פורסם 2006 בפברואר 619 שנים שלום!כידוע לכם, או לא, היה לי לפני שבוע יום הולדת 18. כמתנה מההורים, אני נוסע עם אבא שלי לאנגליה לנהוג קצת במכוניות במסלול מרוצים.יש לי 2 אופציות:א. מסלול THRUXTONהמדריך נוהג:3 סיבובי הכרות במאזדה RX8.אני נוהג:3 סיבובים בRX8.3 סיבובים במרצדס SLK350.4 סיבובים בפורשה 911 טורבו.4 סיבובים בפרארי 430.4 סיבובים בלמבורגהיני מורציאלאגו.ב. מסלול PRESTWOLD HALLהמדריך נוהג:3 סיבובי הכרות בסובארו STI.אני נוהג:3 סיבובים באסטון מרטין DB9.3 סיבובים ביגואר XK8 החדשה.3 סיבובים בלמבורגהיני גלארדו.3 סיבובים בפרארי 550.3 סיבובים בפורשה 911, לא בטוח אם טורבו או לא, כנראה שכן.מה אתם אומרים?אני נוטה לאופציה הראשונה בגלל המורציאלאגו... בשני יש הרבה יותר מבחר... למרות שיש לו פחות סיבובים והוא רחוק יותר מלונדון...יש הצעות?
פורסם 2006 בפברואר 619 שנים i would taje the first one... i love the cars more... and as you said more laps
פורסם 2006 בפברואר 619 שנים קשה קשה!!! ה db9 והמרצילנגו יצרו את התחרות בבחירהאישית DB9 זה רכב החלומות שלי אבל אם היו נותנים לי אפשרות במה לנהוג הייתי בוחר במרצילנגו כי מה לעשות אתה לא יכול להתכחש לרכב הזה גם אם תרצה
פורסם 2006 בפברואר 619 שנים הראשון, אבל בינינו, תגיד תודה שיש לך בכלל אפשרות לנסות את המכוניות האלו אין מצב שאני אזכה בכל החיים שלי לנהוג באחת מכל הרשימה : אז תהנה לך! עשה חיים מטורפים וספר חוויות
פורסם 2006 בפברואר 619 שנים א. מסלול THRUXTON המדריך נוהג: 3 סיבובי הכרות במאזדה RX8. אני נוהג: 3 סיבובים בRX8. על STI אתה יכל לנהוג בארץ, RX8 יותר נדירה 3 סיבובים במרצדס SLK350. הרבה יותר מעניינת מיגואר זה בטוח 4 סיבובים בפורשה 911 טורבו. 4 סיבובים בפרארי 430. ה430 וה911 הם שני המכוניות הכי מהנות לנהיגה שיש בעולם... כמעט. 4 סיבובים בלמבורגהיני מורציאלאגו. אין מה להגיד, למרות שאני אוהב יותר את העיצוב של הגיארדו, המורצ' היא מכונית על ולא ספורט ב. מסלול PRETWOLD HALL המדריך נוהג: 3 סיבובי הכרות בסובארו STI. אני נוהג: 3 סיבובים באסטון מרטין DB9. 3 סיבובים ביגואר XK8 החדשה. 3 סיבובים בלמבורגהיני גלארדו. 3 סיבובים בפרארי 550 . פחות 10 כ"ס, 0.3 שניות יותר ל 100,ניראית פחות טוב וגם פחות מהנה מה430 3 סיבובים בפורשה 911, לא בטוח אם טורבו או לא, כנראה שכן. אני בחור בראשון, הפירוט בציטוט אגב ברור לך שאתה מקבל מכות אם אתה לא מצלם את כל העניין, נכון ?
פורסם 2006 בפברואר 619 שנים אני לא מבין הרבה במכוניות, אבל הלמבורגיני מרציליאנגו היא פשוט חלום, הייתי בוחר את הראשון.
פורסם 2006 בפברואר 619 שנים מחבר אוקי,ברור שאני אתעד... אם תרצו אני אעלה תמונות לעניין... אבל זה רק יהיה בחוד שמרץ או אפריל, פשוט צריך להזמין טיסות ומקום במסלול כבר עכשיו...כמו שכבר אמרו, מה שיוצר את התחרות מבחינתי זה הDB9 והמורציאלאגו.בSLK כבר הייתי, אומנם לא ממש נהגתי בה, אבל הסיעו אותי בה... אני גם לא בטוח עד כמה היא פחות מהנה מהיגואר (שימו לב זה הדגם שרק יצא לפני כמה חודשים).עדיין יש לי את הגלארדו באופציה ב', אבל תמיד רציתי לנהוג במורציאלאגו...קשה אהה...?אני צריך להחליט עד מחר...
פורסם 2006 בפברואר 619 שנים לא ידעתי שקיים דבר כזה.. איפה אני חיי.. בכל מקרה אפשרות ראשונה נראת לי הכי טובה.. איך אפשר להגיד דבר כזה בין לבין....??? בכל מקרה אני וכל הכבוד להורייך....... מתנה מקורית! תהנה. אה.. ו.. קח 2 מצלמות (אם אחת תפקשש) המון סוללות (אתה לא רוצה להתקע בלי) ותצלם! תצלם! תצלם! אח..... איזה חוויה! גדול...
פורסם 2006 בפברואר 619 שנים אני הייתי לוקח את ה RX-8, רק בשביל לחוש כוח וואנקל מה הוא. במדינת הצדיקים שלנו ההנאה הזו נשללה מאיתנו.מנועים קטנים וחזקים בהחלט.
פורסם 2006 בפברואר 619 שנים הראשון, אבל בינינו, תגיד תודה שיש לך בכלל אפשרות לנסות את המכוניות האלו אין מצב שאני אזכה בכל החיים שלי לנהוג באחת מכל הרשימה : אז תהנה לך! עשה חיים מטורפים וספר חוויות אחי אל תהיה כל כך פסימי כמו השיר ("לפעמים חלומות מתגשמים ;D) מזל טוב אחי!!!
פורסם 2006 בפברואר 619 שנים מחבר האמת שאני חשבתי על המתנה, אבל ההורים הם אלה שהסכימו... ;Dבכל מקרה, זה לא MIX&MATCH, זה או א' או ב', בלי אופציות אחרות. אפשר לקחת רק חלק ממה שמפורט אבל אי אפשר לקחת מכונית מאופצהי א' ועוד אחת מב'... זה לא באותו מקום... יש לי רישיון מיוני בערך... אבל עוברים קורס קצר על תפעול המכוניות וכל הזמן יושב לידי נהג מקצועי... מעניין לאיזה מהירויות אני אגיע... אם אני אעבור את ה300 זה יהיה אדיר.בכל מקרה אז אני רואה שא' גורף את רוב הקולות...נימוקים ודעות נוספות יתקבלו בברכה!
פורסם 2006 בפברואר 619 שנים אגב אלה הנתונים של הDB9:Type: V12Displacement cu in (cc): 362 (5935)Power bhp (kW) at RPM: 450(331) / 6000Torque lb-ft (Nm) at RPM: 420(570) / 5000Redline at RPM: n.a.Brakes & TiresBrakes F/R: ABS, vented disc/vented discTires F-R: 235/40 - 275/35 ZR19Exterior Dimensions & WeightLength × Width × Height in: 183.2 × 73.1 × 51.4Weight lb (kg): 3769 (1710)PerformanceAcceleration 0-62 mph s: 4.7Top Speed mph (km/h): 186 (300)Fuel Economy EPA city/highway mpg (l/100 km): n.a.Base Price: 2006 Aston Martin DB9 - $160,000 / 144,000 € (last update: 1/30/2006)ואלה של הלמבו:Type: V12Displacement cu in (cc): 378 (6192)Power bhp (kW) at RPM: 580(426) / 7500Torque lb-ft (Nm) at RPM: 480(650) / 5400Redline at RPM: 8000Brakes & TiresBrakes F/R: ABS, vented disc/vented discTires F-R: 245/35 ZR18 - 335/30 ZR18Driveline: All Wheel DriveExterior Dimensions & WeightLength × Width × Height in: 178.6 × 79.8 × 44.3Weight lb (kg): 3637 (1650)PerformanceAcceleration 0-62 mph s: 3.8Top Speed mph (km/h): > 205 (> 330)Fuel Economy EPA city/highway mpg (l/100 km): 9/13 (21.5)Base Price: 2006 Lamborghini Murcielago - $279,900 / 223,880 € (last update: 2/3/2006)100 קילו פחות130 כ"ס יותרקרוב לשנייה שלמה פחות ל 100לדעתי זה כדאי.כמובן גם שהלמבו יותר אקזוטית בהרבה, לא סתם המחיר שלה הוא פי 2 כמעט.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.