פורסם 2002 בספטמבר 923 שנים לא עזבו אותם, חלק מהמשחקים תומכים בלינוקס חלק לא...תאמין לי, אם היה לזה פתרון פשוט - היו עושים את זה ממזמן....אבל תאמת, אני גם לא יודע מה כל כך קשה לעשות תמיכה גם בלינוקס
פורסם 2002 בספטמבר 923 שנים מחבר אם יצא משחקים עם תמיכה לLINUX וMAC תאמינו לי אף אחד לא ישתמש בWINDOWS
פורסם 2002 בספטמבר 923 שנים כן ישתמשו למה כי ווינדוס הכי פשוט למשתמש ביתי...למה מה איכפת לאנשים במשרד שיהיה להם לינוקס? יש להם Star Office וגמרנו ענייןאבל לא! ווינדוס זה פ@וט
פורסם 2002 בספטמבר 923 שנים האמת היא שרוב המשחקים שמשתמשים בopengl יכולים לעבוד בלינוקס, בין אם המשחק תומך רשמית בלינוקס ובין אם לא, כמו למשל כל משחקים על מנועי קוויק בשונים.ישנו קושי במשחקים שמשתמשים בapi של מיקרוסופט, dx. שכן מיקרוסופט מעדיפה לשמור את כל הדברים שהיא מפתחת לעצמה, ומשמעות הדבר היא שהיא שומרת את קוד המקור לעצמה ורק היא יודעת איך הספרייה פועלת. כתוצאה מכך אי אפשר לכתוב ספרייה מקבילה ללינוקס, למרות זאת ישנם נסיונות לדמות פעולה של directx אבל זה לא תמיד עובד כמו שצריך. אבל הסיבה האמיתית שמונעת הפצת משחקים ללינקוס היא כסף. פיתוח משחק לשני מערכות הפעלה שונות לגמרי הוא עניין לא זול, בנוסף לכך שאולי יש צורך לכתוב קוד קצת שונה בשביל שניהם, יש אחרי זה צורך לעשות בדיקות ואז עוד להפיץ שתי גרסאות שונות. משום שוינדוס הרבה יותר נפוץ בקרב המשתמשים הביתיים והגיימרים ישנה העדפה לחלנות.
פורסם 2002 בספטמבר 923 שנים לוינדוס יש את דיירקט איקס שזה תקן שמאחד את כל האפשרויות הגרפיות, אפשרויות האודיו, מכשיריי קלט ועודולכן משום שיש לך פלטפורמה אחידה יותר קל לך לייצר משהו כי אתה יודע שזה יפעל (אלא אם כן זה מתחת לדרישות חומרה) וב-99% גםבלי בעיות תאימות (אלא אם כן יש לכם יצרן משחקים רשלן ביותר)הבעיה היא שללינוקס אין תקן שמאחד הכל ולכן זה קשה יותר כי צריך לדאוג לבעיות תאימות של כל דברועכשיו שאלה לי אליךמה אתה מעדיף:לתכנת בשביל משהו שיפעל כמעט אצל כולם או לעשות עבודה שחורה בניסיון להתאים את התוכנה שלך לכל כרטיס קול וכל כרטיס מסך ובכך לוודא שזה בטוח יפעל אצל כולםהתשובה הברורה היא התשובה השניה כי כך יש לך נתח שוק גדול הבעיה היא שזה עולה כסף ומשאבים שלא לדבר על זמן פיתוחולכן בוחרים באפשרות הראשונה
פורסם 2002 בספטמבר 923 שנים איזו מערכת הפעלה יש אצלך? ואצל חברים שלך? ואצל השכנים שלך? ואצל הסבתא? ואצלי? ואצל 95% ממשתמשי הפורום (אם לא יותר)? Windows. אם זה טוב או לא טוב אני לא אתווכח, אבל זה ככה. רוב החברות מעדיפות שלא להשקיע כ"כ הרבה כסף בפיתוח משחקים למערכות הפעלה שבקושי כמה אחוזים מהאוכלוסיה משתמשת בהם, שלא לדבר על כך שרוב משתמשי לינוקס לא התקינו לינוקס בשביל הצחוקים, אלא לצורך עבודה רצינית ובגלל צורך ב-uptime גבוה יותר, כך שגם בתוך משתמשי לינוקס אחוז הגיימרים לא גבוה...
פורסם 2002 בספטמבר 923 שנים בקשר לעניין עם הDIRECTX...כיום מפותחת סיפרייה בשם SDL שאמורה להחליף את הDIRCTX בכול מה שקשור לתחום הלא גראפי (קול,קלט ודומה) כמובן שזה קוד פתוח ופועל גם בלינוקס וגם בווינדוס, מתי שמפתחי תוכנה יתחילו להשתמש בזה יותר אפשר יהיה ללא בעיה לפתח משחקים גם ללינוקס וגם לוינדוס בעזרת SDL וOPENGL כך שכדאי להכביר את המשחק מפלטפורמה לפלטפורמה יגרור שינוי מינימלי בקוד.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.