תוכן h0e - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

h0e

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    58
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי h0e

  1. אני רק רוצה להגיד שגם אני קיבלתי את המסך שלי.

    אומנם לא קניתי אותו כחלק מהקנייה הקבוצתית כי לא הספקתי אבל קיבלתי את התנאים של הקנייה וזה מה שחשוב.

    אז תודה לאור שהרים הכל ותודה לנקסטופ שסיפקו מסכים בדיוק כמו שצריך.

    שאלה קטנה. לא קיבלתי שום דבר באריזה מנקסטופ חוץ מהקבלה. קראתי את הפוסט של הקנייה הקודמת ואנשים קיבלו סוג של אחריות של נקסטופ (משהו מודפס רשמי) . מישהו מהקנייה הזאת קיבל דבר דומה?

    תודה רבה לאור ולכל מי שעזר להוציא את הקניה הזו לפועל!

    הזמנתי את ה 2007WFP ושמתי לב שבמדבקה מאחורי המסך כתוב A04 - Made in Mexico. בתפריט הסודי רשום RT803.

    מה אתם קיבלתם ?

    בדיוק אותו דבר. פאנל S- בלי שום פיקסלים מתים/תקועים.

  2. אני אגיד מראש שאני מצטער אבל מה שאני כותב זה גם לא תשובה לשאלה המקורית של מי שהתחיל את הנושא וגם יכול להיות שהוא כבר לא קורא אותו אחרי כל השטויות שקרו פה מאז שהוא התחיל את הנושא אבל..

    אני משרת בחיל הים, ואני רוצה להשוות לך לרגע בין חובלים לצוללות רק שתהיה מודע להבדלים.

    השירות הסדיר של חובל מתחיל כ2.5 לאחר גיוסו במידה והוא מסיים את הקורס. התפקיד של החובל בשירות הסדיר שלו הוא מפקד. מפקד נטו. אתה תהיה אחראי על חבורה של חיילים (רוב הסיכויים על סטי"ל.. יש גם על דבורים/דבורות וקצת על צוללות) סדירים שחלקם הגדול לא יאהב אותך מכל מיני סיבות, בעיקר בגלל שאתה המפקד שלהם.

    התפקיד שלך כמפקד וקצין עושה את השירות שלך (שהולך להיות לעוד ארבע שנים מסיום הקורס) לשירות מסוג אחר מרוב הדברים שצהל מציע למלש"בים (שונה מאוד מטיס, למרות שאוהבים להשוות.. טייס אחראי על עצמו ועל המטוס שלו ולא על חבורה של חיילים). זה שירות שלא מתאים להרבה אנשים מכל מיני סיבות שאני לא אכנס אליהם. רוב האנשים שמסיימים את הקורס נהנים מהשירות שלהם, אבל אלה בעצם האנשים שנמצאו מתאימים. הרבה מהאנשים שנופלים מהקורס נופלים בגלל בעיות בקטע הפיקודי, שהם לא מתאימים לתפקיד. הרבה מהאנשים שחותמים ויתור חותמים בגלל שהם הבינו איזה סוג של שירות מצפה להם, וחבל שהם הבינו את זה רק בתוך הקורס.

    ההתנדבות לצוללות גם כוללת קורס ארוך ושירות קבע, אך השירות עצמו שונה לגמרי. החשיבה של החובלים היא חשיבה אינדיבידואליסטית מאוד, בעוד שבצוללות גישה הפוכה היא יותר נפוצה. השירות וגם הקורס בצוללות זה שירות שהוא כחלק מצוות מאוד מגובש שאמור לעבוד ביחד בתנאים קשים, זה משהו שהרבה אנשים קוראים לו "הווי צבאי" בעצם.

    דבר קטן על צוללות שאולי לא ידעת אתה וגם הרבה אחרים, ואם מישהו היה רואה אותי כותב את זה הייתי חוטף על הראש. בתור קרביים יש לחיילים המשרתים בצוללות תנאי שירות טובים מבחינת יציאות וחופשות. אני לא אפרט כי שום דבר לא מובטח אבל שוב בהשוואה לחיילים לוחמים בשאר צה"ל יש פה יתרון מסוים.

    כמה נקודות שאולי אתה כבר יודע אבל אני אציין בכל מקרה.

    חובל עושה קורס של שנתיים וארבעה חודשים שכולל 3/4 תואר ראשון (שאר התואר מתבצע בהמשך השירות). מסיים בדרגת סג"מ (או יותר גבוה אם התחיל עם פז"מ מסוים) ומשרת ארבע שנים מסיום הקורס.

    צוללן עושה קורס של שנה ושמונה חודשים ומסיים כסמל. עושה שירות של עוד שנתיים וחצי מסיום הקורס עד כמה שאני יודע (שמישהו יתקן אותי? אני באמת לא בטוח).

    שני התפקידים האלה שונים מהותית מלהיות בממר"מ כמובן.

    הרבה ציינו פה "להסתדר בחיים" או "לתרום לצבא הכי הרבה שאפשר" .. אני אלך על גישה שונה.

    תלך על מה שמתאים לך.

    מתאים לך לשבת ארבע שנים (או יותר? מה זה הקבע המטורף הזה של ממר"מ?) על כסא מול מסך?

    מתאים לך להיות מפקד על חיילים בספינה? הרבה אחרויות וחשיבות עצמית?

    מתאים לך להיות חלק מצוות לוחמים על צוללת, כלי שלא קל לשרת עליו אך ההרגשה זה משהו אחר?

    השאלה היא מה מתאים לך.

    אני אולי גורם לצוללות להשמע כדבר הטוב ביותר, אבל זה רק מה שאני הייתי מחליט אם הייתי במקומך. אתה צריך להחליט בעצמך ולא לתת לאנשים להשפיע עליך יותר מדי. בסופו של דבר מי שיתמודד עם ההחלטה הזאת זה אתה.

    למען הסר ספק, אני לא חובל, לא צוללן ובטח שלא ממר"מניק :cool2:

    בהצלחה בשירות, ובחיים בכלליות .. ולילה טוב :xyxthumbs:

  3. יש בעיה מבחינת הצד של דל שלא מבינים מה אנחנו רוצים מהם בנוגע לפנל S-IPS.

    אז בוא נבין למה זה קורה

    מבחינת אין כזה דבר לבחור את הפנל שאתה רוצה, בכוונה הם יוצרים בלבול בנושא הזה.

    אם תבדקו בפורומים אמריקאים תראו שכולם מנסים להוציא הבטחה לגבי הפנל לפני הקנייה וזה פשוט לא אפשרי. אפילו לחנויות אין דרך לדעת מה יגיע להם.

    ככל הנראה הסיבה לזה היא כמות ההזמנות למסך הזה, הוא כנראה טוב מדי במחיר הזה בגרסת ה S-. לא עומדת בקצב הזמנות אז במקום להעלות את המחיר ולהציע גרסה זולה יותר עם פנל אחר, הם פשוט מייצרים חלק ככה וחלק ככה ובכוונה יוצרים עמימות.

    אתרים גדולים מאוד אפילו לא רושמים את המסך הזה ברשימה המורחבת של המומלצים שלהם בגלל האי ודאות, אי אפשר לדעת מה תקבל.

    נ.ב - אני חושב שאנשים שבוכים פה בגלל עוד יום או עוד יומיים קצת צודקים, אבל תקראו שוב את הפוסט הראשון, אם זה לחוץ למישהו אז זה לא המכירה בשבילו.

    בבקשה אנשים אם אתם לא יכולים לחכות עוד כמה ימים במקרה הגרוע אז פשוט תוציאו את השם שלכם ותצאו מהת'רד, אין טעם לצעוק ולקלל.

  4. שלום.

    אני מאוד מעוניין להשתתף אם המחיר אכן יהיה אטרקטיבי מספיק. אני מחפש מסך טוב ולא אכפת לי לחכות עוד שבוע או שבועיים או כמה שיקח בשביל שבאמת יהיה מחיר טוב.

    השאלה שלי פשוטה -- כתבת שהעסקה לא תצא לפועל אם המחיר לא יהיה אטרקטיבי מספיק. מהו מחיר אטרקטיבי? אני מעוניין ב 2007WFP.

    ראיתי שציינת שאתה מצפה למחיר שקרוב ל 1800 ש"ח.

    מאיזה מחיר בערך העסקה לא תצא לפועל?

    אנא הרגש חופשי לענות לי בפרטי אם אתה לא רוצה לכתוב מידע כזה בפומבי.

    אני מעוניין להצטרף אך כמו שאתה מבין המחיר הוא המגבלה היחידה שלי ולכן אני מבקש הבהרות לגבי הטווח שאני צריך להתכונן להוציא.

    -נעם.

×
  • צור חדש...