תוכן crazy_wow - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

crazy_wow

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    97
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי crazy_wow

  1. אם אתה מתקין דביאן, עדיף להשתמש ב-installer החדש, הוא הרבה יותר ידידותי למשתמש מה-installer הישן. פרטים נוספים כאן: http://www.debian.org/devel/debian-installer/

    ובקשר להתקנה באופן כללי, ההתקנה לא כזו פשוטה כמו זו של mandrake/fedora/suse, מה שאומר שתצטרך להשקיע קצת כדי להביא את המחשב לרמת פונקציונליות שאתה רוצה. זה גם אומר שתצטרך "ללכלך את הידיים" בשורת פקודה, ללא ממשק גרפי.

    אני מציע לעשות אחד מהבאים -

    1. לקרוא הרבה מדריכים לפני שאתה מתחיל. יש מדריכים בעברית ב-www.whatsup.org.il, www.penguin.org.il, www.linmagazine.co.il, www.guides4u.co.il ועוד המון באנגלית (גוגל).

    2. להיעזר במישהו שמבין בלינוקס

    3. להתקין על מחשב חזק יותר - אפשר להשתמש בלינוקס לצד , או לעבוד עם Live CD ואז בכלל לא צריך התקנה

  2. לא אמרת לאיזה מטרות אתה צריך את ההפצה.

    מחשב כזה יכול לשמש כנתב, שרת אינטרנט, שרת דואר (עם סינון ספאם ווירוסים), שרת mldonkey וכו', ויש אחלה של הפצות בשביל דברים כאלה, למשל Clark Connect

    אם אתה מחפש הפצה לשימושים "ביתיים" (עם ממשק גרפי וכו'), תיאלץ להתקין הפצה רזה (כמו דביאן או slackware) או לקלף מהפצה אחרת דברים שאתה לא צריך. על מחשב כזה גם אי אפשר להריץ KDE או Gnome, אז תצטרך להשתמש במנהלי חלונות קלילים כמו xfce או fluxbox. כמו כן, עם כזו כמות של זיכרון אי אפשר להריץ סביבת כמו OpenOffice או KOffice.

    קח בחשבון שאם אתה מתקין הפצה ישנה אולי יהיו לך בעיות עם עברית

    ובלי קשר, למי שכתב על RH 7.2, אפשר לקבל עדכוני תוכנות מ-www.fedoralegacy.org

×
  • צור חדש...