תוכן GGuyZ - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

GGuyZ

צוות האתר לשעבר - לא פעילים
  • מספר הודעות

    3090
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי GGuyZ

  1. אנשים שהם עם כיפה סרוגה, הם אכן שונים מהשאר.

    הם עושים ועובדים, ובכלליות אנשים טובים.

    הטענה שלי היא כלפי חרדים, לא כלפי אנשים שהם כיפה סרוגה.

    לך אין בעיה.. השאלה אם אתה הוא הרוב?

    אם הייתה בסופשבוע, זה היה מאפשר להרבה אנשים(ואני בינהם) לוותר על הרכב שלהם.

    אבל כשביומיים היחידים בשבוע שבהם יש לך זמן חופשי, אין תחבורה, אז זה קצת הופך את הרעיון של לעבור לתחבורה ציבורית ללא ישים.

    ביומיים היחידים בשבוע שבהם אתה בחוץ כשיש אור יום, אתה לא יכול לזוז לשומקום.

    פלא שיש הרבה מכוניות על הכביש?

    ולמרות זאת בחרת להזכיר את ההתנחלויות באחת מהודעותייך. אתה מכליל כשנוח, ומגמד כשלא נוח. דמגוגיה לשמה.

    כפי שאמרתי, לא כל חוליי המדינה מקורה בחרדים, ונראה שאתה מחפש אשמים כדי להצדיק את מגמתך.

    בנוגע לסטטוס קוו הקיים - ספק אם אני מהווה את הרוב, אך היות וכמות החרדים, דתיים, מסורתיים, וחילונים עם זיקה למסורת עולה על סך החילונים הגמורים, אז כנראה שדעתי אכן מהווה את דעת הרוב. למרות זאת, יש מקום לבדיקת הנושא - אך עד שהוא ייבדק, לך אין זכות להציג את הדברים כאילו היו גחמתם הבלעדית של החרדים.

  2. Yot - התגובה היפה ביותר שראיתי בת'רד. תודה.

    card - נראה שקל לך כל כך להאשים את החרדים בכל חוליי המדינה. צא מזה. לא טוב לך - אתה מוזמן להגר, אך היה סמוך ובטוח שזה לא בגלל החרדים.

    זאת מבלי להתייחס להכללות המיותרות והמידע המוגזם והלא מבוסס שאתה מעלה כאן מתחילת הנושא. אגב, הדתיים בהתנחלויות עושים , עובדים ולומדים. אז אני לא מבין מדוע הכללת גם אותם, אך נראה שזוהי דרכך - להכליל ולחפש אשמים אחרים.

    בנוסף לכך, לי בתור חילוני אין בעיה עם העובדה שאין בשבת, ואני לא לבד. לחלקנו הגדול קיימת זיקה למדינה ולדת, וזאת למרות החיים הסקולרים שאנו מנהלים בפועל.

  3. למה לפתוח דיון שממליץ לכולם לרדת מהארץ? האם אתה לא מאמין בהחלטה שלך לרדת (או שלא לרדת) כך שאתה צריך חיזוקים מאנשים שאינך מכיר?

    אני לא קונה את הטענה שאתה עושה זאת 'לטובת הכלל'. כנראה שכל הדיון מטרתו לספק איזשהו חשש ודילמה פנימית שאתה מתמודד עימה.

    זה נכון לומר שרמת המחייה בארץ (בהשוואה לשכר) נמוכה משמעותית מחו"ל, בפרט אם אתה אקדמאי או אדם עם יכולת עסקית ואופי כריזמטי. עם זאת, זו שטות להכליל ולומר כי הכל נובע מהחרדים, שהתשתית פה פגומה והכל שחור משחור. אומנם הפרזיטיות של חלק מהסקטור החרדי מקוממת (גם אותי), אך ההשפעה שלהם על מה שיוצא לכל אחד מאיתנו באופן אישי מהכיס היא קטנה. יש מספיק גורמים שמשפיעים על רמת המחייה ועל עליית המחירים והמיסים, כאשר חלקם מוצדקים וחלקם לא.

    נראה כי אנשים שוכחים מהר מאוד מי אנחנו, מהיכן באנו ואף מה השגנו בזמן כה קצר. לצד השחיתות, הגועל, החינוך הקלוקל, המחירים הגבוהים וכיוצ"ב, קיים גם הצד השני - מדינה שמהווה מקום בטוח (באופן יחסי) ללאום היהודי, קשר היסטורי למי שחפץ בכך (או 'סתם' מקום עם גורם משותף למי שלא). למרות הכל, הקמנו באמת מדינה לתפארת, וההישגים בתחומי המדע והיי טק מעידים על החומר האנושי האיכותי שקיים כאן.

    ישנם גם עוד פרמטרים נוספים שאנשים לא מתייחסים אליהם. המזג אוויר כאן מצויין (למי שאוהב מזג אוויר קיצי וימים ארוכים ושטופי שמש), הפקקים בדרך לעבודה גרועים לא פחות (ואף יותר) בחו"ל והמרחקים גדולים יותר. ישנה הדרדרות ברמת הפשע והפלילים אך עדיין רובנו נרגיש בטוחים יותר להסתובב ברחובות תל אביב בלילה מאשר בערים מרכזיות אחרות בעולם. כמובן שהרשימה עוד ארוכה, אך הפואנטה הובהרה.

  4. לא רק.

    אתה צודק לגביי האיים. וזה משהו שמאוד הצחיק אותי במסלול של אלכס, רק יום אחד בקופיפי (ועוד יום בפוקט שזה לא באמת אי..) ובזה הוא סיכם את האיים בתאילנד :lol:

    אבל אנשים שטסים לתאילנד, לפחות בפעם הראשונה שלהם, בדרך כלל עושים גם את מסלולי הטיולים במרכז/צפון. ואם היה לי כוח הייתי גם מספר לאלכס שאת כל הדברים שהוא עשה גם אני עשיתי, כולל כל מיני טיולים במקדשים, בארמון המלך, במפעל לייצור בד/עור וכו' כולל אפילו הרצאה ומצגת מסודרת, בנוסף לסיור האותנטי (לפחות לכאורה אני מניח..) עצמו, כולל טיולי פילים, ספארי, שייט בקייקים, פאנטה סי, וכו'. המדריכים האלה שלו לא המציאו את הגלגל. כל המסלולים האלה קיימים לכל דורש. רוב האנשים לא תמיד טורחים לעשות אותם, אבל זאת כבר החלטה ורצון שלהם.

    גם נורא הצחיק אותי ה"בונוס" במסלול של אלכס - מסאז' רגליים מפנק.

    אבל אין לי כוח, באמת שאין לי.. אין לי כוח להתחיל בדיון ארוך של "איך מומלץ לחוות את תאילנד".

    אני מעדיף לעשות את זה בטיול של 7-10 ימים בבנגקוק/צפון, כולל כל האטרקציות הרגילות (וגם קצת מעבר), ואז ירידה לאיים. להיות לפחות שבוע בכל צד (צד: פוקט+קופיפי, קוסמוי+קופנגן) ולהנות מהחופש. לעשות מסאז' שמנים לפחות פעם ביומיים (ואין שום קשר לסקס), להנות מהאווירה והשחרור המוחלט שיש במסיבות שם בניגוד לכל מקום אחר בארץ לפחות, ופשוט לחוות את תאילנד כמו שאני רוצה לחוות אותה, ולא כמו שאיזה מדריך מחליט להעביר לי אותה..

    אלכס לעומת זאת מעדיף לעשות טיול שנתי. אשכרה טיול שנתי, במלוא מובן המילה.

    אותי זה היה משעמם טילים. הוא מאושר מזה. אחלה. כולם מרוצים.

    יפה אמרת, חסכת לי הרבה מלל.

    כל אחד צריך לחוות את הדברים בצורה העדיפה עליו. בתאילנד הטיולים המאורגנים מאוד ממסוחרים. בין אם אתה לוקח טיולים מקומיים, או לוקח טיול מאורגן מלא, אתה תבקר פחות או יותר באותם המקומות. ניתן לעשות את אותם הדברים ע"י קצת תושיה, , ואופנוע או מוניות. בטיול מאורגן אתה כבול ללו"ז שנקבע מראש. כל מי שהיה בתאילנד או בכל מקום אחר בסגנון יודע כי כל הכיף זה לראות לאן הרוחות נושבות ולעשות את מה שמתחשק.

    קרה לנו לא מעט בטיול שרצינו לטייל באותו איזור עוד קצת, או שנמאס לנו ורצינו לעבור הלאה - אין בעיה, משנים תוכניות ויאללה. מעבר לכך, בטיול מאורגן אתה מקובע לאנשים שלא אתה בחרת. אני טיילתי עם החברה, מה שכביכול אמור היה לסגור ולמדר אותנו, ועדיין הכרנו אנשים כל יום ופגשנו אותם מספר פעמים לאורך הטיול.

    לאלכס, אני רק אחזק את עמרי ואומר שכל הדברים שציינת גם אנחנו עשינו (פרט לכמה חלקים שפשוט וויתרנו מרצון). מהדברים שציינת שאהבת, למשל הנקודה הכי גבוהה בתאילנד, אני מסיק כי לא ראית הרבה דברים מעניינים באמת, ורק את המסחרא, זו דווקא דוגמא לאתר מיותר וממוסחר (למי שתוהה, אין שם תצפית ולא כלום, רק שלט שאומר שזוהי הנקודה הגבוהה בתאילנד וכולם מצטלמים עליה).

    אנחנו לקחנו פעמיים-שלוש טיולים יומיים עם מדריכים מקומיים שבהם עברנו את כל המקומות הללו, וראינו איך כולם מעבירים את אותם טיולים בסופו של דבר. כל מה שמשתנה זה הרכב הקבוצה שאיתה אתה מסתובב. הכל ממוסחר. לעומת זאת, בכמה ימים באיזור פאי וברדיוס של 50 ק"מ ממנה, ביקרנו בעצמנו בכפרים מרוחקים ואמיתיים (לא כאלה שמחכים לתיירים שיגיעו ויצלמו), דיברנו עם מקומיים, ראינו נופים מדהימים ומפלים יפים וכיפיים שאפשר להכנס ולטייל בהם. זו חוויה הרבה יותר חופשית ואמיתית ממה שמכתיבים לך בקבוצה.

    וזה רק הצפון.. באיים האמיתיים אני כבר מבין שלא היית. ושם חוץ מחופש, מסיבות, צלילה ועוד המון דברים אדירים יש גם נופים מרהיבים, רק מסוג קצת אחר.

  5. תעשה חיים.

    ממליץ לך מאוד על עיירה בשם פאי בצפון, אם אתה רוצה קצת לטייל וגם להכיר קצת אנשים, למרות שלהכיר מכירים בכל מקום.

    מבחינת האיים - תתרחק מפוקט. זה לא אי, וזה גם לא אילת. זה צואה. זה מקום לאירופאים זקנים שמסתובבים עם זונות תאילנדיות(תאילנדים?).

    יש כאמור את קופיפי, קופנגן, ויש עוד הרבה איים פחות מוכרים ששווה לבדוק. קו טאו גם אי מגניב, אפילו שרובו מוקדש לצלילה.

    אוי תאילנד.. כמה כיף להזכר במקום חלומי כזה דווקא בתקופה מגעילה שכזו (מבחנים.. בלעכס). טסתי לפני פחות מחצי שנה וזה נראה כמו לפני עשור...

  6. עוד שטויות לדיון שטותי בנושא ואמונה, במסווה של דיון תרבותי, הכתבה הזו שקישרת אליה מראה ששום דבר לא משתנה. הדוסים עם האלוהים שלהם והלוגיקה הכושלת והמדענים עם הויכוחים הרגילים על התיאוריות...

    נראה שכלל לא קראת את הכתבה, העיקר סתם לרשום.

    מעבר לכך, הדוגמא של אינשטיין היא באמת לא מוצלחת במיוחד. 'אלוהים לא משחק בקוביות' זהו ציטוט שמוצא מהקשרו פעמים רבות. הכוונה המקורית הייתה בהתייחסותו לתורת הקוונטים כמודל פיזיקלי לא דטרמיניסטי (מגמה שהפכה לטרנד מדעי בכל ענף במאה ה-20. עד כמה שאפשר לזהות 'טרנדים' במדע). אין לה קשר לאלוהים או לכוח עליון, אלא רק לאמונה של אינשטיין שמידיעה של כל המשתנים והחוקים ניתן להגיע למודל דטרמיניסטי מוחלט שאינו עוסק ב'השערות וניחושים'.

    עם זאת, שאר הדוגמאות לא חטאו למקור והעלו טענות לא רעות בכלל. אגב, בשום מקום בכתבה לא עלתה טענה הגורסת כי אם אדם משכיל הוא מאמין, אז יש אלוהים. הכותב בסה"כ ניסה לתת פרספקטיבה אחרת להתבוננות במדע. כלומר, להראות שאין בידי המדע להפריך או להוכיח את האמונה, ושהשימוש במדע ע"י שני הצדדים הוא שגוי ומעוות. בעיקר ע"י הדיוטים בנושא אשר מנסים להתאים חצי אמיתות לטובתם.

  7. פספסתם את מהות הדיון, אבל היטבתם להסבירה בתגובותיכם המזלזלות והאינפנטיליות.

    אתם כה מזלזלים בדת, שלא נדבר על הביטויים הצבעוניים שאתם משתמשים כאן כדי לתאר אותה, ובמקביל אתם מהללים את המדע - תחום שרובכם מכירים לכל היותר היכרות שטחית בלבד.

    טענות הנגד שלכם הן פופוליסטיות וממוחזרות. דברי שטנה שהלכו והתפתחו אצל ההמון המשולהב שונא הדת, ובדומה לאותם מעריצי דת עיוורים שהולכים אחר הרב, אתם הולכים עם העדר, ונשענים על רבנים מסוג אחר - מדענים, אנשים ש'אנטי-דת' אומנותם וכיוצא בזאת. בכך אתם לא שונים מאותם אנשים מאמינים שמטרתכם להכפיש.

  8. נכון. כי לא על כל תגלית מפריכים תיאוריה. שאתה לא יודע מהי האמת, אתה נצמד לתורה אחת ומנסה להוכיח או להפריך אותה מעבר לכל ספק. מה שהם עשו היה נכון ומוצדק, הרי לא הגיוני להחליף תיאוריה אחת באחרת, אם אתה לא משוכנע שהניסוי משקף ב-100 אחוז את התוצאות.

    אני עכשיו יכול להפריך את תורת היחסות הפרטית והכללית, רק כי המכשור שאני אמדוד איתו לא מדויק מספיק. זה בדיוק אותו דבר.

    זה גם לא נכון, אך זו גם לא הנקודה. המטרה היא להראות את האירוניה שבסגידה למדע כדת אשר נובעת מבורות, בעוד שישנו זלזול בדת מטעמים זהים.

    ולגבי החוקרים, בין אם הדבר נעשה בתום לב או משיקולים אינטרסנטיים פוליטיים, התוצאה זהה. וכמו שאומרים - The road to hell is paved with good intentions

  9. התווך שדרכו עוברים הגלים האלקטרומגנטיים. סברו שהגלים (האור) מתפשטים דרך תווך בלתי נראה ולא דרך ריק ממש.

    זה הופרך בניסוי שדווקא ניסה להוכיח את קיומו, ועדיין זה לא התקבל אצל המדענים בכזאת קלות.[br]פורסם בתאריך: 30.11.2010 בשעה 20:59:43


    עריכה: אנקדוטה קטנה בעניין. כל סטודנט לפיזיקה והנדסה לומד על הניסוי הזה שהפריך את תאוריית האת'ר, אך עכשיו מקריאה בוויקיפדיה זה אפילו מראה עד כמה מדענים מסוגלים להאחז בתאוריה שהם מאמינים בה (דגש על מאמינים), גם אם כל העובדות מצביעות על ההיפך.

    ציטוט מויקיפדיה:

    אולם, תוצאות הניסוי העלו שמהירות האור שנמדדה בשני הכיוונים הייתה זהה. תוצאות הניסוי זכו לפרשנויות שונות. מייקלסון ומורלי סברו שהמכשור לא היה רגיש דיו, וניסו לחזור על הניסוי בווריאציות שונות, ואילו הפיזיקאי הנדריק לורנץ הציע ב-1892 כי הגופים הנעים מתכווצים בכיוון התנועה באתר. לאחר שאיינשטיין פרסם בשנת 1905 את תורת היחסות הפרטית, פורש ניסוי מייקסלון-מורלי בדיעבד כאישוש שלה וכהפרכת קיומו של האתר, אם כי בשעתו הוא לא נתפס כך כלל.

    האמונה בתאוריית האת'ר הייתה כה חזקה, כי אפילו מבצעי הניסוי חיפשו צידוקים אחרים (שגיאות מדידה, כבר אמרנו?). לורנץ' הציג את טרנספורמציית לורנץ' - כלי מתמטי שנפתר על מנת להתגבר על הניסוי שסתר את התאוריה. עברו כ-20 שנים ומציאת תאוריה חלופית מספקת כדי לשכנע את המדענים שמדובר היה בטעות.

    חומר למחשבה.

  10. אני לא יודע איזה ניסויים עשית ואיפה, אבל כשעושים ניסוי ויש שגיאות, מתייחסים בצורה אובייקטיבית לשגיאות כדי להפריד אותם ולהבין מה התוצאה האמיתית

    ואיזה ניסויים אתה עשית?

    אחת הבעיות הגדולות בהסקת מסקנות בניסויים היא אג'נדה מוקדמת - בין אם בשל ניסיון להוכיח תאוריה מתמטית, או אפילו כדי להוכיח משאלת לב ואינטואיציה.

    הפרשנויות המדעיות במקרים רבים לא שונות הרבה מפרשנויות דתיות. הרבה פעמים מדענים מנסים להשלים את החסר ע"י תאוריות ומסקנות לא מבוססות.

    קחו למשל את האת'ר, שנחשב להסבר מאוד מקובל עד שהופרך לגמרי באחד הניסויים. ישנם גם מקרים הפוכים שבהם מדענים מעלים השערות כביכול ללא בסיס, שרק לאחר עשרות שנים מוכחים במקרה בניסויים. דגש על במקרה - כיוון שאז לא הייתה כוונה או הטייה מכוונת או בלתי מכוונת של התוצאות.

  11. זה לא הסבר פחות סביר. האמונה היא אמונה בלבד ואין לה מליונית אחוז של הוכחה/עובדה. לעומת זאת ההשערה שלי רחוקה מלהיות מוכחת, אבל עדיין יותר סבירה מאלוהים. "משהו גדול חזק עוצמתי לא ראו אותו אף פעם הוא לא מוחשי ונסתרות דרכי האל כך שאין בעיה שמליון ילדים נרצחים בכמה שנים" - זה נשמע לך יותר סביר מאשר דברים שכתובים בתנ"ך עצמו?

    הטענה שלך היא - נוציא כמה מילים בתנ"ך מהקשרם, נאמין שיש גזע חוצני שהתגבר על מגבלות הפיזיקה והפך את היקום למגרש המשחקים הפרטי שלו, הגיע לכאן כדי להשמיד גזע פרימיטיבי ולא חשוב, אך לא צלח במשימה הזו, ומאז עזב אותנו לנפשנו.

    אז לשאלתך כן, אמונה בכוח עליון נשמעת לי הרבה יותר סבירה.

    עריכה: בניית רכבת לא הייתה מד"ב, כי לא הייתה תאוריה פיזיקלית שתסתור אותה. היא הייתה יעד טכנולוגי שלא הגענו אליו, וההבדל גדול.

  12. סליחה אבל זה לא נכון.

    אי אפשר להאיץ מעבר למהירות האור אבל אין שום מניעה שכבר יש דברים שנעים במהירויות גבוהות יותר.

    ואם אתה יכול להשפיע עליהם באופן כל שהוא אז אפשר להעביר איתם מידע, ובתרבות מתקדמת אולי גם תודעות.

    איזה חלקיק בעל מסה נע מעל מהירות האור? ואיזה חלקיק שאינו בעל עובר את מהירות האור?[br]פורסם בתאריך: 29.11.2010 בשעה 09:10:15


    אמנם איינשטין טען כי "אם עצם יצטרך לעקוף את מהירות האור-הוא יצרוך את כל האנרגיה שקיימת ביקום וישמיד אותו". עם כל הכבוד לאיינשטין, איך הוא הגיע לזה? זה סתם מספר, מהירות מסוימת, שבמקרה גם האור נע במהירות הזאת. זה כמו להגיד שעם פרארי אתה לא יכול לעקוף מהירות של אוטובוס כי אם כן תצטרך בשביל זה כל כך הרבה אנרגיה שהיקום ישאב. אאל"ט כבר היה על זה דיון מקיף בפורום.

    הציטוט שלך מעט תמוה, אך בכל אופן - סתם מספר? ישנם פיתוחים מתמטיים. שום דבר פה לא נעשה 'סתם' בבוקר יום ראשון.

    ועוד אמרת שאתה מחפש הסבר 'מדעי'. התנ"ך שנלמד בתיכון כולל את הפרשנות הביקורתית בעיקר, וממש לא זו הדתית.

    אני לא נכנס בכלל להסבר ה'מדעי' שבו חייזרים ביקרו כאן והשפיעו על התנ"ך ודתות אחרות. האמת, שזה הסבר פחות הגיוני מאשר האמונה הדתית עצמה, ולה לפחות יש הצדקה - היא מבוססת על אמונה ולא על פסאודו .

  13. רוני, הנתונים שאתה הבאת רק מוכיחים את הטענה שלי. כמעט מחצית מהחרדים אינם עובדים (לא טענתי שמדובר ברוב בהכרח, אלא לא במיעוט זניח). האוכ' החרדית הולכת ומתרבה והחלק באוכלוסיה הן היחסית והן הכללית שלא נמנה במעגל העבודה הולך וגדל.

    הנה נתונים אחרים חמורים יותר, שכן טוענים שמרבית המגזר החרדי אינו עובד. עם זאת, הבעייה הגדולה היא העובדה שהמגזר החרדי לומד לנצל ולחלוב יותר ויותר את העם והמדינה, עד אשר בסופו של דבר ייתכן מאוד ולא נעמוד בנטל:

    הנתונים במגזר החרדי בולטים במיוחד: שיעורי אי־התעסוקה במגזר שילשו את עצמם ב־30 השנים האחרונות לכ־65%

    קישור: http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3416866,00.html

    אני אומנם אדם מאמין, אך אני גם אדם ריאלי ומציאותי. לא ייתכן שנהפוך למדינה שחלק נכבד מיושבייה, ואולי אף רובה בבוא היום, לא יעבדו ויתבססו על כספי האנשים שכן עובדים. לא זה הלך הרוח שהתורה מנסה להעביר, וגם גדולים וחכמים בתורה כמו הרמב"ם לא הגבילו עצמם ללימודים אלה בלבד.

    יש כאן שחיתות, פרזיתיות וניצול של האזרח החילוני העובד. יותר ויותר חרדים מקבלים קצבאות במרמה, מבלי שהם באמת משקיעים את כל זמנם ומרצם בתורה. זה הפך לפתרון נוח המנצל ומבדל אותם עוד משאר העם. כנראה שגם הם, עם אמונתם ההדוקה, שכחו שכולנו בני אותו עם וקשורים בקשר שאסור שינותק. אני נגד השנאה החילונית התהומית כלפי הדת בכלל והחרדים בפרט, אבל אין ספק שציבור זה משפיע רבות על הסטגימה הזאת, ואף מוביל אותנו למקום שלילי מאוד.

  14. רוני, אני להבדיל לומד ועובד, ולכן אין לי זמן להשקיע בשוטטות ובחיפוש נתוני כזב שכביכול המצאת. מלבד זאת, היות ואתה העלת את הטענות השנויות במחלוקת - חובת ההוכחה עלייך. אתה מוזמן להביא נתונים, שכן אם אכן מדובר במיעוט זניח של אוכלי חינם, ובפרט במגמה שאינה מחמירה באופן אקספוננציאלי, וודאי ניתן לגבות זאת בנתונים.

    אני לא אוהב אנשים שמדברים באוויר, אך נראה שאתה עושה זאת השכם וערב.

    מעבר לכך, אני אומנם חילוני, אך שומר מסורת ואוהב את הדת. אין לי דבר נגד ישיבות, וגם לא מפריע לי שחרדים שאכן לומדים ישקיעו את זמנם ומרצם בכך על חשבון שירות צבאי. יחד עם זאת, אין שום הצדקה שציבור שלם יבסס את כל חייו ועולמו על לקיחה מאחרים, ללא נתינה. הדבר לא היה מקובל בימים עברו כפי שאתה מנסה לצייר, ואף אין צורך לנוע אחורה בציר הזמן כדי לראות זאת - האם חרדי ברוקלין לא עובדים ומתבססים על כסף מממשלת ואזרחי ארה"ב? וודאי שלא.

  15. *חרדים גם משלמים מיסים, האברכים זו קבוצה קטנה כל השאר עובדים ואף היה סטטיסטיקה לא מזמן רובם עובדים

    מה אכפת שגם תרבות חרדית ממומנת. מליארדים הולכים לתרבות "חילונית" שבין השאר לימודים שלא מביאים שום דבר חוץ למי שמעריץ אותם כתרבות. אז ילכו כמה שקלים [ לפי מדד השאר זה שקלים ] לתרבות חרדית,

    גבה את עצמך בנתונים רשמיים, ולא מאתר חרדי עם אג'נדה ברורה. כמה אחוזים מהחרדים לא עובדים, היכן הרוב שכן עובדים? כמו כן, תראה לי צפי דמוגרפי ביחס לאוכלוסייה הכללית בשנים הבאות. מעבר לכך שיותר ויותר חרדים מפסיקים לעבוד, גם משקלם היחסי באוכלוסיה גדל משמעותית.

    במאמר מוסגר אני אציין שאין לי אישית בעיה עם חרדים שלא משרתים בצבא בטענה אמיתית שתורתם אומנותם, אך ישנו מרחק רב מכאן ועד ללסמוך על שולחנות משלמי המיסים למשך כל חייהם, ולא להשתתף במעגל העבודה כלל. מעבר לניצול הברור, מדובר כאן באיום רציני על המשק הישראלי.

  16. אני כן. - Greg Valentino

    פאקינג מפלצת. רשום בספר השיאים של גינס כבעל הBiceps הכי גדולים בהיסטוריה. זה הבנאדם עם היד הכי גדולה אי פעם

    זה כל כך לא טבעי ומכוער שאין מילים. וכמובן שזה לא נגמר טוב...

    139630.jpg

    http://www.youtube.com/watch?v=1VEuGNNkiAA

    לא אתה לא. מר אולימפיה זה השיא. השוואה נעשית רק במצב של תחרות, ובטח ובטח שלא עם אנשים שמזריקים לעצמם סינטול.

    גרג ולטינו הודה שהוא הזריק שמן ודברים נוספים לזרועות, וגם אם הוא לא הודה בסינטול - זה ברור בצורה מחליאה והתוצאות מדברות בעד עצמן. מעבר לכך, זה לא שייפ לתחרות.

    אגב, ממתי ידיים קובעות את הגודל הכללי? זה רק פרמטר אחד (שלא נדבר על כך שמדובר בקבוצות השרירים הקטנות בגוף, פרט לכתפיים שנחשבות בגדולות).

    [br]פורסם בתאריך: 9.07.2010 בשעה 10:05:32


    מפלצות סטרואידים יש יותר גדולות, אני מדבר על מפלצות רשמיות שקיבלו הרשאה להשתתף בתחרויות.אותם אנשים שריריים לא עובדים בשביל כוח, כוח זה תופעת לוואי של אימוני מסה. אין קשר ישיר בין גודל השריר לכוח שכן יש כוח שנובע מהגידים ומעוד שלל פרמטרים, אבל זה פועל עד גבול מסויים. בנאדם עם היקף יד 36 לא יוכל להרים 40 קילו לכפיפת מרפק עד כמה שהוא לא ישתדל.

    מה זה מפלצות סטרואידים? אין הגבלה על כמות וסוג הסטרואידים בפיתוח גוף. לא צריך לעבור בדיקות סמים כדי להגיע לתחרות, אלא פשוט לעבור את הסף התחתון (למשל לאולימפיה, רק הטובים ביותר מגיעים, ולרוב אחרי שנים של וותק בתחרויות קטנות יותר).

    אגב, לא ראיתי איזכור לסינטול בראיון עם אלי האנה. ייתכן ופספסתי, אך במידה ולא - לא יפה להשמיץ סתם ;). בכל מקרה, אני יכול להבין שימוש קל בסינטול, גם אם אני לא אסכים איתו.[br]פורסם בתאריך: 9.07.2010 בשעה 10:08:17


    אם כבר מדברים בנושא זה

    האם אנשים שריריים

    חזקים מהרבה מאדם ממוצע

    בהרבה האדם הקטן מנצח

    כמו זה

    http://www.youtube.com/watch?v=uVkBr6mG-kA

    אני יודע שזה רחוק מהמציאות

    כן. בוודאות. זה לא אומר ששני אנשים עם נתונים אנטומיים דומים מבחינת משקל, אחוז שומן, ושריר, יהיו בעלי יכולות זהות, אך הן בהחלט יהיו באותו סדר גודל. על ההבדלים הללו נבנו מקצועות הרמת המשקולות האולימפיים.

    רק לשריר יש את היכולת לפתח כוח מבחינה פיזיקלית, אז כמובן שככל שיש יותר תאי שריר, ובפרט ריכוז גבוה יותר של סיבי שריר לבנים, כך אפשר לפתח יותר כוח. מכיוון שכמות וסיווג הסיבים הוא גנטי, ואין אפשרות לגרום להתרבות תאי השריר בגוף, אנחנו עובדים על עיבוי הסיבים (זו המהות של גוף בכל רמה שהיא, גם אם אתה רק ילד רזה בתיכון שרוצה עוד 2-3 קילוגרם של שריר).

    אני לא אפרט כאן את כל הגורמים ליכולת לפתח כוח, אך באופן כללי יש את הגורם האנטומי, שהוא בדיוק 'כמות' השריר שיש לך (כמות תאים + עובי), ויש את הגורם העצבי שעוסק בעיקר ביכולת מערכת העצבים לפתח כוח (ע"י גיוס יחידות מוטוריות). הגורם העצבי הוא מאוד מוגבל, ולכן אי אפשר להשוות אדם 'קטן', כהגדרתך, לאדם 'גדול'.

  17. כן, גם אלי האנה עשה שימוש בסנטול.

    אני מקבל זריקה לדיכוי אלרגייה, כמו שהבנתי מזריקים לי סטרואיד כשלהו (לא אנאבולי), היד האחורית שלי מתנפחת אחרי הזריקה בצורה יפיפיה :D חבל שזה נישאר רק שעתיים><

    יש לך אסמכתא לזה? לא זכורה לי הטענה הזו, מה גם שהוא לא היה גדול מספיק (ופרופורציונלי מדי) בשביל זה. ותודה על התמונות, באמת תהיתי איך אישתו נראית.[br]פורסם בתאריך: 8.07.2010 בשעה 20:47:34


    רגע, הוא יוצר לעצמו דלקות בכוונה? WTF?!

    יאפ.

  18. כן.

    זה אחד הבודיבילדרים הידועים לשמצה, עקב השימוש בסינתול. קשה לי לומר אם זה מוכח או לא, אבל לפי המבנה, זה די ברור.

    סינתול זה לא הורמון גדילה, זה חומר דלקתי שמזריקים ישירות לאיזורים מסויימים כדי שיתפסו יותר נפח ע"י דלקת. זה אסור, זה מגעיל, וזה לא שונה מנפיחות שתהיה לכם בגלל דלקת כלשהי, מכה, או עקיצה.

    אם מישהו מכם ייעקץ ע"י צרעה בבייספס, האם תרוצו להראות לכולם איזה שריר פיתחתם? כנראה שלא, אלא אם אתם ממש טיפשים.

×
  • צור חדש...