עבור לתוכן

שאלה על רכב אוט'

Featured Replies

פורסם

פסיכו59 מN לD זה קיק??

זה טיפשות שדופקת את הגיר.

קיק דאון זה מצב שקיים רק ברכב אוטומטתי כאשר הדוושה עד סופה,במצב זה צריכת הדלק מוגברת נכנסת למאייד וולכן האוטו מאיץ חזק.

יפה, תחשוב מה קורה שאתה על N ולוחץ את הדוושה עד הסוף ואז משלב D, כמובן שהגיר ייטחן כמו שצריך אבל זאת חתיכת פתיחה.

  • תגובות 34
  • צפיות 2.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

ואחרי זה חתיכת תשלום במוסך.

לגבי הצריכה קיק בדרך כלל לוקח קרוב ל 40% יותר צריכת דלק מאשר נסיעה רגילה.בגלל זה קיק מיועד לא לפוזה אלא בעיקר לעקיפות במצבי חירום

אם אתה אוהב פוזה בדרך כלל בתיבה יש מצב ספורט אשר גורם לסלד לעלות קרוב לקו האדום זה עדיף על מה שאתה עושה.

פורסם

בגירים אוטומאטים חדשים אתה לא יכול לעשות את השטות הזאת כדי לפרפר

עם תתן פול גז ב N ותשלב ב D הגיר יוריד את הטורים לבד ואז ישלב ל D (ברכבים איכותיים - הונדה מיצובישי , לדעתי זה כבר בכל רכב אוטו' חדש - אני לא מעודכן עברתי את השלב הזה מזמן)

וכמובן שאם תנסה מ D לשלב ל R , הגיר לא יישלב לך את זה , ואם כן אז מן הסתם הוא יתפרק לך לחלוטין

פורסם

ואחרי זה חתיכת תשלום במוסך.

לגבי הצריכה קיק בדרך כלל לוקח קרוב ל 40% יותר צריכת דלק מאשר נסיעה רגילה.בגלל זה קיק מיועד לא לפוזה אלא בעיקר לעקיפות במצבי חירום

אם אתה אוהב פוזה בדרך כלל בתיבה יש מצב ספורט אשר גורם לסלד לעלות קרוב לקו האדום זה עדיף על מה שאתה עושה.

מצב ספורט ? אין לי את זה ברכב..

ובכל אופן אחרי שנשבר לי גיר הפסקתי עם כל השטויות של הפירפורים ושל המשחקים עם הגיר. עכשיו R ו-D נפגשים רק בחנייה. :xyxthumbs:

פורסם

גם אני כמוך בהתחלה פתיחות בלגנים עד שהלך הגיר מאז עזבתי את השטויות הללו.

לגבי הכפתור בחלק מהמכוניות הוא נקרא OVER DRIVE יכול להיות שיש לך כזה?

פורסם

כן בהרבה רכבים יש את הכפתור הזה.

קצת לא קשור אבל לחבר שלי הייתה מכונית על שלט משהו ישר על בנזין והוא לקח אותה למקום מפגש כזה פעם בשבוע הוא דפק איתה פול מהירות מישהו עלה לו על התדר בטעות ואצלו הוא נסע רוורס, זה פשוט שבר לו את כל הגיר וזה היה כ"כ מצחיק לראות את כל החתיכות הקטנות של זה ואיך הצירים התעקמו. תחשבו שזה קורה ברכב אמיתי :s05:

פורסם

בד"כ מעבירים מN לD כדי לתת קיקים בסבבה.

ניסיתי פעמיים שלוש עם האוטו שלי (גולף 2000 1.6 אוטומטית) וברגע כשאתה מעביר מ-N ל-D והגז לחוץ נזרקתי קדימה...וגם זה שובר את הגיר..והאוטו עבר טיפול של סכום גדול מאוד..(5000 ש"ח)..אז אני מעדיף לא לעשות שטויות ולנסוע רגיל..וזהו :).

פורסם

זה הורס תגיר .. פשוט מאוד

פורסם
  • מחבר

קיק דאון זה מצב שקיים רק ברכב אוטומטתי כאשר הדוושה עד סופה,במצב זה צריכת הדלק מוגברת נכנסת למאייד וולכן האוטו מאיץ חזק.

אתה יכל לפרט איך מגיעים למצב הזה, סתם ללחוץ על הגז עד הסוף?

זה לא סתם הרבה גז? למה זה נקרא קיק דאון?

Holy

אל תדאג, אני אחרי למדי.

סתם בודק קצת את הרכב לדעת יותר.

פורסם

כשאתה לוחץ על הגז עד הסוף אז זה מזרים את הדלק יותר מהר, אם עכשיו על כל ס"מ שלחצת מהירות ההזרקה גדלה ב2% אז לפני שהכפתור נלחץ אתה ב80% ושהוא נלחץ אוטומטית האוטו קופץ ל100% כל הסנטימטרים הראשונים הוא עולה בהדרגה ובאחרון הוא קופץ עד הסוף (כמובן שזאת רק דוגמה אין לי מושג בקשר לאחזוים וזה בטח שונה בכל אוטו.

מי שרוצה קיקים טובים שיוסיף הזרקת נייטרוס כשלוחצים על כפתור.

פורסם
  • מחבר

הבנתי זאת רק מערכת של הרכב שלבד עושה את זה.

נראה לי שאני יודע על מה מדובר אצלי ברכב יש לגז באמת שני שלבים, האחרון קשה יותר ללחיצה ובאמת מפיק יותר מהמנוע.

האם זה מוריד היולך אוטומטי גם בתהליך? כי הבנתי שזה מה שקיק דאון עושה.

פורסם

יא אללה כמה שטויות רצות פה

קיק דאון זה לא יותר מאשר להכריח את האוטו להוריד הילוך

אתה שומר על המהירות אבל מוריד הילוך, ז"א שהסל"ד עולה (RPM, מהירות סיבוב מנוע לדקה)

ככל שהסל"ד יותר גבוה צריכת הדלק עולה בהתאם (המנוע שורף את אותה כמות דלק בכל סיבוב)

ברכב בנזין בד"כ התחום הסביר הוא 2-3 טורים (ז"א 2000-3000 סל"ד), עם קיק דאון אפשר להגיע גם ל-6 ול-7 טורים (תלוי במנוע ובאוטו)

ז"א צריכת דלק פי 2 עד פי 3.5 מנסיעה רגועה ונעימה

אם יש מחשב רכב שמראה את הצריכת דלק אתם יכולים לבדוק את זה

לגבי מעבר מ-N ל-D, כל עוד הסל"ד נמצא בתחום הנמוך של הסל"ד (ז"א מתחת ל-2000) אין בעיה לשלב, זה בדיוק כמו להעביר הילוך בידני

אם בשילוב יש רעשים זה לא שילוב טוב

פורסם
  • מחבר

יא אללה כמה שטויות רצות פה

אתה נראה לי מדבר על גיר רגיל, לא?

פורסם

כל מה שאמרתי נכון לאוטומט

אין לך קיק דאון בידני אלא הורדת הילוך {שהיא לא קיק דאון כי היא לא מתבצעת ע"י לחיצה אגרסיבית עם הרגל על המצערת [זה לא נכון להתייחס לדוושת המצערת בתור גז, פשוט כי אין לך גז ברוב המכוניות, אלא רק בכאלה שעובדות על גפ"מ (גז פחמימני מעובה)]}

בידני אין לך בעיה עם ההילוכים כמעט

ברגע שאתה לוחץ על הקלאצ' אתה מפריד את המנוע מהגלגלים ואתה יכול לשחק עם ההילוכים כמה שבא לך כל עוד זה מותאם למהירות

פורסם
  • מחבר

קיק דאון זה לא יותר מאשר להכריח את האוטו להוריד הילוך

אתה שומר על המהירות אבל מוריד הילוך, ז"א שהסל"ד עולה (RPM, מהירות סיבוב מנוע לדקה)

ככל שהסל"ד יותר גבוה צריכת הדלק עולה בהתאם (המנוע שורף את אותה כמות דלק בכל סיבוב)

אז אם זה שומר על המהירות למה זה טוב? עליות?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים