עזרה בבקשה בקשר ללפטופ IBM...!!! - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בבקשה בקשר ללפטופ IBM...!!!


ice23

Recommended Posts

הייי.... קנו לי לפטופ(חדש לגמרי) של מארה"ב הבעיה היא כשבאתי להפעיל אותו בארץ מיד אחרי שעולה המסך שלIBM הוא דורש סיסמא

- שאין לי מושג מה היא!!

איך אני יכול לעקוף את העיניין הזה...או שאני פשוט צריך איכשהוא להחזיר אותו חזרה.....

נ.ב

אני מוכן לשלם על השירות הזה למי שחושב שיכול לפתור את זה.

תודה מראש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד לא שמעתי שקונים מחשב ואין איתו סיסמא. כמובן שגם אם במקרה לא קיבלת סיסמא הרי שמן המתבקש לעשות טלפון מיידי לשרות של או לקפוץ למרכז שרות.

אבל, אם המחשב גנוב למשל, אז יכולה להיות בעיה עם העניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, גם לי נראה שהוצאת הסוללה בלוח האם תפתור את הבעייה. אבל בכל זאת מדובר במחשב נייד, זה לא עניין של מה בכך..

עריכה:

לאחר חיפוש קצרצר בגוגל מצאתי סיסמאות פה:

http://www.pwcrack.com/bios.shtml שים לב שלכל סוג ביוס יש סיסמאות אפשריות משלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעולם לא נתקלתי במחשב נייד חדש מהחברה אשר מוגן בסיסמה.

עכשיו, אם יש במחשב שבב TPM, גם הוצאת סוללה לא תעזור. הפתרון היחיד הוא ללכת למרכז שירות של יחד עם כל ההוכחות שהמחשב נרכש כחוק, והם יוכלו לאפס את הסיסמה (בתשלום אני מניח).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי,

תקשיב טוב,

הינה המספר תמיכה ושירות של IBM:

048494608

035313900

לIBM יש אחריות ושירות בינלאומיים, זה לא משנה שקנית אותו בחו"ל, תתקשר אליהם, ותדבר איתם.

בנוסף, אני משאר שאם קנית אותו בארה"ב אין לו עברית, אתה יכול ללכת אליהם והם ישימו לך וינדוס אחר ללא תשלום.

הסניף של ה03 נמצא בקריית אונו שני מטר מהמפעל של קוקה קולה, אתה יכול ללכת לשם בכל מקרה.

עד כמה שאני יודע כל זה לא יעלה לך אגורה, המדיניות שלהם היא תמיכה טכנית וחומרתית מקיפה בתקופת האחריות, כל עוד הם לא מחליפים לך חליף שפגעת בו או מוסיפים משהוא, זה לא עולה כסף, אתה יכול להטריד אותם כל היום.

בהצלחה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...