עזרה לקראת מבחנים בחברת כח אדם - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה לקראת מבחנים בחברת כח אדם


FireStar

Recommended Posts

שלום לכולם :)

השבוע הגשתי מועמדות למשרה בבנק בחברת כח אדם (ORS אם אתם שואלים), והמראיינת שולחת אותי למבחנים ביום ראשון הקרוב. המבחנים יערכו במכון פילאת (ככה רושמים את זה?) בנשר אם מישהו מכיר. המראיינת סיפרה לי שהמבחן הוא משהו כמו שעתיים מול המחשב בלבד, כאשר המבחנים הם מתמטיקה, צורות והשלמות משפטים. אם יש מישהו שהתנסה בעבר בסוג הזה של המבחנים, אשמח מאוד אם יספר לי מה הולך לקרות, סוג השאלות, דוגמאות לכך, טיפים ובעצם כל דבר שיכול להועיל לי.

בתודה מאיר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, תתחיל לתכון חישובי זווית אנליטיות, ומשפטי לוגיקה לא מהעולם הזה - שכל קשר ביניהם לבין העבודה שאתם באמת תקבל הוא מקרי בהחלט. סביר להניח שגם אחרי זה, כמנהג מרבית החברות האלה, יעשו לך(למי שעבר את השלב הזה) "מבחני מנהיגות" עם פסיכולוגית, וקבוצות של אנשים - שכל אחד יגיד כמה הוא נחמד, וכמה הוא תותח, וכמה שנים הוא היה קצין בצה"ל, וכמה הוא אוהב אנשים אחרים ואוהב שמאריחים אותו - רק תזהר לא להדבק מרב הלקקת שתלך שם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

sao8d7y, אולי לא הבהרתי את עצמי טוב למעלה, אז אני אחזור שוב על כך. המבחנים יהיו מול המחשב בלבד! שום דינמיקה קבוצתית, ושום משחקי מנהיגות.

אם תוכל לפרט קצת לגבי סוג השאלות, לתת דוגמאות ועוד. לגבי המתמטיקה, לא נראה לי שנגיע עד כדי כך.

כמובן אשמח לעוד תגובות של אנשים עם נסיון במתכונת הזו של המבחנים.

מאיר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכנסתי לאתר של מכון פילת, ויש שם דוגמאת מבחן קצרה. את הרוב ידעתי, בסדרות חשבוניות קצת נתקעתי ובפריסה של הקוביה נפלתי באחד. יש איזה אתרים עם מבחנים בסגנון שאני יכול לתרגל שם? בכלל יש טריקים לדברים האלה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עשיתי פילת של 8 שעות לפני איזה שנה

מעניין שעושים לך רק מול מחשב

בכל מקרה מה שאני עשיתי במחשב זה מבחן באנגלית וכל מיני מבחנים פסיכוטכניים כאלה כמו שעושים בצבא.

כל מיני שטויות של צורות וכאלה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...