פורסם 2002 באוגוסט 3023 שנים הבטחתי כאן פרורום זה במספר דיונים שברגע שיתפרסמו הספציפיקציות להרחבות OpenGL של ה-NV30, אני אקרא אותן ואדווח על התרשמותי מהן. אז הנה זה בא:1) בעניין ה-Pixel Shaders, שמתי לב שהם עברו למנגנון דומה לזה של ATI, וגם לשיטת מונחים דומה. אים כל כך הרבה שיפורים מבחינת פקודות חדשות יחסית לדורות הקודמים של שבבי NVIDIA, אבל התוכניות שאפשר לכתוב שם יכולות להיות הרבה יותר גדולות ויש לרשותן הרבה יותר משאבים. השיפור הבולט מבחינת הפקודות הוא האפשרות "לפסול" פיקסל, ולא לתת לו להצטייר - אפשרות שלא הייתה קיימת בשבבים מדור קודם.2) חל שיפור עצום בהרחבה של ה-Vertex Shaders. המון פקודות חדשות שמקצרות תהליכים, יכולת ליצור לולאות ותנאים ודברים רבים אחרים. תוספות אלה אכן נותנות אפשרות ליצור אפקטים הרבה יותר מתקדמים, ובפחות מאמץ.3) תוספת נחמדה מאד שנקראת Two Sided Stencil, מאפשרת ליצור צללים, בשיטה דומה לזו של Doom3 בצורה הרבה יותר קלה ומהירה.4) תוספות קטנות מינימליות שמאפשרות פיתוח קל יותר ופשוט יותר, ומקצרות תהליכים.בנוסף, למי שזוכר, אמרתי פעם ש-ATI עושים אפליה, ולא פרסמו ספציפיקציות לשבב החדש שלהם עד היום. הנה לכם דוגמא לאיך צריך לנהוג. המידע הזה פורם עוד *לפני* שהשבב בכלל הוכרז.
פורסם 2002 באוגוסט 3123 שנים באמת חבל שATI לא מפרסמים את כל הטריקים ככה שכל המשחקים לא יעבדו עם הכרטיסים שלהם טוב! ואף אחד לא יקנה והם יצאו מרוששים!
פורסם 2002 באוגוסט 3123 שנים מחבר טריקים?זה לא טריקים. זה מידע חיוני שמסביר כיצד ב-OpenGL מנצלים את התכונות החדשות של השבב.ב-D3D אין בעיה כזו כי מיקרוסופט אחראים על פרסום הספציפיקציות של D3D, והם מפרסמים אותן בזמן.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.