תוכן ferez21 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ferez21

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    29
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי ferez21

  1. תשמע,

    כמובן שמי שרוצה מסך של 9" אינץ' וניידות טוטאלית, לא יפזול אפילו לכיוון המחשב שהצעתי, אבל כיום מתחילים לצאת יותר ויותר נטבוקים עם מסכים בגדלים של 11.6-12" ונהפכים להיות מבוקשים יותר מרגע לרגע. גם האנשים שצריכים ניידות גבוהה הבינו שזה מבאס לעבוד (כן, אפילו לגלוש באינטרנט) עם מסך של 8-9", וכנראה גם החברות הגדולות הבינו את זה - לכן הן החלו במגמה של הגדלת גודל המסך בנטבוקים.

    עכשיו העניין הוא שעם הגודל, גם המשקל עולה, ואני לא מוצא ממש סיבה הגיונית לקנות את הלנובו s12 עם משקל של 1.6 ק"ג וביצועים נחותים, כאשר בתוספת קטנה של כמה מאות שקלים ו-200-300 גרם הוא יכול לקבל מחשב נייד חזק עם מעבד כפולה וזמן לא רע (עם סוללת 6 תאים).

    אז כן, אני מפורשות ממליץ למי שאי פעם חשב לקנות נטבוק עם מסך 11.6", שיבדוק אופציות יותר משתלמות אצל האחים הגדולים של הנטבוקים. המקרה היחיד שישתלם לקנות נטבוק כזה הוא דרישה לזמן יוצא מגדר הרגיל (10 שעות), ולדעתי רוב האנשים שקונים נטבוק לא חייבים כזאת מטורפת.

    אז אם משווים בין המחיר - שהוא די קרוב, זמן - שהוא לא issue לכולם, ויהיה מספק גם במחשב החזק, ומשקל - שהוא גם די קרוב בין השניים, אני ללא ספק בוחר באח הגדול והחזק של הנטבוק.

  2. היות ואני לא רואה באופק הקרוב שיפור משמעותי בטכנולוגיה בתחום זה ,החלטתי שאין טעם לחכות יותר ובכוונתי לרכוש את ה-S12

    של לנובו שנותן להערכתי את מקסימום התמורה לכסף :

    http://www.slashgear.com/lenovo-s12-nvidia-ion-netbook-1080p-video-demo-2648034/

    http://www.slashgear.com/lenovo-ideapad-s12-nvidia-ion-netbook-announced-video-2644707/

    אני בכלל לא מסוגל להבין איך אנשים מסויימים מתפשרים (ולא מדובר על אלה שבודאות יודעים שהם לא יצטרכו יותר מלבדוק אימיילים ולגלוש ל-וואלה) על נטבוק כשיש מבצעים כמו זה:

    http://www.shekem-electric.co.il/_Uploads/dbsAttachedFiles/171109.pdf

    Acer Aspire as2930z

    2999 שקל

    עולה כמעט כמו eeepc

×
  • צור חדש...