תוכן YTZ - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

YTZ

צוות האתר לשעבר
  • מספר הודעות

    584
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי YTZ

  1. כל דיאטה טומנת בתוכה מספר אלמנטים הרסניים:

    - חוסר בחלבונים. הגוף יפרק את החלבון מהמקומות שהכי קל לו לפרק - תחילה השרירים. וזה נזק שאי אפשר לתקן!

    - חוסר רצון ויכולת להצמד לאותו התפריט\שגרה לאורך זמן - כמה פעמים שמעת את המשפט "ירדתי 8 קילו עליתי 10"? זה גם אפקט של מעין "ריבונד".

    - השתחררות של רדיקלים חופשיים שלפי מחקרים רבים גורמים למחלות, הזדקנות מהירה יותר ואף סרטן.

    - ביצועים נחותים מבחינה גופנית בעקבות גרעון של פחמימות.

    - הרגשה כללית גרועה בגלל רמות סוכר נמוכות בדם ורמות נמוכות של סוכר שמגיע למוח.

    - בדיאטה דלת קלוריות באופן קיצוני (מתחת ל-70% ה-BMR) צפויה אף עליה במשקל משום שהגוף נכנס למצב "בצורת" שבו הוא אינו שורף שומנים וממשיך לאגור אותם.

    ובאופן כללי, רוב המשקל שמורידים כשעושים דיאטה (בהתחלה לפחות) הינו שרירים נטו, מהתנסות אישית.

    לשיקולך

  2. עד כמה שהייתי רוצה להאמין בחיים שלאחר המוות, לבוא בטיעון של "זה משהו שאני לא יכול להסביר , ואתה לא יכול להבין" פשוט לא תקף.

    מהיכן הגיעו המספרים המדוייקים של 12 חודשים למשל? הרי ה' הוא דבר מופשט שלא ניתן לתקשר עמו וגם לא יכול לתקשר אתנו (למרות שיש כמה סתירות שאומרות אחרת), איך הוא יכל להעביר את החוכמה הזו אלינו? ומה המטרה של ה' בכלל, אם הוא כל יכול - למה שלא ייצור עולם מושלם? אם הוא כל יודע, למה הוא נותן לדברים רעים וחטאים להתרחש?

    מזל שהכל רשום ומתועד, אחרת היה אפשר ללכת לאיבוד בים השקרים וההמצאות...

  3. גם הסיכוי שמעבורת תתפוצץ באטמוספירה קלושים מאוד אבל זה קרה :)

    מעבר לזה, יש לך תקלות שלא כל-כך ברות תיקון, זה למה אני מאוד חושש מקניה של סאב-וופרים מוגברים ורסיברים ללא אחריות. במקרה של קצר והלוח נשרף, נשאר לך משקולת נייר גדולה במיוחד.

  4. ::) קרא שוב את מה שכתבתי.

    בעיקרון עם מאסטופ או שירות אחר אפשר לעשות את אותו התהליך (תשלום על הכל מראש) וזה יצא בערך אותו מחיר, אבל כל הכבוד לחבר'ה האלה על היוזמה.

    מישהו יודע אם סיריוס יהיו מוכנים לקחת תחת חסותם אחריות על הרמקולים? (כמובן בתשלום סמלי)

  5. הם פשוט לוקחים מוצר מארה"ב ושולחים לארץ (שם זה עולה חצי מחיר, אבל תוסיף לזה משלוח מכס מע"מ וכו'...יוצא לך ברוב המקרים 20-30% יותר זול). רסיברים לא הייתי קונה, לא רק בגלל חוסר האחריות, אלא גם בגלל חוסר הכדאיות...רסיבר יקר בד"כ כבד מאוד, ולכן המשלוח גם הוא יקר מאוד.

    הסדרות הכי גבוהות שנמכרות שם הם המוניטור של פולקאודיו, וראיתי שם סאב וופר במחיר מצחיק (שנמכר פה בארץ ב-2800...גניבה לאור יום) של 1400 ש"ח רק אני משער שצריך טרנספורמטר מ-120V ל-240V פלוס אין אחריות (וסאב וופר אקטיבי זה משהו שדי דורש אחריות)

×
  • צור חדש...