תוכן Juno - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Juno

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    104
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי Juno

  1. יכול להיות , הדבר היחיד שאמרתי ללא שום הוכחה זה ה"שמועה" שלפיה KSP קונים את האיכות הכי ירודה של המחשבים.

    מלבד לזה , הכל עובדות , הארדיסק שעולה באש למשל.

    ה"רעיון" של רכיבים פחות טובים זה לא רעיון , זו עובדה ישנם רמות מסוימות של ייצור שבבים.

    דווקא את האמת , למרות שאני פחות אוהב את , אני יודע בוודאות שהם משלמים אקסטרא לאינטל למשל בשביל לקבל באיכות הכי טובה שיש.

    השאלה היא איך המחשב מטופל עד שהוא מגיע ללקוח. משיחה שערכתי עם בחור שהיה מחסנאי ב KSP (מקור ראשון) סופר לי על מקרים שבהם רכיבים נופלים על הריצפה ונמכרים אח"כ ללקוח בלי שום בעיה , או על קופסאות שבמקום להניח אותם בעדינות הן פשוט נזרקות על המדפים.

    מעבר לזה אני לא ממליץ כלום לאף אחד ולא אומר מאיפה לקנות ומאיפה לא לקנות. אני פשוט מציין עובדה (וזו זכותי המלאה) שעקב כך שלא הייתי מרוצה משירות שניתן לי (יותר נכון לא ניתן) לפני שנים רבות על מחשב שקניתי מ KSP (ועד אותו אירוע קניתי אצלם 4 מחשבים ונייד אחד) אני אישית הגעתי להחלטה שלעולם כף רגלי לא תדרוך בסניף של KSP.

    בהצלחה לכולם

    אין לי שום דרך להגיב על שאר הטענות שלך אבל בקשר למה שהדגשתי - מה בכלל הקשר בין KSP לזה? או לעצם העניין כל מי שמוכר מחשבים ניידים? אין להם שום השפעה על מה היצרן שם בתוך המחשב וגם ליבואן אין שום השפעה. הם רק מוכרים את המחשבים. ::)

  2. תיקנתי פעמיים בניידית בירושלים והיה אחלה.

    ה- שלי כמעט בן שש והיה מחשב נהדר. למזלי אך פעם לא נזקקתי לשירותי התמיכה של ואני עדיין משתמשת בו הרבה . נראה לי שבכלל לא שווה לעשות הרחבת אחריות כשקונים מחשב שלהם כי ממילא הם מנסים לסחוט סכומים מגוחכים. כבר עדיף לתקן פרטי (ולהתפלל שלא יתקלקל משהו רציני ויקר במיוחד).

×
  • צור חדש...