תוכן Offset - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Offset

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    194
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי Offset

  1. מאיזו בחינה? יוצא לי לעבוד על שתי המערכות הללו ובשתיהן המערכות עבודות בצורה יציבה ואמינה. מלבד הבדלים בממשק ה-Aero שניתן להגדיר שזה של Windows 7 הוא עשיר יותר (ואני באופן אישי בכלל לא אוהב את הממשק הזה ומכבה אותו מתי שאני רק יכול), ובלי קשר לזה שלדעתי זאת פשוט בחירה מבישה של MS שלא טרחו לעדכן את ממשק ה-Aero ללקוחותיהם הנאמנים שעברו בזמנו ל- למרות שלל הביקורות השליליות ומעידה קצת כמה התאגיד מעריך את קהל לקוחותיו, איזה הבדלים מהותיים ישנם?

    אני לא חושב ש- מאובטחת פחות מ-7, בטח לא בצורה משמעותית (בהנחה כמובן שדואגים לשמור על המערכת מעודכנת, בנוסף להקשחתה במקומות הנדרשים לכך) אל תשכח גם שלא כולם פורצים את מערכת ההפעלה שלהם יש כאלה שיש להם מערכות חוקיות. מי שהשקיע רק לפני 3 שנים ברישיון או רישיונות ל- איזו סיבה יש לו להשקיע כעבור שנה וחצי-שנתיים סכום זהה (ולא נמוך במיוחד) רק כדי לעבור ל-Windows 7?

    אולי, אבל אני בטוח שאם תמצא מישהו שמבין קצת מה הוא עושה, הקשיח את המערכת שלו, דאג להתקין את כל העדכונים ובנוסף מאבטח את הרשת ו/או המערכת שלו בצורה סבירה, יידרשו לך קצת יותר מ-5 שניות. ובכל מקרה, אם אתה האקר כזה מיומן, אז גם מערכות אחרות לא יעמדו בפניך וזה רק עניין של זמן עד שגם אותן תפרוץ, אז אין פה איזה יתרון למערכת אחת על-פני האחרת.אם אתה עומד בפני קניית רישיון חדש, אז אני מסכים. אין טעם לקנות רישיון של אלא של 7 ואין לזה קשר לאיכות או אמינות המערכת עצמה אלא לחיי השירות שלה (תמיכה, עדכונים וכדומה). אבל אם יש לך כבר רישיון של Vista אז אני לא רואה שום סיבה או טעם לקנות רישיון חדש רק בגלל ממשק ה-Aero ועוד כמה שטויות קטנות ולא ממש רלוונטיות שיש ב-7.

    כן, אבל קל ומהיר יותר לפרוץ לXP כי היא מערכת הרבה יותר חלשה ב 7. וב7 יש AUTODRIVER ולגבי הויסטה אני יכול להגיד לך אישית שאני לא ממש מכיר טוב את המערכת אבל ניסיתי אותה אצל סבתא שלי וההתרשמות הראשונית שלי הייתה זוועתית. ולגבי , רוב הרשתות היום משתמשות בWEP או WPA.

    WEP פורצים תוך 2 דקות ו WPA מצריך כוח ברוטלי. אז נגיד ומישהו מיגן את המערכת שלו באנטי וירוס טוב ובFIREWALL ובסיסמת WEP אז סביר להניח שלא יפרצו לו, אבל בכללי כן, אפשרי לפרוץ לכל דבר אך קטע שלא כולם יודעים איך להיות יותר מוגנים והסבירות שלהם לפריצה תגיע כמעט ל0.

  2. אני יכול להעבור ליד בית של מישהו אם הלפטופ שלי ואם יש לו אז תוך 5 שניות אני פורץ לו למחשב.

    עזבו שטויות ותבחרו את 7 הוא מכסה את הפריצות אבטחה של וכולל AUTO DRIVER,

    נכון שיותר כיף בXP גם אני חושב אבל אני לא לוקח סיכונים אם זה מחשב שיש עליו דברים חשובים :)

    נ"ב - ממש עלוב כיום, הביצועים שלא לא משביעי רצון. לא ממליץ :P

  3. אבל לא זבל כמו הוגו או איתמר מטפס על קירות.

    משחקים סטייל SPORE או מושקעים ועדכניים יותר.

    הכל הולך חוץ מז'אנרים של לחימה/FPS וכדומה.

    תודה.

    זה עודד, זוכר אותי? :)

    הפנתר הוורוד משחק נחמד לילדות שלך, אני לא חושב שיש ממש משחקים בעברית SPORE וכאלה לילדים קטנים.

    כמו כן אפשר לתת לילדים לשחק במישחקי למינייהם באתרי משחקים כמו VGAME ופלאשי ויש את BLOON TOWER DEFENCE 4.

    בכל מקרה אין ממש משחקים מושקעים ועוד בערבית לילדים.

    אם אני יימצא אני ישתף אותך .

    נ"ב - אתה יכול להתקין SPORE ולהסביר להם איך לשחק xD

×
  • צור חדש...