תוכן Shark-Attack - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Shark-Attack

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    24
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי Shark-Attack

  1. אני יכול להשיג ב 525 שח נו אז הוא טוב

    שלאחר הרבה מאוד בדיקות שקראתי, משום מה, ה-9000 נמצא קצת לוקה בחסר והציג ביצועים קצת יותר גרועים מה-8500 (אבל לא בהרבה) למרות שהמספר גדול יותר. אם אתה מוצא אותו ב-525 ש"ח, זה מצויין. זה כמעט כמו למצוא BMW במחיר של סובארו. :) תקנה, ומהר, רק תבדוק שלא עובדים עליך או שזו יד שניה או משהו. אם הכל בסדר, זאת בהחלט עסקה מצויינת, אם כי מסריחה מעט, כי המחיר בהחלט נמוך מדי לעומת הביצועים של הכרטיס.

  2. AA זה בעצם נסיון להעלים את תופעת ה"שיניים" בקווים נטויים. אין ל-AA שום השפעה לא על רזולוציות של טקסטורות ולא על בטיח ;D. דווקא AA מטפל בבעיית השיניים יותר טוב מהעלאת רזולוציה, אז אני מציע להקטין את הרזולוציה על חשבון AA יותר טוב.

    עברתי ובדקתי...אין טעם בכלל להוריד את הרזולוציה ולהעלות את ה-AA. אין מה להשוות בכלל. המשחק ברזולוציה גבוהה יותר ופחות AA נראה טוב בהרבה מאשר רזולוציה נמוכה יותר ויותר AA. זה לא שאני לא משתמש ב-AA בכלל, אני פשוט משתמש בפחות AA. אם לומר את האמת, לא מרגישים כמעט בהבדל בין AA גבוה לבין AA נמוך יותר. ליתר דיוק, מרגישים, אבל השינוי הוא לא הבדל עצום. הדמויות נראות חלקות ומעוגלות יותר, אבל הן נראות חלקות ומעוגלות מספיק גם ב-AA נמוך היותר וללא שום "שיניים" או "זיגזגים" בקווים שאמורים להיות מעוגלים. לעומת זאת, השינוי ברזולוציה מחולל פלאים לגרפיקה של המשחק.

    אגב, B0necrack3R, כל המשחקים זזים אצלי מצויין על 1600X1200 עם AA4xS (שזה ה-AA הכי חדש של NVidia), אפילו Jedi Knight 2 ו-SoF2. רק ל-Morrowind זה קצת מפריע , אבל לא פלא, המשחק הזה גורם למחשבים החזקים ביותר להאנק ולהזיע. :) זה בפירוש אחד מהמשחקים הכבדים ביותר מבחינה גרפית שיצאו על המחשב (והוא גם נראה ככה).

  3. המחשב שלי מסוגל להריץ את Morrowind (משחק תפקידים כבד במיוחד) ברזולוציה של 1600X1200 ב-AAX2 בלי שום בעיה (בסביבות 20-40 פריימים לשניה). הבעיה מתחילה כשאני מנסה להריץ את המשחק באותה רזולוציה אבל עם AA יותר גדול מ-X2. המשחק לא מקרטע בצורה קשה, אבל לא נעים לשחק בו (בסביבות 15 פריימים לשניה, ובמקומות מסויימים 10). וויתרתי על האפשרות להריץ את המשחק ברזולוציה של 1600X1200 עם AAX4 עם תזוזה נורמלית, אז השאלה שלי היא - האם עדיף להוריד את המשחק לרזולוציה של 1280X1024 עם AAX4, או להשאר עם AAX2 ועם רזולוציה של 1600X1200? אני מתקשה להחליט. איזו אפשרות לדעתכם נראית טוב יותר מבחינה ויזואלית?

    עריכה: סליחה, שכחתי את זה שוב. :-[ זה המפרט שלי:

    מעבד- 2200XP

    זיכרון- PC3200 512MB

    לוח- 8K5A3

    כרטיס מסך- 4 Ti 4600

×
  • צור חדש...