Free Upgrade to Windows XP Professional x64 Edition - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Free Upgrade to Windows XP Professional x64 Edition


J0HNiE

Recommended Posts

גרסא חוקית זה לא הבעיה...יש הרבה עם גרסאות OEM שקיבלו עם המחשב...הקטע שהם רוצים גרסת RETAIL שעולה 1000 שקל יותר מהOEM ! יענו במקום 750 ש"ח - 1700... :kopfpatsch:

על מה את המדבר?

גרסת OEM זו גרסא שבאה מותקנת כבר עם דיס קההתקנה בצד לצורך ההוכחה על חוקיות המוצר.

RETAIL זה שאתה קונה את המוצר מהמדף עם קופסא יפה כזאת...

וכן יש כאל השיש להם ווינדוז חוקי (לי יש גרסא שהטכנאי התקין. אם זה לא חקי יש לי עותק RETAIL - בקופסא יפה כזאת - למקרה ש...).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, סליחה.. באמת שכחתי לכתוב...

גרסת OEM באה עם המחשב (כמו שאמרתי) ולכן אתה לא משלם עליה (כאילו בעקיפין את המשלם על כל המחשב יותר, אבל לא על הדבר ספציפית, למרות שלפעמים כן). גרסת הRETAIL, זה שאתה רואה בחנויות, עולה 750 ש"ח. אין לי מושג מאיפה הבאת את ה1700...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי עכשיו הבנתי איפה הסתירה בין הדברים שלנו...

אז ככה: הייעוד של גרסת OEM הוא באמת לבוא מותקן על המחשב עם רשיון ודיסק בודד. על הגרסה הזאת אתה כן משלם (750 ש"ח). אבל ניתן למצוא היום מפיצים שמוכרים את גרסת הOEM בנפרד, כלומר בלי שהיא תבוא מותקנת על מחשב חדש, למרות שזה הוא לא הייעוד האורגינלי שלה. יש לציין כי גרסת הOEM מהרגע שהותקנה על המחשב - כמו שהתרחשה חתונה קטולית בין השניים: גרסה זו ניתן יהיה להתקין רק על אותו מחשב מרגע ההתקנה (גם אם לדוגמא המחשב התקלקל ובעל הרשיון קנה מחשב חדש ורוצה כעת להתקין את גרסת הOEM מחדש במחשב אחר). גרסת הOEM מיועדת בעיקר למשתמש הביתי.

גרסת הRETAIL לעומת זאת, זאת שבאה בקופסא עם כל החוברות והעניינים מסביב - עולה כ1700 ש"ח, והייעוד שלה איננו לבוא עם מחשב חדש. ניתן לקנות ולהתקין אותה על מחשב מן השורה, ובאם קיים צורך לעבור (הכוונה בלעבור היא התקנה על מחשב אחר במקום ההתקנה הקודמת, לא בנוסף) למחשב אחר - ניתן לעשות זאת ללא בעיה, אם אישור מתאים מחברת . גרסת הRETAIL מיועדת בעיקר למשתמש העסקי.

לאחר הסבר ממצה (אני מקווה) זה - אציין שוב כי את השדרוג ניתן יהיה לבצע רק לבעלי גרסאת הRETAIL.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...