תוכן yanhak - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

yanhak

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    59
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי yanhak

  1. חבריקו רבאק הסיפור הזה גלש מכל פרופורציה. בוא ואני אסכם לך בקצרה מה הולך פה. קיים חוסר אמון משווע במערכת היחסים - המערכת תיקרוס עוד שנה, חודש, יום, שעה, שנתיים - גורלה נחרץ. היא מאמינה לכל העולם ואישתו והעיקר לא להאמין לו. אתה מציג את העילה לפרידה ולא את הסיבה לפרידה. העילה- הם אמרו לה, היא אמרה לה, הוא אמר לה, סבתא של סבא שלה נגלתה לה בחלום ולחשה לה, אכלו לה, שתו לה, לקחו לה כל זה לא משנה זה אותו דבר. הסיבה - היא לא מאמינה בו וזה פגם שלא יכול להיות קיים במערכת יחסים יציבה לאורך זמן - המערכת גורלה נחרץ כבר מזמן. אז עזוב אותך מכל הפסיכולוגים בגרוש :kopfpatsch:, לפני שהעניין מחמיר ונהייה מגעיל יותר ממה שהוא כבר עכשיו שיעשה מה שוורדה רזיאל אמרה "אז תזרקי אותו" (אבל בלשון זכר). ותזכור, אם הוא יזרוק אותה יחסי הכוחות יקבלו תפנית והיא תרדוף אחריו (היא חזקה ממנו במערכת היחסים ולכן אם הוא יזרוק אותה האגו שלה כל כך יפגע שהיא תהייה חייבת להחזיר אותו, כי הוא זה שבסופו של דבר הוא עשה את הצעד הגורלי..........כולנו בני אדם עם נשמות טועות :bash:).

    אח שלי גיבור, אתם עוד צעירים ועוד שנים זו תהייה סך הכל אפיזודה חולפת............................

    בהצלחה :xyxthumbs:

  2. ממש טלנובלה. אחי אתם עוד צעירים ותעברו הרבה בחיים. במבט לאחרו הסיפור יראה כעוד אפיזודה חולפת. היא לא מאמינה לו אז שיפרדו יש עוד אלפי בחורות ולמרות שזו קלישאה, עדיין הוא צריך לטעום קצת יותר מהחיים. כך שבסך הכל זו סתם סערה בכוס תה והם יפרדו ותהיו בצבא, עבודה, אוניברסיטה........והיא תכיר נוספים והוא יכיר נוספות והעולם כמנהגו נוהג..................

    Vitnir את משעשעת אבל העולם לא שחור ולבן ויש הרבה דיעות והרבה "אופי" אז את לא צריכה "להיפגע" מכל תגובה צינית על גבול ה"שובניסטיות" :hat:

  3. נכון לעכשיו ונראה שזו המציאות כי המצב יציב כבר כמה ימים:

    53 (אין לי שום בעיה עם צורב הנק שלי) + 10 (יש לי יותר מצורב נק אחד ואין לי שום בעיה איתם.) + 2 (לי, עדכנתי קושחה וזה עובד.) = 65 מתוך 100 (ללא הסעיף השני המורה על אחד דפוק ואחד טוב).

    כלומר 65% עדיין לא חוו בעיות. אבל בחישוב צודק יותר, את סעיף "יש לי יותר מצורב נק אחד ואין לי שום בעיה איתם" צריך להכפיל בלפחות 2 - 20

    => 53+20+2= 75 מתוך 110 = 68.2%

    כלומר כ- 70% חושבים שהצורב, צורב ללא דופי. 7 מתוך 10 שקונים מבסוטים אבל 3 אנשים מתוך 10 שקונים את הצורב נדפקים.

    סבבה. אז מה? זה עדיין לא אומר כלום. 10 כדורים זה הרבה או מעט? ומיליון כדורים? באר שבע קרובה או רחוקה? וצפת? וניו-יורק? אוסטרליה?

    העניין הוא שכל עוד התוצאה הזו עומדת בווקום היא יכולה להיות טובה, אך באותה מידה גרועה. אין אפשרות לשפוט את הסקר הזה ללא השוואה לחברת צורבים אחרת!!!! כך שאין כל טעם "להמליץ" או ל"השמיץ" כל עוד לא נבדקו צורבים אחרים :bash:

×
  • צור חדש...