תוכן mor873 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

mor873

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    147
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי mor873

  1. סימתי את המשחק , היה קצר מאוד , היה מהנה . אם כי ניתן לקבוע בוודאות ש COD4 היה טוב יותר וארוך יותר.

    עדיין לא שחקתי במולטי . ואת הזומבים לא פגשתי . בסה"כ היה שווה קניה משחקי מלחמת העולם השניה תמיד טובים , הם כי חוזרים על עצמם . ברגע שרצתי עם הדגל מעל הריכסטט הגרמני נזכרתי שהייתי בסרט הזה.

  2. לוחצים E.

    אחרי שאתה תתקרב אליהם אתה תראה שליד הE כתוב "LISTEN"

    מה זה ליד ה E כתוב LISTEN , אז איך אני מקשיב , בהתחלה הצלחתי כי היה רשום מה צריך לעשות, אני לוחץ E מתקרב הם נצבעים בלבן ואז מה עלי לעשות שיתחילו לדבר . האם אחרי ה E ללכת לקראתם כאשר ה E לחוץ ?

  3. לא מצליח לבצע חקירה, יש ספסל אני יושב מביט עליהם (לוחץ E ) ורואה אותם קרוב אך לא שומע כלום מתקרב אליהם לוחץ E לא קורה כלום אני בבלוק 4 ולא הצלחתי לבצע חקירה אחת , יש פתרון חוץ ממבט עליהם צריך ללחוץ על עוד משהו ?

  4. הגעתי לשלב שבו אני עוזב את העיר עם סוס , עולה לתצפית ונוחת למטה על הקש, מסביב יש חיילים , יש לי מקום חדש לגשת אליו שאני יוצא מאיזור זה רושם לי 27 מטר ומחזיר אותי חזרה , לאן הולכים מיפה בצד השני יש עיר עם חיילים שונים לובשים מדים בצבע כסף שמישום מה לא מחבבים אותי וישר רודפים אחרי , חציתי עם הסוס את העיר הזאת ושוב הגעתי לעיר , ושוב אותו סיפור שאני נכנס זה מסמן לי לצאת ולהפך . מקווה שהבנתם . תודה .

  5. זהו שזה לא הבעיה יש שילוט אבל אני בתוך החדר קטן יחד עם המפקד והבחורה עושה החייה למישהו שם ואין מה להסתובב זה חדר קטן שאין יציאה ממנו הדלת נהרסה בפיצוץ זה ממש אחרי שהמטוסים מפצצים את המושבה של החייזרים והיא גודלת וז יש פיצוץ . אני לא יודע איך מצלמים תמונה תוך כדי משחק.

  6. אני בשלב בתוך ספינה , שהחבר שומר עלי בגשר , הפעלתי משהוא ואז אומר משהו לבגבי הראדר אני מסתובב בספינה יש מדרגות עם דלתות נעולות מה אני צריך לעשות, זה מסמן לי שמשהוא מופעל אבל אני לא מצליח להבין איפה ומה אני צריך ליראות את המטרות .

×
  • צור חדש...