פורסם 2006 ביוני 219 שנים פסיכו59 מN לD זה קיק??זה טיפשות שדופקת את הגיר.קיק דאון זה מצב שקיים רק ברכב אוטומטתי כאשר הדוושה עד סופה,במצב זה צריכת הדלק מוגברת נכנסת למאייד וולכן האוטו מאיץ חזק.יפה, תחשוב מה קורה שאתה על N ולוחץ את הדוושה עד הסוף ואז משלב D, כמובן שהגיר ייטחן כמו שצריך אבל זאת חתיכת פתיחה.
פורסם 2006 ביוני 219 שנים ואחרי זה חתיכת תשלום במוסך.לגבי הצריכה קיק בדרך כלל לוקח קרוב ל 40% יותר צריכת דלק מאשר נסיעה רגילה.בגלל זה קיק מיועד לא לפוזה אלא בעיקר לעקיפות במצבי חירוםאם אתה אוהב פוזה בדרך כלל בתיבה יש מצב ספורט אשר גורם לסלד לעלות קרוב לקו האדום זה עדיף על מה שאתה עושה.
פורסם 2006 ביוני 219 שנים בגירים אוטומאטים חדשים אתה לא יכול לעשות את השטות הזאת כדי לפרפר עם תתן פול גז ב N ותשלב ב D הגיר יוריד את הטורים לבד ואז ישלב ל D (ברכבים איכותיים - הונדה מיצובישי , לדעתי זה כבר בכל רכב אוטו' חדש - אני לא מעודכן עברתי את השלב הזה מזמן)וכמובן שאם תנסה מ D לשלב ל R , הגיר לא יישלב לך את זה , ואם כן אז מן הסתם הוא יתפרק לך לחלוטין
פורסם 2006 ביוני 219 שנים ואחרי זה חתיכת תשלום במוסך. לגבי הצריכה קיק בדרך כלל לוקח קרוב ל 40% יותר צריכת דלק מאשר נסיעה רגילה.בגלל זה קיק מיועד לא לפוזה אלא בעיקר לעקיפות במצבי חירום אם אתה אוהב פוזה בדרך כלל בתיבה יש מצב ספורט אשר גורם לסלד לעלות קרוב לקו האדום זה עדיף על מה שאתה עושה. מצב ספורט ? אין לי את זה ברכב.. ובכל אופן אחרי שנשבר לי גיר הפסקתי עם כל השטויות של הפירפורים ושל המשחקים עם הגיר. עכשיו R ו-D נפגשים רק בחנייה.
פורסם 2006 ביוני 219 שנים גם אני כמוך בהתחלה פתיחות בלגנים עד שהלך הגיר מאז עזבתי את השטויות הללו.לגבי הכפתור בחלק מהמכוניות הוא נקרא OVER DRIVE יכול להיות שיש לך כזה?
פורסם 2006 ביוני 219 שנים כן בהרבה רכבים יש את הכפתור הזה.קצת לא קשור אבל לחבר שלי הייתה מכונית על שלט משהו ישר על בנזין והוא לקח אותה למקום מפגש כזה פעם בשבוע הוא דפק איתה פול מהירות מישהו עלה לו על התדר בטעות ואצלו הוא נסע רוורס, זה פשוט שבר לו את כל הגיר וזה היה כ"כ מצחיק לראות את כל החתיכות הקטנות של זה ואיך הצירים התעקמו. תחשבו שזה קורה ברכב אמיתי :s05:
פורסם 2006 ביוני 219 שנים בד"כ מעבירים מN לD כדי לתת קיקים בסבבה. ניסיתי פעמיים שלוש עם האוטו שלי (גולף 2000 1.6 אוטומטית) וברגע כשאתה מעביר מ-N ל-D והגז לחוץ נזרקתי קדימה...וגם זה שובר את הגיר..והאוטו עבר טיפול של סכום גדול מאוד..(5000 ש"ח)..אז אני מעדיף לא לעשות שטויות ולנסוע רגיל..וזהו .
פורסם 2006 ביוני 219 שנים מחבר קיק דאון זה מצב שקיים רק ברכב אוטומטתי כאשר הדוושה עד סופה,במצב זה צריכת הדלק מוגברת נכנסת למאייד וולכן האוטו מאיץ חזק.אתה יכל לפרט איך מגיעים למצב הזה, סתם ללחוץ על הגז עד הסוף?זה לא סתם הרבה גז? למה זה נקרא קיק דאון?Holyאל תדאג, אני אחרי למדי. סתם בודק קצת את הרכב לדעת יותר.
פורסם 2006 ביוני 219 שנים כשאתה לוחץ על הגז עד הסוף אז זה מזרים את הדלק יותר מהר, אם עכשיו על כל ס"מ שלחצת מהירות ההזרקה גדלה ב2% אז לפני שהכפתור נלחץ אתה ב80% ושהוא נלחץ אוטומטית האוטו קופץ ל100% כל הסנטימטרים הראשונים הוא עולה בהדרגה ובאחרון הוא קופץ עד הסוף (כמובן שזאת רק דוגמה אין לי מושג בקשר לאחזוים וזה בטח שונה בכל אוטו.מי שרוצה קיקים טובים שיוסיף הזרקת נייטרוס כשלוחצים על כפתור.
פורסם 2006 ביוני 219 שנים מחבר הבנתי זאת רק מערכת של הרכב שלבד עושה את זה.נראה לי שאני יודע על מה מדובר אצלי ברכב יש לגז באמת שני שלבים, האחרון קשה יותר ללחיצה ובאמת מפיק יותר מהמנוע.האם זה מוריד היולך אוטומטי גם בתהליך? כי הבנתי שזה מה שקיק דאון עושה.
פורסם 2006 ביוני 219 שנים יא אללה כמה שטויות רצות פהקיק דאון זה לא יותר מאשר להכריח את האוטו להוריד הילוךאתה שומר על המהירות אבל מוריד הילוך, ז"א שהסל"ד עולה (RPM, מהירות סיבוב מנוע לדקה)ככל שהסל"ד יותר גבוה צריכת הדלק עולה בהתאם (המנוע שורף את אותה כמות דלק בכל סיבוב)ברכב בנזין בד"כ התחום הסביר הוא 2-3 טורים (ז"א 2000-3000 סל"ד), עם קיק דאון אפשר להגיע גם ל-6 ול-7 טורים (תלוי במנוע ובאוטו)ז"א צריכת דלק פי 2 עד פי 3.5 מנסיעה רגועה ונעימהאם יש מחשב רכב שמראה את הצריכת דלק אתם יכולים לבדוק את זהלגבי מעבר מ-N ל-D, כל עוד הסל"ד נמצא בתחום הנמוך של הסל"ד (ז"א מתחת ל-2000) אין בעיה לשלב, זה בדיוק כמו להעביר הילוך בידניאם בשילוב יש רעשים זה לא שילוב טוב
פורסם 2006 ביוני 219 שנים כל מה שאמרתי נכון לאוטומטאין לך קיק דאון בידני אלא הורדת הילוך {שהיא לא קיק דאון כי היא לא מתבצעת ע"י לחיצה אגרסיבית עם הרגל על המצערת [זה לא נכון להתייחס לדוושת המצערת בתור גז, פשוט כי אין לך גז ברוב המכוניות, אלא רק בכאלה שעובדות על גפ"מ (גז פחמימני מעובה)]}בידני אין לך בעיה עם ההילוכים כמעטברגע שאתה לוחץ על הקלאצ' אתה מפריד את המנוע מהגלגלים ואתה יכול לשחק עם ההילוכים כמה שבא לך כל עוד זה מותאם למהירות
פורסם 2006 ביוני 219 שנים מחבר קיק דאון זה לא יותר מאשר להכריח את האוטו להוריד הילוךאתה שומר על המהירות אבל מוריד הילוך, ז"א שהסל"ד עולה (RPM, מהירות סיבוב מנוע לדקה)ככל שהסל"ד יותר גבוה צריכת הדלק עולה בהתאם (המנוע שורף את אותה כמות דלק בכל סיבוב)אז אם זה שומר על המהירות למה זה טוב? עליות?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.