תוכן X7-007 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

X7-007

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    845
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי X7-007

  1. ציטוט של CyberBot

    http://www.ushops.co.il/

     

    מה אומרים על החברה הזאתי?

     

    חברה מעולה ומהירה, אם אתה קונה הרבה אתה מקבל הנחות כלקוח מעודף באופן תמידי, למרות שמינימום משלוח עולה 22$ בערך יכול להגיע נראה לי ל 20$ .

    ויש להם הנחות כל חג או מתי שבא להם , כרגע יש הנחה של 25% אם אתה מזמין כל דבר חוץ מנעליים נראה לי, היה להם כבר על נעליים הרווחתי כמעט 150 שקל בגלל ההנחה, במקום איזה 60$ יצא רק 24$ או משהו.

     

    מה שעדיין אני לא בטוח שיש לך אפשרות להעלאות חשבונית ברגע שהמוצר מגיע אליהם ואתה צריך לשלם אחרי שהעלאת את החשבונית, זה מ EBAY או או כל חנות אחרת. ואז אתה מצהיר כמה המוצר עלה ב USD או ILS  , אם אתה בוחר NEW   אז חייבו אותך במיסים אם תרשום 75$ ותראה את זה אחרי שתעלה את החשבונית.

    מה שאני רוצה לדעת זה אם המוצר USED ואתה רושם 75$ לא אמורים לשלם מיסים כי המוצר משומש. אבל לרוב הזמנתי NEW אבל הפעם הזמנתי משומש ואני אבדוק את זה .

  2. הלוואי שיפעילו כבר

    SpeedThe Tamares Telecom network provides ultra-low latency connectivity from Israel to the world and an improvement of up to 50% in speed:

    • Ultra- Low latency (one way) of just 18 milliseconds between Israel and Marseille, and 27 milliseconds between Israel and London
    • The shortest path from Israel to Europe, America and Asia
    • Continuous submarine connection from Haifa to Marseille
    • Minimal number of stations enables a significant reduction of the service latency

    בהשוואה לבזק אנחנו מקבלים סביבות 50

    כלומר אז אנחנו נהיה מחוברים כל שוודיה ושאר הארצות

  3. אוקיי, אני התחברתי ל014 טלפונית ולא נאמר לי כלום לגבי זה..מה גם שלא חתמתי על כלום.

    היום אני מוריד משהו כמו 10 ג'יגה ביום על קו של 12 מגה.

    אין מצב שהגבלה של 50 ג'יגה תהיה אפשרית.

    אתה תקבל את זה במכתב מבחינת תשתית זה 65GB ועם בבז"בל לא זוכר.

  4. מישהו עם בזק קיבל 100MB נקי ? דרך אגב כנס לפה תבדוק מ ה MTU שלך http://www.speedguide.net/analyzer.php

    נראה לי תשתית הוט כבר עדיף, הם הגדילו את הטווחים מ 4 ל 8 ב Bound DownStream channels ו 2MB העלאה במחיר יותר זול ועוד יש את בבז"ל שנותן MPLS עכשיו שהוא עם , עמידות + יציבות

  5. למנויי הוטנט, זה נכון שהמנוי לא כולל תמיכה, וכדי לקבל תמיכה צריך לשלם 45 ש"ח לחודש?

    תסביר לי מי צריך את התמיכה ? משתמשים בזה פעם בשנה ולמה שכן תשתמש בזה אם הכל עובד ? ואם יש תקלה אתה פשוט מתקשר לתמיכה ואומר שיש תקלה זה לא שאתה מבקש עזרה, איך תדע אם יש תקלה זה כבר משהו שאתה תצטרך לשלם בשביל הידע.

  6. נכון אני זוכר את זה וקראתי את זה, הבעייה זה שהקו של הטלפון שלי הוא קו שהיה פה מההתחלה והוא מנוייד לנטויזן, אז עשיתי קו חדש עם מספר חדש שהוא חיבור לקופסא בחוץ, אתה אומר שאם אני יעשה ניוד למספר שלי והתחבר דרכו אז אני יוכל לקבל את המהירות כי יכול להיות הקו של הטלפון שקיים כבר הוא יותר מהיר ? או שיש אפשרות אחרת שאפשר לעשות עם הקו הזה כרגע שהם ישנו, או להזמין קו חדש ולבטל את הקו הזה ? מה אפשרי לעשות ומה אפשרי להגיד להם כי אני יודע שזה משהו שהם יכולים לפתור, עצם זה שדיברתי עם בכיר בתמיכה והוא אמר שישלח טכנאי ויראה מה קורה אומר שאפשר לעשות משהו, הבעיה זה שהוא לא הבטיח שום דבר והכל תלוי בטכנאי שיגיע ויראה "אם" אפשר לעשות משהו ו"אם" לא. מה אני יוכל להגיד להם בשביל שיוכלו לזרז את זה ולפתור את זה ? ושוב הבנתי שאתה לא מעוניין לתת מסנג'ר או משהו שאפשר לדבר איתך בזמן אמת?=

    עריכה : החלפתי רק פילטר והשתנה פתאום, יכול להיות שהכל שקניתי לא טוב ? היה רשום על הקופסא שמתאים ל ADSL, או שבטוח הכבל בקופסא בחוץ דפוק, חייב להיות ![table] [tr] [td]Mode:[/td] [td][/td][td][/td][td][/td][td]VDSL2[/td][/tr] [tr] [td]Traffic Type:[/td] [td][/td][td][/td][td][/td][td]PTM[/td][/tr] [tr] [td]Status:[/td] [td][/td][td][/td][td][/td][td]Up[/td][/tr] [tr] [td]Link Power State:[/td] [td][/td][td][/td][td][/td][td]L0[/td][/tr] [tr] [td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td] [/td][/tr] [tr] [td] [/td] [td][/td][td]Downstream[/td] [td][/td][td]Upstream[/td][/tr] [tr] [td]Line Coding(Trellis):[/td] [td][/td][td]On[/td] [td][/td][td]On[/td][/tr] [tr] [td]SNR Margin (0.1 dB):[/td] [td][/td][td]73[/td] [td][/td][td]311[/td][/tr] [tr] [td]Attenuation (0.1 dB):[/td] [td][/td][td]0[/td] [td][/td][td]0[/td][/tr] [tr] [td]Output Power (0.1 dBm):[/td] [td][/td][td]125[/td] [td][/td][td]32[/td][/tr] [tr] [td]Attainable Rate (Kbps):[/td] [td][/td][td]78480[/td] [td][/td][td]57814[/td][/tr] [tr] [td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td] [/td][/tr] [tr] [td] [/td] [td]Path 0[/td] [td] [/td] [td]Path 1[/td] [td] [/td][/tr] [tr] [td] [/td] [td]Downstream[/td] [td]Upstream[/td] [td]Downstream[/td] [td]Upstream[/td][/tr] [tr] [td]Rate (Kbps):[/td] [td]74502[/td] [td]5008[/td] [td]0[/td] [td]0[/td][/tr] [/table]

    תוצאות קודמות :[table][tr][td]Upstream[/td][/tr][tr][td]Line Coding(Trellis):[/td][td][/td][td]On[/td][td][/td][td]On[/td][/tr][tr][td]SNR Margin (0.1 dB):[/td][td][/td][td]73[/td][td][/td][td]314[/td][/tr][tr][td]Attenuation (0.1 dB):[/td][td][/td][td]0[/td][td][/td][td]0[/td][/tr][tr][td]Output Power (0.1 dBm):[/td][td][/td][td]124[/td][td][/td][td]36[/td][/tr][tr][td]Attainable Rate (Kbps):[/td][td][/td][td]77976[/td][td][/td][td]57385[/td][/tr][/table] [table][tr][td][/td][td]Path 0[/td][td] [/td][td]Path 1[/td][td] [/td][/tr][tr][td] [/td][td]Downstream[/td][td]Upstream[/td][td]Downstream[/td][td]Upstream[/td][/tr][tr][td]Rate (Kbps):[/td][td]73807[/td][td]5008[/td][td]0[/td][td]0[/td][/tr][/table]

    **** כן זה בטוח כמו שהיה לך, כשהטכנאי היה פה הוא פרס לי תשתית של 5MB הרי אז היה ADSL+2 עכשיו ששינו את התשתית ל VDSL צריך לשנות גם את הקופסא שקיימת שם כנראה רק עם כבל אחד במקום 2

  7. אני לא רוצה כלום חס וחלילה אתה פשוט מוזמן לשלוח לו ה"פ או משהו תפתח אשכול בנפרד אני לא מבין מה הבעיה?בקשתי מאנשים שיעזרו ואתם מנהלים פה כאילו שזה צאט.....סך הכל שאלתי אם לעבור מבזק בינלאומי או לא ואתם לא עוזרים לי בכלל.

    וד"א אני מזמן מוגדר כמודם עם HOTBOX ואתה לא יכול לבחור חייגן L2TP במהירות 100 מגה אתה תקבל חצי מניסיון אני ניסיתי עם חייגן והייתי מקבל תוצאה של 52 מגה אחרי בדיקות איך שהעבירו אותי לחיבור ללא חייגן זה ישר קפץ ל100 מגה.

    אם אתה רוצה ללא חייגן תישאר עם HOTNET רק אז תקבל את המהירות ללא QOS וללא Traffic Shaping מצד הספקיות האחרות.

    אם אתה רוצה להיות עם בבז"בל אז אתה חייב גיימר שאומר אתה חייב חייגן שאומר אתה חייב L2TP ונתב שהוא לא HOTBOX או TPLINK או לנסות את החייגן של וינדוס שיש לו פחות OVERHEAD בכלליות.

    אם לא עניתי לך על השאלה אז תגיד לי מה החמצתי

    * אל תשווה את המהירות שאתה מקבל עם HOTBOX בחייגן, יש לו מעבד חרא ובאגים מפה עד הודעה חדשה, בחו"ל מספקים מודמים של FIBER ושם אין חייגן 100MB. פה בישראל הם חרא וגורמים לך להיות צריך חייגן אבל מה ש HOTNET כרגע זה כמו מה שהיה HOT MPLS מזמן רק שקשה להם להגיע ל 100MB, זה הכל ולא מתחייבים לזה.

    עריכה : לי מן הסתם לא יצא לבדוק את תשתית הוט L2TP עם 100MB כי זה עלה בזמנו 699 ש"ח אז אין לי את הניסיון להגיד שתוכל לקבל 100MB עם חייגן ועם איזה נתב, מה שאני כן יכול להגיד לך זה שאם תתקשר לתמיכה של DLINK יהיה שם בחור שמתעסק עם רשתות כל היום והוא עזר לי להחליף את ה DLINK 655 שהיה לו בעיה עם מהירות עם PPTP וגם L2TP , אחרי שהחליף הכל היה טוב. באותו זמן אני שאלתי אותו עם הנתב הזה מסוגל לספק 100MB ב L2TP והוא ענה בחיוב, תתקשר אליו ותשאל אותו הם מספקים תמיכה מעולה בפ"ת. www.dlink.co.il צור קשר.

    ועוד בנושא חבר שלי רכש DLink 655 B1 מאיזשהו סיבה כשהוא מתחבר עם L2TP (012GAMER שזכור לי גם שקרה גם עם שאר הספקיות, הוא בקושי מקבל 20MB אבל כשהוא מתחבר ל PPTP הוא מקבל 30MB כשעוד היה את ה 30MB. עכשיו כשהוא שידרג ל 100MB הוא שינה את החיבור ל DYNAMIC IP ועם HOTNET כמובן מקבל סביבות 80-90. יש הרבה בדיקות לעשות אם זה חיבור, , ספק והגדרות, 100MB זה לא צחוק כבר וכל דבר משפיע מדרייברים, הגדרות , הגדרות וינדוס, וגם ארדיסק.

  8. תודה על התגובה אבל לא הצלחתי להבין כלום ממה שאתה אומר ::) איפה הבעייה נמצאת, אצל או בב"ל? אתה יכול לחזור שוב מה אתה ממליץ לי לעשות כרגע? לגבי תשתית אין לי אופצייה אחרת מהוט כי אין לי NGN בשכונה שלי. האופציות שאני רואה הן:

    1)להישאר עם בב"ל ושיישברו את הראש עם או בלי חייגן. אחרי ההתקנה לוודא (פה באתר או בבדיקות) שאני באמת גולש על המקסימום.

    2)לעבור להוט נט ולהפסיד מחיר בן זונה על ספק 100M בב"ל (30 ש"ח לחודש) שלפני רגע חשבתי שהרבה יותר עדיפה מהוט נט.

    3)אולי בכל זאת יש אפשרות לחייגן הזה גם ב- 100M? במצב זה לבקש שיחברו אותי דרך חייגן. למי זה קשור תשתית או ספק?

    קודם תבדוק ללא ישירות למודם HOTBOX עם כבל כמה אתה מקבל - 100MB 2MB ? יופי

    תבדוק אחרי זה פה ופה

    http://www.bezeq.co.il/support/Pages/speed_test.aspx

    http://speed.bezeqint.net/big500.zip

    כמה מקבל ? 100MB ? יופי אם לא אז חייב חייגן

    תתחבר עם חייגן תנסה עם שלך ולא הנתב של HOTBOX או חייגן של הוינדוס לצורך בדיקה, ותריץ את אותם בדיקות. 100MB ? יופי אז חייגן יעזור, מקבל פחות ? צריך לבדוק הגדרות - כרטיס וכו'. אם אתה משתמש בוינדוס 7 תנסה להפעיל את ההגדרה ב CMD

    netsh int tcp set global congestion=ctcp

    תראה אם יעזור

    יש הרבה דרכים ואני מקווה שהבנת, קצת קשה להסביר את הכל כי זה שלבים אחד אחרי השני כמו דיאגרמה של כן ולא ואז ממשיך הלאה, ולרשום את זה במקום להראות זה קשה.

  9. אז שיהיה עם חייגן...זה אפשרי? (מה זה בכלל חייגן?) בב"ל יודעים שאני עושה תשתית 100M בהוט, אז לא היו אומרים אם יש פה בעיה?

    אני לא מצטרף לבב"ל אלא הייתי אצלם עם 12M וחייגן פשוט שידרגתי ל 100M והוט אמרו לבטל את החייגן אחרי ההתקנה. מה אני עושה עכשיו? לפי מה שאתם אומרים כל מי שיש לו תשתית 100M בהוט לא יכול לקבל ספק מבב"ל?

    אתה יכול לקבל השאלה אם תקבל את המהירות עם חייגן זה לא ידוע, אתה יכול לנסות ללא קשר למה אומרים לך, תידרוש תבקש ותגיד שאתה רוצה עם חייגן, הם כבר ב 12MB אמרו שחייבים ללא חייגן וזה עבד מצויין עם חייגן, ועוד עם 30MB עדיין אנשים התחברו עם חייגן למרות שהם עדיין המשיכו להגיד, פשוט תנסה, אבל מה שלא תעשה אל תאשים אותם עד שאתה לא בודק שהמהירות של התשתית לא תקינה ובדקת פעמיים. אחרת תיתן להם עילה לדרדר לך את השכל ולרשום את זה אחר כך ולהמשיך לשגע אותך.

  10. אז אתה אומר אי אפשר לתקן לסדר שום דבר ? וגם לא בעתיד, אוף איזה באסה

    עריכה : אבל ההבדלים שאתה מקבל בקו זה רק SNR כמו בתשתית של , למה הם לא יוכלו פשוט לשים מגברים ולהגדיל את ה"כוח" בהשוואה לרעש ואז ככה אני אקבל את המהירות, זה בטוח משהו שחסר מהצד שלהם, כמו שיש RANGE מסויים בתשתית של שצריך להיות אז גם הם צריכים לעשות משהו בציוד שלהם כי פה אין מה לשנות בבית עצמו.

    ההבדל ביני לבינך זה רק SNR ב DOWNSTREAM, שים לב שאני מקבל UPSTREAM יותר גבוה כי ה SNR שלי גבוה שם. אז אני מאמין שיוכלו לתקן את זה, למה שלא יוכלו??

    עריכה : הוא שולח טכנאי מהנדס בכיר לראות אם יש באמת בעייה עם הקו שמגיע מהקופסא הקטנה בבניין בחוץ לקופסא הראשית VDSL. ולראות אם אפשרי להחליף חלק בשביל לסדר את ה SNR לראות אם זה יעלה את המהירות.

    *חייב להיות אפשרות להחליף או לשנות משהו שקיים שם, כמו שאנחנו כמעט היינו האחרונים לקבל את ה VDSL פה אז כנראה לא החליפו חלקים מהצד של הבניין, כי אני בניין פרטי ולא בניין חדש ובטוח יש חלק נוסף שלא מנוצל עד הסוף.

  11. לא יודע איפה אתה נמצא , אבל זה ממש לא נכון, אני עם הE4200 הקושחה המקורית הגעתי רק ל30 מגה (עם תשתית של 100), הנתב פשוט נחנק.

    עם העגבנייה הגעתי למהירות של 38 מגה.

    אז זה ממש לא נכון מה שאתה אומר, WAN-LAN אתה ממש לא יכול להשוות בין L2TP לDHCP אבל ממש לא והבאתי 2 דוגמאות.

    אז לא יודע מה לא בסדר, התומך מ DLINK אמר לי הנתב יכול להגיע יותר מ 100MB ללא בעיה ב L2TP בגלל שלמעבד אין בעייה, אני מאמין שהמעבד של LINKSYS פי 3 יותר מהיר בגירסה 4200. תוודא שביטלת את ה DPI עם ה TOMATO.

    deep port inspection זה נמצא ב Advanced - Conntrack/NetFilter אחרת זה גורם לבעיות אם לא מוסיפים פקודה מסויימת שה DHCP חוסם בפורט 67 ו68

    iptables -I INPUT -p udp --sport 67 --dport 68 -j ACCEPT

  12. מי מחובר להוט + בזק גיימר ומקבל 100MB

    בהורדות, בדיקות מהירות http://www.bezeq.co.il/support/Pages/speed_test.aspx

    וטורנטים ?

    לא יהיה לי ברירה אלא לחזור להוט, זה מקסימום 70MB אצלהם זה נקרא TOP 100MB כלומר מינימום זה 60MB מן הסתם אני יגיע ל 50MB תמיד כי עד עכשיו לא היה בעייה, אבל גם בתשתית חרא אני יוכל להגיע לזה אבל עם העדפה ל 100MB שזה יגיע מתישהו ובמחיר טיפה יותר זול.

  13. טעות*

    הצטרפתי לבזק במחיר של 150+25 ל3 חודשים ואז 200+25 אחר כך כמו שאמרת זה תמיד מחיר קבוע אצלהם.

    בבז"בל מתקשים לתת לי מחיר פחות מ 60,

    ראבאאאק למה לוקח לבזק שנה לעדכן את החבילה עד שמתעדכן במערכת, זה בגלל שלוקח זמן להתעדכן ב DSLAM או במרכזיה עצמה ? כי בתשתית הוט זה בטוח במערכת וזה תוך שנייה, המודם מקבל את החבילה החדשה ואפשר לגלוש גם בלי לכבות ולהדליק.

    בבזק זה 24 שעות, אוף.

    עריכה : בעע זה התעדכן, בקושי מקבל 60MB, איך זה הגיוני

    עריכה : יש תקלה מקבל רק 70MB מחובר ל@2 והם אומרים אני לא יוכל לקבל 100MB בחיים, המקסימום זה רק 70MB, אומרים מגבלה טכנית לא קשור אליי [table] [tr] [td]Mode:[/td] [td][/td][td][/td][td][/td][td]VDSL2[/td][/tr] [tr] [td]Traffic Type:[/td] [td][/td][td][/td][td][/td][td]PTM[/td][/tr] [tr] [td]Status:[/td] [td][/td][td][/td][td][/td][td]Up[/td][/tr] [tr] [td]Link Power State:[/td] [td][/td][td][/td][td][/td][td]L0[/td][/tr] [tr] [td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td] [/td][/tr] [tr] [td] [/td] [td][/td][td]Downstream[/td] [td][/td][td]Upstream[/td][/tr] [tr] [td]Line Coding(Trellis):[/td] [td][/td][td]On[/td] [td][/td][td]On[/td][/tr] [tr] [td]SNR Margin (0.1 dB):[/td] [td][/td][td]73[/td] [td][/td][td]314[/td][/tr] [tr] [td]Attenuation (0.1 dB):[/td] [td][/td][td]0[/td] [td][/td][td]0[/td][/tr] [tr] [td]Output Power (0.1 dBm):[/td] [td][/td][td]124[/td] [td][/td][td]36[/td][/tr] [tr] [td]Attainable Rate (Kbps):[/td] [td][/td][td]77976[/td] [td][/td][td]57385[/td][/tr] [/table] [table] [tr] [td][/td] [td]Path 0[/td] [td] [/td] [td]Path 1[/td] [td] [/td][/tr] [tr] [td] [/td] [td]Downstream[/td] [td]Upstream[/td] [td]Downstream[/td] [td]Upstream[/td][/tr] [tr] [td]Rate (Kbps):[/td] [td]73807[/td] [td]5008[/td] [td]0[/td] [td]0[/td][/tr] [/table]

    מה הם צוחקים עליי אוף, צריך לחזור להוט החרא

  14. למה יש בעיה עם L2TP , הנתב של Linksys E3000 מחזיק בלי עיניים 200MB ומעלה. ועם TOMATO יגיע ליותר עקב שליטה יותר עמידה בגירסה מאשר בגירסה המקורית

    WAN TO LAN אני מניח שזה זה

    http://www.smallnetbuilder.com/lanwan/router-charts/bar/74-wan-to-lan

    עריכה :

    ואוו הפורום בקאנטים בשעות האלה, 3 דקות רק עד שטען את הדף מחדש אחרי תגובה, בקשר ל L2TP בנושא של זה לא אמור להגביל כל כך הרבה, אנחנו מדברים על 1GBIT שיורד לפחות מ 100MB בגלל L2TP ? אין כזה דבר , אתם אמורים לקבל לפחות 400-500, וגם כשהייתי במעבדה של DLINK ספציפית הוא אמר לי שה DLINK655 אמור להגיע עם L2TP לפחות 200MB מינימום שבמינימום תלוי בגירסה ובהגדרות. אז תפסיקו לדאוג !

  15. העניין שבבזק אתה לעולם לא תקבל 100 מגה כמו שאתה מקבל בהוט.

    בהוט אתה תקבל 102 מקסימום.

    בבזק אתה תקבל מקסימום 90 ואתה צריך קו ממש ממש טוב בשביל זה.

    אם תשים פה את הנתוני קו שלך אני אוכל להגיד לך מה המקסימום שתוכל לקבל.

    אגב לי יש קו פצצה בבזק ועם כל הכבוד לבזק החיבור של הוט מבחינת מהירות טוב יותר.

    בוא נגיד ככה שבאיזור של רמת גן יש מלא פיראטים שמתחברים וגורמים ל"רעשים" בקו ומספיק סבלתי שנה מזה ואין לי כח לחזור לבעיות, לא רק לפני כמה ימים לא היה טלויזיה איזה 3 שעות ואני מניח שגם לא שלהם, האינטרנט שלהם כבר מוקפא אז אני לא מתעסק עם זה בנוסף.

    הנושא שבבזק אני מחובר בקופסא ישירות למרכזיה בלי שום דבר שאפשר להתחבר אליו וזה כמו קו טלפון, מתי פעם אחרונה נפל לך הקו טלפון, אז זאת התשובה לעמידות. בנתיים עם תשתית אני מקבל 50.50MB -51.50MB אז לא נראה לי יהיה בעייה, בכל אופן בתשתית כבלים תקבל את המהירות כמו שצריך רק אם יהיה לך MTU 1500 שזה בחיבור ללא חייגן, אם אתה מתחבר עם חייגן אתה מפסיק קרוב ל 10% פס רוחב שנוסף על צורת החיבור L2TP ובכלל. בתשתית אתה מקבל 1492 שזה ניצול 87% לפחות. ואפילו בחו"ל לא תמיד מקבלים 100, לא איכפת לי לקבל 90 בסבבה, עדיף מלקבל 50MB במחיר שהוא 30 ש"ח יותר זול

    Mode: VDSL2 Traffic Type: PTM Status: Up Link Power State: L0 Downstream Upstream Line Coding(Trellis): On On SNR Margin (0.1 dB): 132 311 Attenuation (0.1 dB): 0 0 Output Power (0.1 dBm): 123 -8 Attainable Rate (Kbps): 77160 57936 Path 0 Path 1 Downstream Upstream Downstream Upstream Rate (Kbps): 55001 1805 0 0

    לי נראה שזה מעולה פיקס ברינקס

×
  • צור חדש...