פורסם 2006 ביוני 219 שנים אמנם אין לי מושג, אבל אני חושב שלא (שוב, אין לי מושג)אני יותר תוהה למה אתה רוצה לדעת...יוצא לך לסוע על ניוטרל הרבה?
פורסם 2006 ביוני 219 שנים מחבר בטוח ?כי בזמן נסיעה אין שום הרגשה במעבר לD, זה מרגיש "חלק" מאוד.(אני מדבר על בלי לחיצה על גז).
פורסם 2006 ביוני 219 שנים לי זה נשמע דווקא לא בעייתיאבל לא יודע, אני נוהג רק על ידני...אבל למה לעזאזל אתה נוסע על ניוטרל שזה משנה לך?
פורסם 2006 ביוני 219 שנים תראה בעיקרון אתה לא אמור להעביר הילוך באוטומט - תוך כדי נסיעה, אלא אם כן אתה משלב הילוך נמוך יותר בירידה תלולה על מנת לא לשחוק ולשרוף את הברקסים.כשאתה מעביר הילוך לא בעצירה מלאה, אתה שוחק את הגיר. אומנם במקרה שאתה מתאר השחיקה היא די קטנה אבל עדיין זה גורם נזק מינורי.
פורסם 2006 ביוני 219 שנים מחבר אבל למה לעזאזל אתה נוסע על ניוטרל שזה משנה לך? כי ב4 בבוקר משעמם כשחוזרים הביתה אז בירידה של הישוב פעם או פעמיים העברתי לN, באמת שבלי סיבה טובה (וכן אני יודע שזה טיפשי). וזה העלה בי מחשבה, אם זה מזיק או לא. אל תדאג אני לא מכניס ל N במחלף גלילות ב 90-110 קמ"ש ;D
פורסם 2006 ביוני 219 שנים בד"כ מעבירים מN לD כדי לתת קיקים בסבבה. כל עוד גיר 1 וגיר 2 יסתובבו באותה מהירות+- ויתחברו אז לא יהיה נזק בטח לא משהו רציני, חופשי סע על N זה הכי אחי. אני פעם ב90 קמ"ש העברתי לרוורס מזל שהגיר לא מכני אחרת היה לי מלא מלא חתיכות קטנות בתוך האוטו
פורסם 2006 ביוני 219 שנים מחבר נראה לי שאם אני מעביר לR במעל 10 קמ"ש השילדה והפח מתנתקים אחד מהשני.VW שנת 97.
פורסם 2006 ביוני 219 שנים פסיכו59 מN לD זה קיק??זה טיפשות שדופקת את הגיר.קיק דאון זה מצב שקיים רק ברכב אוטומטתי כאשר הדוושה עד סופה,במצב זה צריכת הדלק מוגברת נכנסת למאייד וולכן האוטו מאיץ חזק.
פורסם 2006 ביוני 219 שנים פסיכו59 מN לD זה קיק??זה טיפשות שדופקת את הגיר.קיק דאון זה מצב שקיים רק ברכב אוטומטתי כאשר הדוושה עד סופה,במצב זה צריכת הדלק מוגברת נכנסת למאייד וולכן האוטו מאיץ חזק.אם כבר הזכרת את הנושא הזה אז תרשו לי לשאול - כמה דלק אני שורף בקיק ? (1600 סמ"ק)
פורסם 2006 ביוני 219 שנים לנסוע על N בירידה היא טיפשיות לשמהיש 3 בעיות מאד בעיתיות במקרה הזה1. אם מישהו נכנס בך מאחורה אתה תקבל פוש עצבני של מהירות ולא יהיה את הגיר שיספוג אותך ואולי יציל לך את החיים.2. אתה שוחק ומחמם את הברקסים ולא מנצל את הגיר והמנוע להאטה3. אם אתה צריך במקרה חירום לתת גז כדי להתחמק ממשהו (נגיד לעבור נתיב כי שלך חסום ויש בנתיב השני אוטו) לא יהיה לך גז זמיןבקיצור לא מומלץ
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.