תוכן eldada - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

eldada

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    62
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי eldada

  1. תגובה לנייק.

    כן אבל לפי הדברים שלו אני יחסוך 600 שקל על המעבד! שהם כמו שאתה אומר ילכו לכרטיס מסך יותר טוב, אבל בשביל לעשות אני יצטרך את הלוח של איפוקס שזה תוספת של עוד 150 שקל ואז אני יצטרך קירור של וולקנו 7+ או וונטק שה עוד 120-170 שקל, ומכל העניין הזה יעלה לי גם יותר וגם אני יצטרך לעבוד מלא על המחשב בשביל לעשות לו את האוברקלוק, אה וגם שחכתי לציין שאין לי מושג בזה!!! אז ככה שגם מבחינה כספית זה לא משתלם לי וגם מבחינה זמנית וידע ויציבות (מערכות קורסות די הרבה באוברקלוק) לא כדי לי!

    בקשר למארז מה שאתה נתת בא עם ספק 300 אומנם של חברה אמינה! אבל אני לקחתי 400 שלג'נרי בגלל שאני לא יעשה או משהו כזה ככה שהספק לא משנה כאן, ושוב בקשר למארז אני חושב שזה טעם אישי כי מה שאתה הבאת לא ממש אהבתי ומה שאני בחרתי (ותאמין לי חיפשתי מלא!) הכי אהבתי והרשים אותי! ולא רק בגלל המד טמפרטורה (גם בגלל זה) אבל גם בגלל האורות היפים להחריד מבחינתי ! וגם בגלל שיש שם שתי מאוררים כלולים אחד הוא 120mm מקדימה והשני הוא 80mm מאחורה!

  2. טוב קודם תודה לכל מי שעוזר!

    ובקשר לכרטיס מסך אין מצב שאני "מגרד" עוד 600 שקל כי גם ככה אני עובר את התקציב (מחוסר ברירה אני מרכיב לעצמי את המחשב) ואני לא noob אני די מבין!

    בקשר למארז הוא גם יותר יקר, והא לא ממש לטעמי (הוא די דומה למה שיש לי עכשיו ואני לא אוהב אותו!) וגם מה שאני בחרתי הרבה יותר טוב יש לו בקרה לשתי מצבים על שתי מאוררים שמגיעים עם המארז! (סוף סוף אני ישן כמו בן-אדם ולא ירגיש כמו במפעל) וגם יש לו אורות בצבעים מיוחדים שיוצאים מאיפה שהדיסק קשיח ומאיפה שהכיבוי וכו... וגם יש בו בקרת טמפרטורה ואני חושב שבמארזים זה כבר טעם אישי ככה שאין טעם להתווכח על זה, אני צודק לא?

  3. אתה יכול לתת קישור למארז?

    בקשר למעבד אני לא מוכן להתפשר עליו, ובגלל שהיום המינימום של הזכרון דורש 256 sdram אז לדעתי יספיק 256 ddram,וכמובן שאני יוסיף בעתיד עוד 256 בשביל dual ddr!

    ועוד כמה כסף צריך "לגרד" בשביל כרטיס מסך?

  4. טוב אז זה כנראה המפרט שאני מזמין ביום ראשון:

    1.לא מתוכנן שום אוברקלוק!

    2.המחשב בעיקר למשחקים אבל גם שימושים אחרים, כמו אינטרנט סרטים מוזיקה וכו...

    3.התקציב הוא 2500-2600 (אני מקבל על המחשב הישן 1200 ככה שאני בתקציב!)

    אז הנה הוא:

    כמות. מוצרים סה"כ

    מעבד-AMD XP 2400 + FAN מחיר- 985

    לוח אם-LEADTEK NFORCE 2 WinFast K7NCR18D-Pro מחיר- 593

    זכרון-Winbond 256MB 2700/333mhz מחיר- 265

    דיסק קשיח-WD 80GB 7200RPM 8 MB special version מחיר- 687

    כרטיס מסך-Gigabyte ATi 9000 PRO 2 128MB מחיר- 704

    סי די רום-CD AOPEN X 56 OEM מחיר- 138

    מארז-3R SYSTEM NEON Light Silver מחיר- 296

    ספק כח-400 WATT מחיר-138

    סה"כ 3,805 ש"ח

  5. תראה אני לא אומר שהיו צריכים לבטל את החופשות לצה"ל במיוחד לקרביים כי אחרי הם העמוד שידרה האמיתי והאימתני שלנו.

    אבל להוא שאמר מטוטםף, אני אומר שאין לך זכות לדבר בכלל כי אתה לא יודע מה זה לגור בעיר הזאת וכל רבע שעה לשמוע פיצוץ או יריות, וזה לא משנה אם זה לעברנו או לעבר הזבלים, (שאני מסרב לקרוא להם בני אדם כי הם לא!!!) אבל עצם השמיעה של פיצוץ או ירייה עושה אותך עצבני על הכל!!!

  6. אם אתה עושה אוברקלוק אז אתה צריך מארז עם קירור טוב שיתן טמפרטורה טובה ויראה לך את הטמפרטורה אז אתה צריך את המארז הזה

    http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_280_580&products_id=2470

    שמגיע עם שתי מאוררים (אחד 120 מ"מ) וגם אתה נשאר בתקציב וגם הוא יפה.

    וגם שתי לב שאתה עושה אוברקלוק אז עדיף לך לקחת את הזכרונות שלך ווינבוד\סמסונג, שמשתמשים בדיוק באותו צ'יפ של קרואסייר, וגם עדיף לך לקחת בשתי פלטות בשביל לנצל את ה-dual כי אחרת לא שווה לקחת את הלוח הזה!

    ובקשר למארז גם אם אתה לא עושה הוא מארז טוה ויפה!

    איך שהוא הקישור לא מגיע כמו שצריך זה לא בשליטתי אבל הוא לקוח מפנדה וקוראים לו 3R SYSTEM NEON Light Silver והוא עולה 300 שקל, (תעשה חיפוש באתר ותראה אותו!)

  7. יש לי משהו תותחני בשבילך. תגיד לו שיש לך כאבי בטן איומים וששילשלת שילשול בצבע ירוק זה יעזור תאמין לי. אם הוא לא יאמין תגיד לו "רוצה לראות שיוצא לי ירוק" ואז הוא כבר יאמין לך ;)

    אי איזה תמים הרופאים יכריחו אותו לחרבן בקופסא (רק שתדע!)

    ולפותח הדיון שתלך לשם תגיד שכואב לך שאתה משתין וכנראה יש לך דלקת בשתן, הרופאה תתן לך להשתין בכוס ואחרי שתשתין תירק הרבה לכוס ותתפתף כמה טיפות של דם לכוס ותערבב כמו שבחיים שלך לא ערבבת (זאת אומרת חזק וטוב), ותאמין לי שזה ישחרר אותך לכמה ימים יותר מיומיים!

×
  • צור חדש...