תוכן יואב גולדהורן - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יואב גולדהורן

צוות האתר לשעבר
  • מספר הודעות

    326
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי יואב גולדהורן

  1. אני חושב ש BF 3 יהיה יותר כבד בגלל DESTRUCTION ו 64 שחקנים. אבל על MEDIUM/LOW תוכל לשחק, אני מניח

    משום מה אני דווקא אופטימי. ההרס הרי יהיה מוגבל (לא נוכל להוריד בניינים, זה לא בדיוק RED FACTION), אז אם BC2 עובד לי מעולה על ההגדרות הכי גבוהות, ועוד עם 8800GT, אני מצפה מ-BF3 לעבוד על הגדרות גבוהות, מקסימום בלי פילטר AF ואולי הצללות על מדיום. כמובן ב-FPS גבוה.

    אחרי הכל, DX11 מביא איתו גם ביצועים טובים יותר בין השאר (טסלציה).

  2. כן, אני בטוח שישראל תהיה במצב פוליטי הרבה יותר טוב עם שאר העולם אם היא פשוט תכבוש את כל הגדה המערבית ותהפוך את עזה למגרש חנייה.

    ומה לעשות שאנחנו עם מפולג. אי אפשר להשאיר את המצב כמו שהוא - צריך להחליט האם הופכים לתיאוקרטיה דתית משיחית או מפרידים דת ומדינה. ובגלל הקואליציה החלשלשה שלנו (ובכלל המצב הפוליטי העדין) אי אפשר עדיין להגיע לפיתרון.

    כשאנשים יבינו שאין שום סיבה הגיונית לתמוך במפלגות כמו ש"ס והקואליציה תוכל לצחוק להם בפנים כל פעם שהם מנסים לפסול פעולות שישפרו את מצב העם הישראלי, נוכל להתמודד עם חוסן וכבוד מול העולם.

  3. מעולה על ההגדרות הגבוהות ביותר אבל הפילטר האניסוטרופי על X4 במקום X16. מה שכן, עוד לא החלפתי את הכרטיס - אני עדיין על 8800GT והמעבד עדיין על 3.9GHZ (ברגע שאני אתקין ספק חדש אני אתקין גם את הכרטיס ואוכל להעלות מתח למעבד וככה להגיע ל-4.5GHZ, אני מקווה).

  4. זה לא משנה. אם החיים על כדוה"א נוצרו לפני 3.5 מיליארד שנים ע"י חייזרים מעופפים (ואין לכך שום ראיה. להפך, יש ראיות לכך שהחיים נוצרו על כדור הארץ בתהליך טבעי), אז עדיין נצטרך לגלות איך אותם חייזרים נוצרו, כלומר, איך חיים מתפתחים מלא-חיים.

    אי אפשר להסביר משהו מורכב ע"י משהו מורכב ממנו, רק ע"י משהו פשוט יותר.

    כל ישות בעלת תודעה שמסוגלת לתכנן וליצור חיים (או "יקומים") היא בהכרח מורכבת יותר מהדברים שהיא יוצרת, ולכן להגות דבר כזה לא עושה שום דבר חוץ מלהפוך את הבעיה למסובכת יותר: במקום לענות על שאלות, זה רק יוצר שאלות חדשות, קשות עוד יותר לפיצוח.

    אם קיימים חייזרים שיוצרים חיים ויקומים,

    זה אומר שמוכרח להיות תהליך פשוט, סביר, והדרגתי - שמביא להיווצרותם של אותם "חייזרים יוצרים", ואת התהליך הזה עלינו לבדוק ולחקור

    לכן אביוגנזיה (תחום המחקר שמנסה לפענח כיצד נוצרו החיים) היא הדבר שצריך להתמקד בו, ולא העלאת השערות על חייזרים או אלים.

    אבל אמרתי שזה לא מעניק את התשובה שאתה מחפש. זה לא אמור להעניק את התשובה. זה לא המטרה של הטקסט. אתה יכול להאשים באותה מידה את הספר טום סוייר בגלל שהוא לא עונה לנו על השאלה "מאיפה נוצרו החיים?". המטרה של הטקסט היא להגות תיאוריה כלשהי, שנשמעת לי הגיונית. זה נושא שלא קשור לדיון הנוכחי שלך מול ג'ניה, מרתק ככל שיהיה. זה נושא חדש לדיון חדש ואני מעוניין לשמוע דעות נוספות בעניין, היות ואני רואה שהת'רד הזה הפך קצת ל"דיון דת ואמונה V3.0".

    @גיל:

    כן זה מהראש. תודה על המקור :) אני רואה שהיו לי כמה טעויות מינוריות.

  5. למה,לחילונים אין אנג'דות ומטרות? אתם כולכם צדיקים תמימים?

    לא, כי חילונים זו לא קבוצה. זו הגדרה להמון קבוצות קטנות יותר של מגוון רחב של אנשים, כל אחת עם האג'נדה והמטרות שלה.

    בניגוד לחילונים, דתיים לאומים הם כן קבוצה בפני עצמם, עם אג'נדה משלהם ומטרות משלהם.

    ומה הקשר בדיוק לתמימות וצדיקות?!

  6. סיינט ג'רמיין כתב פעם, ואני מצטט מהזיכרון (וכן, אני זוכר את זה ממש ממש טוב):

    let me explain the true essence,

    of the collective, and the Samaritan text hidden message:

    Genesis 126, "let us make man in our image under our likeness".

    First of all, who's they?

    You see, if God was truly a single entity, that's not what he would

    say.

    We, as the 'Eloheen'?

    Gods and goddesses posses a marvelous, remonstruous subconscious.

    Lifeforms that speak in very high pitch sounds and screech,

    thorts to cuttle clicks and beats.

    It's a highly advanced form of speech, even though to us it seems they are only chattering their teeth.

    They used to swim deep in the ocean beneath until their fins transformed into limbs and they started to creep.

    Then they involved into mammals with feet, and walked right from the shorelines unto the beach.

    They use gravity, because it's actually the only force around

    that can slow time and the speed of light down.

    Their energy grid network opened the gateway from earth to any point of the universe.

    Living organisms in various pure magnetic, gravitational phenomally areas, space exploration teams in the lunar regions, reported seeing jizapyramids and tetrahedrons.

    Liquid-filled shoes is what they use

    to walk across with moon, without leaving a clue.

    Of where they been for the past 23 billion years

    before life on this even appeared?

    אם מישהו מתקשה להבין את זה, במשך כל הטקסט "הם" זה האלוהים השונים. וכן, מדובר בבני אדם.

    אני חושב שהתיאוריה הזאת מאוד הגיונית דווקא. היא לא עונה על הרבה שאלות כמו מהי הסיבה הראשונית, אבל את זה קלייהמן כבר כיסה יפה. אם אני לא טועה עוד מישהו העלה את התיאוריה הזאת בעבר בדיון הזה (שבני אדם יכולים ליצור יקומים בעצמם ואנחנו לא יותר מניסוי במעבדה - שזה קצת שונה ממה שסיינט ג'רמיין הגה, אבל גם אפשרי ודי דומה בקונספט).

  7. גם כאן ציטטת חלקי, לדוגמה:" אסור להגיב לך", היית צריך טיפה למשיך -כי זה מוסבר מדוע. ( עזוב, אם הכוונות שלך הפעם טובות -אני כך אראה אותן בהמשך ) .

    קודם כל אקדים ואומר שאני לא מתכוון להתעלם ממה שרשמת בהמשך הפוסט - אני פשוט אענה על זה מחר, בשעות שבהם אנשים רגילים מתפעלים מחשבים.

    אני רק רוצה להגיב על זה ספציפית:

    לא ציטטתי ולא התייחסתי להמשך, כי לא מצאתי את זה ראוי להכניס וויכוח אישי ישן לתוך הדיון. אני לא חושב שלמישהו יש תועלת בהתנצחות שלנו לגבי מי אמר מה ומי סילף מה.

  8. אסור להגיב לך

    כנראה פספסתי את הסעיף הזה בחוקי הפורום, בחוקי המדינה ובמצוות ההלכה.

    אתה פונה אלי כחרדי- מה שאני לא. ואתה יודע את זה כבר.

    איפה ראית שאני פונה אליך כחרדי? העלתי טענה שנכונה לגבי כל הזרמים בדת.

    כמו כן אתה מצטט כמה מילים בודדות. הרי ההודעה ההיא ( שלי ) משיבה למה שכתבת גם עכשיו.

    לא היא לא, או לפחות אני לא ראיתי תשובה על השאלות שלי. סלח לי שאני מתעניין להבין את הצד השני, אני בטוח שאתה תעדיף שאני פשוט אקח קילשון ולפיד ואצא למסע צלב כנגד הדת.

    כמו שכבר ציינתי יש חרדים רבים המוגדרים "מודרנים" , להם שום דבר לא מפריע, אבל מה שבטוח רמת הרוחנית שלהם שונה מהשאר.

    אז עכשיו אתה שופט אנשים לפי הזרם הדתי שהם משתייכים אליו? זה לא בדיוק אותו הדבר שאתה מוחה נגדו כל הזמן בפורום?

    אני לא מבין גדול ביהדות, אבל חשבתי שרק ה' הוא רואה לבבות אנוש ושופט כליות ו-what not. לא ידעתי שאתה מלומד בכוחות השיפוט האלוהיים ויודע לקבוע עד כמה אדם טהור רוחנית בצורה אוטומטית. אז אם כבר, תוכל להגיד לי בבקשה אם אני הולך לגן-עדן או לגיהנום?

    וזה בדיוק הפוך: חרדי שרוצה להגיע למקום X ויש לו 2 דרכים, אחת יש שם הרבה פרצות ובדרך 2 אין שם. אם בחר ב2 - אז מצוותיו גדולה יותר.

    wait seriously? בנאדם שבוחר לא להתמודד עם בעיות בדרך - נחשב לדתי טוב יותר מאשר אחד שנתקל בקשיים והתגבר עליהם? אם כך למה לא לאפשר לעצמך לאכול חזיר, לערבב בשר עם חלב ולהפר שבת? ככה לא יהיו לך מכשולים בדרך ותוכל להקדיש את עצמך לחלוטין לאהבת האל.

    ובנימה פחות צינית, אתה בטוח שזה לא נחשב "קדוש" יותר להיות דתי תחת תנאים קשים? הרי אם שום דבר לא מפריע לך להיות דתי, וחייך כדתיים הם נוחים ביותר, מה הביג דיל בלהיות דתי? חשבתי שאלו האיסורים והמצוות שחייבים למלא שמעמידים את האמונה שלכם במבחן.

  9. אם רוצים לקדם אותם, אז צריכים לבוא לקראתם.

    Google Rephraser:

    אם רוצים לעזור להם, צריכים לרדת על הברכיים בפניהם ולהתחנן שיתנו לנו לעזור להם.

    זה הכל מבחן אחד גדול של האמונה שלך רוני. אם תחזיק את קדושתך בזמן שמסביבך הכל בנות עם חוטיני ובחורים עם ביר-באנגים, אתה תיחשב קדוש אמיתי! זה הכי קל להאמין כשאין שום גירוי מסביבך. אתה צריך לרצות להיות באמצע כל הטומאה והתועבה, זה יחזק אותך ויתן לך בונוס כשתגיע לבוס הגדול שבשמיים.

    או זה, או שאלוהים באמת קיים והוא בוחן את הציבור החילוני לראות עד כמה רחוק אפשר לדחוף אותו לפני שהוא פוצח במסע רציחות אכזרי.

  10. רוני אתה מבין את הבעיה? אמרת את זה בעצמך - המכללות צריכות להתאים את עצמן לחרדים. למה?

    למה שהחרדים לא יתאימו את עצמם למכללה? בשביל מה לגרום לבני אדם כאבי ראש?

    ותגיד לי - אתה תומך בהפיכת תוכנית הלימוד של החרדים לזהה לזו של החילוניים?

  11. אנטישמיות היא שנאת אדם כיוון שהוא יהודי.

    זה... לא נכון. כלומר, זה לא פוסל במאומה ממה שאמרת, אבל אתם פשוט משתמשים במושג הלא נכון כאן. המשמעות נשארת בעינה, אבל יהודי הוא לאו דווקא שמי ושמי הוא לאו דווקא יהודי. אנטישמיות זה שנאת הגזע השמי.

    שוב, זה פחות או יותר קונטקסט בלבד, אבל אני חושב שכדאי שנפסיק לעשות את הבילבול הזה.

  12. חוצמזה - אחת הטענות המרכזיות הן, וזה עונה על השאלה למה החרדים מעיזים לעשות כאן מה שלא היו עושים במדינות אחרות, שאץ היא המקום של בורא העולם. "היכל המלך". ובתור עבדים של המלך הם אומרים "תעשה מה שאתה רוצה בחוץ. אל תעיז להיכנס לארמון ולהשתולל פה, ועוד להמרות את פי המלך בארמונו"

    כבר ענו לך על הטיעון עם האונייה (שאני אבין, אתה טוען שעד כל בני האדם לא יהיו מושלמים עוקבי-מצוות, לא תבוא הגאולה?)

    אגב, על פי התורה עד כמה שאני יודע אסור להגביל את אלוהים למקום אחד, אין לו קיום פיזי. הוא בכל מקום בכל זמן. אין דבר כזה "המקום של בורא העולם". ושוב לפי התורה, הוא גם אוהב את כולם באופן שווה כי כולם הבנים שלו וכולם יצירות שלו, אז אתה לא יכול גם לטעון "בסדר אבל היהודים הם האהובים עליו ואנחנו כאן אז כאילו היא המקום האהוב עליו", לא יהיה לזה שום היגיון מבחינת יישור קו עם התורה.

    שמע, לפי התורה שבה אתה מאמין, אתה טועה. כלומר, בהנחה שאתה תומך בטענה ש"כאן היכל המלך ואסור להרגיז את המלך". אם לא - אז אני חושב שהגענו להסכמה שהחרדים טועים. קצת אירוני, לא?

  13. מנשה, אם תסלח לי - לדעתי זה צריך להיראות בדיוק ככה.

    הרי אמונת אמת, כזאת שבנאדם מאמין בה בלב שלם והיא מהווה את מרכז חייו, היא אמונת אמת בלי שום קשר למה שהקיבה שלך מעכלת. זה לא אמור להפריע לך שיש אנשים שאוכלים בשר וחלב, אתה עדיין יכול להקפיד על זה ומי שמאמין באמת גם ככה יודע מה כתוב בתורה, הוא לא צריך איזה רב רפורמי שיגיד לו שזה מותר ויאללה הופ הוא מתחיל לעשות את זה.

    הרי מה אכפת לך, אתה גם ככה תגיע לגן עדן והם לא.

  14. ב-ד-י-ו-ק.

    מה גם שאני שם כסף וחלקים אינטימיים מהגוף שלי שאם התחבורה הציבורית ביום שבת עצמו הייתה בתדירות נורמאלית ובמתכונת נורמאלית (ולא 5 קווים לכל העיר שכל אחד עובר פעם בשעה בלי קווים חופפים) תאמינו לי שגם התכולה בכל אוטובוס הייתה דומה מאוד לכל יום אחר. הרי מספיק להסתכל בכבישים עצמם ולראות כמה מכוניות נוסעות, אפילו יל"ג פקוק לפעמים בשבת בצהריים המוקדמים.

    ובאמת שאי אפשר לספור את כל הפעמים שרציתי לרדת עם חברים לים בשבת בבוקר ולא יכולתי בגלל התחבורה המזוויעה וכי לא היה לנו כסף למונית ספיישל.

    חוצמזה שאין לי שום בעיה שרחובות בעלי תכולה דתית גדולה ישארו סגורים למכוניות ותחב"ץ. הרי זה המצב כרגע, אז כל הטענות על רעשים שמעשים לא תקפות כאן. קחו למשל את רחוב חרמון, ובכלל את כל הסקשן הזה שבין יל"ג להפועל. הוא סגור לתחבורה ואין שום בעיה להסתדר עם מעקפים דרך רחוב הרצל. בשבת לא מונעת מהחרדים את השקט והמנוחה שלהם.

  15. תחב"צ בשבת בערים כמו חיפה - אולי לא נראה כמו אוטובוס בראשון בבוקר, אבל גם לא בדיוק ריק. ומשרדי הממשלמה סגורים. אולי בחיפה יש יותר חנויות פתוחות. אתה יכול להגיד שזה בגלל ערבים

    אתה לא חיפאי אני רואה. הקווים יחסית מלאים. ולא ממש בגלל ערבים, למרות שכן יש גורם ברור שלהם. פשוט רוב הקווים עוברים דרך הדר (התחב"צ בשבת נורא, נורא מוגבלת) ויש שם המון אנשים שעובדים גם בשבת או צריכים להתנייד במעלה או במורד ההר. הייתי אומר שיש 60% תכולה - אתה תמצא מקום לשבת, אבל יהיה לידך מישהו.

    בשישי בכלל אין מה לדבר, בדרך החוצה מחיפה האוטובוסים כל כך מלאים שאתה יכול להיחנק. בדרך לתוך חיפה בשעות 1-4 זה לא כזה נורא, אבל ברגע שהוא יורד חזרה למפרץ פעם שנייה (מסלול נורא ארוך שעושה סיבובים), האוטובוס יראה כמו ביום ראשון בבוקר.

  16. שמישהו יסביר לי משהו, כי אני מתקשה להבין בעצמי:

    איך מישהו יכול להצדיק את הרב? המשטרה ביקשה אותו לבוא לתחנה לענות על שאלות, הוא לא בא בכוחות עצמו אז המשטרה באה אליו. איזה חלק לא הוגן כאן בדיוק?

    שמעתי אותו בטלויזיה, הבנאדם הוא יצור מוזר. ההגנה שלו היא "אני לא אשם בשום דבר ולא עשיתי כלום, בגלל זה אני לא צריך לענות לבקשות המשטרה". כאילו, אני באמת צריך להסביר מה לא בסדר בזה?

    אני לא מבין איך אנשים מעמידים את עצמם כתומכי דמוקרטיה ובו-זמנית תומכים בהשמת רבנים מעל לדמוקרטיה. זה דה-פאקטו מאפיין של משטר טוטליטרי.

  17. עצם מציאות הסיבה היא נגזרת מעקרון הסיבתיות.

    הבנת את זה ברוך? לכל דבר יש סיבה בגלל עיקרון הסיבתיות, על פיו לכל דבר יש סיבה.

    המשפט הזה מקיש בצורה גאונית על כל התפישה הדתית, לדעתי.

    מיותר לציין שעל עקרון הסיבתיות מיוסדים כל חיינו וכל עקרונות המדע, וכן שמחוץ למרחב-זמן שלנו אינו שולט עקרון הסיבתיות

    אתה נכנס פה לתורת הקוואנטים ולדיונים פילוסופיים ופיזיקאליים שאין לך שום מושג בהם. אני ממליץ לך לא להיכנס לשם ולא לזרוק שטויות לאוויר. לא לי ובטח שלא לך אין מושג בתחום העמוק מאוד מאוד הזה (ואל תראה את זה כזלזול, אתה פשוט נמצא במערכת שלא מעודדת למידת יסודות כאלו, טענת פעם שאנחנו לא יודעים כיצד נוצר גשם... שוב, אני ממש לא מפקפק באינטיליגנציה שלך, כלל ועיקר, פשוט טוען שההבנה שלך בנושא מעט מוגבלת יותר. כדי להסיר כל צל של ספק, אני מודיע באותיות רשי, שבנושא הסיבתיות והשפעת המרחב על הזמן וההיפך, הידע שלי שואף לאפס ומבוסס ב-99.9999% על הגיון בריא ותפישת עולם עם כמות זערורית ביותר של ידע אמיתי. שלא תטעה לחשוב שאמרתי שאתה פחות חכם או משהו).

    שורה תחתונה, זה נושא מספיק עמוק בכדי לעודד אותי לעודד אותך לא להיכנס לשם. יש לכולנו עוד המון מה ללמוד בפיזיקה לפני שאנחנו ניגשים לתקל כזה דבר. אני את חלקי התחלתי, ואני מתכוון לפצות בכל הפרקים הרלוונטיים של TTW וכל סרט אחר בנושא. לדעתי זה מרתק.

×
  • צור חדש...