תוכן the red dragon - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

the red dragon

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    248
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי the red dragon

  1. יש לי שאלה לגבי המשחק, חבר שלי רכש אותו בSTEAM

    אני יודע שאסור לדבר כאן על דברים לא חוקיים אבל הוא אמר לי שהוא יכול לתת לי את הCD KEY שלו. אז הורדתי את המשחק שמתי את הCD KEY וזה עבד השאלה אם המשחק הופך לחוקי והאם אני יכול לשחק ברשת איתו?? וליצור משתמש חדש משלי?

  2. האדם הדתי מוכן לקבל גם חרא אם הוא לא מבין מאיפה זה בא.

    וגם לא עושה מאמץ כדי להבין למה דברים קורים ומה יקרה אם.

    אסור לתת לאנשים לא אחריים לנהל את המדינה.

    עצים נשרפים לא כי אלוהים קבע שהם ישרפו, אלה בגלל שהם דליקים ומשהו גרם להם להתלקח.

    ומערך כיבוי ותוכנית פעולה היא משהו שצריך לעשות בצורה מקצועית יעילה ואחראית עם ראיה לעתיד.

    סליחה קודם כל על התגובה שלי חשבתי שאתה רציני.

    אנשים לא אחריים זה האנשים הדתיים להם אסור להתקרב לפוליטיקה בכלל. אדם שקובע דברים לפי אמונה ולא לפי עובדות אסור לו להיות בכלל בפוליטיקה. אין לאמונה מקום בפוליטיקה. שונא את המפלגה הזאת ואת הבן אדם הזה ישי הם היו צריכים להישרף

  3. נסתרות דרכי האלוהים.

    אבל הכל לטובה.

    העיקר לשמור שבת תורה ומצוות.

    היום כבר הנחת תפילין ?

    מסכים איתך 40 אנשים שמתו מוות אכזרי ;) באמת לטובה

    חבל שאתה לא הייתה איתם כדי לעשות את הטובה הזאת

    תראו מה עושה הדת לאנשים והאמונה זה פשוט עצוב

  4. זה רק אני או שגם אתם לא מצליחים לנצח ברמת ALLSTAR.. זה פשוט בלתי אפשרי הAI עושה דברים ממש לא הגיוניים: :pissed: כול פעם שהוא ניכנס לPOST הוא קולע לא משנה באיזה מרחק. כול פעם שאתה נכנס לצבע עוצרים אותך או נותנים לך בלוק כמעט בלתי אפשרי לתפוס ריבאונד. עדיין לא ממש הבנתי איך אני עובר שחקנים זה עושה לי CROSSOVER מסכן כזה אחד על אחד קשה כול פעם אתה ניתקע בשחקן ואז הוא עוצר ב2K10 האחד על אחד היה הרבה יותר טוב . ב2K10 ניצחתי הרבה משיחקים בALLSTAR אבל בחדש עשו את זה ממש קשה ולא הגיוני

  5. יש לי שאלה.. בCIV 4 אז אחרי שאתה משחק הרבה זמן אחרי איזה מאות צעדים המשחק מסתיים אוטומטי כאילו יש לזה הגבלה של צעדים בכול משחק וזה ממש ממש דפק את המשחק אי אפשר לשחק בלי סוף עד שמישהו כובש מישהו.. השאלה היא האם במשחק CIV 5 יש גם הגבלה. זה ממש הורס את המשחק

    שיחקתי פעם ממש הרבה השקעתי אפילו לא הספקתי להגיע MODERN ERA המשחק ניגמר בגלל שזה מוגבל

  6. אני משחק ברמה ALL STAR ואי אפשר לעשות הגנה הם תמיד קולעים עליי. לא משנה כמה אני קופץ על הכדור הם תמיד תמיד קולעים. אי אפשר חרא משחק. לא משנה מה הם תמיד קולעים. אפילו שהיד ממש על הכדור מישהו מוסר כדור אני קופץ היד ממש על הכדור והוא קולע שלשה תמיד :pissed: :pissed:

    זה כזה מעצבן כול כך התאכזבתי מהמשחק בגלל זה.. ואם אני פתוח לא משנה מתי אני תמיד מפספס שלשות גם אם אני פתוח עם KOBE. :pissed:

  7. אני צריך עזרה.. אני משחק עכשיו בMASS EFFECT 2 ולפי העלילה יש כמה דברים שלא עשיתי במשחק הקודם למשל במשחק הראשון אני הצלתי את הקונסול ובמשחק הזה אומרים שאני לא הצלתי אותם. וגם אומרים שאני הרגתי את המפלצת האדומה הזאת שהייתה איתי KORGAN במשחק הראשון לא עשיתי את זה זהASHLEY עשתה את זה. איך אני עושה שזה היה לפי העלילה של המשחק הראשון זה ממש הורס לי את המשחק.

    לא משרתי את השמירה של המשחק הראשון מה אני עושה?..

  8. כסף כן יעשה אותך שמח.

    כסף לא יכול לגרום לך לבטחון.

    אבל כסף זה דבר שצריך בחיים כי בילדיו אתה לא תסתדר, אבל כמובן שזה לא הכול בחיים זה ברור יש הרבה דברים שאתה מקבל מהם שמחה.

    אבל אני חושב שכסף מאוד חיוני לחיים וכדי שהחיים היו יותר טובים רצוי שהיה לך כסף :P

×
  • צור חדש...