אוטו מליסינג - פוקוס, 3 או קורולה? - עמוד 6 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אוטו מליסינג - פוקוס, 3 או קורולה?


oba3k

Recommended Posts

אה.. גם אין מערכת קבועה ברמה 2.. וזה לא משנה לאבא שלי שזה עוד 500 שקל לחודש כי החברה משלמת על האוטו+כביש 6..

אין כזה דבר. כשאתה מקבל אותו חברה, אתה צריך לשלם עליו מס - כי מבחינת מס הכנסה קיבלת הטבת שכר.

אם הרכב הוא מקבוצה 2 אתה משלם עליו בסביבות ה1200 שקל לחודש.

בקבוצה 3 זה כבר יותר בסביבות ה1700 שקל לחודש.

החברה לא יכולה לשלם מס בשביל אבא שלך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 99
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

יש חברות שמגלמות את שוי השימוש במשכורת.

במילים פשוטות נותנות תוספת למשכורת בגודל שוי השימוש.

אבל בכל מקרה קצת קשה לי להאמין שלחברה לא אכפת עוד 500 שקל לחודש ועוד עלות הליסינג הגבוהה יותר.

אם לא, שיקח דרגה 6? למה רק 3?

עריכה:

חברות יותר סטנדרטיות לא רק שלא מגלמות, אלא אפילו מקצצות במשכורת בשביל לכסות את עלות הליסינג.

בכלאופן, אני גם מאמין שהמגאן 2 הטובה בקטגוריה.

כאשר הייתי צריך לבחור מיד אמרתי שאני רוצה מגאן 2. אבל אז עשו לי פרצוף עקום, בגלל שהם אכלו הרבה חרא במוסך עם המגאן הקודמת שהיתה לי (וכל שאר הרנואים בחברה - אבל זה בגלל שהמוסך חרא), ואמרו לי לבחור יפנית.

הציעו Honda Civic, אבל ביקשתי מזדה 3 בסוף - לא אכפת לי שמי שיושב מאחורה יהיה לו צפוף. שיסבלו!

ואז עזבתי את החברה ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקרה שאתה אמרת שהם מגלמות את שווי השימוש(שזה נדיר ביותר) אז יש גם מס על זה אתה יודע...

החברה תיצטרך לתת לך משהו כמו 800-900 על יותר טוב.

בד"כ רק החברה שאתה המנכ"ל ויו"ר הדריקטוריון תעשה את זה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, זה ברור שיש מס על הגילום.

אבל בסה"כ אתה מקבל כמעט כמו שהיית מקבל בלי הרכב.

אבל בכלל לדעתי המס על שווי שימוש ברכבים הנפוצים הוא לא נורא בכלל.

מסתכם בכמה מאות שקלים סה"כ, בתלות במדרגת המס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מבין שבתקופת ליסינג של 3 שנים, הסכום הזה יוצא 18,000 שקל, נכון?

אני יעדיף להוציא את הסכום הזה על דברים אחרים.

מי שממש ממש חולה על מכוניות, אולי כדאי לו. לי לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה ברור, אבל אפשר להקצין גם את הגישה הזאת, לאמר לחברה לותר על הליסינג, שיוסיפו 2,500 ש"ח במשכורת במקום.

בכסף הזה אפשר לקנות איזה טרנטה זולה יחסית ולשמור את העודף בצד.

כאשר לחוצים בכסף זה באמת לא רעיון טוב, אבל אפשר להוציא גם קצת כסף על איכות חיים. שלא לדבר גם על רמת בטיחות שונה בתכלית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השיפור בין מגאן למזדה 6 או מונדיאו לא כזה גדול - לא במרווח, אולי באיבזור, אבל בטח שלא בבטיחות (6 כריות אוויר במאגן). מילא היית אומר איזה מרצדס C קלאס, פאסאט החדשה או אאודי 4. לדעתי אולי ההבדל בין מגאן ל6 שווה 100-200 שקל בחודש - 500 קצת יקר מדי...

ושוב, אם אתה ממש אוהב מכוניות אז זה שווה. אבל זה הרבה כסף. שרב הציבור אני חושב היה מעדיף לשמור אותו בכיסו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במזדה 6 לא נסעתי, וגם לא במגאן 2.

אבל במזדה 3 כן וגם במונדיאו. המונדיאו שיפור משמעותי מאוד מעל המזדה 3, לפחות בעיני.

לא בטוח שהייתי מוכן לוותר על עוד 500 ש"ח בחודש בשבילה, אבל הפסילה היא לא אוטומטית אצלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גטס ואביאו?

אני חושב שקופסאות הפח האלה הן דרגה אחד למיטב זכרוני.

מקום העבודה שלי היה קונה מכוניות ולא שוכר אותן מחברות הליסינג.

מכוניות קצת יותר מאובזרות מאשר מה שיש בציים בד"כ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה כמעט אף פכם לא יוצא משתלם.

דרך אגב, הגטס באיבזור מלא, לפי טופ גיר משתווה לפולו. (כמובן שהגטס באיבזור מלא עולה משהו כמו 20 פאונד פחות מהפולו, ואז עדיף הפולו...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לטענתם הכל.

ביצועים, אחיזת כביש, מרחב פנימי, איבזור - ושוב אני מדבר על הדגם היקר ביותר של הגטס שנמכר בבריטניה. (כמובן שבתקציה הזה הקליאו החדשה היא המכונית המומלצת).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...