תוכן orleans - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

orleans

צוות האתר לשעבר - לא פעילים
  • מספר הודעות

    2042
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי orleans

  1. זה סיפור אחר לגבי טלוויזיה ומחשב. אתה זקוק ליציאת בכרטיס מסך או בלוח האם בכדי להציג תמונה על הטלוויזיה מהמחשב. לחילופין ניתן להשתמש במתאם ל-DVI, אשר יורכב על יציאת ה-DVI של כרטיס המסך במצב בו אין במחשב.

    Samsung 2253BW הוא מסך עם כיול טמפ' מרושל.

    36_403_111.jpg

    הממצא הנ"ל לקוח מהאתר www.digitalversus.com

    אני לא יכול להמליץ עליו לאף אחד - אלא על ה-T220 שהוא מסך טוב לפי הביקורת הבאה:

    http://www.xbitlabs.com/articles/monitors/display/samsung-topaz_7.html

    לפי הביקורת הנ"ל דוגמת ה-T220P הציגה גם כיול טמפ' גרוע (בדומה ל-2253BW).

    ל- W2261v נעדרות סקירות רציניות, כך שתצטרך לבחון אותו במו עיניך בתצוגה ברזולוציה 1920X1080 - בה הטקסט הנו החד ביותר, ואתה צריך לבדוק אם הטקסט אינו קטן מדי.

    עדיף לך לשקול את ה- 240BW8EB שעולה כ-1400 ש"ח ובעל רזולוציה של 1920X1200. גודל הטקסט ב-24" לעומת 22" 1920X1200 / 1920X1080 הרבה יותר נוח ללא פשרות של פיקסליזציה.

    http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=240BW8EB

  2. HDMI הוא חיבור שיצרנים נוטים לשלבו על מנת לאפשר לצרכן לחבר למסך התקני בידור באופן דיגיטלי במקביל למחשב (שנשאר מחובר ב-DVI). כאשר יש במסך רמקולים מובנים או יציאת קול כגון SPDIF, ה- גם מסוגל להוציא קול מהתקן הבידור. התקני בידור כאלו לדוגמה הם קונסולת משחקים או ממיר טלוויזיה HDTV. אתה זקוק ל- עבור התקני בידור כאלו?

  3. ה-Samsung T220 הנו העדיף מבין כל הדגמים שציינת.

    אפשרות לחריגה במקרה הצורך.

    אם אתה מסוגל להרשות לעצמך חריגה תקציבית בכיוון של ה- 240PW9EB הוא מומלץ למדי, מכיוון שתקבל איתו לעומת כל מסך רחב, המתומחר מתחת למחיר שלו, עליית מדרגה באיכות התמונה בעת הצגת תכני HD לסוגיהם.

  4. ואני חשבתי שהאות האחרונה מציינת הצבע...

    אז ניתן להסיק ש- S2431W זה שם "הדגם", אך בפועל הוא נמכר רק עם E או H בסופו (והסיומת שמציינת את צבעו), לא?

    האם ה- EzUp נראה כך:

    http://www.eizo.com/products/lcd/S2201w/images/stands.jpg

    אם כך, מבחינה אסתטית הוא פחית מוצלח מהמעמד השני.

    EzUp הוא המעמד עם הבסיס המעוגל והרגיל (בגירסה עם האות H) בעל בסיס בצורת Y. ה-S2201W שנבדק לאתר מצוייד ב-EzUp, כמו שרואים שם טווח הזחת הגובה הנו מרשים. מבחינת צבעים יש סיומות אחרות:

    BK שחור

    GY אפור-לבן

    כאן אפשר לראות את המבחר המלא ל-S2431W.

  5. א. אין ב-Eizo ציפוי מבריק. הוא מתאים לקריאה אינטנסיבית ואפילו יותר טוב מ-Dell בעניין זה בגלל יחס ניגודיות יציב בכל התחום של מכוון הבהירות.

    ב. כל מסך ברזולוציה של 1920X1200 יכול להציג תכני Full HD. האות E מסמלת את סוג המעמד. בעוד WH הוא מעמד רגיל. WE בעל מעמד EzUp, שהוא המעמד הכי טוב והכי מוצלח של איזו.

    ג. http://www.prad.de/en/monitore/review/2007/review-eizo-s2431w.html

    ד. האחריות מכובדת בארץ ע"י קרט. 3 שנים על פאנל, תאורה אחורית ורכיבי אלקטרוניקה. בשנתיים הנותרות על רכיבי אלקטרוניקה.

  6. הבעיות שדובר עליהן באחרונה קשורות יותר לחסרונות של סוג הפאנל TN באופן כללי, אם כי מזיכרוני גם בעבר היו בקשות לסייע לכייל את ה-2408WFP מבחינת צבעים.

    אתה יכול להוסיף עוד תקציב ל-Eizo S2431WE? יש לו מכלול צבעים סטנדרטי sRGB ולכן הוא מתאים יותר לדרישות שלך משני המסכים הנ"ל של פיליפס ודל. אפילו אין נחיצות לקנות קולורמטר בהתחלה ביחד עם הדגם הזה.

    http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=705391

    אם אין לך תקציב בשבילו, אפשרות אחרת היא ללכת על 20" לא-רחב כמו LG L2000CP שכמו HP LP2065 ו- 2007FP מתאים לעריכה גרפית ב-sRGB.

  7. בגדול למשתמש רגיל ולא גרפיקאי לא אמור להיות אכפת אם למסך יש מכלול צבעים מורחב או שלא.

    תקנו אותי אם אני טועה.

    אכן למשתמש רגיל זה לא משמעותי.

    אולם, אם מצויין בכותרת שהדרישה מהמסך היא התאמתו לגרפיקה בהחלט יש חשיבות קריטית למכלול צבעים מורחב או סטנדרטי. מקריאה של המון פוסטים בפורומי מסכים וצילום בחו"ל עולה, שכאשר מתעלמים מתוך טעות (או המלצה לא בהכרח מדוייקת) מאחוז הכיסוי הנדרש ל-NTSC, עקב קניית מסך בעל מכלול צבעים יותר גדול מ-72% מה-NTSC נגרמת עוגמת נפש או הוצאה כספית מיותרת לצלם / גרפיקאי, שלא ידע שהוא אמור להיצמד למרחב הצבע Adobe RGB ולא דווקא ל-sRGB.

    במקרה של שני המסכים, Philips 240PW9EB ו- 2408WFP, פותח הדיון ייאלץ לכייל את המסכים בעזרת קולורמטר ל-Adobe RGB וגם לצלם באותו מרחב, אחרת הוא יראה צבעים לא נכונים. אם ניקח לדוגמה ורדים אדומים הם ייראו אדומים מדי בצורה לא מציאותית בתצלום sRGB במסכים הנ"ל, גם במצב בו הם לא מכויילים בכלל ע"י קולורמטר וגם במצב בו הם כויילו ע"י קולורמטר ל-aRGB.

    כיסוי אחוז ה-NTSC כיום יותר משפיע באופן רציני לגבי התאמה לעריכה גרפית מאשר סוג הפאנל או VA על דיוק בצבעים. יתרון קל באחידות פאנל וזוויות צפייה לא בהכרח מעיד על טיב דיוק הצבעים, לא במיוחד כאשר dE94 ממוצע חורג הרבה מעבר ל-3 במסכי Wide Gamut.

    אז השאלה הכי חשובה אינה האם להתלבט בין או VA כי ההבדלים הקטנים ביניהם אינם קריטיים, אלא עם איזה מרחב צבעים פותח הדיון רוצה לעבוד: sRGB או Adobe ? (לעיצוב אתרים Adobe לא מומלץ).

  8. אם אתה מתכוון לקנות בארה"ב מסך איכותי אחר, פתח בבקשה דיון חדש שם נשמח לעזור לך. איני רוצה להתעמק בת'רד הזה יותר מדי על מסכים תחליפיים, שממש לא זמינים בארץ ואין צפי עבורם. בסופו של דבר ה-2408WFP A01 יגיע לארץ במוקדם או במאוחר, והת'רד הזה הפך לסטיקי על מנת שמי הצליח לשים עליו יד, יידע כאן את כל המעוניינים בגירסה המתוקנת.

  9. ה-S2401W מבוסס על פאנל TN ולכן לא ייתן אותה איכות תמונה כמו ב-2408WFP. לעומת מסכי TN 24" אחרים זולים מאוד הוא לא יבזיק טקסט או ירצד את התמונה בריצודים עדינים אשר גורמים לכאבי ראש בעת עבודות טקסט לחלק מהאנשים. איזו מתקינה בכל מסכי ה-TN שלה מהפך איכותי. אולם הצבעים, זוויות הצפייה והניגודיות כמובן עדיין פחות טובים לעומת פאנלים VA/IPS במסכים של איזו ושל יצרנים אחרים.

    נתון זוויות הצפייה 178/178 ב-CR>5 מתאים לפאנל TN. פאנלי VA/IPS נותנים אותם נתונים כשה-CR>10 ולא ב-CR>5.

  10. ואני רואה די הרבה סרטים (לפחות אחד ביומים , ואיזה סדרה כל יום

    גם בשביל סידרה כל יום כדאי לקנות 22" או 24" איכותיים ולא להתפשר על מבוססי TN. אני חושב שלא צריך לעשות הבדל כזה משמעותי לגבי תועלת ביישומי טקסט עם פאנלים איכותיים לעומת תועלת עבור צפייה בסרטים. גם אנשים ההולכים לבחור טלוויזיה בתצוגות של רשתות החשמל מתמקדים באיכות תמונה או יותר נכון ניגודיות ורמת השחור, מאחר ולכל הדגמים מ-32" ומעלה אין הבדלים בזוויות צפייה. למה זה צריך להיות שונה במסכי מחשב שנועדו לסרטים? לא צריך להיות שונה.

    לגבי יחס עלות תועלת של ה-S2231WE מול ה-2408WFP יש באמת בעיה בגלל הבדל של 30% בשטח העבודה, והאיזו לכן לא כל כך משתלם, אבל אם אין לך תקציב לאף אחד מהם אז כנראה שתיאלץ להתפשר על 22" TN. בכל מקרה רק שתדע כי רמת השחור של ה-EIZO היא בערך פי 2 עמוקה יותר ממסכי TN בתכני HD 720p, וזה לא משנה עד כמה מסך מבוסס TN הוא ממש טוב בניגודיות שלו. כולם נותנים ניגודיות שהיא בסביבות 800:1 (יחס הניגודיות הדינמי מצוץ מהאצבע) והאיזו נמצא עם יחס של 1400:1 עד 1600:1 תלוי במכשירי המדידה ותנאי בדיקה של האתרים אשר בחנו אותו (PRAD, flatpanels.dk).

    בתקציב מוגבל ל-3100, לא הייתי קונה אותו אלא את ה-2408WFP בגלל הרזולוציה הגבוהה יותר. יש ל- יכולת מיפוי 1:1 עבור משחקים ברזולוציה 1680X1050. שטח הצפייה המתקבל אקוויוולנטי ל-21" רחב, שזה די מינורי לעומת 22" ואין בכלל אובדן חדות במצב כזה. לצפייה בסרטי 720p/1080p הוא גם ברמה טובה לכשעצמה (בבהירות הגדרות יצרן).

  11. על הביצועים של ה-S2231WE במשחקים ניתן לקרוא כאן. לגיימרים בעלי דרישות ממוצעות הוא בחירה טובה וחושף הרבה יותר פרטים במשחקים (וגם סרטים) מאשר מסכים מבוססי TN, בגלל שהוא מכוייל כלפי גרפיקה. בהשוואה לפאנלי S- הוא יציג עומק שחור מרשים יותר (אף לעומת פאנלי S-PVA במסכים של יצרנים אחרים). הוא יקר מאוד, אבל איזו תמיד מתמחרת את האיכות והאחריות במסכים שלה בהתאם.

  12. האסוס PW201 טוב מאוד לתכנים בפורמט רחב 16:9. בתכנים עם יחס 2.35:1 מקבלים בו פסים שחורים בשטח פחות נרחב מאשר במסכי 20" לא רחבים. למשחקים הוא גם מצויין. לשימושי טקסט אינטנסיביים עדיף לקחת את ה-HP LP2065 או LG L2000CP שאין להם ציפוי מבריק לפאנל שלהם.

    במקום על אסוס הייתי מוסיף עוד תקציב והולך על 2408WFP המציע חוויית צפייה מהנה יותר לסרטי HD וכמו כן שטח עבודה נדיב לשני יישומים פתוחים בו-זמנית או לכמה . אפשר לשקול גם את ה-2709W אם יש לך מקום בשולחן בשבילו. ה-27" נותן ניגודיות גבוהה יותר מהקופסא לעומת ה-2408WFP והיא גם עדיין גבוהה יותר בבהירות נמוכה. אם אתה שם דגש על צפייה רבה בסרטי HD ה-2709W ייתן לך עבורם הנאה גדולה משמעותית לעומת כל מסך, המתומחר מתחת למחירו.

  13. מהו לדעתך מסך ה- 24" הטוב בארץ, למשחקים, לעבודת טקסט, ולגלישה באינטרנט?

    אם אתה יכול לחכות עד סוף חודש אוקטובר לרוויזיה A01 של ה-2408WFP היא תשתלם לשימושים שציינת.

    אם הרוויזיה A01 של ה-2408WFP תבושש מלהגיע, כדאי שתלך על Eizo S2431WE. במידה ואין לך תקציב עבורו ותרצה במסך איכותי רחב מתאים גם למשחקים ולקריאת טקסט ממושכת, תיאלץ להתפשר ברזולוציה עם ה-Eizo S2231WE או עם מסכי 20" לא-רחבים זולים יותר כמו HP LP2065 ו-LG L2000CP. אולי ה-ViewSonic VP2330wb יכול לשמש אלטרנטיבה לכאורה, אבל לאחר התוודעות לביקורת שלו ב-Xbit Labs קשה לי להמליץ בחום על מסך שבבהירות הגיונית התצוגה שלו מחווירה בגלל עקומות גמא בעייתיות מהקופסא ואשר משתנות עוד יותר לרעה לאחר הפחתת בהירות.

    אני חושב שהמסך של HP מעולה למסגרת קצת יותר תקציבית - http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=692381

    אם כסף לא מהווה בעיה אז כמובן שאת הדל המדובר.

    אם בוחרים בלית ברירה ללכת על TN 24" לא משתלם לרכוש את ה- W2408H, שיתרונו היחיד על ה-Samsung T240 הוא רגלית יותר משוכללת. ארגונומיה עשירה היא תמיד דבר חיובי, אבל אני לא חושב שצריך לשלם על תכונה כזו כ-2600 ש"ח כאשר קיים במסך פאנל TN. מלבד זאת יש ל- W2408H גם ציפוי מבריק, מה שיכול להפריע יותר למגוון שימושים לעומת ה-T240 . ל-T240 יש את כל החיבורים של ה- בתוספת DVI ו-SPDIF.

  14. אפשר לראות במדריך שלו שלא מוצעת אפשרות לכיוון חדות כמו ב-2408WFP. רק בחיבור אנלוגי יש פונקציית Clock Phase בשביל לשפר את חדות התמונה וממילא זה לא מקרב את החדות לזו שמתקבלת ב-DVI. חלק מהקונים של ה- לא מתרגש/שם לב לבעיה עם הטקסט. גם בסקירה שהזכרת לגביו הנושא לא עלה בכלל ועוד מעט צפויה סקירה עליו באנגלית ב-PRAD.

    העניין הוא האם ישראל תשווק אותו לציבור הרחב דרך חנויות או תמשיך להתמקד רק בסקטור העיסקי. כיום רק ה-LP2065 הוא ה- האיכותי הזמין לכל דורש בייבוא מקבילי.

  15. ואולי פתרו בצורה דומה את בעיית ההילה גם ב HP?

    אם אין לפאנל IPS מקטב A-TW, הילה סגולה היא מאפיין אינהרנטי שלו הנראה על קטעים כהים נרחבים במסך רק בזווית צפייה קיצונית וגם זה בתנאי תאורה סביבתית ירודים. למי שעוסק בעיבוד תמונה זה לא נקרא "בעיה", מכיוון שלא עובדים בחושך בעריכה גרפית.

    חוץ מזה ב 2408WFP המכלול הוא רחב יותר-110% לעומת ה HP שמכלול הצבע שלו הוא רק 92% מה-NTSC.

    לפי התצלומים האלו זה נראה לא משנה מהו גודל המכלול 92% או 110% או יותר מכך; הסטורציה במרחב sRGB תמיד מוגזמת יחסית למסך בעל מכלול של 72%.

    למרות,אגב, שבביקורת ב tftcentral,הם מתפעלים מעומק השחור למרות שזה מסך מבוסס IPS,מה שהופך אותו למתאים גם לסרטים.

    ה-LP2475W מציג יחס ניגודיות סטטי גבוה יחסית לשני מסכים של Hazro מבוססי ה-IPS בגדלי 24"/26" לכן המבקר התרשם מאוד ממנו. S-PVA עדיין מנצח כמותית ביחס ניגודיות סטטי. 1200:1 הוא ערך גבוה יותר מ-800:1 ואפשרי בהחלט לחוש בהבדלי עומקי השחור בעת צפייה בסרטים.

    האיזו יקר יותר מהמחיר המשוער של ה HP בארץ בכ 900 ש"ח, וגם זה רק אם קונים ב audio video,ובהנחה שהם עומדים מאחורי המחירים שהם מפרסמים.כך שבהשוואה לאיזו,גם המחיר משחק תפקיד.אחרת האיזו היה הבחירה העדיפה מבין שלושת המסכים,לפי מה שהבנתי מהסבריך.

    עדיין האיזו מהווה תמורה טובה מאוד לכסף, מאחר ואין לו בכלל את הבעיות של כיול צבעים מהקופסא במרחב צבע הקלאסי והוא גם מתאים לגיימינג. מחיר של 4300 ש"ח הוא מחיר סביר עבור איכות תמונה גבוהה של מסך אשר תומחר בעבר ב-6600, ולכן הוא הדגם המשתלם ביותר בין המסכים שלה. הרבה פעמים דובר על רצון שיצרנים יממשו מגמה להוריד מחירים בצורה דרסטית ל-24". עם המסך הזה הדבר מומש.

    סה"כ,על פניו,ה HP עושה רושם עדיף על ה למי שלא משתמש במסך לסרטים.הפאנל הוא H-IPS שאין לו בעיה של "color shifting" כמו במסכים מבוססי VA.אם קיימת ב HP בעיית הילה מסביב לטקסט,שלא קיימת יותר ב ,אז הדל מן הסתם,עדיף.

    אם ב- רוויזיה A01 רואים טקסט יותר חד מאשר ב-HP, ה- ייתן תמורה טובה יותר לכסף עבור עבודות משרדיות, משחקים וסרטים וזאת למרות ה"color shifting". ל-"color shifting" יש חשיבות אך ורק בעיבוד תמונה כשיש פחות העדפה לשילוב של עריכת וידאו/צפייה רבה בסרטים, ובסוג עבודה זה מומלץ להעדיף פאנל על פני VA, בהתאם למרחב הצבע הנדרש בקביעות.

    למשתמש הרגיל ה-"color shifting" לא משמעותי. הסימפטום הזה הנו זניח לחלוטין יחסית לבעיות כגון סטורציית צבע, נקודה לבנה שלעיתים יותר מדי נמוכה מ-6500K, אחידות פאנל וכדו'. פאנלי TN מראים מגרעות הרבה יותר חמורות, ולדעתי חבל מאוד שמנפחים יתר על המידה בפורומים בחו"ל את העניין בפאנלי VA. גם ב-Xbit Labs נכתב שהבעיה הזו לא קריטית למי שאינו עוסק בעיבוד תמונה מקצועי, בפרסמם סקירה על ה-971P של סמסונג. זה בכל זאת לא מונע ממני וממביני דבר נוספים להמליץ על ה-971P תקופה ארוכה לגרפיקאים. אני לא מציין את ההבדלים הללו בין VA ל-, מכיוון שעד היום בפורום אין כלל כמות גדולה מאוד של תלונות על הנושא הזה מצד בעלים של מסכי S-PVA עם מכלול צבעים סטנדרטי העוסקים בתחום הצילום והדפוס.

  16. ועוד שאלה,יצא לי לראות לפני שבוע את ה DELL 2007FPW שכבר אינו משוווק ואיכות התמונה היתה פנטסטית.האם לדעתך הHP יציג תמונה פחות חדה? הפאנל של ה HP הוא כמעט אותו פאנל.

    כיום כבר אין שום קשר בין סוג הפאנל וגודל נקודה למידת ההילה מסביב לטקסט. נראה שמכלול צבעים מורחב נוטל חלק לא מבוטל בגרימת הילה מסביב לטקסט ולאו דווקא רק במקרים שקשורים בהפעלת ClearType. זה נפתר ב-2408WFP עם הוספת יותר מדרגות כיוון חדות בקפיצות של 10 במקום 25. ב- Lenovo L220x, שיש לו גם מכלול צבעים מורחב, התלוננו ב-Xbit Labs על בעיות של חדות טקסט וכל זאת חרף גודל הנקודה הקטן שלו 0.247mm אשר יותר קטן מזה של 20" לא רחבים מבוססי IPS/VA.

    http://www.xbitlabs.com/articles/monitors/display/lenovo-thinkvision-l220x_5.html

    יצא לי גם לקרוא ב-HardForum על בעיות הטקסט של ה-NEC 2690WUXi

    http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1342407

    גם לו יש מכלול צבעים מורחב וזה כבר לא נראה לי כצירוף מקרים.

    היית מעדיף את האיזו s2431w על פני ה- LP2475W?

    אם ה- היה מיובא והייתי מתלבט בין S2431WE ל-LP2475W: ל-EIZO יש צבעים יותר טבעיים וכמו כן ניגודיות גבוהה לטקסט וסרטים. היתרון היחיד של ה-IPS ב- הוא רק ביציבות הצבעים (למעט השחור) בזוויות צפייה קיצוניות ואחידות גוונים מעט טובה יותר במבט ישיר. אבל מה כבר זוויות צפייה ואחידות גוונים מעולים עוזרים, אם מכלול הצבעים המורחב גורם לרוויית צבע מוגזמת בכל דבר שלא קשור בעריכה גרפית aRGB? ה- נועד לתחום של הבאה לדפוס חצי-מקצועית מגובה בקולורמטר, שיכייל את המסך למרחב הצבע Adobe (שם המסך הופך למדוייק), כל יום הרבה מאוד שעות. המכייל לא יעזור לשימושים רגילים בהם ה-S2431WE הוא בחירה טובה יותר.

  17. בדיוק. הוא נראה לי כמו אלטרנטיבה טובה (וזולה) ל- 2490WUXI. השאלה מתי הוא יגיע, אם בכלל.

    ה-HP LP2475W אינו בדיוק אלטרנטיבה ל-NEC 2490WUXi, כי ה-2490WUXi הוא מסך sRGB עם מקטב מיוחד A-TW למניעת הילה עבור סצנות כהות בסרטים (מקטב שאין ב-HP). בגלל השוני בגודל מכלול הצבעים של שניהם, הצבעים של ה-NEC מדוייקים משמעותית מה-HP ללא קולורמטר.

    חלק מהצרכנים מתלוננים ב-HardForum לגבי רפרודוקציית צבע וחדות טקסט לא מספיק טובה (משערים שמכלול צבעים מורחב מעצים את בעיות ההילה מסביב לטקסט). אני לא חושב שיש סיבה מיוחדת להעדיף אותו על ה- 2408WFP אם צפוייה צפייה רבה בסרטים. למרות שבהירות השחור של ה- היא מהטובות בכלל לפאנלים שאינם TN, עדיין ל-S-PVA שיש ב-2408WFP קיים היתרון של שחור יותר מלא וניגודיות טובה יותר בבהירות של הגדרות יצרן וכמו כן גם למסכי ה-24" של איזו בכל התחום של הבהירות.

  18. למשחקים שניהם טובים. באיכות תמונה ה-Dell מתעלה על ה-226BW, שכיום לא כדאי לרכישה היות וה-Dell E228WFP ו-Samsung 2243BW (שיש לו ארגונומיה טובה) עדיפים עליו.

    את ה-2007WFP קשה להשיג בחנויות. אולי נשאר לפנדה יחידה של המסך. ממה שאני יודע נשאר להם מסך אחד ,Philips 200WP7ES שחסרונו לעומת ה-Dell הוא היעדר תמיכה ב-HDCP לקונסולות והיעדר אפשרות ל-Aspect Mode ליחס תצוגה לא רחב עבור רזולוציה נמוכה מהטבעית למשחקים. אבל אם אתה משחק רק ברזולוציה הטבעית שלו במשחקי PC, זה לא משנה את העובדה שהפיליפס מסך טוב מאוד ויש לו ארגונומיה מעולה. אתה יכול לקרוא עליו כאן. אם מקבלים אותו עם פאנל VA הוא מאוד מרשים בעומק השחור ללא הילה סגולה האופיינית ל- בסרטים כהים, ולעניות דעתי זוויות הצפייה המעט טובות יותר של אינן בהכרח מביאות בשיקלול הסופי את העדיפות האבסולוטית שלו למשתמש הביתי אלא רק למי שעוסק שעות על גבי שעות בטיפול בתמונות.

  19. מעולים אך יקרים. אם אין לך סיבה ממשית לקנות מסך של איזו עדיף לקנות מסך יותר גדול שיתן חווית משתמש יותר טובה ללא ירידה משמעותית באיכות.

    אני בטוח שלא התכוונת לסידרת CG , שהיא למקצוענים אשר אפילו לא שואלים אותנו האם כדאי לקנות דגם מבוסס IPS בסידרה זו (הם קונים בלי למצמץ ;D).

    אם הכוונה שלך הייתה ל-S1932 כנגד LP2065, אז כן כל עוד ה- (וגם ה-Dell) מיוצרים הם יהיו מומלצים על פניו לעיבוד תמונה בגלל שטח עבודה גדול יותר.

  20. מהביקורת של Xbit לא ניתן להסיק משהו ביחס ל-HP LP2065 , כי הוא לא נבחן שם כנגד ה-Dell.

    אפשר לתרגם בעזרת מנוע תירגום של גוגל את הביקורת המקצועית של ה-HP, ולהבין כי המבקר מסכים של האתר אומר מעל הגרף תוצאות מדידה של ערכי יחס הניגודיות הסטטי כנגד הבהירות, כי עומק התמונה נשמר בצורה מושלמת - בדיוק כפי שטענתי לגבי ה-HP.

    לגבי אובדן של גוונים כהים לאחר הפחתת הבהירות זה צויין במאמר של Xbit באופן הבא:

    But when the brightness is reduced to zero, the monitor loses details in darks. The diagram above shows that the red and green curves lie on the X-axis for about 10-15% of dark halftones. This means that these halftones are all displayed by the monitor as pure black. It also means that the monitor actually uses a mixed regulation of the brightness, with the lamps and the matrix both. So, if you care about having all the range of halftones displayed properly, you should reduce the monitor’s brightness setting cautiously and use your graphics card settings for more regulation

    .

    אותו דבר קורה במסכים בהם השליטה על הבהירות מתבצעת דרך הפאנל במקום באופן ישיר עם התאורה האחורית. אובדן הגוונים עשוי לקרות גם לפני שמגיעים למינימום במכוון הבהירות.

    http://www.xbitlabs.com/articles/other/display/20inch-4_11.html

    לגבי מסכי איזו מסידרת CG: הם לא רלוונטיים לת'רד הזה ולצלמים חובבים אלא עבור גורמים מאוד אמידים הפעילים בתחום ההכנה לדפוס והצילום התעשייתיים-מקצועיים. את אותו מבקר של Xbit Labs ה-CG21 (שהיום ה-CG211 ממלא את מקומו) הרשים עמוקות. ה-CG211 עדיין ממוצב כמסך קובע תקן לאיכות תמונה עבור מסכי LCD באתר DisplayMate, מאוחר יותר הופיע ה-CG221 והוא המלך של התחום הזה.

    ה- 2007WFP עבר לגמר ייצור ולכן הביקורת של Xbit לא תהיה רלוונטית למתעניינים בקרוב, אחרי שבפנדה יאזל המלאי שלו - אם זה עוד לא קרה. יש השערות שה-2007FP עלול לעבור אותו תהליך ודי קשה להשיג אותו ולכן ה- LP2065 יכול למלא את מקומו עם פאנל S- בצורה מכובדת לתחום חצי-מקצועי.

×
  • צור חדש...