תוכן MoonMage - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

MoonMage

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    179
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי MoonMage

  1. לא סקס עם זונה ברחוב !!

    אני מדבר איתך BIG TIME

    SILVIA SAINT

    BRIANA BANKS

    JENNA HAZE

    TERA PATRICK

    ובקשר ל TERA אולי אתם לא ידעתם אבל היא חצי יהודיה וחצי תאילנדית למי שמתעניין:)

    וההבדל ביניהן לבין זונות הוא?

    נראה לי יותר אנשים ביקרו אותן השנה מאשר תיירים ביקרו במדינה שלנו...

  2. אני מסכים עם כל מה שvatos ושאר המתנגדים אמרו.

    וrule אתה בטוח שאתה חיי בעולם האמיתי? אתה יודע מה זה להכנס להיריון בטעות? אתה יודע איזו טראומה זאת? אתה יודע כמה קשה לגדל ילד? אתה יודע כמה כסף ילד צריך כדיי לגדול כמו בן-אדם? ובקיצור יש לך מושג על מה אתה מדבר או שסתם הייתה משועמם אחרי שראיתה איזושהי תוכנית מדע\חוק שדיברה על הנושא והחלטתה וואללה הפלה זה רע אז בואו נפתח דיון...

  3. MoonMage - יש לך במקרה תמונה של מוסוליני איפשהו בחדר? הנה אחת במיוחד בשבילך:

    תגובה כל כך חכמה וכל כך נוגעת לדיון.

    שמתה לב שכולם פה חושבים שאתה הקיצוני? שמתה לב שאתה היחיד שחושב שבדיקות מורחבות למחבלים פוטנציאלים זה לא בסדר?

    שמתה לב שאתה היחיד שפשוט אומר תנו להם להכנס למדינה בלי מחסומים כדי שיטבחו בכולנו?

  4. מינימייזר יש לנו מזל שאין הרבה אנשים עם דעות כמו שלך כי אם היו אז כבר מזמן הינו נעלמים מפה.

    זה יפה מאד שאתה רוצה שהם יחיו ברמת חיים כמו שלנו אבל זה לא פרקטי הם נלחמים בנו מהקמת המדינה הם לא חברים שלנו ואם תכנס לשכם תאמין לי שהם לא יהיו מסבירי פנים(או במילים אחרות יעשו לך לינצ'), המטרה של הכוחות השולטים היא אחת ויחידה והיא לא שלום אלא הרס מוחלט של מדינת בכל דרך אפשרית ואנשים כמוך רק עוזרים להם להראות טוב מול שאר העולם ובכך לתת להם את הכוח והרצון להמשיך בפיגועים מול אוכלוסיה אזרחית חפה מפשע.

    ועכשיו להודעה הזאת ספציפית אתה רוצה שיתנו להם לעבור בנתב"ג בקלות? יפה מאד שאתה רוצה אבל אם אחרי כמה נסיעות הם יראו את הקלות שבה הם יכולים לעבור הם ינסו וכנראה יצליחו לבצע פיגוע "סטייל" 9\11 וזאת הסיבה שבגללה צריכים לבצע כאלו בדיקות אקראיות כדי לודא שהם לא חושבים אפילו להעלות טרוריסט.(ואני מדבר על ערבים ישראלים כי למרות מה שאתה חושב רובם לא חברים שלך ומעדיפים שתעוף מפה וכמה שיותר מהר)

    אותו הדבר בדיוק לגבי אנשים בעלי דעות קיצוניות(מכל סוג) אתה לא יודע עד לאן אנשים יכולים להגיע בקיצוניות שלהם ולכן צריך לבצע בדיקות מחמירות לגבי עליות למטוסים מכיוון שבאויר אין הרבה מה לעשות אם משהו לא בסדר.

  5. כמו שאתה משתמש בו בתור דוגמא ל"כוחות האור" נגד "כוחות האופל" אני יכול לתת לך את הדוגמא לחרדי שעובד עם ערפאת.

    תמצא מספר דעות כמספר האנשים הקיימים, אל תתן לאף אחד להיות עמוד האש שלך.

    איך לעזאזל זה קשור?! ובכלל יש מספר גבוה מאד של חרדים שנמצאים בצד של הפלסטינים ורוצים שאנחנו נעוף מפה כי לא אלוהים\משיח הביא אותנו לארץ או משהו מטומטם אחר...

    מי שבוא מדבר עליו היה בארגון טרור ועמד לפגוע באנשים!!!

    ובקיצור ניסיון מטומטם לפגוע באמינות ההודעות של RK שלדעתי כתב את העובדות ולא שום דבר מעבר לכך.

  6. אז זה מה שלא בסדר ואת זה צריך לתקן!! מה הקשר בין זה לבין אם כן או לא אנחנו צריכים לשבת במחסומים? קח כל מי שמבצע מעשים חייתיים כאלה (מזכיר לי כמה... מהצד השני של הגדר...) ומצדי זרוק אותם לכלבים (figure of speech). עם כל הכבוד, אתה מוכן להסביר לי את ההגיון המעוות שאומר שאם שוטר / חייל התעלל במישהו מהמשפחה שלי, אני צריך ללכת ולהתפוצץ בין עשרות אנשים חפים מפשע שאין להם שום קשר? הרי זה לא שהם הולכים ומתפוצצים או מבצעים פיגועים רק על חיילים! הם הרי ישר הולכים על אוכלוסיה אזרחית!!

    אפילו , שתהיה הכי נוראית בטיפול באיומי טרור (והיא לא, אבל זה ענין אחר), עדיין מתרכזת בגורמי טרור, ולא פוגעת במתכוון באוכלוסיה אזרחית. אני לא אומר שזה בסדר לפגוע בפלסטינים סתם ככה כי מתחשק או שחייהם הם הפקר. אני כן אומר שהם כן מתייחסים אלינו ככה. ואפילו יותר גרוע.

    ואם אתה מתעקש לדבר על פשעים של חיילים בודדים, בואו נזכור שזו התנהגות לפי גחמה רגעית של חייל מטומטם ושיכור כח. זה לא המצב אצל שכנינו החביבים, בה קיימים ארגונים שמגייסים אנשים שיקחו איתם לעזאזל עשרות חפים מפשע (ואני לא מדבר כרגע על הרשות, למרות שגם היא בעסק). ואתה יודע משהו, הארגונים האלו די מצליחים, והם פועלים לעין כל. תראה לי משהו כזה בישראל.

    אין לאף אחד וגם לא תהיה הצדקה לפעולות טרור. בשום מקרה ומצב. רוצים מלחמה? בכיף. נראה אם יש לכם ביצים להקים איזה מסודר (מנשקים שאנחנו, בטמטום אוסלו, נתנו לכם) ולהתמודד עם צהל, במקום לבחור בדרך הפחדנית ולתקוף אזרחים חסרי הגנה וחפים מפשע.

    :clapper: the smiley says it all!

    חוץ מההערה על אוסלו

  7. לכל מי שטוען שהתנהגות בלתי אנושית מופנית רק כלפינו, ואילו אנחנו רק מגיבים בסלחנות וברוך ואם הם היו מרשים לנו היינו שמחים לנגב להם תתחת, לכם אני מציע לצאת מהסרט ולנסות לעמוד יום אחד במחסומים. רק לעמוד ולהסתכל על ההתנהגות של חיילי צה"ל, אותם בנים יקרים שלנו, ששמחים להפוך לפראי אדם אם רק קיימת האפשרות. אם אישתי הייתה כורעת ללדת תאומים ומובהלת לבית חולים, כי אין כזה בצד "שלנו" של הגדר, ובמחסום חיילת בת 18 הייתה מכריחה אותה לשתות כוס מלאה בבנזין ומסתכלת בשעשוע איך היא גוססת ביסורים והתינוקות שלה, שלי, מתים בקרבה,.. אם אבא שלי היה מנסה להגיע למקום העבודה שלו, כדי להרוויח קצת כסף כי אין לנו אוכל בבית, וילדים בגילי, רק לבושים בירוק, היו מרשים לעצמם להכות אותו מכות רצח, סתם משעמום, ולעשות לו בדיקות אנאליות, הרי בטח הוא דחף פנימה מטען של 25 קילו,... אם אחותי הייתה הולכת באזור ונאנסת בברוטאליות ע"י 15 חיילים והמפקד שלהם, כי כבר שבוע שלישי שהם לא זיינו ת'חברה ו"מגיע להם", אם כל זה היה קורה, והייתם שואלים אותי אם הייתי הולך ומתפוצץ ? כן, יש בהחלט מצב שכן

    כמו בכל דבר ובכל מקום גם לנו הישראלים יש צדדים לא ממש טובים אבל אתה רוצה שירשו לאישה שהיא "בהריון" ישר להכנס לארץ כי היא צועקת? ומה אם זה מטען של 5 קילו בדרך לירושלים?

    אני גם אם היו רוצחים את המשפחה שלי ואונסים את אשתי לא הייתי הולך ומתפוצץ בין חפים מפשע! לירות בחיילים? כנראה, אבל להתפוצץ על חפים מפשע אני לעולם לא הייתי עושה את זה!

    ואף אחד פה לא חיי באשליות אני עוד פחות משנה בצבא ובן דוד שלי כבר משרת בתותחנים ועושה שמירות במחסומים ואני יכול להבטיח לך שגם אני וגם הוא לעולם לא היינו עושים כאלו דברים!

  8. בקיצור מעניין איך הדעות שלכם תהיינה כשהמצב יהיה

    Kill Or Be Killed

    ואם זה יהיה המצב זה אומר שמותר להרוג ילדים קטנים או מישהו חף מפשע שהולך לעבודה?

    אני כן מסכים עם דעותיך עד רמה מסוימת אבל ספיידר להצדיק הריגה של חפים מפשע זה כבר עובר את הגבול!

    וכל העניין של מה שהעולם חושב זה פשוט תקשורת עוינת ויחסי ציבור גרועים של מדינת ...

    אם למשל ביבי נתניהו (לא שאני בעד דעותיו) היה שר החוץ אני בטוח שהמצב היה טוב יותר מכיוון שהוא מדבר אנגלית בצורה שוטפת ורהוטה ומכיוון שהוא פשוט נואם ודובר ברמה מאד מאד גבוהה(וכל זאת לעומת קישוריו כשר האוצר >:()

  9. כן, אבל שאלתי למה המדינות שונאות אותנו, לא למה יש בהן קבוצות קטנות שמתנכלות ליהודים.

    גזענות וקסנופוביה קיימים בכל מדינה ובכל עם, גם (ואולי בעיקר) בישראל.

    כי אנחנו שונים וכי זה מושרש בתרבות ובאמונה שלהם.(וכמובן שכמו בכל דבר זה לא מקושר לכל איש איש באותן מדינות)

  10. ולמה לדעתכ(ם) כל המדינות בעולם שונאות אותנו?

    לא כולן, אבל ששורפים בתי כנסת ומאיימים על יהודים קצת קשה לי להאמין שאוהבים אותנו... :-\

    לpath finder אני לא מאשים אותך בהתיחסות שלך אליהם אבל זה רק מחריף את הויכוחים פה ונכון הם באמת הגזימו עם ההערות...

    ובנוסף אני גם מסכים עם הכבוד שלך לחיי אדם אבל לא להשוואות ביננו לבינהם מכיוון שהם הורגים חפים מפשע ושולחים את אנשיהם למותם וזאת ההתנהגות הכי לא אנושים שקיימת לדעתי ואנחנו לעומת זאת מנסים לפגוע באותם אנשים אשר מעודדים התנהגות זאת, נכון חיסולים ממוקדים ע"י מסוקים\מטוסים מוגזמים ולא בטוחים אבל אני מאמין שעם מידע מודיעיני נכון וכלים מתאימים אנחנו צריכים לפגוע בתשתיות הטרור ואם זה אומר לפוצץ מכונית בעזה אז אני בעד כל עוד חפים מפשע לא נפגעים קשה.

  11. עם הגזענות בארץ והשנאה שיש לא רק כלפי ערבים אלא גם כלפי אנשים עם דעות שונות מימין קיצוני אז עדיף כבר לגור

    בחו"ל. וכן, תמשיכו לחשוב שכל העולם שונא אותנו, זה כל כך אופיני לישראלים.....כולם נגדנו, אנחנו הכי צודקים, בדם ו

    באש את הערבים נגרש...(*ציניות למי שלא הבין*)..

    דבר ראשון לפני שאני מתחיל לכתוב אני רוצה לומר שאני שמאלי בדעותי...

    לדעתי אתה מצטדק יותר מדי ומרגיש שאתה מעל כולם, נכון הימין חזק בארץ אבל כרגע גם הימין וגם השמאל מסכימים על הפרדה ופירוק ההתנחלויות(לפי הצהרות למיניהן).

    בנוסף לגבי ההערות לגבי האנטישמיות הגואה בחו"ל אני מסכים עם רוב הדברים שנאמרו וגם אני ממליץ למי שיכול להשיג את הסרט "עימות בקונקורדיה"(או משהו דומה לזאת)(ששודר ביום שלישי בערוץ 11) זה סרט שמראה הרבה מאד על המוסלמים בחו"ל ועל הצביעות שלהם.

    ועכשיו לציטוט דבר ראשון רוב המדינות בעולם שונאות אותנו או שלא אכפת להן מאיתנו ואלה ש"אוהבות" אותנו כנראה אוהבות אותנו מאחת משתי סיבות: תיירות\סחר ומודיעין וכמובן שמספרן של מדינות אלו קטן מאד וכרגע כוללות לדעתי(אני מתכוון למרכזיות) את גרמניה חלק מארה"ב ובריטניה (אני לא מתכוון לעמדת הממשל אלא לתושבי המדינה). בנוסף אולי תפסיק להתנהג בזלזול כלפי דעות של אחרים ותפסיק להתנהג כאילו אתה מעל כולם(זה מופנה לכולם אבל לציטוט הזה במיוחד)

  12. נאלץ לעיתים רחוקות יחסית להתחלק עם אחותי במחשב... וזה מדהים, בכל פעם שהיא נוגעת בו, אני נאלץ לפרמט.

    פעם אחת תפסתי אותה מכבה אותו (5 שניות לחיצה על מתג ההפעלה) בעוד רץ עם קישור לאינטרנט עם נגן ווינאמפ... חשבתי עוד שניה אם לא ידביקו לי לגב SLK 900U החדר יתפוצץ.

    ככה בדיוק עם אח שלי!

    אנחנו לא בדיוק מתחלקים במחשב כי אני קניתי אותו אבל ברגע שהוא נוגע במחשב הוא הורס משהו וזה כל כך מרגיז!

  13. אני כל שבוע הולך עם חבר לאכול לאפה...

    אני גומר לאפה שלמה ועוד חצי בקבוק קולה של ליטר וחצי ואז אחרי כל זה אני מרגיש מפוצץ!

    אני לא שמן בכלל אפשר להגיד אולי שאני שחיף אבל יש לי תאבון כמו שצריך ;D

    אני בקושי גומר לאפה שאני לא אוכל איזה יום וחצי! ועוד חצי בקבוק קולה?! אני הייתי מקיא אם הייתי לוקח איזה שלוק של קולה אחרי לאפה...

    ואני ממש לא שחיף אבל יש לי מערכת עיכול מוזרה :P

    וצריך לערוך את השם של הדיון ל"כמה לאפות אתם יכול לאכול?" ;D

  14. [זאתי צרכנות חכמה ;)

    אבל למה להשקיע בקירור שלא ממש יעזור לך? הרעש כל כך גרוע? תנסה לשמן את המאורר ולנקות קצת אולי זה יעזור

    בכל אופן הרעיון של SUB-X אדיר אבל יכול להיות שתצטרך לעבוד קצת בשבילו :P

    עקב המידע החדש (בעיית הPCI) הייתי ממליץ(שוב) לנסות לנקות קצת ולשמן את המאורר אולי זה יפחית את הרעש לרמה נורמאלית :P

    ואני לא מבין למה אתה צריך למעבד אבל לא משנה

  15. LOL

    נרשמתי לפורומים לפני שנה ויש לי רק חמש הודעות , עכשיו אני נכנס לאתר רק בשביל הביקורות והחדשות (הדבר הנורמלי היחידי שנשאר שם !)

    בפורומים יש אנשים כאלה מטומטמים למשל : http://www.gamer.co.il/gamer2/php/topic.php?topicid=176112

    לא הבנתי איך אנשים אם 2500 הודעות רושמים ברמת דקדוק של כיתה ב ?

    שרושמים משפט כזה רצוי לדייק... אם=מילת שאלה ,עם=with

  16. עדיין לא, רק ממחר.

    בכל מקרה, פורום חומרה שם זה דווקא מהפורום היותר ברמה שם, לעומת פורום וכו'.

    בכל מקרה, [glow=red,2,300]הבעיה הכי גדולה שם שהוא לא מופרד מתמיכה טכנית. אם זה יקרה הרמה תקפוץ בטירוף[/glow]

    כמישהו שמגיב שם אני יכול לומר רק ROFLMAO! אתה אופטימי יתר על המידה והסיכוי שזה יקרה הוא מינימאלי עד לא קיים.

    ובגלל זה אני פה

    וספיריט עכשיו שאני ואטלון עוזבים מה נראה לך יקרה? מי עוד נשאר שם בכלל? :smiley5:

    זה יהיה אתה ועדר של ילדים :bash:

  17. ואו

    לאנשים כאלה לא מגיע מחשב

    "שירוץ בונבון" הרג אותי

    חחחחחחחחח בונבון ;D

    כן אין מה לעשות... וחבל כי פעם הפורומים היו טובים שפירן וBDB הגיבו שם וגם judicatr (אם מישהו מכיר) :(

    חבל :-\

    הסיבה היחידה שאני שם היא העובדה שהפורום "חיי" 24 שעות ביממה ופה למשל הפורומים דיי "איטיים" בחלק מהזמן אבל הרבה יותר טובים ;)

×
  • צור חדש...