תוכן NAZRAK - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

NAZRAK

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    154
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי NAZRAK

  1. זוכרים את אקטיביז'ין של פעם? אני לא מדבר על סתם נוסטלגיה של פעם, הנה לכם כמה הוכחות שפעם הם ידעו לעשות משחקים טובים )לשמחתי רובם קיימים ב- ללא DRM(

    INTERSTATE76

    HYPERBLADE

    DARKREIGN

    שעות הייתי שורף בסקרימיש...

    אני מתבייש בכולכם, איפה קליימן?

    את נוורווד אף פעם לא יצא לי לסיים וגם לא את יומו של הטנטקל... יום יבוא ואסיים אותם כשהם ייצאו מותאמים למערכת החדשות

  2. היה לי פה משתמש משנת 2004 אבל שכחתי את הסיסמא והאימייל.

    אני נחשב? ;D

    כנ"ל. ואישהו תמיד נדפק שחזור הפרטים אז בסופו של דבר פתחתי את שם המשתמש והוא היה כ"כ מגניב שבמקום לעלות דרגות ישר קיבלתי הצעה להצטרף לצוות ;)

    ואו, אני זוכר שהגעתי לאתר עוד כשדן (הגעתי לאתר דרך החתימה) היה מגיב בפורומים הכחולים של VGAMES ונלחם בקינטארקלאוש או איך שלא קראו לטרול ההוא בפורום אקטואליה.

    הגעתי והתלהבתי מכל המידע אז התחלתי לקרוא יותר על ובסוף השקעתי במחשב חדש עם GF 4200

    TI

    ולא

    MMX

    מעפן.

    אחחחחחחחח נוסטלגיה :)

  3. :xyxthumbs:

    יש לך טעם מעולה [=

    יש גם כמה משחקים על ה-DS שהם ממש ממכרים כמו DISGEA זה אמנם מורכב וכל סיבוב יכול לקחת לא מעט זמן אבל קשה לעזוב ולהפסיק לחרוש על זה ולטחון רמות וציוד לדמויות (שקורעות אותי מצחוק)

  4. מגניב, כרגע יש עוד 2 אנשים שמשתמשים במקסתון.

    הממשק שלו נוח, התמיכה באתרים טובה (במיוחד מקסתון 3), קליל ועם מצב תאימות שמחקה את IE8 במקרה הצורך. הכל כבר מגיע מוכן מההתקנה ולא צריך תוסף בשביל כל דבר למרות שגם פה האפשרויות לתוספים קיימות אך לא משהו מהקצת שיצא לי להשתמש.

  5. ^

    למה?? סוף סוף יש לנו גירסה קצת יותר שפויה ומבדרת של DAN79 בנושא של זומבים P:

    מה שמזכיר לי... אחד החבר'ה שמדובר עליהם בקבוצת הבונקר כוללת אותו במקרה?? כי אז באמת תהיהמתיחות בקבוצה :bash:

    אגב,

    בנוגע לבית טכנולוגי ממוגן ממוגן זה רעיון לא רע בכלל אם יש מספיק ידיע וציוד. לצערי לי אין ידע מספיק נרחב אז אסתפק בלגדל צי של כלבי שמירה\תקיפה ואקווה שיגיעו אליי שורדים נורמלים.

  6. רגע, אז הבונקר שלנו לא מיותר?

    אם כך, אני קורא לכם להצטרף אלינו! אנו קבוצה של אנשים איכותיים, שהולכים לקנות בונקר, לצייד אותו ולעשותו חסין זומבים, ולהישאר שם עד שכל הזומבים "ימותו" (כי בתור בשר מת הם פשוט יתפרקו תוך 10 שנים) ואז ליישב את העולם מחדש!

    (בניגוד לדעתי, הוחלט אין כניסה לנשים מעבר ל2-3 שנביא לרבייה.)

    יתרון משמעותי ליודעי טייס/ בעלי ניסיון עם מגוון נשקים.

    יש צורך להשיג כ20 אלף דולרים עד אז.

    :kopfpatsch:

    חברים שלך או מטומטים או הומואים או שניהם יחד. 2-3 נשים? זהו?! אם כבר שיהיו רק 2-3 גברים לעומת 8 נשים, שיתנו עבודה לאיכלוס מחדש. חוץ מזה נשמע שאתם מתייחסים לנשים כאילו כל מה שהן יהיו זה מכונות תינוקות וזהו... תן להן או תוציא אותן לבחוץ בזמן המחזור שלהן ואתם באזור בטוח. אלא אם הן עדיין עצבניות אחרי שחיטת הזומבים ואז אתם בצרות אמיתיות P:

  7. זאת הנקודה. האוכלוסייה הזו, מצפה שיתייחסו אלה כשווה לכל דבר ועניין. אז למה שיתייחסו אליה בצורה שונה בדרך הענישה ובהליך המשפט?

    השהיה במאסר אוליי איננה הכרחית בהרבה מן המקרים, אך אם זה העונש המקובל והמעוגן בחוק. אני חושב שמן הראוי שאותו אדם יקבל את העונש המגיע לו.

    אני רק רואה בזה מעין פירצה בחוק. זהו, אני סובל מלקות X מסויימת ועכשיו אני יכול להשתולל כמה שאני רוצה לסכן ולפגוע באנשים אחרים. והדבר הכי נפלא, לא יכולים להכניס אותי לכלא.

    בדיוק! נאה דורש, נאה מקיים.

    כמו שרבים מסתתרים מאחורי טענות של אי שפיות במקרים של רצח. לא שהכוונה שהוא רצח פה, ברור שזו הייתה הריגה, אבל עדיין עליו לשאת בתוצאות.

    לדעתי מילת המפתח פה היא: הנגשה.

    בדיוק כמו שהיום יש מגוון פתרונות למגוון נכויות אז צריכות להיות התאמות גם לנכים שצריכים לרצות עונשים. כמו שאמרתי אז לשלול את הזכות לייצג את המדינה בתחרויות יכול להיות ראוי, ואולי מעצר בית ממושך כפי שכבר הציעו.

  8. כולם התעלמו מהעובדה שהוא לא מנסה להתנתק?

    אולי יש לו בעיות חיבור. למזלי השירות שלהם כ"כ גרוע שאפילו כשרציתי לעשות טלפון קווי שלהם הם כל הזמן שכחו ממני וטעו בכתובת אפילו שנתתי להם אותה פעמיים... בסוף עברתי לבזק והשירות היה לא מהיר אלא גם הוגן: כשהייתה להם איזו טעות שאני בחוב על קו שכבר לא קיים יותר מעשור, תוך 15 דק' דיברתי עם מוקדנית זה כבר היה מאחוריי. אבל עדיין אין הצדקה לדמי אחזקת קו! :( סתם מיותר ומייקר.

  9. ^^

    יכול להיות שזו אחת ההנאות היחידות שיש לו, אני לא יודע, אבל עדיין חורה לי שלפי מה שנכתב בכתבה הוא לא היה נוכח בחלק מהדיונים אלא היה עסוק בתחרויות. לא אחראי וגם לא מתקבל על הדעת לטעמי. שימשיך לשחות, אבל לא כמייצג מדינה, זה הכל.

  10. יכול מאוד להיות, ואני לא רוצה להגיד סתם.

    שהוא גם לוקה בשכלו וכושר השיפוט שלו לקוי. לכן אני לא ממהר לשפוט אותו על מעשיו, אלא רק את מער' החוק והמשפט.

    אם ההשערה הזו היא נטו על-סמך התמונות אז זו סתם סטיגה וחבל (לדעתי גם היו מציינים את במפורש אם זה היה המצב),מההיכרות שלי עם סוגי נכויות כאלה זה בעיקר תוצאה של מתח שריריים גבוה והמנחים שהגוף שלו (לא רק הגפיים אלא כל הגוף) התרגל להם גורמים לו להיראות כאילו מפגר.

    אין סיכוי שהוא לא עבר מבדקים לכשירות נהיגה. חשוב לי לציין שאני לא שופט אותו, לכו תדעו מה גרם לאובדן שליטה ברכב, הרי זה משהו שיכול להתחרש לבנאדם רגיל לגמרי. מרגיזה אותי גישת המסכנות שנוקטים איתו, זה גם ממש לא הוגן כלפי המשפחות שאיבדו את יקירהן.

  11. הוא קיבל שלילת רשיון לכל החיים:

    http://www.mako.co.il/Sports-others/misc/Article-27b91fa558af921004.htm

    [br]פורסם בתאריך: 24.07.2010 בשעה 11:13:48


    זה לא אומר, שאי אפשר לשים אותו במעצר בית לשנתיים.

    אמת.

    לדעתי גם צריך לשלול ממנו את הזכות לייצג את המדינה בתחרויות שחייה. אם מצבו לא היה כ"כ חמור (צויין שהוא מעל ל-100% והוא בהחלט נראה במצב פיזי נוראי) היה צריך למנוע ממנו את הפעילות הזו לגמרי.

    אינו מתפקד בזכות עצמו אבל המשיך להגיע לתחרויות בזמן המשפט, זה ממש ביזיון!

  12. עדיין לא הצלחתי להבין.

    למה אי אפשר, להכניס אדם נכה לכלא?

    אי אפשר לדאוג לו לנגישות בכלא?

    אני גם לא הבנתי, לא רק שינגישו לו, אפשר אפילו להצמיד אסיר שיעזור לו או משהו. דבר נוסף שלא הבנתי מהכתבה הוא הרישיון? לא שללו לו אותו? איפה ההיגיון פה?!

  13. שמעתי על המקרה בטלוויזיה לפני כמה זמן.

    בלי קשר לתאונה, לא הבנתי מה פתאום לפאקינג נכה בשתי הרגליים וביד אחת יש מלכתחילה רישיון נהיגה.... יש לזה איזשהו הסבר/תירוץ?

    יש התאמות, לא חסרות מכוניות שמקשיבות לפקודות קוליות, יש גם הנעה ונהיגה עם האצבע (לבעלי ניוון שרירים) ועוד מלא דברים שנראו כאילו נלקחו מתוך סרט מד"ב.

    הויתור הזה נראה לי מגוחך, הרי נכים תמיד רוצים שיוויון, לא? העובדה שבדברים מסוימים יש התאמות ו\או ויתרים מסוימים לא צריכה להיות קשורה לעובדה שהוא ביצע פשע ועליו לתת את הדין.

    צריך לאסור ממנו את מה שהוא טוב בו - שחייה - זה עונש ראוי לפי דעתי. למה מה קרה שהוא ימשיך להנות מזה בלי השלכות?

    הוא קודם צריך להצליח לרדוף אחרי הנדקר... זה קצת בעייתי, אלא אם כן יש לו מגדש בכיסא גלגלים.

    אם הוא עושה את זה תוך שינה, Oh well... העולם לעיתים נוטה להיות מורכב מדי.

    לפי המנח שלו ביד נראה שאפילו פעולת הדקירה תהיה לו קשה בלי התאמות מיוחדות :silly:

    גילוי נאות - אני בעצמי נחשב 100% ונוהג עם התאמות, אני יכול להבטיח שעד שלא מראים שליטה מוחלטת בנהיגה ויכולת לעבד את כל הבלגן שמתרחש על הכביש לא חושבים בכלל להגיש לטסטים (מה שיכול לקחת הרבה מעבר למינימום השיעורים הנדרש). ובטסטים עצמם גם אין ויתורים. ביצעתי פנייה לא טובה? לא הסתכלתי מספיק במראות? ישר נכשל בלי למצמץ.

×
  • צור חדש...