תוכן LL@SS - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

LL@SS

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    3542
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי LL@SS

  1. 145, ז"א קולונל 100,

    בטוח שהוא עשה את זה ברמאות, ככה כל הלידר בורד.. עלוב משהו.

    המשחק מתחיל להזכיר לי את החרא שיש בקוד, עכשיו שאלה לכל הוותיקים של BF לדורותיו..

    תמיד היו צ'יטים וכל מיני ילדים מתלהבים עם מטולים והתקמפרויות שלא היכרתי בשום משחק? או שזה בגלל המעבר של כולם מקוד?

  2. אני יודע שזה רק נראה ככה, פה הבעיה. :xyxthumbs:

    אגב העידכון דווקא שיפר לי ביצועים,לא החזרתי את מהירות המאוורר של המעבד למקסימום, היא הייתה עוד על מינימום כששיחקתי, מאתמול בלילה זה ככה, אני ישן יותר טוב בלי הרעש הזה ;D

    העליתי ואני מקבל 60FPS כמעט קבוע על אולטרה .

  3. לסבול את זה עד שיתקנו (במידה ויתקנו)

    אני לא מבין על מה הויכוח שלך, סה"כ אמרתי שהוא ירה עליך 20 כדורים, 5 מהם פגעו בך, ואתה הרגשת מוות מיידי.

    א' כל אין וויכוח, הסברתי את החוויה שלי,וב' מה שאתה אומר זה בדיוק מה שאני אומר, וזו בעיה, העניין שאתה לא יודע בכלל שפגעת או שפוגעים בך, כמו שאתה יורה הרבה באויב ואתה לא מקבל אפילו סימן פגיעה אחד אבל פתאום מקבל אסיסט, אסיסט הריגה אמיתי אבל, ואתה שם לב שהחבר שלך הורג אותו בירייה.. זה מתסכל, אגב העדכון החדש עשה לי יותר לאגים + נפילו FPS חדות, אולי זה רק אני ,

  4. מי שבהוט ומשתמש במהירויות מעל ל12 מגה לא כולל 12 כמובן חייב את ההוטבוקס שהם נותנים, אין להם מודמים שיודעים לעבוד עם מהירויות כאלה, עוד משהו, מי שרוצה בכל מקרה חייב להיות בחיבור עם חייגן, אין אופציה אחרת ולא הייתה... הבעיה היא שההוט בוקס לא הכי טוב כ L2TP, יש לו המון ניתוקים, במיוחד במהירויות כאלה, אני ב30 מגה וחייגן מן הסתם, ההוטבוקס עשה לי מלא צרות עד שעודכנה לו קושחה ועכשיו הוא סבבה.

  5. זה לא בהכרח לאגים, זה נכון, גם בלאגים זה קורה, אבל יש בעייה במשחק עם כל העיניין של ההיט דיטקשן, הרבה פעמים אני מתחרפן כי יריתי באויב 5-6 פגיעות כולל סימון של X והוא תוך ירייה הורג אותי למרות שאני 100% חיים, אני ישר עושה RAGEQUIT :facepalm: :facepalm: :facepalm:

  6. רוני. קודם כל מי היה מאמין שאני ארוץ אחרייך יום אחד עם רתכת ונשתף פעולה . מטורף 

    שלא תבינו אותי לא נכון. אני מאוד אוהב את מטרו. אחת המפות המועדפות עליי. אבל כמו תמיד. כשכמה ילדים עולים על רעיון או על שיטה לחיים קלים יותר דברים מתחילים להתחרבן.

  7. שטויות, אני לא נכנס למפה הזאת הכלל, אם הייתי רוצה כאב ראש ובלאגן כזה שאתה הורג שישייה ומת שש פעמים בלי לשים לב הייתי חוזר לקוד למפות הצפופות שמתאימות לקוד, BF אמור להיות קצת יותר גדול לטעמי, המשחקיות כבדה מידי בשביל מפות כאלה..

×
  • צור חדש...