עבור לתוכן

אוטו מליסינג - פוקוס, 3 או קורולה?

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

אה.. גם אין מערכת קבועה ברמה 2.. וזה לא משנה לאבא שלי שזה עוד 500 שקל לחודש כי החברה משלמת על האוטו+כביש 6..

אין כזה דבר. כשאתה מקבל אותו חברה, אתה צריך לשלם עליו מס - כי מבחינת מס הכנסה קיבלת הטבת שכר.

אם הרכב הוא מקבוצה 2 אתה משלם עליו בסביבות ה1200 שקל לחודש.

בקבוצה 3 זה כבר יותר בסביבות ה1700 שקל לחודש.

החברה לא יכולה לשלם מס בשביל אבא שלך...

  • תגובות 99
  • צפיות 4.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

יש חברות שמגלמות את שוי השימוש במשכורת.

במילים פשוטות נותנות תוספת למשכורת בגודל שוי השימוש.

אבל בכל מקרה קצת קשה לי להאמין שלחברה לא אכפת עוד 500 שקל לחודש ועוד עלות הליסינג הגבוהה יותר.

אם לא, שיקח דרגה 6? למה רק 3?

עריכה:

חברות יותר סטנדרטיות לא רק שלא מגלמות, אלא אפילו מקצצות במשכורת בשביל לכסות את עלות הליסינג.

בכלאופן, אני גם מאמין שהמגאן 2 הטובה בקטגוריה.

כאשר הייתי צריך לבחור רכב מיד אמרתי שאני רוצה מגאן 2. אבל אז עשו לי פרצוף עקום, בגלל שהם אכלו הרבה חרא במוסך עם המגאן הקודמת שהיתה לי (וכל שאר הרנואים בחברה - אבל זה בגלל שהמוסך חרא), ואמרו לי לבחור יפנית.

הציעו Honda Civic, אבל ביקשתי מזדה 3 בסוף - לא אכפת לי שמי שיושב מאחורה יהיה לו צפוף. שיסבלו!

ואז עזבתי את החברה ;D

פורסם
  • מחבר

במקרה שאתה אמרת שהם מגלמות את שווי השימוש(שזה נדיר ביותר) אז יש גם מס על זה אתה יודע...

החברה תיצטרך לתת לך משהו כמו 800-900 על רכב יותר טוב.

בד"כ רק החברה שאתה המנכ"ל ויו"ר הדריקטוריון תעשה את זה...

פורסם

טוב, זה ברור שיש מס על הגילום.

אבל בסה"כ אתה מקבל כמעט כמו שהיית מקבל בלי הרכב.

אבל בכלל לדעתי המס על שווי שימוש ברכבים הנפוצים הוא לא נורא בכלל.

מסתכם בכמה מאות שקלים סה"כ, בתלות במדרגת המס.

פורסם
  • מחבר

ברור שהשווי צריך להיות הרבה יותר גבוהה. אבל בכל זאת היית מעדיף מאזדה 6 על מאזדה 3 עבור עוד 500 שקל בחודש?

אני לא.

אחרים כן.

פורסם
  • מחבר

אתה מבין שבתקופת ליסינג של 3 שנים, הסכום הזה יוצא 18,000 שקל, נכון?

אני יעדיף להוציא את הסכום הזה על דברים אחרים.

מי שממש ממש חולה על מכוניות, אולי כדאי לו. לי לא.

פורסם

זה ברור, אבל אפשר להקצין גם את הגישה הזאת, לאמר לחברה לותר על הליסינג, שיוסיפו 2,500 ש"ח במשכורת במקום.

בכסף הזה אפשר לקנות איזה טרנטה זולה יחסית ולשמור את העודף בצד.

כאשר לחוצים בכסף זה באמת לא רעיון טוב, אבל אפשר להוציא גם קצת כסף על איכות חיים. שלא לדבר גם על רמת בטיחות שונה בתכלית.

פורסם
  • מחבר

השיפור בין מגאן למזדה 6 או מונדיאו לא כזה גדול - לא במרווח, אולי באיבזור, אבל בטח שלא בבטיחות (6 כריות אוויר במאגן). מילא היית אומר איזה מרצדס C קלאס, פאסאט החדשה או אאודי 4. לדעתי אולי ההבדל בין מגאן ל6 שווה 100-200 שקל בחודש - 500 קצת יקר מדי...

ושוב, אם אתה ממש אוהב מכוניות אז זה שווה. אבל זה הרבה כסף. שרב הציבור אני חושב היה מעדיף לשמור אותו בכיסו.

פורסם

במזדה 6 לא נסעתי, וגם לא במגאן 2.

אבל במזדה 3 כן וגם במונדיאו. המונדיאו שיפור משמעותי מאוד מעל המזדה 3, לפחות בעיני.

לא בטוח שהייתי מוכן לוותר על עוד 500 ש"ח בחודש בשבילה, אבל הפסילה היא לא אוטומטית אצלי.

פורסם
  • מחבר

OK, כמו שאמרתי בחירה שלך ;) - בהנחה שמקום העבודה שלך מסכים.

גטס/אביאו, דרך אגב - זה גם קבוצה 2?

פורסם

גטס ואביאו?

אני חושב שקופסאות הפח האלה הן דרגה אחד למיטב זכרוני.

מקום העבודה שלי היה קונה מכוניות ולא שוכר אותן מחברות הליסינג.

מכוניות קצת יותר מאובזרות מאשר מה שיש בציים בד"כ.

פורסם
  • מחבר

זה כמעט אף פכם לא יוצא משתלם.

דרך אגב, הגטס באיבזור מלא, לפי טופ גיר משתווה לפולו. (כמובן שהגטס באיבזור מלא עולה משהו כמו 20 פאונד פחות מהפולו, ואז עדיף הפולו...)

פורסם

לא נכנס להם לכיס :)

הגטס משתווה לפולו מאיזה בחינה?

פורסם
  • מחבר

לטענתם הכל.

ביצועים, אחיזת כביש, מרחב פנימי, איבזור - ושוב אני מדבר על הדגם היקר ביותר של הגטס שנמכר בבריטניה. (כמובן שבתקציה הזה הקליאו החדשה היא המכונית המומלצת).

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים