תוכן Nosh - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Nosh

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    4136
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי Nosh

  1. אני אספר לך סוד קטן ,המדינה לא רוצה ציבור חכם ,היא רוצה ציבור מספיק חכם בשביל שיוכל לעבוד ולתפעל מכונות למשל ,אבל מספיק טיפש בשביל שלא ישאל שאלות ויתנגד .

    ג'ורג' קארלין הוא קומיקאי, וככזה לא כל מה שהוא אומר נאמר ברצינות או שהוא נכון.

    ואם כבר ג'ורג' קארלין אז אל תאשים את הממשלה הרי הם לא באמת שולטים במדינה.

  2. 1. יש רק ב32GB ו64GB ומוכרים גם 8GB דור שני במחיר נמוך.

    2. כל החנויות בישראל שמביאות דרך היבואן הרשמי מישרות איתו קו מחירים:

    http://store.idigital.co.il/iPod-touch

    3. לרוב, התקנת תוכנות לא דרך הApple Store.

    4. לא, לא בברירת מחדל לפחות.

    5. יש המון דברים, חלקם חינם חלקם לא.

  3. אין ים אבל יש אגם שיותר גדול מכל מדינת ואורך החוף שלו במדינת Ohio הוא 500KM (להשוואה אורך החוף של עם הים התיכון הוא 185KM) כך שבסופו של דבר מחסור בים זה לא הדבר שיפריע לו להיות כמו דקסטר :smile1:

    בכל מקרה הבן אדם היה אמור להיות בטיפולים ממזמן, ואין לזה שום לזה שהוא אמריקאי או לדקסטר.

  4. ההיגיון לא עובד בימים האחרונים :P

    מבחינת התחזוק של הכביש בהחלק מתבצע עוול לנהגי הדו"ג :xyxthumbs:, אבל בגלל העובדה שיחס של נהגי הדו"ג קטן משמעותית מנהגי הרכב, יוצא שמעל מ90% מהכבישים בארץ ממומנו ע"י נהגי הרכבים ומתוחזקים על ידם. אז אפשר גם לעשות על אותו רעיון שרוכבי דו"ג יוכלו לסוע רק בכבישים שהם מימנו.

    ---

    כל הכבישים בארץ (פרט לכביש 6) נבנו ע"י גוף ממשלתי שבונה כבישים מהמיסים של כלל הציבור לקבוצה X וY, וZ מסבסד אותם, ובמקרה אחר X וY מסבסדים את Z, ככה זה בכל שירות ממשלתי.

    את הביטוח חובה עושה ארגון פרטי (מספר חברות פרטיות) מטרתו של הארגון היא רווח, המצב הנוכי הוא שחברות הביטוח מפסידות באופן קבוע מביטוח הדו"ג (ההוכחה לכך היא שאף חברת ביטוח לא רוצה לבטח דו"ג), כל אחת ביחס שווה לגודלה בשוק, על מנת שהחברות יתגברו על ההפסדים נלקח נדרש רווח גדול יותר מנהגי הרכב כדי לכסות על ההפסדים בתחום הדו"ג.

  5. כן, אני רוכב על אופנוע וחושב שהמהלך נכון, אם אני עולה לחברת הביטוח יותר, אני צריך לשלם יותר, מבחינתי צריך להתאים את מחיר הביטוח שלי לעלות כדי שבאמת נהגי הרכבים לא יסבסדו אותי, אני מוכן לזה עם תנאי קטן אחד ופשוט, אם עובדים לפי ההגיון הזה, הוא צריך להיות מיושם בכל התחומים שנוגעים לרוכבים.

    אז מעכשיו, אפשר לקחת את העלות של מע"צ בשנה ולחלק, משהו כמו 10% רוכבי האופנועים ישלמו ו 90% יוטל על נהגי הרכב שהרי אני לא צריך 4 נתיבים, מחלפים משוכללים ושאר פיתוחים שיקטינו את הפקקים, לי מספיק נתיב אחד (תאמת, אני גם יכול להסתפק בשוליים), גם הנזק שאני גורם לכביש קטן עד מזערי שלא לדבר על זה שאם אני נתקע ברמזור/תמרור/גדר בטיחות, לא צריך לתקן אותם, רק אני נפגע. אני מוכן לקבל את החזר המס בצק או ישירות למשכורת. אה, ואגב, כל החניונים שבונים לכם בערים והחניות בצידי הכבישים העירוניים, כל הפיתוח העירוני לתחבורה וכו' גם לא מענינים אותי, את זה תורידו לי ממיסי העריה, מקובל עלי...

    ואגב, כל הדיונים על בארץ שתקל על הפקקים, רכבת תחתית ונתיבים לאוטובוסים, עזבו שטויות, זה לא מעניין אותי, אני נוסע באופנוע, מצדי, שאתם תעמדו 20 שעות ביום בפקק, לא רוצה לשלם על זה... אה, ונכון, אני לא רוכב על אופנוע כדי להקל עליכם או חס ושלום לשמור על הסביבה, אני לא אלטרואיסט ותאמת, אף אחד ממש לא מעניין אותי, לי חשוב להגיע תוך 10-20 דקות לעבודה ולא להקטין לכם את הפקק, אבל אתם בכל זאת נהנים מזה והסיבה לא חשובה.... בקיצור, לפני שאתם צועקים "לא רוצים לסבסד את המתאבדים האלה" (שזה כשלעצמו נסיון מגוחך של ענתבי לזרות לכם חול בעניים, לפעמים זה גם מצליח לו, לא ראיתי תוכנית עתידית להוריד את הביטוח על הרכבים שלא לדבר על זה שהחברות מרוויחות מביטוח החובה בכללי כך שאתם רק מסבסדים את החופשה הבאה של בעלי חברות הביטוח במלונות הפאר) תחשבו קצת יותר גדול ותראו שאם פוקחים את העניים, רואים שלא הכל שחור ולבן

    אין לי נתונים מדוייקים אבל גם פה אני מאמין שנהגי מכוניות מסבסדים את רוכבי הדו"ג, נגיד בכביש ממוצע בארץ יש 2 נתיבים לכל כיוון והחלק של רוכבי הדו"ג בארץ מכלל הנהגים הוא 1/10 זה אומר שרוכבי הדו"ג ממנו רק 0.2 נתיבים בכל כביש, אבל אני מאמין שאתה נוסע על נתיב שלם (או לפחות אמור לפי החוק ::)).

  6. הכל טוב ויפה, אבל מה לעשות שאתה לא יכול (או לא רוצה) לממן דו"ג.

    ד"א דו"ג תופס אותו נפח בתנועה אם לא יותר ממכונית בגלל שדורש יותר מרווח עצירה, אלה אם כן אתה נוסע בין הנתיבים שהוא א' לא חוקי ב' מסוכן יותר, זוהי אחת מהסיבות לכך שמעלים לכם את מחירי הביטוח.

  7. המצב בארץ הרבה יותר טוב מרוב העולם המערבי, כי שם רוב החבילות מוגבלות ל5/15/30/60GB לחודש, כשגם אצלנו זה יהיה סוף סוף ככה, תקבלו מהירויות גבוהות בגרושים, וגם שיפור קל בפינגים, בשביל שיפור אמיתי בפינגים צריך שתהיה רעידת אדמה חזקה שתזיז את מדינת 1500-3000KM מערבה, ונתחבר יבשתית לאחת ממדינות אירופה.

    אבל תמישכו לחיות בבועה שתמיד דופקים אותכם.

  8. המחירים בארץ נמוכים יחסית לעולם המערבי, המקום היחיד עם חבילות בלתי מוגבלות שזולות יותר הוא מזרח האיחוד האירופאי. וגם הסטנדרט לאפלואד בחבילות כאלה הוא לרוב בסביבות ה1-2Mbps. זה שאתם רגילים לשלם $15 לחבילות בלתי מוגבלות לא אומר שיותר מזה זה יקר.

    בכללי המחירים בארץ לשירותים ושירותי תקשורת בפרט מאוד נמוכים יחסית לעולם המערבי.

  9. מה עיניין הלקוח כמה מרוויח מלצר, יש במדינת משכורת מינימום, מעבר לזה לא מעניין אותי כמה הוא מרוויח, אם המלצר לא מרוצה, הוא מוזמן לעבוד בעבודות אחרות שמשתכרים נהדר בלי טיפים כמו קופאי, מנקה, מקנה רחובות, שירות לקוחות וכו'.

    אם מלצר היה מרוויח טוב מלחתחילה אף אחד לא היה משלם עשרות אלפי שקלים ו4 שנים של עבודה קשה כדי ללמוד וא"כ בתקווה לקבל לעבודה איכותית.

×
  • צור חדש...