני יודע זה שכאשר האוטו מלא החלק הקדמי מחליק יותר וכאשר האוטו ריק החלק האחורי מחליק יותר ...
פורסם 2006 ביוני 719 שנים חחחחח תגיד לי דור, מאיפה אתה מביא את האנשים לניסויי הרכב שלך או שהם לא יודעים בכלל שהם חלק מהניסוי
פורסם 2006 ביוני 719 שנים מחבר חחחחח תגיד לי דור, מאיפה אתה מביא את האנשים לניסויי הרכב שלך או שהם לא יודעים בכלל שהם חלק מהניסוי הם לא יודעים שזה ניסוי... אני תמיד נוסע ככה
פורסם 2006 ביוני 719 שנים אני לא בטוח אבל אני חושב שהתמונה שבה ישנם 4 אנשים בתוך האוטו היא העמוסה...אה. אופסלא שמתי לב שזה בכלל כסאותאו לשם של התמונות link=topic=185044.msg1611362#msg1611362 date=1149715101]1. ליאור הוא מנהל וכדאי לך להתייחס עליו יפה2. כן, שמעתי על האירוע ואני כנראה בא עם ה GT וכן, באמת בדקתי את הנושא עוד פעם אבל הפעם עם יונדאי טראקן, פעם אחת לבד ופעם אחת עם 7 אנשים ... והאוטו המלא מחליק יותר ... וכן שיניתי את הלחץ כמו שכתוב בספר ...אבל מה שעוד אני יודע זה שכאשר האוטו מלא החלק הקדמי מחליק יותר וכאשר האוטו ריק החלק האחורי מחליק יותר ... מנהל הוא לא אלוהים (הוא מקסימום ערנב)והסיבה שהאוטו מחליק יותר עם יותר משקל זה שהמשקל לא מחולק אלא "יושב" על האמצע-זנב של האוטו ומפעיל עליו לחץ כלפי הכבישבעוד המשקל מקדימה לא השתנה או שהשתנה מעט (מקסימום עוד בנאדם אחד חוץ מהנהג, לעומת תוספת של 5 באמצע-זנב)
פורסם 2006 ביוני 719 שנים מחבר אמממ הבנתי ...טוב נראה... מחר אני אבדוק עוד כמה דברים ... אני אנסה בכוונה לגרום לאוטו לעשות 360 ונראה איך יותר קל, עם משקל או בלי משקל ...
פורסם 2006 ביוני 819 שנים link=topic=185044.msg1611402#msg1611402 date=1149716508]אמממ הבנתי ...טוב נראה... מחר אני אבדוק עוד כמה דברים ... אני אנסה בכוונה לגרום לאוטו לעשות 360 ונראה איך יותר קל, עם משקל או בלי משקל ... יש לך כלוב התהפכות ?;D
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.