תוכן ThePorscher - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ThePorscher

צוות האתר לשעבר
  • מספר הודעות

    3790
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי ThePorscher

  1. אצלי בטירונות הגיע מדריכה וכינסה את כל הפלוגה באודיטוריום' date=' היא נתנה דף לכולם ובו היה צריך לדרג מי הכי מתאים לקצונה....

    לאחר בירורים מאנשי שמבינים בעניין הבנתי שזה משפיע מאוד על הקב"א.. לדעתי זה מאוד מטומטם, זו היא הדרך לדרג מי מתאים לקצונה?

    הרי כל אחד שרוצה להיות קצין אפילו אם הוא מפגר שכלית יבוא אלייך ויזיין לך שעתיים בשכל שתרשום אותו..

    אני עשיתי המון שטויות וצחוקים בטירונות וזה השפיע על הקבא שלי, אומנם הוריד לי רק בנקודה אבל עדיין לדעתי זאת דרך מטומטת מאוד...

    אחרי הטירונות יצאתי דיי מורעל ורציתי לצאת לקצונה אבל הנקודה הזאת עשתה אותי חריג... למה לא ניסיתי בכל זאת לצאת? כי אני משרת בבסיס של נגדים מסריחים עם אגו מנופח.. בקיצור סיפור ארוך לא חושב שזה יעניין מישהו...

    [/quote']

    אתה מערבב פה בין כמה דברים לא קשורים.

    כמו שאמרו פה, הקב"א נקבעת בצו הראשון, הרבה לפני שאתה מתגייס, ולכן הרבה לפני הטירונות.

    בשביל להתחיל תהליך יציאה לקצונה, צריך קב"א 52 ומעלה.

    מה שעשית בסוף הטירונות נקרא סוציומטרי, והוא לא קשור בשום צורה לקב"א.

    אחרי שאתה מתחיל תהליך יציאה לקצונה, עושים מבחני התאמה לקצונה וראיון אישי עם פסיכולוג, מה שקובע ביחד עם הסוציומטרי מהטירונות את ציון המבד"קים שלך. הציון הזה, ביחד עם עוד המון דרישות נוספות, קובע האם אתה באמת יוצא לקצונה או לא.

    מה שכל?למה צריך אנשים גאונים למודיעין?מי שמשובץ לתפקידי האזנה ותירגום לא צריך יותר מידע מעולה בשפה הערבית

    הלוואי שהייתי יכול להסביר לך כמה אתה טועה.

  2. אין ממש קשר ל-Safe Mode.

    אתה פשוט צריך להיכנס עם חשבון בהרשאות אדמיניסטרטור, ואתה יכול לשנות איתו את הסיסמא של כל חשבון אחר, גם אדמיניסטרטור אחר.

    כניסה דרך Safe Mode מאפשרת לך להתחבר לחשבון ששמו Administrator שהוא חשבון חבוי בדיפולט (ובד"כ אנשים לא קובעים לו סיסמא, ככה שלא תהיה לך בעיה להתחבר אליו), עם הרשאות אדמיניסטרטור מן הסתם. אתה יכול להתחבר אליו גם בלי קשר ל-Safe Mode. אם זה מעניין אותך איך, תשאל.

    מה שכן, חשוב לציין שאם מערכת הקבצים שלך היא NTFS ויש לך קבצים דחוסים / מוצפנים / מוגנים ליוזר שלך, איפוס סיסמא ברוטלי יגרום לאובדן הקבצים האלה.

  3. 1. חסר copy constructor שמקבל משתנה מהסוג של המחלקה ומעתיק אותו

    קומפיילר נורמלי מממש לך אותו לבד. כל עוד אתחול instance של ה-class בעזרת instance אחר נעשה באופן סטנדרטי (כמו פה), אני לא רואה סיבה למה לא לסמוך על המימוש של הקומפיילר.

    2. אין התייחסות להעברת ערכי NULL לפונקציה setString

    3. אין התייחסות לאורך המחרוזת המועברת - מחרוזת שאורכה גדול מ-255 תווים תדרוס או תגרום ל-exception בזמן ריצה

    נכון.

    אבל בשביל תרגיל כזה, זה נראה לי overkill.

  4. אני לא חושב שהשאלה דורשת לקלוט מחרוזת ממשתמש console.

    ה-class שמבקשים לבנות הוא מעין interface למחרוזת C מהסוג הישן של מערך char-ים. אין כאן באמת תוכנית שניתנת להרצה שתקלוט מחרוזת מה-console, או בכלל קוד כלשהו לכתוב ב-main.

    מה שכן, הגיוני שכן תהייה קליטת מחרוזת ממשתמש של ה-class אותו מבקשים לבנות. הוא יעביר את המחרוזת כפרמטר ל-copy constructor ולמת'ודה setString.

    בכל אופן, מימוש אפשרי:

    קובץ ה-header:


    class String {
    public:

    // Default Constructor
    String();

    // Copy Constructor
    String(const char* newString);

    void setString(const char* newString);
    const char* getString() const;

    private:
    char m_string[256];
    };

    וקובץ המימוש:


    String::String() {

    // Setting m_string as an empty string.
    m_string[0] = '\0';
    }

    String::String(const char* newString) {
    setString(newString);
    }

    void String::setString(const char* newString) {

    // Copying newString to m_string.
    int i;
    for (i=0; newString[i]; ++i) {
    m_string[i] = newString[i];
    }
    m_string[i] = '\0';
    }

    const char* String::getString() const {
    return m_string;
    }

  5.  

     

    YMbhwsC.png

     

     

    ברוכים הבאים לפורום אמצעי אחסון!

    כונן התקליטורים החדש נשמע כמו מטוס סילון ואינכם יודעים אם זוהי התנהגות רגילה שלו? צורב שאמור לשכתב ב-24x עושה זאת רק ב-4x? בכוונתכם לרכוש כונן-קשיח חדש ואין לכם כ"כ מושג לגבי משמעותם של כל ההדפסים של המספרים והאותיות הללו? אל דאגה, הגעתם למקום הנכון. זהו הפורום המתאים בשבילכם. חברי הפורום יעשו את המיטב שיוכלו ועד כמה שיעלה בדעתם בכדי לעזור לכם לקבל תשובות לשאלות, פתרונות לבעיות וכך הלאה. רק פנו אליהם בנימוס ובנחמדות, ואין סיבה שלא יעזרו לכם.

    אנא הקדישו מספר דקות מזמנכם לקריאת חוקי הפורום, הבינו וישמו אותם, על מנת לשמור על רמת דיון גבוהה ולמען שיהיה לכולם נעים יותר לגלוש בפורום.

    כותרות

    1. אין להדגיש את דחיפות העניין בכותרת בשום מצב. כולם רוצים מענה מהיר. השאלות של כולם חשובות ודחופות באותה מידה.

    2. הקפידו על כותרת אינפורמטיבית ומפורטת. זה כ"כ פשוט: יש לכם שאלה/בעיה? כתבו את השאלה/בעיה בכותרת.

    זכרו, יש לכם לא מעט מקום כתיבה בכותרת- נצלו זאת.

    חוקי הפורום המלאים

    בברכת גלישה נעימה,

    צוות HWzone.

  6. Well, כל מי שרצה את הת'רד הזה פתוח, תודו לכמה משתמשים פה שהמשיכו לדון בדברים שביקשתי לא לדון עליהם, ולכן הביאו לסגירת הת'רד.

    וכל מי שלא רצה את הת'רד הזה פתוח, אני רוצה להבהיר שהוא ננעל בגלל התגובות האחרונות ולא בגלל לגיטימיות הת'רד.

    בכל מקרה, טחנו כבר כל נושא אפשרי בת'רד הזה, כולל הנושאים הרצויים והלא רצויים.

    Let's call it a day.

    ננעל.

  7. קודם כל, שלושת הת'רדים על סיום שנת הלימודים אוחדו. לא צריך לפתוח מיליון כאלה.

    דבר שני, גם אני חושב שהדיון על הערך המדוייק של g ממש מעפן. אי אפשר עם פיסיקה של תיכון להגיע לערך המדוייק, ואני לא יודע איזה פיסיקה צריך בשביל שכן יהיה אפשר. אפילו הנוסחא לחישוב שדה גרביטציוני (שזוהי גם הנוסחא לתאוצת הכובד) - GM/R^2 - מכילה ערכים מקורבים, וגם היא מסתמכת על קירוב שכדה"א הוא כדור, אז מה הניסיון הנואש להגיע לדיוק? וכמובן, ה-g משתנה מנקודה לנקודה על כדה"א ומעליו, אז זה לא ערך אחד.

    דבר שלישי, aquarius, אתה מצחיק. סיים תיכון ואז תדבר עליו. אתה לא יכול עכשיו להשוות כיתה ט' ל-י"א, כי לא עברת את שתיהן בשביל לדעת. ואם אתה לא מאמין לאלה שכן עברו ויכולים לספר לך על זה, פשוט חכה עד שאתה תעבור ואל תקפוץ בראש סתם.

    כמו שמישהו אמר קודם, אין משפט מתאים פה יותר מאשר: "אל יתהלל חוגר כמפתח."

    אגב, אתה יכול להיות גאון יותר מכל אחד מאיתנו פה, אבל דבר אחד בטוח חסר לך: צניעות.

    וליבי, בתחילת הת'רד איפשהו אמרת שהתעודה של י"א לא משנה כלום אלא רק הבגרויות. אז דווקא התעודה של י"א יכולה כן להשפיע. יש הרבה מסלולים בצבא שמבקשים תעודה של י"א במהלך המיונים שנעשים במשך כיתה י"ב, כי עוד אין בגרויות בשלב הזה והם רוצים דרך לניפוי ראשוני בלי לחכות לתוצאות הבגרויות.

    חוץ מזה שכמובן, ציונים טובים במהלך השנים גם מעידים על מגן עתידי שצפוי להיות קרוב מאוד אליהם, אם לא גבוה מהם. וגם אם באמת יש הבנה של החומר שמצדיקה את הציונים, הבגרויות גם ילכו טוב.

    בכל מקרה, אל תדאגי, אני בטוח שתסיימי בהצלחה ותוכלי להגיע לאן שאת רוצה, כולל רפואה! :xyxthumbs:

  8. TheOne111, שמעת פעם את הביטוי "הסקרנות הרגה את החתול"?...

    כל ההודעה שלך דיברה על כמה הסרטון הזה מזעזע, ויש סרטונים שעדיף לא לראות, וכו' וכו' וכו'. איפה בדיוק בהודעה שלי אני סותר את מה שאמרת?

    להפך, אני תומך בזה. גם אני לא רוצה לראות את הסרטון, כמו שלא ראיתי את הסרטון עם הראש הנערף. אבל זה אינדיוידואלי ותלוי באופי של כל אדם.

    שוב אני אגיד את זה: אף אחד לא מכריח אותך להיכנס, גם אם הקישור היה קיים שם. זה שאתה לא יכול לשלוט בעצמך ונכנס לדברים שאתה יודע שאתה לא צריך לראות - בעייה שלך! זה לא צריך למנוע מאנשים עם סיבולת קצת יותר גבוהה לראות את זה, ולמלא את הת'רד בהודעות מיותרות לחלוטין של "שלח לי קישור בפרטי". לא כולם צריכים לסבול בגלל הבעייה האישית שלך ושל אנשים אחרים לשלוט בעצמכם.

    בכל מקרה, כשאמרתי:

    אז ההודעה הזאת שלי היא ההודעה האחרונה (בדיון הזה ואני מקווה שגם בכל דיון אחר) שנוגעת ללגיטימיות של תוכן שפורסם בת'רד.

    התכוונתי לזה.

    אל תכריחו אותי לנעול את הת'רד הזה.

  9. תגידו, מה נסגר איתכם?!  >:(

    מי נתן פה לאנשים את הזכות לקבוע מה מותר לפרסום ומה אסור?

    אני מצטער אם זה יישמע קצת נוקשה, אבל, מי אתם שתקבעו שאסור היה לפותח הת'רד לפרסם את הלינק, ויותר מכך, תדרשו ממנו להסיר את הקישור?!

    אנשים פה מתחילים לקחת את ענייני הניהול יותר מידי לידיים שלהם. אז הכל טוב ויפה כשמדובר על כותרת לא עניינית או הקפצה וכו'. כשהקהילה שומרת על עצמה זה עזרה גדולה למודרים. אבל זה לא העניין פה. אתם רואים טוב מאוד שאלה נושאים שלא מפורטים בחוקים, אז תשאירו לנו לטפל בזה!

    ההחלטה אם תוכן מסויים מותר לפרסום או אסור היא של המנהלים, ושל המנהלים בלבד!

    אז כן, פרסום הקישור היה לגיטימי לחלוטין, ולא, הוא לא היה צריך להימחק! למה? כי ככה המנהלים חושבים.

    המנהלים (אני) ראו את הת'רד ואת הקישור (מן הסתם ראינו, אנחנו עוברים על כל הדיונים תמיד), והם (אני) לא אמרו כלום. מסקנה: הדיון בסדר גמור כמו שהוא, ואתם יושבים בשקט ומקבלים את זה.

    ואם להתייחס למקרה של הדיון הזה יותר בספציפיות: מה הבעייה שלכם עם פרסום הקישור? כמו שפותח הת'רד אמר הרבה פעמים לפני שלצערי הוא הסיר את הקישור, אף אחד לא מכריח אף אחד להיכנס לזה! למה אתם מחפשים אנשים להאשים בזה שהזדעזעתם (ומוצאים את פותח הדיון אשם בכך), כשאתם אלו שלחצתם על הקישור ובחרתם להיכנס?! לא אהבתם לראות את זה? זבשכ"ם! מי הצמיד לכם אקדח לראש ולא נתן לכם לפסוח על הת'רד הזה??

    ואם אתם חושבים שאני אומר את זה כי הסרטון לא הזיז לי, אתם טועים טעות מרה. אני פשוט לא נכנסתי לקישור הזה מעולם. לי אישית יש קיבה די רגישה, ואני יודע שאם הייתי רואה את הסרטון הזה, זה לא היה נגמר טוב. איך אני יודע את זה? כי לפני שרצתי וראיתי את הסרטון כמוכם, טרחתי לקרוא את הפירוט שכן היה בהודעה של פותח הת'רד, ואת שאר התגובות בת'רד. אם גם אתם הייתם טורחים לעשות את זה לפני שנכנסתם לקישור, גם אתם הייתם יכולים להימנע מזה. אבל לא עשיתם את זה, אז כמו שאמרתי, זבשכ"ם!

    אז נכון, אולי פותח הת'רד היה צריך לשים אזהרות יותר ברורות ותאור קצת יותר מפורט של מה רואים בסרטון, בשביל להרתיע יותר את מי שלא מסוגל לראות דברים כאלה. אבל גם אם הוא לא עשה את זה, זאת עדיין בעייה שלכם שנכנסתם לשם! לא של פותח הדיון! ובטח ובטח זו לא סיבה לדרוש את מחיקת הקישור, כי זו לא החלטה שלכם!

    אני כבר לא יכול לנקות את כל הדיון הזה מההודעות בהן אתם לוקחים את הניהול לידיים ודורשים נעילה, מחיקה, או כל פעולה אדמיניסטרטיבית אחרת (כמו בדיוק ההודעות שמעליי), כי תוך זמן מאוד קצר הצלחתם להציף את הת'רד בדברים האלה.

    אז ההודעה הזאת שלי היא ההודעה האחרונה (בדיון הזה ואני מקווה שגם בכל דיון אחר) שנוגעת ללגיטימיות של תוכן שפורסם בת'רד. העניינים האלה נתונים להחלטת המנהלים בלבד. לא טוב לכם מה שהחליטו (וחוסר תגובה של מנהלים זאת חד משמעית החלטה)? או שתפנו אלינו בפרטי, או שפשוט אל תיכנסו לדיון. נקודה.

  10. התקנתי את הווינדוס הזה כשהוא יצא בערך ואכן הייתה הרגשה שהמחשב זז יותר מהר.

    אבל אז מגיע הקטע המפגר: בווינדוס היו דרייברים מובנים לכ.מ. וללוח אם שלי. אבל נחשו מה? אין דרייברים לכרטיס הרשת המובנה! כלומר אין לי אפשרות להתחבר לאינטרנט כדי לחפש דרייברים. גם לכרטיס קול לא היה דרייברים אבל זה עוד איכשהו אפשר לקבל כי הוא אמנם מובנה אבל של חברה אחרת לאומת הכרטיס רשת שמותקן עם הצ'יפסט. זה כל כך הרג אותי שלא ניסיתי אפילו לחפש דרייברים דרך מחשב אחר או משו, פשוט מחקתי את הזבל הזה ואני לא מתכוון לנסות להתקין את זה שוב עד שתצא גרסה יותר חדשה או משו עם תמיכה יותר רחבה בחומרה.

    גם בווינדוס הרגיל ל-32 ביט אין להרבה כרטיסי רשת מובנים. זה ידוע שזוהי חובת המשתמש לדאוג גם לדרייברים לכרטיס רשת שיהיו זמינים על דיסק/דיסקט. כי בלי זה, מן הסתם לא תוכל לחפש באינטרנט.

    המקרה הספציפי הזה היה פשלה שלך. כשמדברים על חוסר בווינדוס XP64bit, מדברים על העובדה שעוד לא נכתבו לרוב החומרות, לא על זה שהדרייברים לא באים עם ההתקנה של הווינדוס.

    אז אם הדרייבר באמת עוד לא נכתב ולא קיים ברשת- נכון, זה חיסרון לווינדוס XP64bit ומוריד עוד קצת מהכדאיות להתקין אותו.

    אבל אם הוא קיים ברשת ואתה פשוט לא חיפשת אותו קודם לכן- זאת לחלוטין בעייה שלך, כי זה היה יכול לקרות לך גם בהתקנה של XP32bit.

  11. משהו ששלחו לי ממש ממש מזמן:

    כולכם בוודאי מכירים את השיר "יונתן הקטן" שיר ילדים חביב ותמים. האמנם?

    כולכם שמעתם אותו, שמעתם את המסרים האלימים שהוא מעביר, שמעתם את הסתירות הפנימיות, שמעתם את קולה של אי-השפיות. שמעתם ושתקתם.

    אני החלטתי: לא עוד!

    אחת ולתמיד נחשוף את האמת שמסתתרת מאחורי השיר הזה.

    למי ששכח, אני מצרף פה את המילים:

    יונתן הקטן

    רץ בבוקר אל הגן

    הוא טיפס על העץ

    אפרוחים חיפש.

    אוי ואבוי לו לשובב

    חור גדול במכנסיו

    מן העץ התגלגל

    ועונשו קיבל.

    למראית עין, שיר ילדים רגיל. אך במציאות, זהו שיר מחתרתי גס ובוטה המעביר מסרים אלימים ומעודד סטיות מיניות ופדופיליזם. כמו-כן, השיר מעודד אלימות פיסית ומילולית ונשירה מבית-הספר בגיל צעיר.

    לא מבינים איך כל זה קשור?

    מיד תבינו.

    נתחיל בשורה הראשונה.

    כבר בשתי המילים הראשונות אפשר להבין עד כמה השיר הזה הוא שערורייתי ואכזרי. שימו לב, השורה הראשונה רומזת כי יונתן הוא קטן. למי קוראים "קטן"? לאנשים מוגבלים מבחינת גובה. מ?ש?מ?ע, נמוכים בצורה דראסטית. האם זה יפה להגיד דבר כזה לבן אדם נמוך? האם לא מספיקות לו הצצות חטופות במראה כל בוקר כדי לראות שהוא נמוך ושונה? האם צריכים להעיר לו על כך באופן כה גס ובוטה? כמשתמע מהשאלות האלו, כבר בהתחלה השיר מעודד אי-קבלת השונה, (במילים של מורים) ואלימות כלפי גמדים (במילים של אנשים רגילים).

    נעבור לשורה השנייה.

    רץ בבוקר אל הגן. למה הא צריך לרוץ אל הגן? בימינו, כל ילד זכאי לאפשרות לצאת מהבית בשעה סבירה, ללכת בקצב נורמלי ולהגיע לגן בזמן. מדוע יונתן צריך לרוץ אם כן? מהשורה הזאת ניתן להסיק את המסקנות הבאות:

    א. אביו של יונתן מכה אותו בבקרים ולוקח לו זמן לחבוש את הפצעים. לכן הוא מאחר.

    ב. אמו של יונתן זונה, ולפעמים בבוקר, כשהוא כבר מחוץ לבית, הוא מחליק על קונדום/מזרק משומש נופל ונחבל. לוקח לו זמן להתאושש, וזה מוסיף עוד לאיחור שלו.

    כל זאת מראה שיונתן חי בבית קר ומתנכר ועל כן יגדל ויהיה קרימינל מסומם בדרגה זו או אחרת. שימו-לב כיצד החברה הרסה את כל סיכוייו של יונתן לחיים טובים, כבר בגילו הרך.

    זה מביא אותנו לשורה הבאה.

    יונתן בחר לטפס על העץ בדרכו לגן. איך זה שהוא כ"כ מאחר עד שהוא צריך לרוץ, אבל יש לו זמן מספיק לטפס על העץ? לפיכך, אנחנו רואים כי החינוך שספג יונתן גרם לו לזלזל במערכת החינוך, ולכן לא אכפת לו להפסיד שעה או שעתיים כל יום מהזמן בו הוא אמור להתחנך בגן הילדים. כך הוא יגדל להיות תלמיד גרוע ומופרע, ולבסוף ינשור מבית-הספר התיכון (אם יגיע אליו בכלל). ואיך בכלל צוציק שכמותו יודע לטפס על עץ? לא עדיף שהוא ישב בבית ויצפה בטלוויזיה החינוכית במקום להתרוצץ כל היום בחוץ ולטפס על עצים? בושה וחרפה. ולמה אמרים ה-עץ, ב-ה"א הידיעה? זה אומר שמדובר פה בעץ מיוחד. האם זהו העץ תחתיו נוהגים ילדי השכונה להתכנס בערבים ולעשן בסתר? או שמא יותר גרוע, להסניף, או להזריק? לשיפוטכם.

    נעבור לשורה הבאה.

    אפרוחים חיפש. ממתי אפרוחים גדלים על עצים? גוזלים אכן נמצאים על עצים, אבל אפרוחים לא. זה גורם לנו להבין שהאפרוחים היו רק תירוץ עלוב. יונתן חיפש על העץ את השקית המלאה בהרואין שהשאיר שם יום קודם לכן. האפרוחים הם רק תירוץ, כאמור, ומכיוון שיונתן המסכן לא זכה לחינוך הולם, הוא אינו יודע שאפרוחים אינם חיים על עצים. קיימת גם האפשרות שהכוונה פה היא לסמים קשים אחרים (כינוי הרחוב הסלנגי לסמים הוא "אפרוחים", כידוע).

    ובאמת, אוי ואבוי לו לשובב.

    אני לא רוצה לתאר לעצמי איזה עונש יבחרו הוריו הפרימיטיביים של יונתן להנחית עליו לאחר מה שתגלו בשורה הבאה. האם הם ינעלו אותו בלילה מחוץ לדירה? יחטיפו לו מכות? יאנסו אותו? יתלו אותו הפוך על עץ? ימכרו אותו לישמעאלים? שימו-לב, להוריו של יונתן יש דמיון מפותח והם לא יהססו להשתמש באחד מהעונשים לעיל, או ביותר גרועים. מי יודע...

    וליונתן יש חור גדול במכנסיו. כבר בגילו??? יונתן מעודד ילדים לשתף פעולה עם פדופילים. מי יודע עד כמה גדול החור במכנסיו של הילדון. האם החור מקדימה או מאחורה? או שמא הפדופיל שביצע בו את זממנו בחר בשני הכיוונים יחדיו?

    מצמרר.

    מן העץ התגלגל.

    ככה מתנערים מאחריות? פתאום, בלי כל קשר לשורות הקודמות, יונתן מחליט לחזור למוטב, לרדת מן העץ וללכת לגן. אבל מה, יונתן הזה סטייליסט הוא לא יורד מהעץ בדרך המקובלת, הוא מתגלגל בקלאסה. ואני שואל אתכם, האם זה בריא לילדים בגילו של יונתן להתעסק בזוטות כמו התנהגות סטייליסטית מופגנת?

    ועונשו קיבל.

    על העונשים האיומים כבר פירטנו די והותר. אני חושב שאתם מבינים אילו כיווני מחשבה מפתחים הוריו כאשר הם חושבים על עונש הולם בשבילו.

    כפי שראיתם היום, שירי ילדים תמימים הם לא בהכרח כמו שהם נראים.

    אם אתם הורים מתחילים, תנו לי לעוץ לכם עצה: שמרו על ילדכם הקטן מכל משמר ואל תלמדו אותו את השיר הזה!!!

×
  • צור חדש...