תוכן hot פניות הציבור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

hot פניות הציבור

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    1
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי hot פניות הציבור

  1. HOT מגדירה מחדש את חוקי המשחק בישראל

    עם השקת רשת ה- UFI

    האינטרנט המהיר בישראל ובין המהירים בעולם - במהירות של 100 מגה!

    מעל ל 800 אלף בתי אב יוכלו להצטרף לרשת החדשה עד סוף השנה

    הרצל עוזר, מנכ"ל HOT: "היום הוכחנו, כי כשחברת HOT מתחייבת להקמת רשת האינטרנט המהירה בישראל, היא לא רק מדברת, אלא גם עושה: המהירות המוצעת היום ללקוחות היא 100 מגה בפועל, בפריסה רחבה, ובמחירים אטרקטיביים"

    חברת HOT חשפה היום במסיבת עיתונאים את רשת ה- UFI (Ultra Fast Internet), האינטרנט המהיר בישראל עם מהירות גלישה של Mbps100. בחודש מאי השנה הכריזה חברת HOT על התחלת פרויקט ה-UFI, והבטיחה כי עוד השנה יושק השירות. היום, חמישה חודשים בלבד לאחר ההכרזה, גאה החברה לבשר, כי מעל ל- 300 אלף בתי אב מאזור השרון ועד חיפה יכולים כבר היום להצטרף לרשת החדשה, ועד סוף השנה הנוכחית תכסה הרשת מעל ל- 800 אלף בתי אב.

    עוזר הציג במסיבת העיתונאים את יתרונותיה הרבים של רשת ה- UFI בטכנולוגיית ה Docsis3 לעומת המתחרים: כל לקוח יכול להתחבר ולגלוש במהירות ה 100 מגה בפועל, היות ואין תלות או מגבלה של מרחק מהמרכזייה, תהליך השדרוג מתבצע תוך שימוש בתשתית הקיימת של הלקוח, ללא התקנה או חפירה מיוחדת ובלי שיבושים בשלב השדרוג. יתרונות אלה מאפשרים לHOT לפרוס את רשת ה UFI בקצב מואץ, ולהיות בפריסה ארצית כבר בסוף שנת 2010, שנה וחצי בלבד לאחר ההכרזה על הפרויקט.

    רשת ה-UFI מבוססת על טכנולוגיית Docsis3, מהמתקדמות בעולם. זו מספקת את המהירויות הגבוהות בעולם, והיא מקבילה לסלילת סיב אופטי עד בית הלקוח. עם השקת מהירות ה 100 מגה, מצטרפת HOT לחזית הטכנולוגיה העולמית. חברות הכבלים הגדולות בעולם כבר החלו בהשקה, ביניהן: UPC הולנד, COMCAST ארה"ב, TIME WORNER ארה"ב, CABLE VISION ארה"ב, NUMERI CABLE צרפת, VIRGIN אנגליה, J:COM ביפן ועוד.

    HOT יוצרת מהפכה גם בתחום התמחור של המהירויות הגבוהות, וממשיכה להציע את המחירים המשתלמים בשוק. ראוי לציין, כי גם בהשוואה לעולם, בשקלול של מחיר למגה, ניצבת HOT באחד המקומות הראשונים באטרקטיביות המחיר.

    להלן המהירויות החדשות ומחירי החיבור החודשיים:

    חבילת גלישה מהירה מחיר כולל מע"מ

    12Mb 109 ₪

    16Mb 139 ₪

    32Mb 349 ₪

    64Mb 499 ₪

    100Mb 599 ₪

    בנוסף, יושקו מגוון חבילות שדרוג לרשת ה- UFI, ללקוחות הגולשים היום במהירויות נמוכות יותר. לדוגמא - בחבילות טריפל נבחרות, יעמוד מחיר השדרוג ל-12 מגה ברשת HOT UFI על תוספת של 39 ₪ לחודש בלבד!

    לסיום אמר הרצל עוזר, מנכ"ל HOT : "עם השקתה של רשת ה- UFI, מציבה חברת HOT את בחזית הטכנולוגיה העולמית, ומבטיחה, כי עד סוף 2010 יוכל כל בית בישראל להתחבר לפס הרחב ברשת ה- UFI."

×
  • צור חדש...