תוכן MilkMan - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

MilkMan

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    680
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי MilkMan

  1. אבל אז הוא היה נתקע בו מקדימה... לא מאחורה...

    אה וסיפור חדש, אבל תאונה רצינית, לא קרה לי אלה לאיזה אחד משכבה מתחתי (עכשיו הוא יב) הילד נכשל ב5 טסטים, אין לו רישיון, אבל הדביל החליט שזה רעיון מצויין לקחת את האוטו של ההורים... בקיצור לקח את האוטו לסיבוב עם חברים (אוטו מלא..) לקח פניה בצומת בכניסה לישוב במהירות, וכמובן, התהפך, במזל אף אחד לא נפגע, אבל האוטו הלך, אין אוטו... אין לי מושג מה ההורים שלו או המשטרה עשו לו כי אני לא מכיר אותו... אבל מה המסקנה ילדים? על תהיו אדיוטים ליד ההגה!

    מה אתה מסכן?

    שתיהם עושים רוורס אחד על השני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. לא הבנתי, שניכם עושים רברס, אתה עוצר, אז איך הוא נתקע בך מאחורה??

    לא עדיין לא :) עכשיו זה ארוך מידי :lol: תשאיר רק את מה שבתוך הסוגריים :cool2:

    שניהם עושים רוורס ורק אחד עוצר מה השני עושה? מן הסתם לא עוצר וממשיך רוורס...................

  3. הית לי רק אחד ויש לי כמעט שנה רישיון.

    עמדתי בעליה ואיזה מישהו ניסה להחנות את הרכב שלו לשלי ממש צמוד [היתי ברכב] אז אמרתי נעשה רוורס כדאי שיהיה לו מקום, הקטע שזה היה בחורף והמפשיר אדים התקלקל לכן לא ראיתי כלום בחלון האחורי, באתי בעליה שמתי רוורס רואה הרכב לא זז אז באתי לחצתי על הגז וכנראה שלחצתי קצת יותר מידי כי דפקתי מאחורה [מאזדה לאנטיס ישנה, זאת עם הבקלית על כול התא מטען] קיצר קיפלתי לו את התא מטען לבפנים ושברתי לו את כול הפנסים, ואצלי קמט קטן שלא רואים בכלל ושריטה, סעמק והביטוח עוד דפק אותי 2700 שקל על קמט קטן וצביעה לא כזאת טובה לטמבון.

    אה והיה עוד אחד שבאתי להיכנס לכיכר אז ראיתי שעובר , אז עצרתי והבאתי לו זכות קדימה ואז נכנסתי לכיכר ופתאום האישה הבת זונה ימח שמה מביאה ברקס בלי סיבה, אקיצר עיקמתי לה את הדלת ולי הלך הווינקר ושריטה על הטמבון, עכשיו מסתבר שהיא נהגה מסטולה אם חברה שלה [שגם הוא מסטול] אקיצר אחרי צעקות אחד על השני איזה שעה הוצאתי ממנה 400 שקל [אפילו שאני היתי אשם חחח] תיקנתי את הווינקר ב50 שקל ועוד צביעה 50 שקל וזהו 300 שקל לכיס חחח.

  4. דעתי היא שממש לא, למה? בגלל תרבות הנהיגה בארץ, ילדון מתי תבין שרכב הוא כלי תחבורה שאמור להביא אותך מנקודה א' ל ב' ולא כלי לעשות פוזות על חברים.

    אופנוע ובמיוחד הם כלי "נשק" מאוד מסוכן, בכביש אין מקום לטעויות, במיוחד לא על אופנוע\קטנוע.

×
  • צור חדש...