תוכן vale - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

vale

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    107
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי vale

  1. יש הצלחתי!

    אחרי חיפושים ברחבי הרשת מצאתי את הפיתרון(הדי הזוי), והפיתרון הוא לתת לסרטון הביניים לרוץ אחרי שאתה מחסל את השישה אנשים בתוך הקזינו הישן ונכנס לרחבה של המדרגות, אז ניקו מנהל דיאלוג קצר עם ג'ימי וצריך לאפשר לדיאלוג הזה לרוץ במלואו, כמה שלבים מאוחר יותר כשניקו תלוי על המסוק צריך ללחוץ על SPACE כמה שיותר מהר ולבסוף הוא אכן הצליח לעלות על המסוק(את המשימה עצמה לא עברתי עדיין כי עוד הייתי בהלם והאר פי ג'י הורידו אותי כבר ודי נגמר לי הכוח)

    בכל אופן, זאת המשימה האחרונה?!! אז למה מצויין בהתקדמות רק 60%?

  2. אני לחצתי בלי הפסקה על מקש הרווח במקלדת, אפילו תוך כדי שהוא נופל לים והיד כבר התחילה לכאוב.

    המקש מוגדר היטב, כשאני ברגל "רווח" משמש לקפיצה וברכב הוא משמש בלם יד, בזמן שאני תלוי על המסוק בשניות הראשונות אני לוחץ רווח והזווית נשארת אותה זווית ואז נראה שיש ניסיון של ניקו לעלות אבל אז הוא חוזר למצב הקודם ואחרי זה כשאני ממשיך ללחוץ על רווח הזווית של המצלמה משתנה באיזה 40 מעלות משום מה ואז אני נופל לים אחרי כמה שניות.

    אצלי ריצה זה SHIFT כמו אצל כולם אני מניח, הלכתי לנסותו נקווה שזה כבר ייגמר :nixweiss:

  3. --------------------------------------------------------------------------------

    אהלן חבר'ה, יש לי שאלה קטנה שכוללת בתוכה ס- פ- ו- י -ל- ר אז מי שעוד לא הגיע ל-60% מהמשחק נא לדלג.

    אני כרגע תקוע במשימה שבה אני צריך לחסל את ג'ימי פגורינו. אני תמיד מגיע לקטע שבו אני באופנוע ונוסע על החוף במקביל לסירה שלו ואז אני מאיץ לכיוון המקפצה שומט את האופנוע וניתלה על המיתלה של המסוק. רשום שצריך ללחוץ על SPACE מספר פעמים ובכן זה מה שאני עושה וכל מה שזה עושה זה מחליף את הזווית של המצלמה משום מה ואז ג'ימי בורח ואני נופל לים מתוסכל, ניסיתי כמעט הכל(ללחוץ לאט, ללחוץ מהר, ללחוץ על כל המקלדת בו זמנית!) ואני פשוט לא מצליח לטפס לתוך המסוק, אשמח אם מישהו שעבר את המשימה הזאת יגיד לי איך עושים את זה כמו שצריך, והמשחק כמובן מקורי ועם הפאץ' השני שיצא.

  4. סוף סוף הצלחתי להתקין את ה-SP3 ל-XP אחרי שהוא התדפק על פתח מחשבי היום בצהריים והתקנתי את המשחק בפעם השלישית ובציפייה דרוכה לקראת ההפעלה וזה אכן עלה סוף סוף. לפי דעתי הכי טוב זה ללחוץ על AUTO ושהמשחק עצמו יגדיר את ההגדרות לפי החומרה שנמצאת ברשותנו. את הפאטצ' אני מניח שהתקנתי כי כשנכסתי לWINDOWS LIVE היה לי רשום משהו על עדכון לחצתי YES וחיכיתי איזה 3 דקות שבהן ירד איזה משהו אז אני מניח שזה הפאטצ'-שאכן הביא שיפור מסויים-תוצאות בנצ'מרק אחרי התקנת הפאטץ':

    Statistics

    Average FPS: 42.38

    Duration: 37.04 sec

    CPU Usage: 89%

    System memory usage: 65%

    Video memory usage: 98%

    Graphics Settings

    Video Mode: 1680 x 1050 (60 Hz)

    Texture Quality: High

    Render Quality: Very High

    View Distance: 32

    Detail Distance: 57

    Hardware

    Microsoft Windows XP Home Edition

    Service Pack 3

    Video Adapter: NVIDIA GTX 260

    Video Driver version: 180.48

    Audio Adapter: Realtek HD Audio output

    ?ג?? III Xeon

    המעבד שלי הוא E8400 ולא כפי שרשום בבנצ' משום מה.

    בסך הכל זה רץ נחמד כרגע לא יותר, נקווה שיגיעו עוד כמה שיפורים בעתיד וגם שזה ירוץ לי טוב יותר על 64 ביט.

  5. אני יודע שזה מובן מאליו שאני צריך להתקין SP3 אבל זה סיפור ארוך.. בקצרה: החלפתי מארז ועל המארז הישן היתה מדבקת רשיון ה-OEM של ה-XP החוקי שלי, שמתי לב לזה רק כשהחלפתי מעבד ולוח אם והייתי צריך להתקין את חלונות XP מחדש אבל גיליתי לדאבוני שזרקתי את המארז הישן עם הסיריאל של , ולכן לא הצלחתי להתקין אותוהגעתי למסקנה שזאת הזדמנות טובה לשדרג לויסטה ואני הזמנתי מ"תוכנה ישירה" ויסטה פרימיום כשר למהדרין אבל בינתיים אני עם שחבר נתן לי ואני לא מצליח לעשות אקטיבציה ולכן אין לי SP3, וויסטה תגיע אלי בדואר רק בועד שבוע-שבועיים..

  6. קניתי את המשחק, כשהכנסתי את הדיסק התפריט עלה והכל בו היה רשום בג'יבריש והתקנתי אותו, הכנסתי את הסיריאל ולחצתי על הסמל של המשחק אבל נפתח לי חלון קטן שחור והודעת שגיאה כמו שתראו בתמונה.

    אין לי SP3 כרגע, ובהתחלה חשבתי שזה בגלל זה אבל ראיתי פה היום הודעה של מישהו שגם לו לא היה SP3 מותקן, למישהו יש רעיון מה הבעיה?

    עריכה: התמונה לא נפתחת- מה שכתוב בהודעת השגיאה הוא IV FATAL ERROR: RMN40

    [attachment deleted by admin]

  7. קיבלתי 13,670 ב3DMARK06 לאחר שהחלפתי את ה-C2D E4500 ל-E8400- תוספת של קצת פחות מ-4000 נקודות, האם זה תקין לפי דעתכם עם המפרט שלי ועוד שאלה, בקרוב מאוד אני עובר לויסטה HOME PREMIUM 64BIT, האם לפי דעתכם אני עשוי לקבל תוספת כשאני אעשה את הבדיקה מחדש עם הVANTAGE או שזה יגרע?

  8. טוב, אני מצטער שאני שואל סוג שאלה כל כך בנאלי ומעצבן אבל הסקרנות מאוד מטרידה אותי, כיצד מעבד E8400 יתמודד מול המשחק הזה לעמות הQ6600?

    אני מניח כמובן שהוא יהיה פחות טוב אבל האם באופן משמעותי?

    כל זה בהנחה שאין לי צוואר בקבוק עם הכרטיס מסך כמובן.

  9. בגירסא החינמית הבדיקה רצה לי על רזולוציה של 1028-1024, וכשניסיתי לשנות אותה ל-1680-1050 לא הצלחתי, ולפי דעתי זאת יכולה להיות הסיבה שקיבלתי פחות מ-10000 נקודות, כי המעבד חלש יחסית וברזולוציה הזאת הוא משפיע,

    אבל מצד שני אולי אני מדבר שטויות?

    לעזרתך אודה.

  10. אני בדרך לסיים אותו ברמה הקלה בפעם השלישית בערך רק בשביל שהרמה הכי קשה תיפתח בשבילי, בפעמיים הקודמות הצלחתי אבל אז המשחק שכח שסיימתי את המשחק והוא נעל לי שוב את הרמה הקשה, פשוט מתסכל, הורדתי את הפאטצ', חושבים שזה יעזור?

  11. שלום, יש ברשותי את המשחק הנ"ל ויש לי כמה שאלות.

    שיחקתי בו כשהיה לי את הכרטיס מסך 9500GT בהגדרות בינוניות ועל רזולוציה של 600-800, אז ההגדרות היו בינוניות והוא רץ בסדר אבל היו לו קטיעות(לא רבות) כשהתקדמתי במשחק.

    עכשיו אני משחק בו לאחר ששידרגתי את כרטיס המסך לGTX260, כמובן על ההגדרות הכי גבוהות ועל רזולוציה של 1680-1050, בהתאם למסך שיש לי.

    איכות התמונה והפרטים השתפרו מאוד כמובן, אבל מבחינת הקטיעות.. יש עדיין מהן, בעיקר כשמתקדמים אל נקודות ציון חדשות, אבל רוב המשחק אני משחק חלק.

    הקטיעות האלה הן כמובן דבר מאוד מעצבן ולא ציפיתי שהן עדיין יישארו, בטח לא אחרי שהחלפתי לכרטיס מסך ברמה גבוהה ובטח לא אחרי שהמחשב שלי עומד בכל הדרישות של המשחק. אני רק אציין שאני גם משחק קרייסיס ולפי דעתי קרייסיס רץ אצלי יותר חלק ועם פחות קטיעות(!).

    יכול להיות שזה בגלל שהמשחק היה פעם מיועד לXBOX וכשהמירו אותו לPC לא עשו עבודה מושלמת? יכול להיות שזה המשחק עצמו שלא עשוי בצורה הכי מושלמת?

  12. שלום, אני מקווה שזהו הפורום הנכון כי לנושא השאלה אין קשר לאוברקלוק אבל הוא קשור לקירור.

    אני מתכוון להוסיף כרטיס מסך מסוג GTX260 ובנוסף לו אני גם מחליף את הספק לENERMAX PRO 625W, ורציתי לדעת אם יש צורך בהוספת מאוורר או גוף קירור בנוסף, כדי למנוע עבודה בטמפרטורות גבוהות.

    הכרטיס מסך הזה יהיה הדבר התובעני היחידי במערכת שכוללת הארד דיסק אחד(יכול להיות שאני אוסיף עוד אחד בקרוב), לוח אם, מעבד, צורב DVD, זיכרון RAM וזהו בעיקרון.

    אני חשבתי על פיתרון בצורה של הוספת מאוורר אבל אני לא יודע אם להתקין אותו בתוך המארז תוך כדי שהוא מופנה כלפי הכרטיס מסך, או לעשות מודינג למארז ולסדר אותו כך שיוציא אויר חם מבפנים או יכניס אויר קר מבחוץ.

    מפרט:

    מעבד- E4500 core 2 duo 2.2Ghz

    זיכרון פנימי- כרטיס אחד של 1 ג'גה ועוד כרטיס של 2 ג'יגה(סה"כ 3 ג'יגה במהירות של 667MHZ)

    כרטיס מסך וספק כוח מצויינים למעלה

    מערכת הפעלה -Windows XP home Edition

    צורב- DVD LG X18 RW DUAL LAYER IDE

    דיסק קשיח- hitachi 160GB 7200RPM SATA 8MB

    מארז-Galaxy midi tower ATX 0205A GX4400

    לוח אם- P5GC-MX MB 1333MHZ FSB 775PIN

    נכון לעכשיו לא מתוכנן אוברקלוק( הכל יהיה במהירות סטוק כי אני חדש לגמרי בנושא).

×
  • צור חדש...