תוכן 3d7 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

3d7

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    1259
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי 3d7

  1. תודה לNemesis על הציטוט של החוק!

    לפי מה שאני מבין, אז אם אני מאמץ אמסטף מעורב, אז לא חלות עליו המגבלות שקבועות בחוק על כלבים מסוכנים.

    למי שממליץ על פיטבול ככלב פחות תוקפני מאמסטף, אז האמסטף הוא בעצם גירסה "מרוככת" של פיטבול שנוצר באמצעות הכלאות סלקטיביות.

    לגבי אזעקה, היא אולי מתריעה בפני פורץ, אבל היא לא מנטלת את הפורץ.

    אוכל זה לא בעיה. אני מניח שאמסטפים אוהבים סטייקים.

    טיולים זה גם לא בעיה, וגם לא ריצות.

    אמסטף (לפחות לדעתי) הוא כלב יפה, בנוסף לכך שהוא חזק ומאיים ויכול להיות כלב שמירה טוב בבית.

  2. למה אתם אומרים שאני מתעלל בכלב? אמסטף זה לא כלב כ"כ גדול, והוא יכול להסתובב בדירה חופשי בלי רצועה, וזאת דירה מאוד גדולה. רועה גרמני, לעומת זאת, הוא כלב יותר גדול שפחות מתאים לדירה.

    אם אני מסתובב עם כלב ברחוב בלי רצועה ומחסום והוא נושך מישהו, אז אני מניח שאני אצטרך לשלם לו פיצויים. אבל, אם מישהו פורץ לי לבית והכלב שמגן על הבית נושך אותו, אז מה פתאום שאני אצטרך לשלם לו פיצויים?

  3. אם אני שם על הדלת שלט שאומר "זהירות! כלב נושך!", אז אם מישהו פורץ לי לבית זה על אחריותו, לא? אתה רוצה להגיד לי שאם הכלב שלי ינשוך מישהו שיפרוץ לי לבית, אז אני אצטרך לשלם לו פיצויים?

    כתבתי שאני לא רוצה כלב שמירה שישב כל היום בחצר, אלא כלב שמירה שיגור בבית. כמובן שהכלב לא יהיה כל היום לבד בבית, כי אני לא נמצא בעבודה כל היום, ואני גם לא גר לבד בבית. כלב זה לא מערכת אזעקה שקשורה לדלת ושומרת כל היום על הדלת.

  4. לגבי שמירה על הבית, אף אחד לא ישכור שומר שישב וישמור לו על הבית, ואזעקה מתריעה כשפורצים לדירה אבל היא לא מנטרלת את הפורץ.

    ביטוח תכולת דירה לא מחזיר לך את הערך המלא של כל מה שנגנב ואת ההשקעה על סידור הבלאגן, וגם לא מחזיר לך את האהבה והנאמנות של כלב.

  5. מישהו יודע בוודאות מה החוק אומר לגבי אחזקת כלבי אמסטף בדירות (יש לי דירה 120 מ"ר) ע"י אנשים פרטיים, ולגבי זה שהאם יש חובה במחסום לפה בזמן טיול עם כלב מזן זה?

    נ.ב.

    אני מעוניין לאמץ כלב מסוג אמסטף לשמירה על הבית (בתוך הבית, לא בחצר), ואני אשמח לקבל הצעות רלוונטיות בפרטי.

  6. במחיצה הראשונה של מסומנת כActive, אבל אני לא מבין מה הקשר. אני לא רוצה להשאיר את המחיצה של . אני רוצה לבטל את המחיצה של , ככה שהדיסק הקשיח יכיל רק מחיצה אחת גדולה של .

    Ivan אמר שבתיקון boot של עם הדיסק התקנה של הוא קיבל מסכים כחולים.

    אני לא יודע אם זה משנה, אבל הויסטה שלי היא SP1, בעוד שהדיסק התקנה של הוא בלי SP.

  7. אתה בטוח בזה במאה אחוז? ניסית את זה, ואתה יודע בוודאות שזה עובד?

    מדובר במחשב הראשי שלי, אז אני מאוד אשמח לקבל לפני שאני עושה את זה אישור ממישהו שהיה לו וVista, והעביר את ויסטה למחיצה הראשונה במקום .

    שאלה נוספת: במחיצה E מותקנים לי משחקים בתיקייה Games. אחרי שאני אעביר את למחיצה הראשונה ואמחוק את מחיצה השניה, מחיצה E תהפוך להיות מחיצה D. יש דרך פשוטה לשנות את כל ההתייחסויות לE כך שיצביעו לD והמשחקים ימשיכו לעבוד (אני יודע שאני יכול להשאיר את המחיצה של המשחקים כE, אבל אני לא אוהב לדלג על אותיות)?

  8. יש לי דיסק קשיח 74GB שמחולק לשתי מחיצות של 32GB כ"א. במחיצה הראשונה התקנתי Windows XP 64bit, ובמחיצה השניה התקנתי Windows Ultimate 64bit.

    נוכחתי כי אין לי כלל צורך בXP 64bit, ואני רוצה להעביר את למחיצה הראשונה של הדיסק הקשיח באמצעות Acronis True Image, לבטל את המחיצה השניה, ולהגדיל את המחיצה הראשונה כך שבדיסק הקשיח תהיה רק מחיצה אחת (הdata נממצא בדיסקים קשיחים אחרים).

    מהם הצעדים בהם אני צריך לנקוט (צריך להעביר את הבוט למחיצה הראשונה אחרי ההעברה של הויסטה, ואח"כ למחוק את הboot loader, ואני לא יודע איך עושים את זה)?

    לגבי התוכנות שמותקנות בויסטה, אני מניח שאין איתן בעיה מאחר וכאשר עולה הוא מזוהה ככונן C (תקנו אותי אם אני טועה).

    תדריכו אותי בבקשה צעד אחר צעד. מאוד חשוב שלא יהיו טעויות ושאני לא אשכח שום דבר, מכיוון שמדובר במחשב הראשי שלי.

    תודה מראש!

  9. I was having trouble with my computer. So I called Eric, the 11 year old next door, whose bedroom looks like Mission Control and asked him to come over. Eric clicked a couple of buttons and solved the problem.

    As he was walking away, I called after him, 'So, what was wrong? He replied, "It was an ID ten T error."

    I didn't want to appear stupid, but nonetheless inquired, "An, ID ten T error? What's that? In case I need to fix it again."

    Eric grinned.... "Haven't you ever heard of an ID ten T error before?"

    "No," I replied. "Write it down," he said, "and I think you'll figure it out.

    So I wrote down: I D 1 0 T.

    I used to like Eric.............

    זאת בדיחה ישנה, אבל אני תמיד משתמש בקוד שגיאה הזה כשמישהו מבקש ממני לתקן את המחשב שלו.

    במקור שמעתי אותה על בחורה שמזמינה את הטכנאי מחשבים של החברה למשרד שלה לתקן לה את המחשב.

  10. דעת הקהל נדמה? אם היית ממשיך היית רואה מה זה נדמה, ואל תשכח שמיליוני המוסלמים באירופה שלוחצים על המנהיגים בהחלט לא פועלים לטובתנו, וזה שאובאמה הושבע יומיים בערך אחרי שהמבצע הופסק, ואני לא צריך לספר לך על דעותיו בנושא של הנשיא האמריקאי. אתה חושב שאולמרט וברק החליטו להפסיק את המבצע סתם? אתה עד כדי כך עיוור?

    מבחינה טקטית להפסיק את המבצע היה אסון, ומה שלא תגיד על ברק, בטקטיקה הוא מבין משהו.

    מההתחלה אמרת שרק אם נעז להיכנס לעזה אז דעת הקהל הבינלאומית תהיה נגדנו, ולא קרה כלום.

    עכשיו אתה אומר שאם היינו ממשיכים עוד קצת, אז דעת הקהל הבינלאומית היתה נגדנו?

    תעשה לי טובה ותאיים על מישהו אחר.

    לא שכחתי ואם היית קורא את ההודעה שלי עד הסוף היית מבין שלהפסיק את ירי הקסאמים לא היית מצליח, ואני לא חושב שמישהו היה מגדיר ניצחון אחרת. בכל דבר אפשר למצוא פאק. אם ירי הקסאם היה נפסק ו-300 חיילים היו מתים אז זה גם היה כישלון. אם 30 חיילים היו נהרגים והקסאם לא היה נפסק זה גם כישלון. זה תמיד כישלון, כי הדעה היא נגד הממשלה ויהי מה.

    טקטית והרתעתית המבצע היה מושלם, הבעיה היא שעכשיו אחרי כל קסאם יורים על 5 מנהרות במקום לדפוק רחוב בעזה.

    עם הגישה התבוסתנית הזאת באמת שלא תגיע רחוק...

    אתה אומר שמבחינה הרתעתית המבצע היה מושלם? תגיד מה לקחת? על איזו הרתעה אתה מדבר?

    קדימה לא מפלגת שמאל. לא בעמדות המדיניות, ובוודאי שלא בעמדות הכלכליות-חברתיות. די עם השטויות האלה, קדימה היא מפלגת מרכז, עם טיפה נטיות לפה בנושאים מסוימים וטיפה לשם בנושאים אחרים. פשוט, כל מה שהוא לא לכתוש את עזה זה שמאל. ואני אספר לך משהו שהיה מאוד קל להבין אם היית מנסה טיפה לחשוב, קדימה הרוויחה את הקולות של העבודה ומרץ כי אותם אנשים פחדו יותר מהליכוד ומישראל ביתינו (ובצדק בנושאים מסוימים) מאשר שהיה להם חשוב שלמפלגה שלהם יהיה עוד שני מנדטים. אני בטוח שעכשיו הם אוכלים את עצמם.

    אתה צוחק, נכון? קדימה היא מפלגת שמאל שנמצאת במפה הפוליטית שמאלה ממפלגת העבודה, והיא קוראת לעצמה מפלגת מרכז רק כדי למשוך מצביעים אובדים מהימין.

  11. זה עובד ככה:

    אם אולמרט לא יוצא למבצע, הוא חלש, שמאלני שנכנע לערבים. אם הוא יוצא למבצע ולא מצליח להפסיק את הקסמים זה פרופגדנה. אם נהרגים יותר מידי חיילים המבצע כישלון (האופציה של הפסקת הקסאמים בדרך צבאית לא מופיעה פה, כי היא לא ממש מציאותית).

    אם אולמרט מחזיר את שליט תמורת יותר מידי מחבלים הוא בוגד שמחזק את הטרור ועושה את זה בשביל לסיים את הקדנציה עם טוב, אם הוא לא אז הוא מפקיר את החיילים בשבי.

    אם הוא לא יוצא למבצע נוסף אז הוא שמאלני פחדן, אם הוא יוצא אז זה בשביל לזכור אותו כיותר טוב למרות הכל (וזה בלי לקחת בחשבון בכלל את תוצאות המבצע האפשרי).

    חוץ מזה, סביר להניח שבגלל דעת הקהל הבינלאומית, זה יהיה קשה מאוד לצאת למבצע. תמשיכו לדבר עד מחר, בלי הסכמה בינ"ל למבצע כזה הוא לא יצא לפועל. אולי מחכים שהפלסטינים ידפקו איזה מוסד כמו בית ספר, גן או אונ' (או מכללה, כמו ספיר למשל) כדי לקבל לגיטימציה בינ"ל למבצע כזה.

    תגיד, לא דיברת על דעת הקהל הבינלאומית גם במבצע הקודם שלא תיתן לנו לתקוף את עזה? והפלא ופלא - דעת הקהל הבינלאומית נדמה.

    שכחת תרחיש אחד - אנחנו מנצחים במלחמה ולא מפסיקים אותה באמצע, כמו ששמאלמרט עשה.

    אבל קדימה זאת מפלגת שמאל קיצוני (בערך משמאל למרצ, לא? איפה שהוא ליד חד"ש)

    והרי שמאלנים אוהבים ערבים והם נגד מלחמות, הם מעדיפים לאבד בן מאשר שפלסטיני יפגע, לא?

    אז איך שמאלנים (או שמא סמולנים?) יצביעו למפלגה שפוגעת באחינו הפלסטינאים?

    זה בגלל שקדימה היא מפלגת שמאל, אז בכל מקרה יש להם את קולות השמאלנים. הוא גם דאג לא לכתוש את "אחיו" הפלסטינים עד חורמה, כדי לא לאבד את קולות השמאל.

    המטרה של המלחמה היתה למשוך קולות מהימין ולא לשמר קולות מהשמאל.

  12. אני לא חושב שמבצעים של עזה שבהם חיילינו מקפחים את חייהם הם איזה שהוא סוג של בידור.

    זה לא בידור, אנחנו רק עוזרים למחשב מחולל השמות של צה"ל לבחור שם הולם.

    דרך אגב, אם כל הכאב על האבידות שלנו במלחמת עזה הראשונה, החיילים שלנו שם מתו במלחמה פוליטית שהצליחה במטרה היחידה שלה והיא הצלת קדימה מהתרסקות.

  13. http://www.bhphotovideo.com/

    375$ מחיר כולל הכול-2070 שקל.

    אבל שים לב שלא כל הדגמים של 1000HE מגיעים עם המעבד ולוח האם המשופרים והסוללה האימתנית.

    נידמה לי שרק אלו בצבע כחול.

    למרות שהיה פרסום שהמשלוחים יתחילו ב-20 לחודש,נראה לי שיהיה עיכוב קל...

    תודה על הקישור! אם יש לך קישור לחנות אמינה נוספת יותר זולה שלא עושה משלוחים לארץ, אבל עושה משלוחים בתוך ארה"ב אז זה גם בא בחשבון.

    אני רוצה את הדגם השחור. למה אתה חושב שרק הדגם הכחול מגיעים עם המעבד והFSB המשופרים והסוללת 6 תאים החזקה? אולי אתה מתבלבל עם ה1000HA?

  14. קודם כל, אלה עיצובים יפים!

    שנית, מי צריך 10 רשיונות? רשיון אחד לא מספיק?

    שום חברה שתקנה ממנו עיצובים לא תבקש לראות רשיונות לפוטושופ, ובכלל בתור התחלה הוא בכלל לא חייב לפתוח עוסק מורשה ולתת חשבוניות וקבלות, אלא פשוט לבקש מהלקוחות שישלמו לו באמצעות תלוש משכורת.

    דבר אחרון - שום בעל עסק לא יקבל מאף אחד אימייל על כך שיש באתר שלו מברשות ושייפים לא חוקיים. לאף אחד שגולש באתר אין אפשרות לדעת באיזו תוכנה עיצבו את האתר, ואיזה רשיון יש לו לתוכנה.

    אהה, ואומרים "יקנס" - לא "יכנס". אבל, אף אחד לא יקנס.

×
  • צור חדש...