תוכן AVROMROTH - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

AVROMROTH

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    29
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי AVROMROTH

  1. לתבוע חברה כי היא לא השקיעה בפורט...?

    למה לעזאזל שהם יפסידו?

    כבר קרה מקרה כזה בכלל?

    דווקא זה יכול לעבוד .. זה מוצר פגום ובכוונה תחילה .. מוכרים משחק שבכוונה לא עובד על אף מחשב במחיר של 220 שקל זה גניבה לכל דבר !!!

    כמו למכור שנוסע על 20 קמ"ש מקסימום במקום על מאה !!

  2. עם מפרט שלי ורזו' 1680X1050 שווה לקנות את המשחק או לוותר[אני מדבר מבחינת ביצועים]? כי לשים עכשיו 200 שקל על משחק שבכלל לא יזוז לי לא עושה לי את זה. סה''כ מהGTA הקודמים נהנתי מאוד, אבל הכותר הזה עושה לי חששות של "אני לא הולך לזוז אצלך, חבריקו".

    לבנתיים תתרחק ממנו נראה מה היה אחרי הפאץ' !

  3. המשחק לא עובד לבנ אדם עם מחשב חזק ביותר

    QX9650

    8GB RAM 1066

    2 GTX 280 SLI

    רץ לו על 2 FPS כשהכל על מקס .. לידע כללי המשחק בכלל לא מראה גרפיקה כל כך יפה לא מתקרבת לקרסוליים של קריסיס ..

    רוקסטאטר פישלו ובגדול ..

    ציטוט שלו .

    This game blows on PC at the moment. I have a PC that destroys Crysis and Crysis warhead maxed out with full AA (QX9650, two GTX280s in SLI, 8GB of 1066mhz RAM - watercooled), when I put GTA 4 on max settings I get like 2fps before it crashes AND it doesn't look anywhere near as good as Crysis,Fallout, CoD4/5 or any other recent game. Very Very poor show rockstar - you've forgotten your roots!

    http://www.gamespot.com/pc/action/grandtheftauto4/news.html?sid=6201971&om_act=convert&om_clk=newsfeatures&tag=newsfeatures;title;1

  4. נראה שיותר מחצי מהאנשים בפורומים מוכנים לכרסם לרוקסטאר את הראש על המשחק הזה...

    ליותר מחצי מהאנשים המשחק לא עובד בכלל,מבאגים שונים או בגלל שהוא פשוט זז ב10 FPS על ההגדרות הנמוכות ביותר(ואני מדבר על אנשים עם מחשבים חיות,כן?),והחצי האחר אמנם משחק והכל בסדר,אבל גם הם מתקשים להוציא ביצועים טובים מהמשחק..

    נראה שכווולם בסך הכל מסכימים שמדובר באחד המשחקים הכי מאכזבים,הכי לא גמורים והכי הכי הכי לא מותאמים שיש...אני מסכים שלGTA 4 יש גראפיקה לא רעה,אבל המרחק בין זה למשחק שמעבד QUAD וSLI של 280GTX(או איך שלא קוראים לזה) לא מצליחים להריץ על המקסימליות-וכל זה בלי AAאו AF בכלל-זה פשוט מעליב...מגעיל אפילו..הזילזול בשחקני המחשב חוצה גבולות בזמן האחרון..

    הוציא לי את המילים מהפה פשוט טימטוםן מה שקרה פה !

  5. סעמק, המשחק מפוצץ בבאגים (כמו כל משחק טוב). ה- מפגר ברמות, ביחס למשחקי FPS, אבל ביחס למשחקי RPG הוא סביר. המשחק קשה בטירוף לא משנה באיזה רמה, מזל שהטעינה לוקחת שניות. התחמושת זמינה כמו כוכבת פורנו בתולה ורוב האויבים צריכים מחסנית שלמה+ בכדי למות. המשחק תפס לדעתי די טוב את המהות של סדרת fallout. חבל שהצד של ה-FPS לא מומש בצורה הכי טובה.

    צודק מאה אחוז .. משחק זוועתי מחקתי אחרי כמה שעות בלתי אפשר לשחק קשה בטירוף ואין כמעט שום תחמושת ..

×
  • צור חדש...