UBISOFT לא ימכרו יותר משחקים דרך STEAM - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

UBISOFT לא ימכרו יותר משחקים דרך STEAM


HuGeMouTh

Recommended Posts

UBISOFT לא הצליחו להחזיק מעמד ואחרי פחות משבוע חזרו להעמיק את הבור שהם חופרים, כל המשחקים החדשים של החברה לא יהיו זמינים יותר דרך STEAM והחברה מפנה אנשים שמעוניינים לקנות משחקים שלהם ל UPLAY או חנויות אחרות.

http://www.giantbomb.com/articles/ubisoft-removes-upcoming-pc-games-from-steam/1100-5078/

UPLAY ידוע כ STORE FRONT ו GAME LAUNCHER הגרוע ביותר שיש כרגע בשוק, התוכנה לא כוללת שום דבר מועיל, בקושי צ'אט עובד יש בה והמחירים החנות מנותקים מהמציאות ועם מבצעים גרועים. אם המהלך הזה UBI עושה צעד נוסף לכיוון של EA, הדבר היחיד שנשאר לה זה לחייב את שאר החנויות להעלות את המחיר ל 50/60 יורו (מה ש EA כן עושים ולכן משחקים שלהם זמינים רק ב 2 חנויות).

כמו כן UBISOFT עשו את השינוי הזה בשקט בלי שום הודעה רישמית, יום אחד המשחקים היו ב ויום אחרי זה לא, גם אחרי שתפסו אותם UBISOFT נתנו תשובות מתחמקות עד שלבסוף נתנו אישור סופי שהם לא ימכרו יותר דרך .

בפעם הקודמת ש עשו מהלכים כאלה הם הגיעו למצב שבקושי 100K עותקים ניקנו במחשב, מאז הייתה התאוששות אבל סביר להניח שהמגמה הזו תחזור ואנשים יפסיקו לקנות משחקים שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמובן שגם עוד לא ענו על השאלה מה יקרה אם כל אלה שהספיקו לקנות את המשחקים בהזמנה מוקדמת דרך , נראה כאילו UBI מנסים לגנוב את הכסף ולברוח בלי לספק מוצר. WB ניסו לעשות את זה עם ARKHAM CITY וזה לא עבד להם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך שהחברות הגדולות מתנהגות, מרגיש טוב להיות פיראט.

הלוואי ויכולתי להיות פיראט גם בתחומים אחרים.

פיראט ברשת הסלולר של אורנג'.

פיראט באינטרנט של והוט.

פיראט במים של תאגידי המים הגנבים.

פיראט במרפסת הלא חוקית.

פיראט של חשמל.

אם רק היה אפשר...

איפה נרשמים להיות בדואי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...