תוכן Inglorious - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Inglorious

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    30
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי Inglorious

  1. ציטוט של QttP

    תן לי לנחש - אתר "למבוגרים" כלשהו? אחרת לא ברור למה אתה מתבייש לומר באיזה אתר מדובר. :)

     

    בכל אופן - דרך סבירה לבדוק שהלינק לפייפאל הוא באמת לינק לפייפאל, הוא לבצע LOGIN עצמאי לחשבון שלך בטאב/חלון אחר, ואז ללחוץ על הלינק לתשלום. במצב זה אתה צריך להיות מועבר אוטומטית לחשבון שלך, והשם / אימייל שלך כבר יופיעו בטופס. אם אתה רואה איזה מסך LOGIN מוזר, אז הייתי חושד.

     

    וכמובן - לשים לב להתראות של HTTPS - אם פתאום הוא מזהיר אותך שהחיבור לא מאובטח / לא ניתן לאמת את זהות השרת - ברח ואל תזין שם לעולם פרטי תשלום.

     

    😂

    ממש לא אתר למבוגרים, זאת פשוט חנות של תכנים אינטרנטיים (לימודיים!) במחירים הרבה יותר זולים מהמחיר שלהם, אני לא מתבייש פשוט אין סיכוי שמישהו מכיר את האתר הזה כי הוא מאוד נישתי.

    בכל מקרה תודה רבה על התגובה!

  2. לא יודע אם זה המקום הנכון ואם לא אז מתנצל מראש.

    אני מעוניין לבצע עסקה באתר לא מפוקפק אבל גם לא מהימן באופן מאומת, כמובן שאשלם דרך פייפאל כדי לא לתת פרטי כרטיס אשראי אבל האם ישנה דרך לוודא שלא אפול קורבן להונאה? האם יש דרך לוודא שלינק התשלום של פייפאל יהיה מקורי ולא פישינג או משהו כזה? כמובן שאם לא אז לא אבצע את העסקה כי אני רוצה להיות בטוח שלא אפול קורבן אבל אם יש דרך לוודא את זה אז אשמח לשמוע.

    תודה רבה!

  3. שלום,

    יש לי מחשב מבוסס כולו עם מערכת הפעלה ולצורך תוכנה שאני צריך לעבוד איתה שקיימת רק במאק אני רוצה להתקין VM של מאק על המחשב ולהריץ באופן סימולטני עם הווינדוס. חיפשתי ביוטיוב כמה מדריכים אך חשבתי שכדאי לשאול כאן אנשים עם ניסיון איזה VM הוא הטוב ביותר.

    תודה רבה לעוזרים.

  4. שלום,

    מחפש המלצה לספק כוח 650w מומלץ, שיהיה Gold+ ומודולרי מלא באזור 400 ש"ח.

    המליצו לי על HCG650, יש למישהו המלצה טובה יותר? אני קצת חסר מושג בכל מה שקשור לספקי כוח אז אשמח לשמוע על הדרך הסבר למה דגם אחר יותר טוב מהדגם הנ"ל.

    תודה רבה!

  5. שלום,

    אני מעוניין לקנות בקרוב מחשב חדש ויש לי כמה שאלות, קודם כל לגבי המפרט:

     

    Ryzen 3700x מעבד

    Noctua NH-U12S למעבד

    ASUS B450m-a Prime לוח אם

    Team T-FORCE Vulcan Z 64GB 3200mhz זיכרון

    Radeon RX550 כרטיס מסך

    Antec NX120 מארז

    Antec VP500P 500w ספק כוח

    1TB HDD וכונן SSD MX100 שירדו מהמחשב הישן שלי ולא מוצא צורך לשדרג.

     

    בעיקרון השימוש הכמעט בלעדי במחשב הוא עבודה עם תוכנת עיבוד וניתוח נתונים שמצריכה המון זיכרון ומעבד חזק וכמו שניתן לראות אלה נקודות החוזק של המפרט, השימוש הנוסף למחשב אם בכלל הוא גיימינג קל מאוד ברמת ה-CSGO,FM21,Among us ובאטלפילד 1. בהזדמנות זו אשאל האם RX550 מספיק ל-BF1? לא מחפש להריץ על אולטרה או משהו כי גם ככה יש לי כולה מסך U2414H.

    השאלה שלי היא איך המפרט לדעתכם? האם יש משהו שהייתם משנים בקטגוריית המחיר של כל מוצר? יש לי כמה לבטים לגבי הלוח אם, האם הוא יצליח להוציא את המיטב מהמעבד ומהזיכרון או שיהיה כאן סוג של "צוואר בקבוק"?. כנ"ל לגבי הקיט ראם, האם הוא טוב לדעתכם?

    דבר נוסף, כחלק מהניסיון שלי להוזיל עלויות כי השדרוג לא היה מתוכנן לעכשיו ותפס אותי בהפתעה כי המחשב שלי שבק חיים אני שוקל להזמין את המעבד מאמזון או . את הקיט RAM אני מזמין מ- כי האחריות היא לכל החיים גם ככה והמחיר מאוד משתלם (800 ש"ח כולל משלוח ומיסים לעומת יותר מ-1200 בארץ) אבל מה לגבי מעבד? האם כדאי להזמין חלק כזה רגיש מאמזון או והאם האחריות בכלל קיימת במקרה הזה?

    אודה מקרב לב לעוזרים.

×
  • צור חדש...