תוכן Jook - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Jook

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    345
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי Jook

  1. YES

    ממה שיצא לי לראות בהוט, המעברים בין הערוצים, והתפעול היומיומי של הממיר הרבה יותר איטי ומייאש.

    לגבי התוכן, אני חייב להגיד שלגבי אין כאן בכלל ויכוח, יס לוקחים בגדול בסרטים. לגבי שאר הערוצים, לכל חברה יש את הערוצים האיכותיים שלה והתכנים ה"מנצחים"

    כשאין לך משהו אתה לא יודע מה אתה מפסיד לכן אני יכול להמליץ של מספר תכנים מאוד טובים של יס ואין לי ממש מושג לגבי מה שיש להוט. YES WEEKEND, אחלה ערוץ. ג'י לנו וקונאן אובריין שניהם מצויינים לערב, ומספר גדול של סדרות בריטיות מצויינות שצריך לראות בערוץ יס פלוס. מלבד זאת תמיד יש משהו לראות ואני חושב שמישהו שלא התנסה תקופה ארוכה לאחרונה עם שתי החברות לא יכול לקבוע.

    מבחינת תכנים אני מרוצה מאוד מהיס שלי, יותר ממה שיצא לי לראות בהוט ומבחינת הממשק והתזוזה בין התפריטים והערוצים יס לוקחים.

    רציתי להוסיף ולהזכיר שהיה פה בארץ מונופול חזק מאוד של הכבלים, שעכשיו בכלל התאגדו לחברה אחת מול חברה חדשה יחסית שהביאה לתחרות על הלקוח שרק נהנה מתכנים וממחירים טובים.

  2. אבל זה פשוט כל כך שטותי מה שאתם אומרים פה.. אני לא מאמין.. :kopfpatsch: יש פה אנשים שצריכים שיעור קטן מבריאת העולם עד קבלת התורה.. :kopfpatsch:

    אני אישית לא מאמין בבריאת העולם בדרך שבה אתה מאמין בה לכן אין פה שום שיעור לקבל או ללמוד. לכל אחד דעה שונה ומפני שאף אחד לא יכול להוכיח שאלוהים קיים או לא קיים אין דעה נכונה או לא נכונה.

  3. בתור אחד שמתכוון לקנות מכשיר כזה (של יס) מתישהו, הייתי מחכה. הטכנולוגיה בארץ בחיתוליה כמו שאמרו והמחירים בשמיים. בנוסף, HellWarrior עם כל זה שאני אוהב אותך הדעות שלך לפעמים לא אובייקטיביות בתור עובד HOT. לא שאתה לא צודק לפעמים, אבל לפעמים אתה נוטה לטובת הכבלים יתר על המידה.

    לפותח הת'ראד, אם לעלות המכשיר אין השפעה על בחירתם הייתי הולך על ה-PVR. מה שכל כך טוב במכשירים האלו זה הפשטות והממשק.

  4. אממ אתה יכול לעשות את אותו הדבר לעכבר ואת הדבר הזוהר לשים בגלגלת והלחצנים אם זה לא יוצא יפה אני שמן (גם ככה אני לא הכי רזה שבעולם  ;D)

    ובמקלדת תצבע את הרווח בצבע הזוהר גם יצא יפה גם תמארז אתה יכול לצבוע באותה הזדמנות ואת הצבע הזוהר לשים על הכפתורים שתראה אותם בלילה ו \ או על הפתח של ה CD ....

    ד"א שאתה צובע אז קודם תעשה את הצבע הרגיל ועל זה תמרח את הצבע הזוהר ....

    ד"א 2 (?) אממ אולי גם אני אעשה את זה איך לא חשבתי על זה קודם  ??? :P

    תגיד, הייתה לך טרואה עם הצבע הזוהר הזה ? פשוט תצבע את עצמך בצבע ותהיה זוהר. עוד שנייה כל המחשב של הבן אדם יהיה זוהר ויסנוור לו את העיניים ;D

  5. רציתי לצייד את מארזי הצנוע בכמה כבלים עגולים לשיפור זרימת האומיר במארז. אני לא רוצה להסתבך סתם עם הכנת הכבלים בעצמי כי לחתוך אותם קצת מפחיד אותי. הכבלים הגדולים והשמנים שיש לי הם:

    -בין הפלופי ללוח אם.

    -בין ההרד דיסק ללוח אם.

    -בין הצורב הדיוידי ללוח אם.

    את הכבל הראשון אני יודע איזה לקנות.

    עכשיו מה שאני לא יודע הוא איזה כבלים אני צריך לדברים האחרים. אני יודע שיש משהו 100 או 133.

    חברים עזרו לי. :)

  6. KOM לך להגדרות- מקש ימני על שולחן העבודה--->הגדרות--->שומר מסך--->ושם נראה לי יש הגדרות ותחפש שם ותעשה שלאחר מספר זמן מסויים המחשב ייכנס למצב STAND BY

    הכי נוח. אם אתה לא מוריד או מעלה קבוע בלילות תשתמש בזה. לאנשים שמעלים ומורידים בלילות (לפחות אצלי) זה פוגם בהורדה בתוכנות מסויימות. יכול להיות שזה רק אצלי ככה אין לי מושג.

    בהצלחה

  7. חשבתי על ה- SLK600 או ה- AX7. מה עדיף? יש לי . יש משהו אחר? ואיפה לקנות הכי זול?

    הטמפרטורה כרגע היא 56 מעלות ואני חצי באינטרנט וקצת CS. האם כדי לקנות אחד מהמוצרים? מה עדיף? ועד כמה יעזור כל היטסניק בקירור? וגם הטמפ' של הלוח אם שלי היא 40 מעלות-קריטי? צריך לעשות משהו בנושא?

    תודה

×
  • צור חדש...