תוכן Megalodon - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Megalodon

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    126
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי Megalodon

  1. אתה מודע לעובדה ש-Nodvd זה בדיוק קראק? זו ההגדרה שלו.

    אם אין לך , אז אין לך בעיות, תהנה. אבל למי שיש ויש לו המון משחקים קנויים, הם אמרו בפירוש שאם הם יתפסו משחק אחד עם קראק על אחד החשבון שלך, הם ינעלו לך את החשבון יחד עם כל המשחקים שלך, בלי רחמים. בגלל זה אני לא אתקרב בכלל לקראקים למשחקי , יש לי מאות משחקים על החשבון, יהיה לי חבל מאוד.

    וכנראה שיש לכם חדשות טובות בכל זאת - פיט היינס (זה שעומד בראש פרוייקט Skyrim) אמר ש- טועים והמשחק ייפתח בכל העולם ב-00:00 בלילה ולא חשוב איפה אתם בעולם. אם ככה, הרווחתם! אני באמת מקווה בשבילכם שזה המצב :)

  2. לא צריך שום פיתרון.

    היה דיון גדול בנושא ובת'סדה אמרו שהמשחק יפתח לפי זמנים אזוריים, כלומר שאנחנו לא תלויים בארה"ב.

    אני אנסה למצוא אח"כ את הכתבה, בינתיים מצאתי את התשובה של פיט היינס בטוויטר:

    http://twitter.com/#!/DCDeacon/status/124726295182573568

    הזמנים שאנחנו רואים ב- הם הזמנים האזוריים שלנו. זמן הפתיחה של המשחק בארה"ב הוא 00:00 בלילה של בין חמישי לשישי. אירופה (כרגיל) נדפקת עם שחרור מאוחר של 10 בבוקר, ואנחנו ביניהם. ולא משנה מאיפה קונים את המשחק, מה שמשנה זה מאיפה מתחברים ל- כדי לפתוח אותו. חבל שתנסה לשכנע את עצמך ובסוף תתאכזב, שמע לי - לא נוכל לשחק את המשחק האדיר הזה שניה לפני 10 בבוקר של יום שישי. אפשר להגיד תודה, האירופאים עובדים ביום הזה, תחשוב על זה.

    ולגבי הבחור שמדבר על Razor - שיהיה לבריאות, אני לא הולך להסתבך עם קראקים למשחקי (וזאת בהנחה שהם באמת ישחררו קראק כל כך מוקדם).

  3. אני ממש לא רוצה לבאס אף אחד, אבל המשחק דורש את Steam בשביל שתוכלו להתחיל לשחק בו. אם תסתכלו על הדף של המשחק ב-Steam, פה:

    http://store.steampowered.com/app/72850/

    אתם תראו שהמשחק יהיה פעיל עוד שבוע, 6 ימים וכ-16 שעות מעכשיו, כך שנוכל לשחק את המשחק רק בסביבות שעות הבוקר (ב-10 בבוקר של יום שישי, אם החישוב שלי נכון), אז לא תוכלו 'לטוס הביתה ולהתקין'. זאת אומרת, תוכלו להתקין, אבל תצטרכו לחכות יפה כמו כולנו עד 10 בבוקר כדי שתוכלו להתחיל לשחק, ככה שממש אין טעם למהר הביתה אחרי שקניתם. אני אומר לכם את זה מניסיון ארוך ומקולל עם Steam, יהיה חבל אם חלקכם יתאכזב מהעניין. אפילו עכשיו אני מחכה למשחק שהיה רשום שייצא היום, ב-28 לאוקטובר, ואני תקוע עוד שעה עד שאני אוכל לשחק בו:

    http://store.steampowered.com/app/42990/?snr=1_5_9__13

    הדבר היחיד שייצא לכם מהעניין זה ההנחה (המשמעותית, אני מודה, אבל לא בא לי להיות ב-12 בלילה תל-אביב, אני אישית מעדיף להוריד את המשחק קודם ב-Pre-Load דרך ואז לישון כמו שצריך ולקום בבוקר רענן בשביל המשחק, אפילו אם אני אצטרך לשלם יותר בשביל זה).

×
  • צור חדש...