תוכן TOMY-BOY - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

TOMY-BOY

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    33
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי TOMY-BOY

  1. נזכרתי עכשו בדיוק באחת שהיתה לי לפני חודשיים בערך,

    בוקר אחת שנסעתי למכללה בדרך שגרתית ואז שיצאתי או יותר נכון התחלתי לצאת מהאוטובוס, פאק ונסגרו הדלתות על התיק שלי(למזלי הצלחתי לצאת מהאוטובוס, אך בלי התיק) ופאקינג האוטובוס נסע עם התיק ועם כל הציוד שלי.

    כמובן שרצתי כמו איזה משוגע אחרי האוטובוס ואז שהגעתי לתחנה המרכזית סגרו אותה כי היה חפץ חשוד.

    ואז חשבתי.. תיק שלי.. חפץ חשוד.. חפץ חשוד.. תיק שלי :kopfpatsch: (עשיתי 1+1) פאאאקקק!!

  2. בצבא למדתי לישון באוטובוס וכשהנסיעה לוקחת לפעמים עד 3 שעות זה אפשרי. תמיד הייתי תופסת 3 מושבים מאחור ונרדמת. אני מתעוררת מקול צחקוק ומסתכלת, אנחנו איפשהו בכרמל, ליד כפר ערבי, מעלי עומדים כמה ערבים וצוחקים - מסתבר שהזלתי ריר על כל המושב כי ישנתי עם פה פתוח. דבר דומה קרה לי ברכבת. אני מתעוררת, מולי יושב שייט חתיך ואני כולי ריר. אחרי חצי שעה הוא נרדם והוא גם רייר על עצמו. :lol:

    פאדיחה אחרת, ביום הראשון שחילקו נשקים. למחרת אני קמה מהאוהל ב-5 בבוקר לעשות פיפי. אני יושבת בשירותים וחושבת "שכחתי משהו". מה חסר? יש נייר טואלט, הכל נראה בסדר, פתאום נזכרתי "אין נשק!". התחלתי לרוץ עם המכנסיים על הברכיים שלי חזרה לאוהל ונפלתי על הפרצוף. מזל שכולם, כולל המפקדות, ישנו.

    המחסנית בכיס האחורי, כשמורידים את המכנסיים תמיד נופלת לאחור. תמיד פחדתי שיפול לשירותים הכימיים והמפקדות יכריחו אותי לצלול אחרי זה. לא קרה. בסוף ביום האחרון של הקורס נפל לי לתוך אסלה נורמאלית ואיזו זונה לא הורידה את המים... הורדתי את המים ולקחתי שקית ניילון להוציא את זה והחלפתי את זה עם מחסנית של מישהי אחרת שלא ראתה. חחח.

    את שרוטה :cool2:

  3. :lol:

    מזכיר לי משהו - אני הולך לי לתומי יום אחד על המדרכה ליד מעבר חציה, ובכביש מגיע קטן - פיג'ו 206. ממש לפני שהרכב מגיע למעבר החציה הנהג מתעטש בצורה כ"כ חזקה שהאוטו בולם בפתאומיות ומתחיל לקפוץ ולהתדנד במקום, והנהג כמעט נמרח על השמשה! כנראה שתוך כדי ההתעטשות הוא לחץ בטעות על הברקס..חזק.. לאחר שהתאושש ראיתי אותו עם מבט מזוגג בעיניים ושיער פרוע כאילו בדיוק הלך מכות עם מישהו - והפסיד

    ואני באותו זמן עומד ממש מולו, ובשיא של חוסר טקט פשוט נקרע לו מצחוק בפנים..

    לכל אחד יש את הימים הרעים שלו.. :silly:

×
  • צור חדש...