פורסם 2006 בינואר 619 שנים החלטתי לשתף אתכם במקרה שקרה לי בנוגע למיקרוסופוט ולמוצר שלה win xp pro sp2 עד לפי שנה לא קניתי אף פעם ווינדוס אלא כמו הרוב הורדתי/צרבתי והתקנתי לפני כשנה החלטתי שדי וקניתי בתווך של 4 חודשים שתי מערכות הפעלה ווינדוס אקס פי פרו oem (יש לי כמה מחשבים לשימושים שונים...) באחד המחשבים נשרף הלוח אם אחרי חודש וחצי את הוונדוס קניתי עם המחשב כמובן החלפתי את הלוח אם אבל מה? אי אפשר להתקין את הווינדוס שוב אי אפשר לעשות אקטיבציה למערכת אחרי אין ספור שיחות עם נציגים של מיקוסופט.......בקיצור נאמר לי שאין מה לעשות ובגלל שזה oem בעצם הדיסק שאני מחזיק(חוקי ונקנה בכסף מלא 900ש"ח) לא שווה כלום ואפשר לזרוק אותו לכל הקונים וכאלו שבדרך לידיעתכם מבחינתי המסקנה ברורה ומכיוון שאין מערכת חלופית(לא לינוקס) וזה היחס ובמדיניות אז אני בכל אופן חוזר להוריד...
פורסם 2006 בינואר 619 שנים מחבר אם זה אותו המחשב ואותם חלקים לא חושב שתהיה בעיה אבל אם משהו שונה במחשב כמו לוח אם אז אי אפשר
פורסם 2006 בינואר 619 שנים אם אני לא טועה, רשיון OEM אתה יכול לקנות רק עם מחשב חדש, כשמעה"פ כבר מותקנת לך. עדיין, נראה לי מוזר שאם אתה משדרג את המחשב או נאלץ להתקין מחדש מאיזושהי סיבה, לא תוכל לעשות את זה (בדרך כלל אי אפשר לשדרג מ-OEM אבל אפשר לעשות התקנה נקיה).אני מציע שתתיעץ בקבוצות הדיון של מיקרוסופט מה לעשות: http://www.microsoft.com/israel/communities/newsgroups.mspx.מיקרוסופט זוכים כל הזמן בפרסים על שירות הלקוחות שלהם, קשה לי להאמין שהם יתנו ללקוח פרטי ששילם 900 ש"ח על מעה"פ לזרוק אותה לפח.
פורסם 2006 בינואר 619 שנים הם פשוט יורים לעצמם ברגל עם שטויות כאלו ...בכל מקרה תנסה לדבר איתם עוד פעם, ותבקש מנהל , לא נציג שירות, תבקש לדבר עם מישהו בסמכות יותר גבוהה ואם לא יתנו לך תאמר להםשאתה רוצה להתלונן על השירות, כי זה באמת נשמע אבסורד מה שהם ענו לך
פורסם 2006 בינואר 619 שנים התחום היחיד שמייקרוסופט מצטיינים בו, זה שירות לקוחות.הם החליפו לי כבר פעמים flight simulator 2004, פעמיים שהוא נשרט לי בצורה מוזרה.קיבלתי באריזה חדשה, תוך פחות מחצי שבוע.מוזר מאוד...
פורסם 2006 בינואר 619 שנים קודם כל, 900 שקל!?!?XP PRO עולה 100$ בחו"ל. (גרסה רגילה)דבר שני, הפצת OEM אכן אמורה לבוא עם מחשב חדש בלבד אבל ממש לא נשמע לי הגיוני שבגלל תקלה במחשב אתה צריך לקנות שוב את התוכנה שלהם.לדעתי אל תטרח בכלל להרים להם (עוד) טלפון.שלח פקס לראש מחלקת שירות לקוחות, ותדרוש את הכסף בחזרה או הפעלה של התוכנה שלך.בנוסף, תנסה לדבר עם החנות שממנה קנית את המחשב, אולי להם יש עצה/פתרון.
פורסם 2006 בינואר 719 שנים התחום היחיד שמייקרוסופט מצטיינים בו, זה שירות לקוחות.הם החליפו לי כבר פעמים flight simulator 2004, פעמיים שהוא נשרט לי בצורה מוזרה.קיבלתי באריזה חדשה, תוך פחות מחצי שבוע.מוזר מאוד...לא הבנתי מה הקשר. אתה אומר את זה כדי לשבח את השירות שלהם או כדי להתלונן על דיסק שנשרט לך?
פורסם 2006 בינואר 719 שנים אם אני לא טועה, רשיון OEM אתה יכול לקנות רק עם מחשב חדש, כשמעה"פ כבר מותקנת לך. למייקרוסופט ממש לא איכפת, אח שלי קנה את XP מאתר מסוים וקיבל גירסת OEM, אחרי צעקות בטלפון ושלא הסכימו להחליף, התקשרתי למייקרוסופט ישראל להתלונן ותשובתם: "אנו מודעים למקרים כאלו, אין באפשרותנו מה לעשות".אפילו שאלתי אם הם רוצים את שם האתר\חנות ולא היה ממש איכפת לבחורה שאיתה דיברתי.גם התקשרתי ל BSA כי מה שהאתר עשה נוגד לחוק (OEM מקבלים רק מתי שקונים מערכת הפעלה עם מחשב חדש), להם עוד פחות היה איכפת.בקיצור, אם עבדו עליך עם תוכנה חוקית שקנית, אין מי שיעזור לך בהרבה מקרים, אבל עם תוריד את pump up the jam יקפצו עליך עורכי דין וישימו אותך בכלא (הגזמה כמובן).
פורסם 2006 בינואר 719 שנים מחבר דיברתי עם נציגי שרות לקוחות/ מנהלי מחלקה ועוד המון כאלו עם "תארים יפים" אגב הדרך שלהם לומר "לא" או "אין מה לעשות" זה פשוט לחזור על אותם משפטים דבילים כמו " אני מבין אבל...." וכו' חזרתי על הסיפור לפחות מול 4 אנשים עם תפקידים שונים החנות שממנה קניתי זה bug וזה וזה באמת כמו לדבר עם חרקים אולי בחו"ל זה 100 דולר אבל אנחנו בארץ וכן שתדעו אם אתם מחליפים חלק כמו לוח אם אין אפשרות להתקין שוב !!!(כלומר בלי אפשרות לעשות אקטיבציה) ולכל מי שחושב על קראק-אין דבר כזה, וכל מה שמופיע ברשת זה תחת השם קראק לאקטיבציה זה בעצם וירוס או תוכנה שתכניס את המחשב שלכם ללופ אין סופי תאמינו לי ניסיתי את כולם יש כמה חבר'ה מגרמניה שטוענים שהצליחו לעקוף את האקטיבציה והם מוכרים אותה בebay -לא ניסיתי ת'אמת בהתחלה התעצבנתי מאוד אבל מזל שיש כמוני עוד הרבה ומתוכם תותחים שהחליטו להחזיר מלחמה בשחרור גירסאות מעולות וזמינות לכולם ברשת רק חברה שהיא קרטל יכולה להרשות לעצמה להתנהג ככה
פורסם 2006 בינואר 719 שנים לא הבנתי מה הקשר. אתה אומר את זה כדי לשבח את השירות שלהם או כדי להתלונן על דיסק שנשרט לך?ניסיתי להדגיש שבדרך כלל, השירות של מייקרוסופט הוא מצויין, לעומת דברים אחרים. מניסיון אישי.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.