תוכן T0xicPie - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

T0xicPie

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    38
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי T0xicPie

  1. בעבר ניסיתי את הPKP ובתור חדש (ללא ידית וכוונת) הרגשתי שהוא סתם משפריץ כדורים לכל עבר.אתמול הייתי בבית ביום חופש, אז חרשתי על ה PKP.

    מדהים כמה הוא חזק! בהתחלה קצת קשה איתו, אבל כשמחברים לו ידית, הגדלת מחסנית ו Holo הוא הופך למשהו אחר לגמרי.

  2. למכונות יריה יש רתע גדול יותר ונראה לי גם קצב אש נמוך יותר מרובי הסער של ה Assault אבל מחסנית של 100-200 כדורים זה בהחלט יתרון עצום.

    נגיד ככה, אם הייתי צריך להסתער על איזה מבנה - Assault, אם הייתי צריך לשמור על אותו מבנה - Support.

    אגב, אחרי כל ההמלצות ניסיתי לשחק קצת עם ה M27 (למרות שלפני כן לא התחברתי אליו), זה נדמה לי או שיש לו נזק נמוך יותר מה MG36? היו מצבים שיריתי במישהו גם 5 כדורים והוא לא מת.

  3. לפני שנה היה עימות בין עובדי רמי לוי שבאו להשוות מחירים ברשת אחרת לעובדי אותה רשת.

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4015028,00.html

    בסופר פארם לא רוצים שיצלמו אצלם בחנות מאותה סיבה - השוואת מחירים.

  4. לא מבין למה נועד השירשור הזה, תאמין או לא אבל די טוב פה.

    אני יודע שזה אופנתי לקטר אצלנו בעם היהודי זה בדם שזורם באורקינו ועובר מדור לדור - הצורך והרצון לקרחצן.

    אבל מה אתה רוצה?

    הזכרת את הקוטג' - בימי ההפגנות העליזים שבהם מיטב עם התאסף לו "בסבבה" לשמוע את אייל גולן בכיכר אני טענתי שהמוחים צודקים ברמה העקרונית, אבל רק ברמה העקרונית. הם מנותקים ממה שקורה בעולם בכלל וממה שקורה באזורנו בפרט.

    כאשר כל העולם היה בפריחה כלכלית, הבורסות חגגו, אחמדיניג'ד לא איים להשמיד אותנו, משטרים לא התפרקו מסביב ובאופן כללי היה טוב בעולם, אצלנו רמת האבטלה הייתה גבוה יותר מהיום, שכר המינימום היה חצי ממה שהוא היום והשכר הממוצע במשק עמד על 6000 ש"ח - אף אחד לא יצא לרחובות.

    אז מה קרה שכולם יצאו לרחובות? לא יודע איזה פוסטמה התיישבה באוהל וזה הצטלם יפה בטלויזיה.

    מצלמות מהירות: אתה רוצה שזה יהיה כמו באירופה? שם המהירות המותרת ברוב האוטוסטרדות היא 120 (אל תביאו לי כדוגמה את גרמניה). אבל אם מודדים לך 125 אתה מקבל דו"ח מהירות, דו"ח לא זול בכלל. התוצאה הסופית היא אותה תוצאה: כאן המהירות המותרת היא 100 אבל מתחילים לאכוף רק ב 120 (גם במצלמות) מה זה כבר משנה? רוצה לא לשלם "מס נוסף" כמו שאתה קורא לו - סע כחוק! מותר 100? על תעבור את ה 110 (בגבולות שגיאת המדידה של המכמונות), תתפלא לגלות שליעד הסופי שלך תגיע בהפרש של דקה או שתיים לא יותר (אלא אם כן אתה כל יום יורד לאילת).

    פעם הייתי "טייס" ואף קיבלתי שלילה על נסיעה ב 160 בכביש של 90. היום אני מבין איזה ילד מטומטם הייתי (ובאמת הייתי ילד). איזה מזל שהשוטר ההוא עצר אותי, איזה מזל שקיבלתי שלילה ש"איפסה אותי" וגרמה לי לנהוג רגוע יותר. היום אני לא עובר את ה 100 ברוב המקרים.

    חרדים?

    אני לא בטוח שהצבא יודע מה לעשות איתם. מה לגבי ערביי ישראל? ציבור לא קטן שנהנה מהגנת צה"ל - למה לא מגייסים אותם?

    כי הצבא לא רוצה אותם - פשוט.

    קיצוניים בכנסת ישראל?

    כן אני מסכים איתך גם אותי מרתיח שאנשים שקוראים באופן גלוי לטרנספר יושבים בכנסת, עזוב את זה - הם ממונים על מדיניות החוץ שלנו.

    ככה זה דמוקרטיה, יש את המרכז שמייצג את רוב הציבור ויש את השוליים שמייצגים את הקיצוניים וההזוים.

  5. אני את השבועיים הראשונים שלי "בזבזתי" על ENG, המשכתי להתעקש עליו כי הייתי בטוח שזה המקצוע היחיד שנותן את כל האפשרויות - נגד חיילים, נגד טנקים ונגד .

    כששיחקתי איתו לא הצלחתי להתקדם, הייתי מסיים משחק עם 5 הריגות ו 1000 נק' במקרה הטוב.

    היום אני לא נוגע ב ENG, הנשקים שלו חלשים מאוד נגד חי"ר, צריך איזה 3 טילים כדי להוריד טנק (בתנאי שלא תקבל פגז לראש בינתיים) ועל ומסוקים אני בכלל לא מדבר - לטייס הכי קל בעולם להתחמק מנעילה של stinger.

    לעומת זאת SUPPORT 8) , אתמול חימשתי ג'יפ ב 3 מטעני C4, טסטי איתו לתוך דגל ששמרו עליו 3 חיילים וטנק עם שני חיילים. קפצתי מהג'יפ לפני שפגעתי בטנק ואז פוצצתי את ה C4. מהפיצוץ נהרג צוות הטנק ושני חיילים. החייל השלישי שנשאר המום מהכאוס סביבו לא הבין בכלל מה פגע בו כשגמרתי אותו עם MG36.

    מכונית תופת, ואנשים אומרים שאין מה ללמוד מהערבים :lol:

  6. מסכים עם מה שכתבתם לגבי כך שזה משתנה בין המצבים השונים, ולכן תיארתי את התרחיש הנפוץ ביותר עבורי.

    אגב, נראה לי שבגלל סגנון המשחק שלי אני לא מצליח להתחבר ל Recon, לא מצליח לעמוד ולצלוף - איך שאני ננעל על מישהו, יורים בי עם מסוק / טנק / רובה צלפים / כל האפשרויות גם יחד.

    דרך אגב אתמול היו שני סיבובי משחק כיפיים ביותר שהיו לי ב BF3 עד היום.

    שיחקתי בשרת אירופאי עם 64 שחקנים במצב CQ Large ומפות B2K (לא זוכר את שמו, משהו בסגנון "Old Men Gaming") - היה פשוט מדהים.

    קבוצות מאוזנות (שנייה אחת לא שמים לב ומאבדים את ההובלה), רכבים וכלי טיס שמשתמשים בהם כמו שצריך (תוקפים נק' על הקרקע ולא סתם מרחפים בקרבות א-א), בקיצור חוויה.

    היה שלב שבו הקב' השנייה תפסה את כל הטנקים והנגמ"שים והנה מיד שחקנים עושים Spawn עם מוקשים, RPG ו C4 בזמן שמישהו על מגדל סימן את כל הרכבים של האויב.

  7. רק עכשיו ראיתי את השירשור הזה ואין לי ממש כוח לקרוא את כל ה 50 העמודים האחרונים.

    אבל הכותרת מרגיזה, מכלילה, ופוגענית.

    רק לשם הדיון תעשו תרגיל: קחו את כותרת השירשור ותחליפו את המילה "חרדים" בכל מיני דברים אחרים, כמו לדוגמא: "אתיופים", "רוסים", "אשכנזים", "מזרחיים" ואם זה עדיין לא מרתיח אתכם תנסו "יהודים".

    רק לשם הבהרה: זה לא קשור כלל לדעתי על דת ועל הקשר בין דת לממשל. אני אדם חילוני לחלוטין...

  8. שמתי לב שברוב הפעמים יוצא לי לירות על שחקנים בטווחים בינוניים עד ארוכים, בדר"כ תוך כדי תנועה ותמיד ללא שימוש ברגליות (אני לא עורב לעוברים ושבים, אני מבחין במישהו ואין זמן לפרוס את הדבר הזה).

    מה לדעתכם הנשקים שהכי יעילים בכל מקצוע לסוג ירי הזה (אם לקחת בחשבון רטע, נזק, קצב אש, גודל מחסנית, טווח)?

    לדעתי:

    Assault: F2000/FAMAS

    Eng: SCAR-H

    Support: MG36

    Recon: ???

×
  • צור חדש...