תוכן etz - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

etz

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    451
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי etz

  1. מכיוון שקומבינציות המקשים לא עובדות אצלך הדרך היחידה האחרת שאני מכיר לפרמט בעצמך זה תוך כדי עדכון המכשיר, סוג של 2 ציפורים במכה אחת. אם אתה מחליט שאתה הולך על זה אז זה באמת לא סיפור, דקה בגוגל ואתה לומד איך לעשות את זה או לחלופין אני יכול להדריך אותך.

  2. אורנג' יעשו לך רק אם יש להם גרסה ממותגת שלהם חדשה יותר ויורוקום אאל"ט לא מבצעים עדכונים למכשירים שנקנו דרך החברות באופן גורף (לא סגור על זה אבל זכור לי ששמעתי משהו דומה). מעבדה פרטית יכול לעשות לך את זה אבל כמובן שזה יעלה לך.

    אם יש לך כבל תואם למכשיר אתה יכול לעדכן בעצמך, לפי מה שבדקתי גרסת התוכנה העדכנית למכשיר היא 6.43, "תחייג" *#0000# (מימין למשאל, הכוכבית ראשונה) ובדוק שם מה הגרסה שמותקנת ואם בכלל יש למה לעדכן.

  3. כוכבית סולמית 7370 סולמית

    זה בדיוק כמו לבצע שחזור הגדרות יצרן, לא ממש מוחק כלום. לא יודע למה לא עובדת הקומבינציה של המקשים... אמור לעבוד. אם התוכנות זה הבעיה תנסה להסיר את ההתקנה שלהן וזהו, זה לא סימביאן אז אני לא בטוח שיש אופציה כזאת, אבל שווה לחפש.

  4. לא ככה מוחקים את המידע שעל הטלפון. יש סיבה טובה למה אין לך גישה לכל הקבצים עליו.

    בכל מקרה למה שתרצה לעשות כזה דבר? אם אתה רוצה להתקין גרסת קושחה חדשה יותר אין קשר בין הדברים, אתה תמיד יכול להתקין אחת חדשה במידה וקיימת. אם אתה אומר ש- Suite לא מוצא גרסה חדשה אז זה או בגלל שאין אחת כזאת או שקוד השפה שצרוב אצלך לא מאפשר לך להוריד אותה.

    אם אתה בכל מקרה רוצה (ותחשוב טוב טוב אם אתה באמת צריך קודם), אז הדרך לעשות את זה היא hard reset: כבה את המכשיר, תחזיק את המקש הירוק, * ו-3 לחוצים וביחד איתם תלחץ ותחזיק את כפתור ההדלקה, ברגע שמופיעה לך הודעה אתה יכול לשחרר את המקשים. שים לב כמובן שכל המידע האישי שיש לך על המכשיר יאבד: , הודעות, , הערות לוח שנה וכו', אז כדאי שתגבה את הדברים האלה קודם ובכל מקרה תבצה את הפרמוט כשכרטיס הזיכרון מחוץ למכשיר.

  5. לא שונא, פשוט חושב שזאת בירה "מיותרת". אין לה טעם מיוחד, היא חלשה יחסית ואפילו הצדקה פיננסית אין כי עולה כמו בירות אחרות שאני אוהב. תוסיף לזה גם שתיה שלה מבקבוק ואז בכלל... מה שכן טוב - יש לה כוסות מגניבות.

  6. אגב, גינס בבקבוק שונה לחלוטין מגינס מהחבית, ממש טעם אחר ורמה אחרת, בחיים אל תקנו אותה מבקבוק.

    והוגארדן טובה בכל צורה.

    בחיים לא ראיתי הבדל כ"כ ענק בין 2 שורות באותה תגובה. הראשונה היא חוק יהרג ובל יעבוד. השניה רחוקה כ"כ מהמציאות (לפי דעתי כמובן, לא לסקול אותי).

  7. בקשר לגינס - עפ"י הידוע לי היא לא יוצרת בארץ אלא רק מבוקבקת, אז הטעם אמור לפחות להיות אותו טעם. בכל מקרה מדובר בבירה מעולה אבל אני מבין איך הרבה אנשים לא מתחברים לבירות סטאוט. אצלי זה דוקא בא מהגישה שבירה חייבת להיות מרירה, אני אישית לא מסוגל לשתות שום בירה מתוקה גם אם היא מחוזקת, תסלחו לי אבל לא מבין איך אפשר לשתות קריק, קסטיל רוז' וכל הזבל הדומה...

    כשאני רוצה "לגוון" במעט את הבירה שאני שותה (וזה לא קורה לעיתים אצלי, אני חובב גינס/מרפי'ס רציני) אז אני בד"כ שותה לף, בלונד או ברון, ששתיהן בירות מעולות. ווינשטפן ופאולנר גם לא רעות, אבל אני מוצא אותן חלשות למדי. אמנם לא שתיתי אותה כבר המון שנים, אני זוכר שבאדוויזר (הצ'כית! לא האמריקאית חלילה) גם היתה מעולה. בירות ממבשלות מקומיות יצא לי לטעום רק את דאנסינג קאמל הכהה שהיתה חביבה מאוד אבל אני לא רואה את עצמי שותה אותה לעיתים קרובות.

    ודבר אחרון, חייב להצטרף למי שהמליץ מקודם לשתות בירות מקומיות באירופה (ומצטער שאני לא מכליל את שאר העולם, אבל בואו נהיה ריאליסטים). בארצות כמו גרמניה, בלגיה והולנד הבירות האלה לפעמים מעולות ברמות שלא ניתן לתאר. פעם היתה לי רשימה של כמה עשרות בירות כאלה ולצערי אני כבר לא מוצא אותה. רק יכול להמליץ לכולם לארגן לעצמם רשימה דומה...

  8. אכן לא טעות, מדובר בסוג השמרים ומכיוון שהם בעצם אחראים לתהליך התסיסה של הבירה אז שמרים שונים=טעם שונה (או ליתר דיוק ארומה שונה).

    ולא משנה באיזה בירה מדובר, מבקבוק או מפחית (חס ושלום) זה פשוט פיפי. רק חבית.

  9. SGU הכי טובה מבין 3 סדרות סטארגייט? אתה הראשון שאני רואה שכותב דבר כזה. את אטלנטיס לא ראיתי אז אני לא אגיב בקשר אליה, ובקשר ליוניברס לא שאני מזלזל חלילה, אני כמובן צופה בה בעצמי, אבל היא בחיים לא תשתווה למקורית. אמנם מדובר בסדרות מאוד שונות מבחינת איך שהן בנויות, התקדמות העלילה וכו' ולכן זה לא ממש הוגן להשוות, אבל פשוט זה מה שאני חושב (והרבה אחרים). מה שכן, היא במגמת שיפור תמידית שזה מעולה אז גם אני אמליץ.

  10. איך אף אחד עוד לא המליץ על Community? היא טרייה יחסית (סיימה עונה ראשונה, השניה בדרך) וממש מעולה. אני אישית חרגתי ממנהגי "לצפות" במקביל לארה"ב ורואה אותה בשידורים בערוץ 3 רק כדי למשוך זמן עד שכל הסדרות האחרות יחזרו...

  11. על הפורום ב-FXP לא שמעתי למזלי, אבל יש פורום טוב די מצליח בנושא בתפוז. אני לא מנסה להיות שלילי חלילה, כי אחרי הכל גם אני חובב MMA אבל קשה לי לראות 2 פורומים מתקיימים בהצלחה בלי שיהיו בעצם די זהים. אחרי הכל באמת הרבה אנשים שכותבים שם בפורום (ולצערי גם מ-FXP) כנראה יכתבו גם בפורום שלך ולא ממש יהיה הבדל.

    בכל מקרה תן לי לברך אותך על היוזמה וההשקעה, אני שמח לראות אנשים בארץ נחשפים לספורט ומקווה שזה יצמח. שיהיה רק בהצלחה!

  12. זה לא N97, זה חיקוי סיני של המכשיר...

    בקשר לאתר, אפשר בד"כ לסמוך עליהם. המחירים שם באמת ברצפה ועוד עם משלוח בינ"ל חינם זה בכלל שווה. אמנם יש דיווחים לפעמים על משלוחים שמתעכבים זמנים מגוכחים אבל לפי דעתי בגלל שאתה מזמין מוצר נפוץ מאוד אתה יכול להזמין את זה בראש שקט כי זה יגיע בוודאות, אולי יקח קצת זמן, אבל באותה מידה יכול להגיד מהר. לי חבילה מהם הגיעה בתוך 5 שבועות ולחבר הגיעה תוך 6 ימים...

  13. אם אין לך ממש הוכחות אני לא חושב שכדאי לך להתעסק בזה.

    למישהו שאני מכיר בעקיפין (חבר של חבר) קרה משהו די דומה. הוא דרש מהשוטר את הפרטים שלו כדי להגיש תלונה, השוטר הביא לו אותם ואיים עליו שאם הוא יגיש תלונה אז "הוא יצטער על זה"... בסוף הוא הלך לתחנה והגיש תלונה נגד השוטר, כולל על האיום בסוף, אבל ממש לא יצא לו מזה כלום. או שלמשטרה אין כח להתעסק עם זה, או שהם לא רוצים לצאת נגד עצמם, או שניהם.

  14. יום אחד קמתי בבוקר וגיליתי את זה בחניה:

    http://photos1.blogger.com/x/blogger2/2305/565372059803232/1600/z/392223/image-upload-9-736457.jpg

    כן אני שונא את הקטעים האלה, לאוטו הישן שלי (זה שסיים את חייו, ראה הודעה קודמת שלי) זה קרה כמה וכמה פעמים, ואני עוד גר בבית פרטי עם חניה פרטית שבכלל נמצאת ב-90 מעלות מהכביש. כנראה שהיה בו משהו מושך כי לאוטו השני של אבא שלי זה בחיים לא קרה...

    בכל מקרה הנה עוד משהו שקרה ממש שבוע שעבר: האוטו היה אצל אחותי, בזמן שהיא היתה בשיעור מישהו נכנס באוטו מאחורה אמנם לא כ"כ רציני אבל רואים את זה. הבחור כנראה השאיר פתק עם הפרטים שלו על החלון, רק שאחותי, כמו כל איש נורמלי, באה לאוטו וכשראתה פתק מוזר ישר זרקה אותו בלי להסכל בו... כך שנתקענו עם העיקום הקטן הזה באוטו. מהיום אני לא זורק כלום עד שאני עושה בדיקה מקיפה לאוטו.

  15. אני עשיתי תאונה ממש שנה אחרי הוצאת הרישיון שלי. מכירים את זה שאומרים שרוב התאונות קורות קרוב לבית? אז זה נכון. הורדתי את אח שלי ליד הבית והמשכתי לדרכי, משהו כמו 200 מ' אחרי זה אני נכנס לסיבוב טיפה מהר, אבל עדין במהירות שבה אני לוקח את הסיבוב ללא בעיה הרי כבר נסעתי שם מלא פעמים. רק כמובן שחכם כמוני לא לקח בחשבון את עבודות הבניה שעושים ליד, הכביש היה מלא בכל טוב, המכונית איבדה שליטה ואני באוטו בלי ABS ובכלליות עם ברקסים דפוקים דופק את הברקס של החיים. אחרי כמה שניות של ימינה-שמאלה מצאתי את עצמי ממשיך לכיוון ימין כמעט נכנס ב-2 מכוניות שחנו שם בחניון, אבל בסוף נכנסתי בעץ שהיה שם...

    האוטו הלך ואני "זכיתי" בגימלים הראשונים שלי, חודשיים שלילה וקנס. על תאונה עצמית, מי היה מאמין. וכן, אחת הסיבות לניק זה בגלל זה.

  16. זה לא פורמט , זה Container - פורמט תכולה.

    בגדול, לוקחים קובץ (דיואיקס, איקסויד או כל קודק אחר) וקובץ אודיו (MP3, AC3 וכו') ומכניסים אותו לקובץ אחד, ממש כמו AVI או MPEG. כמובן ש-MP4 חדש יותר ותומך בכל מיני פיצ'רים ש-AVI לא. 2 נקודות אחרות לא חשובות יותר מדי אבל סתם שתדעו: 1. MP4 הוא קובץ כמעט לחלוטין זהה לקונטיינר MOV של קוויקטיים, יותר מ-90 אחוז מהקוד שלו מבוסס עליו. 2. למי שיש טלפונים עם בקבצי 3GPP אז תדעו שגם פה בעצם מדובר בקובץ MP4 לכל דבר.

    בכל מקרה, MKV עדיין הרבה יותר טוב...

  17. תראו, אמנם עבר הרבה מאוד זמן מאז שראיתי את התפוז המכני אבל את השם מלקולם מקדואל אני לא יכול לשכוח (זה השם של השחקן למי שבמקרה לא הבין) וכשהשם הזה קפץ לי מול העיניים בקרדיטים לא יכולתי שלא ישר לדעת איזה דמות הוא הולך לשחק, זה פשוט היה לי ברור כ"כ.

    בכל מקרה, למי שממש רוצה לדעת אז זה לינדרמן.

  18. 1. MCC זה לא הקוד של הסינים... MCC זה קיצור של Mitsubishi Chemical Company ... אני חושב שזה גם המדיה קוד של ההודים (בגלל שלמרות שהם מיוצרים במפעל של מוסר ביאר (חברה הודית שמייצרת גם באופן עצמאי) הם תחת פיקוח ובקרת איכות של ורבטים (למקרה שלא ידעת, ורבטים זה בעצם מיצובישי...)

    DVD-R של ורבטים תוצרת סין בכלל לא ראיתי..

    תוצרת טייוואן מיוצרים במפעל ששייך למיצובישי

    תודה על התשובות, אבל עדיין לא הבנתי לגמרי מה אתה מתכוון בתשובה הראשונה. אתה אומר שזה קוד של מיצובישי (אני יודע שורבטים שייכים אליהם), כלומר הדיסקים שמיוצרים בטייוואן וזה תואם את מה שרשום אצלי, אבל שגם הדיסקים תוצרת הודו משתמשים באותו קוד... אם זה אכן כך איך אני יכול לוודא שהדיסקים של הם באמת תוצרת טייוואן ולא הודו?

  19. בוא נראה מי מכם יודע באיזה סידרה פופלארית השחקן הזה שבתמונה האחרונה השתתף השנה.. (ולא לרמות עם IMDB!)

    גיבורים, כמובן. למען אותם 2-3 אנשים שלא ראו אני לא אגיד איזה דמות.

    והתמונה האחרונה זה החשוד המיידי. עדיין קל מדי...

  20. הת'רד הזה נהיה מאוד שימושי מהודעה להודעה. תרשו לי להוסיף 2 שאלות כאן למומחים:

    1) דיסקים עם מדיה קוד MCC לא אמורים להיות אלה מסין או הודו, כלומר הנחותים ביותר? כי יש לי כאן חבילה תוצרת טייוואן (זה לפחות מה שרשום) עם הקוד הזה...

    2) שאלה ששאלתי בת'רד שנקבר אז אני אשאל שוב. מישהו יודע מה האיכות של מדיות DVD+R DL ורבטים תוצרת סינגפור? אני יודע שיש להם גם יפנים עם קוד של TY אבל זה מה שיש לי בינתיים.

×
  • צור חדש...