פורסם 2006 ביוני 419 שנים היי חבריםתלוי איך מסתכלים על השאלה ... ואנסח זאת כך : מה יותר טוב ? AMD או INTEL ...?עכשיו הכל מתחיל בהיסטוריה : בסוף שהות ה -50 ה NAVY האמריקאי רצה מטוס שיהווה חוד החנית מול המיגים אבל שיהיה בעל כושר נשיאה מסיבי של עד 10 טוב פצצות ו טילים בעל מגוון משתנה וכן יכולת נשיאת ראש קרב אטומי וכמובן יכולת שיוט עד 30 ק"מ גובה או 45 ק"מ לטיסת צילום וכן 2 אנשים וכולי .... בקיצור מפלצת קרב אדירה ובה היה יכולת שהיום נראית שולית אבל זה היה לפני 60 שנה .... (לפחות בתיכנון) - למטוס קרו F-4 בעל מגוון צורות A B C D E F G או בשמו העממי פנטום - בקיצור מכונת על (במלחמת המפרץ הם שימשו כתחנות ממסר מעופפות לגבהים של 20 ק"מ בזמן טיסה של 8 שעות כולל צילום בזמן אמת) .והיכולת המדהימה ביותר - נחיתה והמראה מנושאת מטוסים .בקיצור מפלצת ראויה לשמה .....אבל כאן נכנסת הפוליטיקה שלפעמים לא עושה טוב .... בצבא ארה"ב יש 2 חילות עיקריים - צבא היבשה והאויר וה NAVY שהוא חיל הים .ומכאן מתחיל המהפך :ראו צבא האוויר שה NAVY לוקח את כל הקרדיט ודרשו משהו דומה ופתחו מכאן תוך 10 שהים את ה F-15 A B חד ודו מושבי שהיווה חוד חנית - נוספו יכולותמכ"ם גבונות עד 400 ק"מ וכן מערכות ראיית יום ולילה אדירות יותר .ובא צבא היבשה וביקש גם כלי קטן יותר מבחינת גודל אבל שלא נופל בביצעים מה F-15 אבל ממוחשב לחלוטין - קרי - FLY BY WIRE - הכל עובר למחשב והוא קובע איך יתנהג המטוס .ז"א לסיכום אפשר לכתוב שעות על כל המטוסים הללו וההיסטוריה שלהם ובל נשכח את ה F-15 TOMCAT שהיה והינו מטוס קרב אויר אויר הטוב בעולם - ולכן ארה"ב לא מוכרת אותו לאף אחד- מסוגל לטפל ב 1+3 מטרות בזמן אמת מכל סוג ובכל מזג אוויר .והינה הסיכום הסופי : סוג מטוס F-14 F-15 F-16 F-4 יכולתאויר אויר * * * *+3אויר קרקע * * *-רק בשנים האחרונות *תנאי מזג אויר גרועים : * (לא משפיע עליו כלום) - (לא טס בגשם או מסג אויר גרוע) * * -כמו תותח נשיאת פצצות - טון : 10 5-7 תלוי 7-9 10-12 נשק יום הדין : * - צעצוע של מטוס * טקטי *גודל פיזי : גדול קטן מאוד גדול מאד גדול + - כנפיים משתנות מכ"ם -טווח : בינוני בינוני גדול גדול מנועים : 2 1 + עזר סילוני 2+ עזר סילוני 2 + עזר סילוניסוג חיווט סחב דחף F B Y סחב דחף ? מערכת בדיקה סחב דחף + הידראוליקה לכנפייםתקווה שעזרתי*הערה : כל הידע מפרסום זר ובאינטרנטכמובן שעל כל נושא אפשר לחפור עוד לעומק אבל בסופו של דבר חשוב טווח טיסה וכן עלות לשעת טיסה ותנאי מזג אוויר - בארץ כאשר לא ידוע מי מגיע מזניקים F-15 כאשר ידוע מה בא ממול וכן למשהו איטי מזגיקים F-16 /
פורסם 2006 ביוני 419 שנים כמובן שעל כל נושא אפשר לחפור עוד לעומק אבל בסופו של דבר חשוב טווח טיסה וכן עלות לשעת טיסה ותנאי מזג אוויר - בארץ כאשר לא ידוע מי מגיע מזניקים F-15 כאשר ידוע מה בא ממול וכן למשהו איטי מזגיקים F-16 /לא מדויק הפלוס של ה F-16 זה שיש לו מנוע אחד ומנוע העזר שלו מהיר יותר לכן מטוס F-16 מוזנק תוך 5 דקות לאוויר מה שנקרא כוננות 5 ל F-15 לוקח יותר זמן ולכן הוא פחות טוב למשימה זאת .
פורסם 2006 ביוני 419 שנים היי חבריםתלוי איך מסתכלים על השאלה ... ואנסח זאת כך : מה יותר טוב ? AMD או INTEL ...?עכשיו הכל מתחיל בהיסטוריה : בסוף שהות ה -50 ה NAVY האמריקאי רצה מטוס שיהווה חוד החנית מול המיגים אבל שיהיה בעל כושר נשיאה מסיבי של עד 10 טוב פצצות ו טילים בעל מגוון משתנה וכן יכולת נשיאת ראש קרב אטומי וכמובן יכולת שיוט עד 30 ק"מ גובה או 45 ק"מ לטיסת צילום וכן 2 אנשים וכולי .... בקיצור מפלצת קרב אדירה ובה היה יכולת שהיום נראית שולית אבל זה היה לפני 60 שנה .... (לפחות בתיכנון) - למטוס קרו F-4 בעל מגוון צורות A B C D E F G או בשמו העממי פנטום - בקיצור מכונת על (במלחמת המפרץ הם שימשו כתחנות ממסר מעופפות לגבהים של 20 ק"מ בזמן טיסה של 8 שעות כולל צילום בזמן אמת) .והיכולת המדהימה ביותר - נחיתה והמראה מנושאת מטוסים .בקיצור מפלצת ראויה לשמה .....אבל כאן נכנסת הפוליטיקה שלפעמים לא עושה טוב .... בצבא ארה"ב יש 2 חילות עיקריים - צבא היבשה והאויר וה NAVY שהוא חיל הים .ומכאן מתחיל המהפך :ראו צבא האוויר שה NAVY לוקח את כל הקרדיט ודרשו משהו דומה ופתחו מכאן תוך 10 שהים את ה F-15 A B חד ודו מושבי שהיווה חוד חנית - נוספו יכולותמכ"ם גבונות עד 400 ק"מ וכן מערכות ראיית יום ולילה אדירות יותר .ובא צבא היבשה וביקש גם כלי קטן יותר מבחינת גודל אבל שלא נופל בביצעים מה F-15 אבל ממוחשב לחלוטין - קרי - FLY BY WIRE - הכל עובר למחשב והוא קובע איך יתנהג המטוס .ז"א לסיכום אפשר לכתוב שעות על כל המטוסים הללו וההיסטוריה שלהם ובל נשכח את ה F-15 TOMCAT שהיה והינו מטוס קרב אויר אויר הטוב בעולם - ולכן ארה"ב לא מוכרת אותו לאף אחד- מסוגל לטפל ב 1+3 מטרות בזמן אמת מכל סוג ובכל מזג אוויר .והינה הסיכום הסופי : סוג מטוס F-14 F-15 F-16 F-4 יכולתאויר אויר * * * *+3אויר קרקע * * *-רק בשנים האחרונות *תנאי מזג אויר גרועים : * (לא משפיע עליו כלום) - (לא טס בגשם או מסג אויר גרוע) * * -כמו תותח נשיאת פצצות - טון : 10 5-7 תלוי 7-9 10-12 נשק יום הדין : * - צעצוע של מטוס * טקטי *גודל פיזי : גדול קטן מאוד גדול מאד גדול + - כנפיים משתנות מכ"ם -טווח : בינוני בינוני גדול גדול מנועים : 2 1 + עזר סילוני 2+ עזר סילוני 2 + עזר סילוניסוג חיווט סחב דחף F B Y סחב דחף ? מערכת בדיקה סחב דחף + הידראוליקה לכנפייםתקווה שעזרתי*הערה : כל הידע מפרסום זר ובאינטרנטכמובן שעל כל נושא אפשר לחפור עוד לעומק אבל בסופו של דבר חשוב טווח טיסה וכן עלות לשעת טיסה ותנאי מזג אוויר - בארץ כאשר לא ידוע מי מגיע מזניקים F-15 כאשר ידוע מה בא ממול וכן למשהו איטי מזגיקים F-16 /ראשית הטבלה לא ברורה,שנית TOMCAT זה F14 ולא F15.
פורסם 2006 ביוני 519 שנים 1.פאנטומים יצאו משרות2.אין לח"א 800 מטוסי קרב ,זה בטוח.לגבי מספרים אתם לא תדעו בחיים כמה יש זה מידע מאוד מסווג.GoldenAxe4000 כותב כל כך הרבה שטויות.מידע לא נכון, מערבב מידע ומבלבל בין סוגי מטוסים.F-16 היה הראשון שהשתמשו ב FBW.F-16 מטוס יותר קטן ויותר זריז מה f15 .F-15 עם טווח תקיפה גדול יותר ויכול לקחת יותר חימוש אוויר קרקע.לקרבות תותחים f16 עדיף.ואי אפשר לענות על השאלה הזאת בצורה פשוטה.השאלה היא מה הסיטואציה
פורסם 2006 ביוני 519 שנים על הכייפאק...בגלל זלזול שאנשים כמוך מפגינים כלפי חוקים שנוצרו כדי לשמור על בטחון החיילים עצמם הצבא שלנו נראה כמו שהוא נראהובגלל שמישהו כמוך אמר את זה והוציא דיסקט מסויים מבסיס מסויים נהרגו לוחמי שייטת 13 בלבנוןאז תמשיך להתייחס להכל בזלזול...וכן שמור זה כבר classifiedוהגדרה של שמור זה מידע שיכול לגרום לאובדן חיים או נזק בטחוני למדינת ישראלפסיפסתי משהו ?מישהו הוציא דיסקט ? אפשר בבקשה הסבר כי לא שמעתי את זה מעולם.
פורסם 2006 ביוני 519 שנים 1.פאנטומים יצאו משרותלא מדויק בכלל יש עוד כמה פעילים שעושים דברים שאף מוס אחר לא מסוגל לעשות .
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.